sorry die verkopen wij nietquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:34 schreef Djenuziz het volgende:
Voor de waaghalzen onder ons:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:28 schreef HSG het volgende:
Ik snap niet dat je daar over kan schamen wanneer je condooms koopt.
Doet me ineens denken aan een mop over een jongen die condooms ter voorbereiding voor een leuk avondje met zijn vriendin heeft aangeschaft. Blijkt dat haar vader de drogist te zijn waar hij zijn condooms heeft gekocht.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:41 schreef Kper_Norci het volgende:
Was laatst ook bij de drogist om condooms te kopen, stonden er 2 tienermeisjes achter me. Dus ik vraag aan de mevrouw aan de kassa om 50 condooms, hoorde ik die meisjes achter me zo stiekem lachen. Ik zeg, maar er maar 52 van. Je had ze moeten zien kijken.
Want in het buitenland schreeuwt iedereen gewoon van de overkant van de straat naar de drogist om condooms of een morning-afterpil natuurlijkquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:34 schreef HeatWave het volgende:
Ja, die Nederlanders altijd.
Wat de neuk ben jij dan?
Nou, eigenlijk welquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:47 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Want in het buitenland schreeuwt iedereen gewoon van de overkant van de straat naar de drogist om condooms of een morning-afterpil natuurlijk
Post die foto hier dan.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:12 schreef Nowyrok het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk welik ken zelfs iemand die op fb een foto heeft van hoe ze condooms koopt
Zijn er ook foto's van het gebruik? Die mogen via DM.quote:
Nee, maar zou wel mooi zijnquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:34 schreef Piye het volgende:
[..]
Zijn er ook foto's van het gebruik? Die mogen via DM.
Was laatst ook bij de drogist om condooms te kopen, stonden er 2 tienermeisjes achter me. Dus ik vraag aan de mevrouw aan de kassa om 50 condooms, hoorde ik die meisjes achter me zo stiekem lachen. Ik zeg, maar er maar 52 van. Je had ze moeten zien kijken.
Oke, gaat niet gebeuren, ze heeft die foto verwijderd of het was een andere meidquote:
Gezien dat Suriname nog steeds een soort van kolonie is van Nederland zijn Surinamers gewoon inboorlingen.quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:02 schreef Ambicioso het volgende:
"Tasje erbij?"
"Nee zo lelijk is ze niet"
hihaho
Als je een extra grote hebt. Snap wel dat je het niet een erg comfortabel idee vindt als de caissière weet wat voor formaat jij in je broek hebt hangen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:28 schreef HSG het volgende:
Ik snap niet dat je daar over kan schamen wanneer je condooms koopt.
Held.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:41 schreef Kper_Norci het volgende:
K.A.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:27 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik koop ze niet omdat ik geen idee heb welke grootte ik moet halen.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:02 schreef Ambicioso het volgende:
"Tasje erbij?"
"Nee zo lelijk is ze niet"
hihaho
Ook leuk met hemaworstenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:31 schreef Supersoep het volgende:
Ik vind het juist grappig om zulke dingen te kopen, ook glijmiddel. Uiteraard wel met een paar andere boodschappen er bij, maar niks verstoppen in ieder geval. En dan natuurlijk in de rij aansluiten bij een islamitisch kassameisje.
"Hij zal er niet veel van voelen" bedoel je zeker?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:39 schreef rosepetals het volgende:
Ik pak zo'n pak en leg hem juist heel opvallend en triomfant neer bij de kassa. Met een ''Juist ja, er gaat geneukt worden, kijk allemaal maar.'' gevoel.
Nee dat bedoelde ik niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:40 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
"Hij zal er niet veel van voelen" bedoel je zeker?
Klopt want ik ben ook geen caissière.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je een extra grote hebt. Snap wel dat je het niet een erg comfortabel idee vindt als de caissière weet wat voor formaat jij in je broek hebt hangen.Maar heb jij natuurlijk geen ervaring mee.
ja echt?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:39 schreef rosepetals het volgende:
Ik pak zo'n pak en leg hem juist heel opvallend en triomfant neer bij de kassa. Met een ''Juist ja, er gaat geneukt worden, kijk allemaal maar.'' gevoel.
Ja want als ik neuk is het ook een serieus iets en daar ben ik dan mee in mijn nopjesquote:
haha goed zoquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:51 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja want als ik neuk is het ook een serieus iets en daar ben ik dan mee in mijn nopjes
hihi bij mij ookquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:54 schreef Meloewa het volgende:
[..]
haha goed zobij mij vroegen ze bij de MAP om mij ID terwijl er n rij mensen achter stond.
Ik vind het wel beetje voor schut.
Huh hoezo, moet je daar een bepaalde leeftijd voor hebben?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:54 schreef Meloewa het volgende:
[..]
haha goed zobij mij vroegen ze bij de MAP om mij ID terwijl er n rij mensen achter stond.
Ik vind het wel beetje voor schut.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:55 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Huh hoezo, moet je daar een bepaalde leeftijd voor hebben?
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:40 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
"Hij zal er niet veel van voelen" bedoel je zeker?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |