De WP2000 staat geen concessie toe van langer dan 10 jaar.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:29 schreef icloud het volgende:
Waarom krijgt ns eigenlijk een concessie van 10 jaar? europese regels bieden ruimte voor een concessie van maximaal 25 jaar.
Wat is dat een onzin? waarom zou je afwijken van de europese regels?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:29 schreef James1988 het volgende:
[..]
De WP2000 staat geen concessie toe van langer dan 10 jaar.
Omdat Nederlandquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:30 schreef icloud het volgende:
[..]
Wat is dat een onzin? waarom zou je afwijken van de europese regels?
Nee stel je voor dat vervoerders gaan investeren of zoquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:29 schreef James1988 het volgende:
[..]
De WP2000 staat geen concessie toe van langer dan 10 jaar.
Maar die onderaannemers maken wel met het ministerie de afspraken over hoeveel treinen er gaan rijden. Dat doet HSA niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:26 schreef icloud het volgende:
Ik schreef feitelijk treinen rijden en ja dat gebeurt door ns international maar ze zijn een onderaannemer van hsa.
er is zeker over de mogelijkheden gesproken om het anders in te richten en in de basis is Mansveld daar ook gewoon voor, alleen kan ze met het oog op de portemonnee niet anders en ze doet er niets aan om dat te verbergen. Het toont imo aan dat I&M behoorlijk onder druk is gezet om maar in te stemmen met de route die gekozen zal gaan worden.quote:Dat betwijfel ik sterk, het ministerie wil en kan zelf niks anders, dus er zal weinig druk voor nodig geweest zijn, immers als de minister ander de kans wil geven dan krijgt ze een boze dijselbloem aan haar adres.
En toch zijn er concessies die een langere periode beslaan, zoals bijvoorbeeld DAV en de noordelijke treinconcessiequote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:29 schreef James1988 het volgende:
[..]
De WP2000 staat geen concessie toe van langer dan 10 jaar.
formeel op papier zijn die afspraken met hsa gemaakt en zijn die verantwoordelijk voor het uitvoeren, de minister mag ns internationaal niet wijzen op het uitvoeren van de concessie gezien ze die niet hebbenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Maar die onderaannemers maken wel met het ministerie de afspraken over hoeveel treinen er gaan rijden. Dat doet HSA niet.
Onder druk zetten moet dan toch komen uit de eigen familie, kan me niet voorstellen dat de ns hier drukt op uitoefend, die weten wel dat ze safe zittenquote:er is zeker over de mogelijkheden gesproken om het anders in te richten en in de basis is Mansveld daar ook gewoon voor, alleen kan ze met het oog op de portemonnee niet anders en ze doet er niets aan om dat te verbergen. Het toont imo aan dat I&M behoorlijk onder druk is gezet om maar in te stemmen met de route die gekozen zal gaan worden.
twitter:remycatinois twitterde op vrijdag 12-07-2013 om 17:37:01Déraillement d'un Intercités pour Limoges à Brétigny (IDF) http://t.co/v5rVwvketi reageer retweet
edit: op dit moment 8 doden en talloze gewondenquote:Déraillement d'un train à Brétigny sur la ligne C du RER.
Le trafic est interrompu dans les deux sens entre Juvisy et Saint-Martin d'Etampes, et entre Juvisy et Dourdan la Forêt.
Des retards, des modifications de desserte et des suppressions sont effectifs sur l'ensemble de la ligne.
Nous invitons les voyageurs circulant entre Paris, Versailles Chantiers ou Saint-Quentin en Yvelines, dans un sens ou dans l'autre, à emprunter les trains de la ligne N (Paris Montparnasse) ou de la ligne U (La Défense / La Verrière).
Nous invitons les voyageurs circulant entre Paris et Juvisy, dans un sens ou dans l'autre, à emprunter les trains de la ligne D du RER.
Ja, "passagiers werden geëlektrocuteerd en verpletterd" volgens die link van James. Brrquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:28 schreef AverageJoe het volgende:
Ik kreeg al een breaking news bericht binnen. Ziet er uit als een flinke klap. Op Twittah lees ik dat 350 personen in de trein aanwezig waren. Voor de rest kan ik niet veel andere informatie vinden.
Oefff, harde dood. Maar afwachten op meer nieuws.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, "passagiers werden geëlektrocuteerd en verpletterd" volgens die link van James. Brr
Volgens de BBC zou een treinbreuk de oorzaak van het ongeluk zijn.quote:Du 12 juillet 17:15 au 13 juillet 02:00
En cours
Dernière mise à jour : 12/07/2013 à 18h23 .
Déraillement d'un train Paris - Limoges à Brétigny sur la ligne C du RER.
Le trafic est interrompu dans les deux sens entre Savigny sur Orge et Saint-Martin d'Etampes, et entre Savigny sur Orge et Dourdan la Forêt jusqu'à la fin du service.
Des retards, des modifications de desserte et des suppressions sont effectifs sur l'ensemble de la ligne, jusqu'à la fin du service.
Nous invitons les voyageurs circulant entre Paris, Versailles Chantiers ou Saint-Quentin en Yvelines, dans un sens ou dans l'autre, à emprunter les trains de la ligne N (Paris Montparnasse) ou de la ligne U (La Défense / La Verrière).
Nous invitons les voyageurs circulant entre Paris et Juvisy, dans un sens ou dans l'autre, à emprunter les trains de la ligne D du RER.
SNCF Transilien.
Hmm dat zou in ieder geval verklaren waarom juist de achterste vier rijtuigen ontspoord zijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:46 schreef James1988 het volgende:
Prognose is bijgesteld naar "einde dienst":
[..]
Volgens de BBC zou een treinbreuk de oorzaak van het ongeluk zijn.
heftig zegquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:43 schreef James1988 het volgende:
Voor de liefhebbers, hier is een foto:
...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |