In de meeste zaaltjes kan je ze al zien voor een euro of 15.quote:Op zondag 18 maart 2007 00:32 schreef jovink het volgende:
hoeveel kost een kaartje voor n optreden ongeveer?
jaquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:17 schreef Davincstyle het volgende:
zijn die van we smelten de paashaas ?
nee, ga maar weer gauw tmf kijkenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:17 schreef Davincstyle het volgende:
zijn die van we smelten de paashaas ?
Uiteraard, maar dan noem je wel een van de nummers die juist niet op de in totaal 8 CD's staan van toen zé inderdaad wel een kansloos groepje (toen nog genaamd Fire) waren.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:33 schreef Shedfire het volgende:
[..]
... Neen TMF-dude heeft het correct hoor
Limbo'squote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:05 schreef Aoristus het volgende:
Leuk bandje, ze weten ondanks hun herkomst ('t zijn brabo's ) , toch bijna iedereen mee te krijgen. Ze geven veel energie en krijgen er veel voor terug.
limburgersquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:05 schreef Aoristus het volgende:
Leuk bandje, ze weten ondanks hun herkomst ('t zijn brabo's ) , toch bijna iedereen mee te krijgen. Ze geven veel energie en krijgen er veel voor terug.
Nee maar het is wel zijn ding om in pak op het podium te verschijnen.quote:Op maandag 30 april 2007 16:51 schreef Banzaiaap het volgende:
Ligt het nou aan mij of heeft die bassist altijd de zelfde jas aan?
Je was er dus ook?quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:23 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Was vet he!Alleen dat voorprogramma..
![]()
Zeker wel!quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:28 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je was er dus ook?
Ik vond het voor optreden wel vet, ff lekker chillen tot wel los gingen
Ik vond het echt tof dat het gratis was. anders was het ook wel geld waard geweest, ik had er zeker wel 30 euro voor over gehad!
Ene DJ Ruiz, was een soort van Bob Marley achtige muziek met een dance beat eronder. Op zich niks mis mee, maar het heeft echt niks met de Heideroosjes te maken.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Wie hadden ze als voorprogramma mee?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |