SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
Poll: Wie valt er te pletter?
• Nuran
• Mike
• Lorena
• Aysen
• Maxime
• Rikki
• Noud
• Nina
• Wiet
Tussenstand:
Handig om te weten (tenzij je het pas wilt weten op 2 September):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door static op 14-07-2013 17:23:14 ]
Waarom doe je dit krijg je hier nou je kick van? Tegen de massa in op een online forum?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik laat me niks zeggen door een stel users zonder rechten.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom doe je dit krijg je hier nou je kick van? Tegen de massa in op een online forum?
En welke rechten heb jij dan, fijne vriend? Het is een beetje krom om regels op te stellen voor ons omdat het jou niet zint, terwijl jij jezelf gewoon niet wil aanpassen aan de (on)geschreven regels van deze topicreeks.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:58 schreef icloud het volgende:
[..]
Ik laat me niks zeggen door een stel users zonder rechten.
haha wat voor een downie ben jij danquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:58 schreef icloud het volgende:
[..]
Jij hebt zelf ook geen rechten op dit forumquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:58 schreef icloud het volgende:
[..]
Ik verplicht jouw niksquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:01 schreef PeterKelder het volgende:
Maar wíj laten ons ook niets zeggen door een user zonder rechten als jij
Oh nee?quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:35 schreef icloud het volgende:
[..]
Nee weinig behoefte aan die spoilers, je blijft maar op de hoogte.
Oké, het is wellicht niet tegen mij persoonlijk bedoeld, maar als frequent poster in deze topicreeks voel ik me weldegelijk aangesproken.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:39 schreef icloud het volgende:
Ze gaan maar lekker in hun live topic spoileren![]()
![]()
![]()
![]()
Je doet maar wat je wilt, het interesseert me niet en ik verplicht niemand iets.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Oh nee?
[..]
[..]
Oké, het is wellicht niet tegen mij persoonlijk bedoeld, maar als frequent poster in deze topicreeks voel ik me weldegelijk aangesproken.
En dát is ook het probleem. Je walst over iedereen heen en denkt dat je ons wel even kunt vertellen hoe wij hier met elkaar moeten omgaan. Fout. De enigen die dat écht kunnen bepalen, zijn de mods van SHO. Zij hebben daarvoor een zeer goede basis gelegd, en wij als users hebben onderling nog wat "regels" (of liever gezegd: beleefdheidsvormen) opgesteld. Waarom? Omdat er hier in het verleden meerdere malen users zijn geweest die dachten de regels wel even te kunnen bepalen hier, wat ze helaas nooit gelukt is, doordat mods en users op één lijn lagen en hier niet van af weken.quote:
Ooh ja, omdat je het op het eind van het vorige topic zette en daardoor niet iedereen zover kreeg om het te laten lezen. *Sigh* Wat ben je toch een lul.quote:
Hoevaker mensen het quote hoe langer het leesbaar is, tegen jullie wil in ik ben je dankbaarquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ooh ja, omdat je het op het eind van het vorige topic zette en daardoor niet iedereen zover kreeg om het te laten lezen. *Sigh* Wat ben je toch een lul.
Ik begin meer en meer te denken dat icloud één van die FOK-abo promotende users is. Dankzij hem wil ik spontaan geld neerleggen om berichten van bepaalde users te kunnen omzeilen, wat een downie zeg.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:11 schreef icloud het volgende:
[..]
Je doet maar wat je wilt, het interesseert me niet en ik verplicht niemand iets.
Yo thanks, heb het weer even weggehaald joh.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:19 schreef icloud het volgende:
[..]
Hoevaker mensen het quote hoe langer het leesbaar is, tegen jullie wil in ik ben je dankbaar
Haal dan ook even de quote van Dr. Mikey weg, die heeft hem nog gequotequote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:22 schreef Ole het volgende:
Niet spoileren![]()
Dat is niet toegestaan, ook niet door de SHO mods!
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:55 schreef rdwilbrink het volgende:
Iedereen kan dat daar neerzetten, en Spring Levend heeft absoluut niets daarin gemeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
al gedaanquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Haal dan ook even de quote van Dr. Mikey weg, die heeft hem nog gequote
Ha, het verlossende woordquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:22 schreef Ole het volgende:
Niet spoileren![]()
Dat is niet toegestaan, ook niet door de SHO mods!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |