abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128860096
quote:
15s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 03:12 schreef El_Matador het volgende:
Ik had jou écht niet zo naief ingeschat. :o
Naief is het niet hoor, ik zie consequenties heel goed. Zo is het goed mogelijk dat de effectiviteit van afluisterprogramma's afneemt als openbaar gemaakt wordt dat deze programma's er zijn. Maar dat accepteer ik. Waar jij misschien op doelt is dat je een andere mening hebt dan ik.
pi_128860116
quote:
11s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 03:25 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Naief is het niet hoor, ik zie consequenties heel goed. Zo is het goed mogelijk dat de effectiviteit van afluisterprogramma's afneemt als openbaar gemaakt wordt dat deze programma's er zijn. Maar dat accepteer ik. Waar jij misschien op doelt is dat je een andere mening hebt dan ik.
Nee, ik doel op je naiveteit dat je denkt dat parlementen echt iets in te brengen hebben. De wereld van de (contra)spionage overstijgt dat soort poppetjes debatterend over roze zebra'tjes en "illegaal" gevulde olijfolieflesjes nogal...

Gelukkig maar zou ik willen zeggen. Ik heb liever een passief monitorende VSAmerikaanse dan wel elke andere (want de klagende landen hebben allemaal boter op hun hoofd, die "vrijheid van meningsuiting nastrevende" beschermers uit China, de "zorgende moedergans" Rusland en "warm nest" Venezuela voorop) criminele organisatie.

Jullie denken werkelijk dat ene Kowloon en een Links Bomenknuffelaartje uit Friesland interessant zijn voor die veiligheidsdiensten?

Oeps, ik haal iets door elkaar, Snowden de Snoodaard komt zomaar binnensluipen in dit topic zuiver over kernwapens natuurlijk. :7 :7

Punt is: regeringen doen dingen waar wij niets van (hoeven te) weten. Soit.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')