sorry die verkopen wij nietquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:34 schreef Djenuziz het volgende:
Voor de waaghalzen onder ons:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:28 schreef HSG het volgende:
Ik snap niet dat je daar over kan schamen wanneer je condooms koopt.
Doet me ineens denken aan een mop over een jongen die condooms ter voorbereiding voor een leuk avondje met zijn vriendin heeft aangeschaft. Blijkt dat haar vader de drogist te zijn waar hij zijn condooms heeft gekocht.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:41 schreef Kper_Norci het volgende:
Was laatst ook bij de drogist om condooms te kopen, stonden er 2 tienermeisjes achter me. Dus ik vraag aan de mevrouw aan de kassa om 50 condooms, hoorde ik die meisjes achter me zo stiekem lachen. Ik zeg, maar er maar 52 van. Je had ze moeten zien kijken.
Want in het buitenland schreeuwt iedereen gewoon van de overkant van de straat naar de drogist om condooms of een morning-afterpil natuurlijkquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:34 schreef HeatWave het volgende:
Ja, die Nederlanders altijd.
Wat de neuk ben jij dan?
Nou, eigenlijk welquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:47 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Want in het buitenland schreeuwt iedereen gewoon van de overkant van de straat naar de drogist om condooms of een morning-afterpil natuurlijk
Post die foto hier dan.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:12 schreef Nowyrok het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk welik ken zelfs iemand die op fb een foto heeft van hoe ze condooms koopt
Zijn er ook foto's van het gebruik? Die mogen via DM.quote:
Nee, maar zou wel mooi zijnquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:34 schreef Piye het volgende:
[..]
Zijn er ook foto's van het gebruik? Die mogen via DM.
Was laatst ook bij de drogist om condooms te kopen, stonden er 2 tienermeisjes achter me. Dus ik vraag aan de mevrouw aan de kassa om 50 condooms, hoorde ik die meisjes achter me zo stiekem lachen. Ik zeg, maar er maar 52 van. Je had ze moeten zien kijken.
Oke, gaat niet gebeuren, ze heeft die foto verwijderd of het was een andere meidquote:
Gezien dat Suriname nog steeds een soort van kolonie is van Nederland zijn Surinamers gewoon inboorlingen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |