Daar zijn ze het zelf geloof ik niet helemaal mee eens.quote:Op zondag 20 juni 2004 18:44 schreef maxidiot het volgende:
vind zelf damclub hooligan een van de beste nrs
Hehe, probeer eens hun oudere cds.... piep je wel andersquote:Op zondag 20 juni 2004 18:44 schreef maxidiot het volgende:
vind zelf damclub hooligan een van de beste nrs
Ja arme libellebelquote:Op zondag 20 juni 2004 21:53 schreef bugeye het volgende:
Iedereen is gek, behalve jij
waren zij dat?
quote:Op zondag 20 juni 2004 21:55 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ja arme libellebel
Volgens dei autobiografie van Marco welquote:Op zondag 20 juni 2004 22:21 schreef Ixnay het volgende:
Ik geloof dat eigenlijk niet dat iemand al sinds 1989 al fan zegt te zijn van de Heideroosjes, het eerste album kwam uit in 1993.
Voordat een band een album heeft gemaakt kun je er ook al fan van zijn, dat weet ik, maar dat lijkt me wel erg sterk, ze hebben nog geen cd en toch ben je fan.
Bestonden ze eigenlijk wel al in 1989?
bron: http://www.heideroosjes.comquote:Profiel Marco ::
naam: Marco Roelofs
bijnaam: Co, Kanarie, Simpson (afhankelijk van haarkleur)
geboorte-datum: 19 juli 1974
heideroosjes-taak: zang, gitaar, tekstdichter, muziekschrijver
in de band sinds: het begin in 1989
eerste instrument: gitaar (toen was ik 8)
geboorteplaats: Horst, Limburg
hobbies: Muziek maken/luisteren, teksten schrijven, regelneef spelen, fitness, video-films, oosterse vechtsport, lekker eten, lekkere sex, concerten bezoeken.
Ze hebben voor noisy farytales al liedjes gemaakt maar deze zijn nooit op album verschenen. Wel op singels die ze NA het eerste album gereleased hebbenquote:Op zondag 20 juni 2004 22:21 schreef Ixnay het volgende:
Ik geloof dat eigenlijk niet dat iemand al sinds 1989 al fan zegt te zijn van de Heideroosjes, het eerste album kwam uit in 1993.
Voordat een band een album heeft gemaakt kun je er ook al fan van zijn, dat weet ik, maar dat lijkt me wel erg sterk, ze hebben nog geen cd en toch ben je fan.
Bestonden ze eigenlijk wel al in 1989?
quote:Op maandag 21 juni 2004 17:41 schreef Opie het volgende:
Verschrikkelijke band. Geen zin om te beagumenteren.
En Sevenum!quote:Op maandag 16 december 2002 16:37 schreef mrcool het volgende:
Tijdje terug voor de gein nog eens heengeweest in Hardenberg. Stond er ook iemand die wilde stagediven, maar net toen hij wilde springen was het nummer afgelopen. Die werd vervolgens ook even afgezeken inclusief z'n vriendjes die het podium opklommen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 20:22 schreef Mellone het volgende:
Het optreden in de Tivoli was vetMarco was serieus goed op dreef met het afzeiken van het publiek
vooral die jezus gast die niet kon stagediven
![]()
Weet iemand of er ook foto's van dat optreden zijn?
Kijk het zijn de backstreetboys niet, dat hoort er nou eenmaal een beetje bij.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:40 schreef Ixnay het volgende:
Dat vind ik nou zo lame he, je publiek afzeiken, die zelf geen microfoon hebben om iets terug te zeggen.
Doe die kale roadie met zijn kinpiercing bij de merchandise de groeten van Heitinga. Dan moet hij denk ik wel lachenquote:Op maandag 13 december 2004 19:52 schreef Ixnay het volgende:
Ik heb m'n kaartjes voor zaterdag in Vaals.
Vertel even het verhaal wat er achter zit.quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:37 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Doe die kale roadie met zijn kinpiercing bij de merchandise de groeten van Heitinga. Dan moet hij denk ik wel lachen
die oude had toch laatst zijn nek gebroken bij een auto-ongeluk?quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:46 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Hehe, nee ik ken hem, en mijn bijnaam is Heitinga. En het is trouwens maar een klein manneke hoor.
Da's kut voor je. Heb je die kale gast achter de t-shirts nog de groeten gedaan?quote:Op zondag 19 december 2004 14:55 schreef Ixnay het volgende:
Ik kwam niet goed terecht met stagediven.
Nu heb ik een gekneusde pols.
Ik heb nog ff gekeken, maar heb geen kale gezien.quote:Op zondag 19 december 2004 16:03 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Da's kut voor je. Heb je die kale gast achter de t-shirts nog de groeten gedaan?
Dat is beter dan bij Peter Pan Speedrock gisteravond, daar brak iemand twee voortanden. Even later zat ie met een grote glimlach een biertje te drinken....quote:Op zondag 19 december 2004 14:55 schreef Ixnay het volgende:
Ik kwam niet goed terecht met stagediven.
Nu heb ik een gekneusde pols.
Maar die actie van mij zal vast lomper geweest zijn.quote:Op zondag 19 december 2004 21:39 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Dat is beter dan bij Peter Pan Speedrock gisteravond, daar brak iemand twee voortanden. Even later zat ie met een grote glimlach een biertje te drinken....
Dag voortanden.
Hehe.quote:Op maandag 20 december 2004 09:48 schreef Ixnay het volgende:
Maar het was wel een mooie sprong hoorde ik achteraf, de volgende keer laat ik het filmen en post ik het hier.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |