SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 juli 2013 10:28 schreef xCupcake het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 juli 2013 10:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 juli 2013 10:30 schreef charmed_angel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okee, maar hoe kan het dan dat mensen het over een spel met het bord van wiet hebben? Ik had een spel dat ik de loods moest opruimenquote:Op zondag 14 juli 2013 10:29 schreef xCupcake het volgende:
[..]
Dit hoort volgens mij, ik heb dit ook, als het goed is komt er elke week 1 nieuw spelletje
Sommige mensen hebben inderdaad alle spellen al. Ik ook alleen het loods spel.quote:Op zondag 14 juli 2013 10:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Okee, maar hoe kan het dan dat mensen het over een spel met het bord van wiet hebben? Ik had een spel dat ik de loods moest opruimenEn dat filmpje heb ik ook nog niet, dat er 112 gebeld moet worden..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.. inderdaad. even naar week 1 en terug naar 2 en ik heb alles. Thanks!quote:Op zondag 14 juli 2013 10:32 schreef xCupcake het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben inderdaad alle spellen al. Ik ook alleen het loods spel.
Probeer week 2 even opnieuw in te laden, dat werkt het waarschijnlijk wel met die filmpjes.
quote:Op zondag 14 juli 2013 10:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 juli 2013 10:38 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op zondag 14 juli 2013 10:39 schreef xCupcake het volgende:
quote:Op zondag 14 juli 2013 10:46 schreef loezzzje het volgende:
Ergens is het wel jammer, maar eigenlijk is dat precies hetzelfde als met GTST livequote:Op zondag 14 juli 2013 11:11 schreef Frey het volgende:
Dit is dus het moment waar die app de verkeerde kant op gaat. Jammer dat ze dingen prijs gaan geven.
Wel mee eens.quote:Op zondag 14 juli 2013 11:11 schreef Frey het volgende:
Dit is dus het moment waar die app de verkeerde kant op gaat. Jammer dat ze dingen prijs gaan geven.
Jammer eigenlijk dat ze dat al zo snel gaan doen ja!quote:Op zondag 14 juli 2013 11:11 schreef Frey het volgende:
quote:Op zondag 14 juli 2013 11:35 schreef majahoi het volgende:
Ik dacht precies hetzelfdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zondag 14 juli 2013 11:39 schreef Frey het volgende:
OfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |