Oh, geef 'ns linkje. Ben benieuwdquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:24 schreef Kerftminister het volgende:
I see what you did there had ik ook kunnen zeggen.
Maar je vergeet Strawberry Swing en Charlie Brown nog.
AUUUUUTTTTTTTTTTTTTTOOOOOOOOOBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHNNNNNNNNNNNN x 100000000quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:25 schreef Tchock het volgende:
Kraftwerk is echt zo'n band waarvan ik me ten volle bewust ben hoe invloedrijk en belangrijk ze zijn geweest voor een groot deel van mijn bibliotheek maar die ik echt niet zelf kan luisteren. Vind er geen reet aan.
Dat is natuurlijk een afschuwelijk hartverscheurend verschrikkelijk mooie cover. Maar ik heb al zó vaak gehoord dat het een beetje cliché is geworden. Met vlagen kan ik er nog enorm van genieten maar als ik Grace aan heb staan skip ik hem regelmatig.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:09 schreef Moody het volgende:
[..]
De Buckley cover van hierboven ook niet
Ja! Van een 16-bits computerspelletje. Ben de naam kwijt.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:26 schreef Moody het volgende:
Zelfs het pianoriedeltje in Clocks is geleend he. Triviant vraag!
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:24 schreef Moody het volgende:
[..]
Oh, geef 'ns linkje. Ben benieuwdKan ik die nog toevoegen.
Nee, van deze:quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja! Van een 16-bits computerspelletje. Ben de naam kwijt.
Coldplay is altijd nog beter dan U2quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:29 schreef Tchock het volgende:
Als je dat van Coldplay trouwens ergens zegt buiten dit topic krijg je een zee van reacties als:
'Ach ja, iedereen jat van elkaar. Dat is muziek'
'Er zijn maar zo veel combinaties, het lijkt altijd wel op elkaar'
'Maar de rest is totaal anders'
Ja, maar Ocean maakt toch een cover van een Coldplay nummer in dit geval?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:28 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Over covers gesproken, ik weet er weer een, en die is echt goed:
En je hebt nog de minste van die Coldplay hits
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Coldplay is altijd nog beter dan U2
Ja dat klopt, maar ik dacht dat je de overeenkomst tussen de OEHOEHOEHOE's bedoelde.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:31 schreef Moody het volgende:
[..]
Ja, maar Ocean maakt toch een cover van een Coldplay nummer in dit geval?
Ik bedoelde het net andersom....Coldplay "leent" nogal vaak dingen.
Ja, Coldplay is echt veel beter dan U2.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Coldplay is altijd nog beter dan U2
Boney M stond die daar ook niet om bekend?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:31 schreef Tchock het volgende:
Robert Plant van Led Zeppelin is ook zo'n meesterjatkoning. Je kunt een boek schrijven over wat hij allemaal heeft 'geleend' en dat is vast ook al wel gedaan.
Nee, Bony M playbackte alles terwijl ze deden alsof ze het zelf maakten. Dat is (iets) anders.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Boney M stond die daar ook niet om bekend?
Ken je John Ewbank?
Koningslied is toch origineel?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Boney M stond die daar ook niet om bekend?
Ken je John Ewbank?
Met je kutsmileyquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:32 schreef Moody het volgende:
[..]
Ja, Coldplay is echt veel beter dan U2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |