Bon Iverquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:46 schreef Moody het volgende:
[..]
Ramona Falls, Doves, Other Lives, Bon Iver, Pinback, Gomez, Villagers,......zoiets?
Oei, teruggefloten door een ouwe lulquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:46 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Haha, ja oké, al staat het tot in de eeuwigheid in de lijst. Het zou alleen wel leuk zijn als iedereen zich een beetje aan de ongeschreven regel houdt dat het een woordspeling moet zijn op indie en een recent/bekend indie-album. Ik ga er niet van PMS-en ofzo, maar zo kunnen we ons steeds minder verheven voelen boven de rest van het Fok!-grut
Ik ken gelukkig ook veel wel hoorquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk gedacht dat je als recensent wel meer zou kennenIk luister ook pas een half jaartje wat Indie
Dat zeg ik tochquote:
Ik denk dat Gomez minder mainstream is dan Bon Iverquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik denk dat ie bedoelt dat het niet zo mainstream is
Ja, Justin Vernon sloeg inderdaad flink de plank mis met die cover. Origineel van Birdy is pure magie.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik denk dat Gomez minder mainstream is dan Bon IverElke huppelkut die Q Music luistert kent inmiddels Bon Iver door die verkrachting van Skinny Love
Juist jaquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik denk dat Gomez minder mainstream is dan Bon IverElke huppelkut die Q Music luistert kent inmiddels Bon Iver door die verkrachting van Skinny Love
Precies. Je zegt toch ook niet "Ik ben 25 jaren oud"quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nee. In deze regio is het gewoon maand.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:50 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ja, Justin Vernon sloeg inderdaad flink de plank mis met die cover. Origineel van Birdy is pure magie.
Ik ken ook weinig Gomez fansquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:51 schreef Moody het volgende:
[..]
Juist ja
Gomez is behoorlijk onder de radar gebleven ondanks een aantal goede albums idd. Ken weinig Gomez-fans trouwens. Leuk
Ha, ouwe lul zou ik niet willen zeggen. Maar goed, tis ook maar mijn two cents.. Iemand moet de integriteit in de gaten houden nu grootvaders al een tijdje niet meer gezien is.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Oei, teruggefloten door een ouwe lulNu ga ik me nog schuldig voelen ook
Als je die verkrachting kent, dan ken je toch alleen Birdy? (of Ed Sheeran)quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:51 schreef Moody het volgende:
[..]
Juist ja
Gomez is behoorlijk onder de radar gebleven ondanks een aantal goede albums idd. Ken weinig Gomez-fans trouwens. Leuk
Wat moet ik me daarbij voorstellen? Op zolder weet je meer van muziek dan in de kelder?quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:50 schreef MaJo het volgende:
Nu voel ik me echt een n00b in dit topic terwijl ik toch boven gemiddeld wat van muziek afweet
Heb ze nooit live gezienquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:52 schreef MaJo het volgende:
Ik ken ook weinig Gomez fansOoit gezien op Werchter en later nog eens op Lowlands, toffe live band!
Ik vind het altijd zo dom staanquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nee. In deze regio is het gewoon maand.
Goed puntquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als je die verkrachting kent, dan ken je toch alleen Birdy? (of Ed Sheeran)
Ik snap niet wat je bedoeltquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:52 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen? Op zolder weet je meer van muziek dan in de kelder?![]()
wie de bal kaatst enzo
Ik moet inmiddels al een beetje binnensmonds kotsen van de single van AMquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:53 schreef Tchock het volgende:
Ik heb zo veel zin in het nieuwe album van Arctic Monkeys en in mindere mate Arcade Fire (maar eigenlijk alleen mindere mate omdat er nog zo weinig over bekend is)
Dit vind ik persoonlijk de aller-aller-aller-allerslechtste cover ooit.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:54 schreef Bol_Wan het volgende:
O hee, slechte covers van heilige nummers. Dan heb ik er ook ééntje:
Waarom, vraag ik me af. Dit voegt toch 0.0 toe aan het origineel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |