quote:Samen op de sita. Ja dies leuk die hebben we op zo'n breezercamping gedraaid. toen zat de rest van de camping wel ff raar te kijken
Op donderdag 19 september 2002 17:53 schreef gateway het volgende:
je weet wel, van Sjonnie en Anita enzo.???
Ja, bestaan nog. Heeel dope!
ze zijn net in Zuid Afrika geweest en gaan nu bezig met nieuwe album
www.heideroosjes.com
quote:Ach joh,
Op donderdag 19 september 2002 17:55 schreef NorthernStar het volgende:
Kansloos groepje.Als Hanneke Groenteman je goed vind kun je maar beter gelijk stoppen.
quote:Ik wist niet dat deze vrouw nog enige invloed had op mensen.
Op donderdag 19 september 2002 17:55 schreef NorthernStar het volgende:
Kansloos groepje.Als Hanneke Groenteman je goed vind kun je maar beter gelijk stoppen.
Luister eens onbevooroordeeld naar een band om je een eigen mening te kunnen vormen op basis van wat je zelf aan muziek hoort. De Heideroosjes kunnen wel degelijk spelen.
quote:En daarom vindt tante Hanneke ze leuk. Echte punkbands horen niet te kunnen spelen.
Op woensdag 25 september 2002 23:41 schreef hoppe het volgende:[..]
Ik wist niet dat deze vrouw nog enige invloed had op mensen.
Kennelijk krijgt ze toch nog mensen in beweging. Of het nu standaard mee of tegen is, je laat je reactie door haar beïnvloeden.Luister eens onbevooroordeeld naar een band om je een eigen mening te kunnen vormen op basis van wat je zelf aan muziek hoort. De Heideroosjes kunnen wel degelijk spelen.
quote:holl em raus klaus
Op donderdag 19 september 2002 18:18 schreef drugsgebruiker het volgende:
Raus Claus, daar komt je saus aus. (Of zoiets.)Ja, bestaan nog. Heeel dope!
mja Heideroosjes zijn tuurlijk alive and kicking
vette shit
quote:ooit al eens goed geluisterd naar de baslijnen? zijn best simpel eigenlijk
Op woensdag 25 september 2002 23:43 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
En daarom vindt tante Hanneke ze leuk. Echte punkbands horen niet te kunnen spelen.
quote:Sinds wanneer?
Op woensdag 25 september 2002 23:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
Echte punkbands horen niet te kunnen spelen.
quote:altijd zo geweest hoor
Op donderdag 26 september 2002 10:16 schreef Ulx het volgende:[..]
Sinds wanneer?
quote:ja dat was leuk
Op vrijdag 20 september 2002 12:08 schreef neliz123 het volgende:
Ze waren nog op Appelpop (in de betuwe) afgelope zaterdag!!
quote:da kommt ja saus aus!
Op donderdag 26 september 2002 00:19 schreef ActaniA het volgende:
holl em raus klaus
quote:*eens met betreffende user*
mja Heideroosjes zijn tuurlijk alive and kicking
vette shit
Gewoon lekker punk, sim-pel. Gevarieerd genoeg om niet te vervelen en toch een eigen stijl. Gewoon goed!
quote:Ow, weinig van gemerkt
Op donderdag 26 september 2002 12:20 schreef sweek het volgende:[..]
altijd zo geweest hoor
quote:Bullsjit, heb je Lagwagon weleens op het podium gezien?
Op donderdag 26 september 2002 12:20 schreef sweek het volgende:[..]
altijd zo geweest hoor
Alive and kickin indeed!
quote:Wat is dit nu weer voor scheißkriterium?
Op woensdag 25 september 2002 23:43 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
En daarom vindt tante Hanneke ze leuk. Echte punkbands horen niet te kunnen spelen.
Tijd voor minder falsificeerbare kriteria voor ECHTE punkbands.
[Dit bericht is gewijzigd door hoppe op 28-09-2002 14:17]
quote:haha. U heeft humor!
Op zaterdag 28 september 2002 13:40 schreef hoppe het volgende:[..]
En oh ja dit topic gaat over de Heideroosjes een prima PUNKrock band
quote:Gast, Bad Religion kan ik zelfs spelen. De kracht van die nummers zit hem juist in de simpelheid. Je nummers volproppen onder het mom van "wij zijn goede muzikanten", das pas kut. Een echt goede muzikant hoeft dat niet te tonen door zo veel mogelijk trucjes en dingetjes te doen in de nummers. Het weglaten ervan is vaak veel knapper.
Op zaterdag 28 september 2002 13:40 schreef hoppe het volgende:[..]
Wat is dit nu weer voor scheißkriterium?
Ga eens luisteren naar Bad Religion. Zowel muzikaal als tekstueel bijzonder goed. Buiten dat konden de Dead Kennedy's ook prima spelen en heeft de Exploited ook leren spelen sinds Beat the Bastards.
En oh ja dit topic gaat over de Heideroosjes een prima PUNKrock bandTijd voor minder falsificeerbare kriteria voor ECHTE punkbands.
Over HR: Natuurlijk, ik kan alweer niet wachten op de nieuwe toer
quote:yup
Op maandag 16 december 2002 16:37 schreef mrcool het volgende:
Die lui komen toch uit Horst?
Naja, ik zou willen dat Marco eens stopte met dat moralistisch gepeupel tijdens concerten, gewoon spelen, niet lullen!! Of je moet iets leuks te vertellen hebben... maar zo niet dan niet!!
[Dit bericht is gewijzigd door clowntje op 07-01-2003 23:16]
quote:
Op zaterdag 28 september 2002 13:40 schreef hoppe het volgende:
En oh ja dit topic gaat over de Heideroosjes een prima PUNKrock band
quote:...
Op zaterdag 28 september 2002 14:40 schreef -Wepeel2- het volgende:
haha. U heeft humor!
Geniaal.
quote:ja heb ik thuis liggen viel eerlijk gezegd wel beetje tegen
Op vrijdag 20 september 2002 12:32 schreef sweek het volgende:
kheb ze laatst ook nog gezien.... ze bestaan nu 12.5 jaar en hebben daarvoor een live cd uitgebracht en alles...... HR blijft nog wel een tijdje hoor
quote:Heideroosjes site
Op maandag 13 januari 2003 12:37 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Is een van de bands die mij richting punk hebben gebracht.
Wanneer gaan ze eigenlijk weer touren? Vorige keer was het weer feest
quote:ik vind het juist goed dat Marco eens wat te melden heeft! Zouden meer bands moeten doen. Muziek, en in het bijzonder hardcore/punk, is in mijn ogen een uitlaatklep van emoties, zowel positief als negatief, zowel op persoonlijk als op wereldniveau. Vanuit dat perspectief vind ik dat je je nummers en teksten best enigszins mag toelichten. Bovendien is het altijd goed om een anders mening eens te horen, of je het er nou mee eens bent of niet. Het zet je hopelijk wel aan het denken (je hebt er hier ook over, dus je houdt je er wel mee bezig!).
Op dinsdag 7 januari 2003 23:16 schreef clowntje het volgende:
Waarom schop??? Niks nieuws te melden toch?Naja, ik zou willen dat Marco eens stopte met dat moralistisch gepeupel tijdens concerten, gewoon spelen, niet lullen!! Of je moet iets leuks te vertellen hebben... maar zo niet dan niet!!
quote:
Op maandag 13 januari 2003 21:36 schreef TrashNSk8 het volgende:[..]
ik vind het juist goed dat Marco eens wat te melden heeft! Zouden meer bands moeten doen. Muziek, en in het bijzonder hardcore/punk, is in mijn ogen een uitlaatklep van emoties, zowel positief als negatief, zowel op persoonlijk als op wereldniveau. Vanuit dat perspectief vind ik dat je je nummers en teksten best enigszins mag toelichten. Bovendien is het altijd goed om een anders mening eens te horen, of je het er nou mee eens bent of niet. Het zet je hopelijk wel aan het denken (je hebt er hier ook over, dus je houdt je er wel mee bezig!).
quote:mooi gezegd
Op maandag 13 januari 2003 21:36 schreef TrashNSk8 het volgende:[..]
ik vind het juist goed dat Marco eens wat te melden heeft! Zouden meer bands moeten doen. Muziek, en in het bijzonder hardcore/punk, is in mijn ogen een uitlaatklep van emoties, zowel positief als negatief, zowel op persoonlijk als op wereldniveau. Vanuit dat perspectief vind ik dat je je nummers en teksten best enigszins mag toelichten. Bovendien is het altijd goed om een anders mening eens te horen, of je het er nou mee eens bent of niet. Het zet je hopelijk wel aan het denken (je hebt er hier ook over, dus je houdt je er wel mee bezig!).
of ze nog bestaan? ze waren vrijdag weer erg vermakelijk in Grunn
Daar zijn ze het zelf geloof ik niet helemaal mee eens.quote:Op zondag 20 juni 2004 18:44 schreef maxidiot het volgende:
vind zelf damclub hooligan een van de beste nrs
Hehe, probeer eens hun oudere cds.... piep je wel andersquote:Op zondag 20 juni 2004 18:44 schreef maxidiot het volgende:
vind zelf damclub hooligan een van de beste nrs
Ja arme libellebelquote:Op zondag 20 juni 2004 21:53 schreef bugeye het volgende:
Iedereen is gek, behalve jij
waren zij dat?
quote:Op zondag 20 juni 2004 21:55 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ja arme libellebel
Volgens dei autobiografie van Marco welquote:Op zondag 20 juni 2004 22:21 schreef Ixnay het volgende:
Ik geloof dat eigenlijk niet dat iemand al sinds 1989 al fan zegt te zijn van de Heideroosjes, het eerste album kwam uit in 1993.
Voordat een band een album heeft gemaakt kun je er ook al fan van zijn, dat weet ik, maar dat lijkt me wel erg sterk, ze hebben nog geen cd en toch ben je fan.
Bestonden ze eigenlijk wel al in 1989?
bron: http://www.heideroosjes.comquote:Profiel Marco ::
naam: Marco Roelofs
bijnaam: Co, Kanarie, Simpson (afhankelijk van haarkleur)
geboorte-datum: 19 juli 1974
heideroosjes-taak: zang, gitaar, tekstdichter, muziekschrijver
in de band sinds: het begin in 1989
eerste instrument: gitaar (toen was ik 8)
geboorteplaats: Horst, Limburg
hobbies: Muziek maken/luisteren, teksten schrijven, regelneef spelen, fitness, video-films, oosterse vechtsport, lekker eten, lekkere sex, concerten bezoeken.
Ze hebben voor noisy farytales al liedjes gemaakt maar deze zijn nooit op album verschenen. Wel op singels die ze NA het eerste album gereleased hebbenquote:Op zondag 20 juni 2004 22:21 schreef Ixnay het volgende:
Ik geloof dat eigenlijk niet dat iemand al sinds 1989 al fan zegt te zijn van de Heideroosjes, het eerste album kwam uit in 1993.
Voordat een band een album heeft gemaakt kun je er ook al fan van zijn, dat weet ik, maar dat lijkt me wel erg sterk, ze hebben nog geen cd en toch ben je fan.
Bestonden ze eigenlijk wel al in 1989?
quote:Op maandag 21 juni 2004 17:41 schreef Opie het volgende:
Verschrikkelijke band. Geen zin om te beagumenteren.
En Sevenum!quote:Op maandag 16 december 2002 16:37 schreef mrcool het volgende:
Tijdje terug voor de gein nog eens heengeweest in Hardenberg. Stond er ook iemand die wilde stagediven, maar net toen hij wilde springen was het nummer afgelopen. Die werd vervolgens ook even afgezeken inclusief z'n vriendjes die het podium opklommen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 20:22 schreef Mellone het volgende:
Het optreden in de Tivoli was vetMarco was serieus goed op dreef met het afzeiken van het publiek
vooral die jezus gast die niet kon stagediven
![]()
Weet iemand of er ook foto's van dat optreden zijn?
Kijk het zijn de backstreetboys niet, dat hoort er nou eenmaal een beetje bij.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:40 schreef Ixnay het volgende:
Dat vind ik nou zo lame he, je publiek afzeiken, die zelf geen microfoon hebben om iets terug te zeggen.
Doe die kale roadie met zijn kinpiercing bij de merchandise de groeten van Heitinga. Dan moet hij denk ik wel lachenquote:Op maandag 13 december 2004 19:52 schreef Ixnay het volgende:
Ik heb m'n kaartjes voor zaterdag in Vaals.
Vertel even het verhaal wat er achter zit.quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:37 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Doe die kale roadie met zijn kinpiercing bij de merchandise de groeten van Heitinga. Dan moet hij denk ik wel lachen
die oude had toch laatst zijn nek gebroken bij een auto-ongeluk?quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:46 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Hehe, nee ik ken hem, en mijn bijnaam is Heitinga. En het is trouwens maar een klein manneke hoor.
Da's kut voor je. Heb je die kale gast achter de t-shirts nog de groeten gedaan?quote:Op zondag 19 december 2004 14:55 schreef Ixnay het volgende:
Ik kwam niet goed terecht met stagediven.
Nu heb ik een gekneusde pols.
Ik heb nog ff gekeken, maar heb geen kale gezien.quote:Op zondag 19 december 2004 16:03 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Da's kut voor je. Heb je die kale gast achter de t-shirts nog de groeten gedaan?
Dat is beter dan bij Peter Pan Speedrock gisteravond, daar brak iemand twee voortanden. Even later zat ie met een grote glimlach een biertje te drinken....quote:Op zondag 19 december 2004 14:55 schreef Ixnay het volgende:
Ik kwam niet goed terecht met stagediven.
Nu heb ik een gekneusde pols.
Maar die actie van mij zal vast lomper geweest zijn.quote:Op zondag 19 december 2004 21:39 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Dat is beter dan bij Peter Pan Speedrock gisteravond, daar brak iemand twee voortanden. Even later zat ie met een grote glimlach een biertje te drinken....
Dag voortanden.
Hehe.quote:Op maandag 20 december 2004 09:48 schreef Ixnay het volgende:
Maar het was wel een mooie sprong hoorde ik achteraf, de volgende keer laat ik het filmen en post ik het hier.![]()
In de meeste zaaltjes kan je ze al zien voor een euro of 15.quote:Op zondag 18 maart 2007 00:32 schreef jovink het volgende:
hoeveel kost een kaartje voor n optreden ongeveer?
jaquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:17 schreef Davincstyle het volgende:
zijn die van we smelten de paashaas ?
nee, ga maar weer gauw tmf kijkenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:17 schreef Davincstyle het volgende:
zijn die van we smelten de paashaas ?
Uiteraard, maar dan noem je wel een van de nummers die juist niet op de in totaal 8 CD's staan van toen zé inderdaad wel een kansloos groepje (toen nog genaamd Fire) waren.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:33 schreef Shedfire het volgende:
[..]
... Neen TMF-dude heeft het correct hoor
Limbo'squote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:05 schreef Aoristus het volgende:
Leuk bandje, ze weten ondanks hun herkomst ('t zijn brabo's ) , toch bijna iedereen mee te krijgen. Ze geven veel energie en krijgen er veel voor terug.
limburgersquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:05 schreef Aoristus het volgende:
Leuk bandje, ze weten ondanks hun herkomst ('t zijn brabo's ) , toch bijna iedereen mee te krijgen. Ze geven veel energie en krijgen er veel voor terug.
Nee maar het is wel zijn ding om in pak op het podium te verschijnen.quote:Op maandag 30 april 2007 16:51 schreef Banzaiaap het volgende:
Ligt het nou aan mij of heeft die bassist altijd de zelfde jas aan?
Je was er dus ook?quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:23 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Was vet he!Alleen dat voorprogramma..
![]()
Zeker wel!quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:28 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je was er dus ook?
Ik vond het voor optreden wel vet, ff lekker chillen tot wel los gingen
Ik vond het echt tof dat het gratis was. anders was het ook wel geld waard geweest, ik had er zeker wel 30 euro voor over gehad!
Ene DJ Ruiz, was een soort van Bob Marley achtige muziek met een dance beat eronder. Op zich niks mis mee, maar het heeft echt niks met de Heideroosjes te maken.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Wie hadden ze als voorprogramma mee?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |