SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steam
• Koop geen games die niet in de uitverkoop zijn, tenzij je geld teveel hebt
• Altijd wachten op de Daily/Flash Deals voordat je een spel in de sale koopt
• Persoonlijk raad ik aan te wachten tot games de 75% korting aantikken
Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Game key overzicht Tweakers
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!
[ Bericht 2% gewijzigd door Smoofie op 12-07-2013 03:06:44 ]AFCA
Qui audet adipiscitur
1 van de redenen dat ik geen Nvidia meer koop.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:02 schreef VulpX het volgende:
Dragon Age Origins gekocht, krijg ik een error dat ik m'n PhysX moet updaten. Heb 2 dagen geleden een GTX 770 geïnstalleerd met bijbehorende software. Op het net allerlei guides gezocht om het probleem op te lossen, niets helpt. Geld terugvragen heeft niet echt nut bij Valve, of wel?
Die ken ik ook van Northernlionquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:06 schreef Manke het volgende:
eigenlijk heb je niet meer nodig dan deze, ben je uren zoet
http://store.steampowered.com/app/211420/
Dankje. Maar die installer geeft dus ook al aan dat ik een nieuwere versie heb. Superfijn dit allemaal. Ben weer een avond kwijt om 1 game aan de praat te krijgen. En het is nog niet gelukt.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:05 schreef lipjes het volgende:
[..]
1 van de redenen dat ik geen Nvidia meer koop.
MAar probeer deze eens.
http://www.nvidia.com/object/physx-9.12.1031-driver.html
probeer deze eens http://www.nvidia.com/object/physx-9.12.1031-legacy-driver.htmlquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:09 schreef VulpX het volgende:
[..]
Dankje. Maar die installer geeft dus ook al aan dat ik een nieuwere versie heb. Superfijn dit allemaal. Ben weer een avond kwijt om 1 game aan de praat te krijgen. En het is nog niet gelukt.
Nope, heb blijkbaar ook al een nieuwere versie dan deze. Ben nu maar de hele game opnieuw aan het installeren, als dan niet werkt dan maar alle drivers opnieuw.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
probeer deze eens http://www.nvidia.com/object/physx-9.12.1031-legacy-driver.html
kan zijn dat er nog resten in windows zitten die nog niet verwijderd zijn. (en niet in je programmas staat). zie hier http://community.futurema(...)X-drivers-completelyquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:12 schreef VulpX het volgende:
[..]
Nope, heb blijkbaar ook al een nieuwere versie dan deze. Ben nu maar de hele game opnieuw aan het installeren, als dan niet werkt dan maar alle drivers opnieuw.
Thanks, zal dat eens proberenquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan zijn dat er nog resten in windows zitten die nog niet verwijderd zijn. (en niet in je programmas staat). zie hier http://community.futurema(...)X-drivers-completely
Net al gedaan, zag er wel leuk uit. Wel aparte besturing inderdaad.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:48 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Doen, joh! Geniaal spel! Wel slim om de DLC pas te halen (als je dat al wilde) als je er een beetje beter in bent geworden. Het maakt het een stuk moeilijker
Klopt, ook jammer dat het een flash game is waardoor veel dingen nogal kut gaan, bijv geen steam overlay, geen 1920x1080, vaak white glitch/pink glitch, etc. Maar verder enorm verslavend spel. Na 129 uur pas 86% van de achievementsquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Net al gedaan, zag er wel leuk uit. Wel aparte besturing inderdaad.
kijk bij badges in steam, daar staan de games die jij hebt die cards hebben.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:29 schreef Darkestrah het volgende:
Waar kun je precies zien waar je ruilkaarten kunt verdienen? Die lijst in Steam verandert steeds. Zijn de games daarop dus de enige games waarin het kan?
http://steamcommunity.com/id/<steamID>/badges/quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:29 schreef Darkestrah het volgende:
Waar kun je precies zien waar je ruilkaarten kunt verdienen? Die lijst in Steam verandert steeds. Zijn de games daarop dus de enige games waarin het kan?
Vraag en aanbod.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:36 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Waarom zijn sommige trading cards duurder dan andere?
Zodat je ze kan verkopen en daarvan gratis games kopenquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:38 schreef Smoofie het volgende:
Sowieso , waarom zou je in godsnaam trading cards kopen?
Moet je wel weten welke richting de prijs gaat, anders maak je alleen maar verlies.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:39 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Zodat je ze kan verkopen en daarvan gratis games kopen. Tja, daar ben ik een Nederlander voor
Naja, kopen doe ik niet, alleen verkopen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Moet je wel weten welke richting de prijs gaat, anders maak je alleen maar verlies.
Waar kun je eig trading cards kopen? Nu zijn ze allemaal 1 cent ofzo, gezien iedereen nu games koopt.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:42 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Naja, kopen doe ik niet, alleen verkopen.
Hier: http://steamcommunity.com/market/search?q=appid%3A753quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waar kun je eig trading cards kopen? Nu zijn ze allemaal 1 cent ofzo, gezien iedereen nu games koopt.
Steam>community>marketquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waar kun je eig trading cards kopen? Nu zijn ze allemaal 1 cent ofzo, gezien iedereen nu games koopt.
Ik heb een Football Manager kaart dankzij summer sales aankopen gekregen die bijna 2 euro waard is, ligt denk ik heel veel aan vraag en aanbod wat ze waard zijn.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Voor een Team Fortress 2 Spy card?quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:46 schreef Katth het volgende:
Ik heb Bioshock Infinite card dubbel, wil hem wel ruilen tegen elke andere behalve Tomb Raider.
Nee, alleen summer sale cards bedoel ik natuurlijk :-)quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:47 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Voor een Team Fortress 2 Spy card?
zit nu nog op 54 cent, tenzij het om een foil gaat.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik heb een Football Manager kaart dankzij summer sales aankopen gekregen die bijna 2 euro waard is, ligt denk ik heel veel aan vraag en aanbod wat ze waard zijn.
http://store.steampowered.com/promotion/summerfaq/quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:48 schreef Smoofie het volgende:
Krijg je die kaarten gewoon random? Kun je ze ook krijgen door bijv gwn in de menu te blijven?
Ja, dat ben ik nu al de hele avond aan het doen. Ik heb nu 4 Magicka kaarten en 3 Trine 2 kaartenquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:48 schreef Smoofie het volgende:
Krijg je die kaarten gewoon random? Kun je ze ook krijgen door bijv gwn in de menu te blijven?
zeker wel had er van de week 5 openstaanquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:49 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik nu al de hele avond aan het doen. Ik heb nu 4 Magicka kaarten en 3 Trine 2 kaartenAlleen jammer dat je niet 2 games tegelijk kan openen in Steam.
Ja, je hoeft niet eens voorbij het configuratievenster te komen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:48 schreef Smoofie het volgende:
Kun je ze ook krijgen door bijv gwn in de menu te blijven?
Je mag van mij Gaige hebben, als ik Zer0 mag.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:48 schreef Metonae het volgende:
Ik heb Elizabeth en Songbird dubbel van Bioshock. Zer0 dubbel van Borderlands 2.
Hm, hoe werkt dat dan? Als ik meer dan 1 game tegelijk aan heb staan, staat er "only one instance of the game can be running at one time."quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:50 schreef Moro het volgende:
[..]
zeker wel had er van de week 5 openstaan
Dat is makkelijk, kan met gemak alle spellen die ik heb en cards hebben gewoon open laten staan in de menu de hele middag.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:49 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik nu al de hele avond aan het doen. Ik heb nu 4 Magicka kaarten en 3 Trine 2 kaartenAlleen jammer dat je niet 2 games tegelijk kan openen in Steam. En als er een random gast komt die je kaarten wil kopen terwijl je er niks vanaf weet moet je het niet doen. Ik heb toen 5 binding of isaac kaarten geruilt tegen een emoticon die nog niet eens 1 kaart waard is.
Van die mensen met 500+ games kunnen er zo toch wel wat geld mee verdienenquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:53 schreef Wells.p het volgende:
Vier badges kunnen maken zonder maar 1 cent uit te geven. Sterker nog heb nog steeds ¤1.13 winst
weet niet meer welke maar l4d2 als text only zelfde met portal 2, trine 2 heeft een launcher en dan magicka.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:54 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Hm, hoe werkt dat dan? Als ik meer dan 1 game tegelijk aan heb staan, staat er "only one instance of the game can be running at one time."
Ja, ik ook, aangezien ik nog nooit iets heb gekocht in de steam salequote:Op donderdag 11 juli 2013 23:56 schreef Smoofie het volgende:
Ik vrees wel dat ik deze sale, itt de sales van afgelopen jaren, heel wat ga uitgeven.
Ik nauwelijks, alleen vorig jaar Dawn of war package. EN heb geld zat nuquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:57 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Ja, ik ook, aangezien ik nog nooit iets heb gekocht in de steam sale
Ah oke, ik probeerde het met Left 4 Dead 2 en Team Fortress 2.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:56 schreef Moro het volgende:
[..]
weet niet meer welke maar l4d2 als text only zelfde met portal 2, trine 2 heeft een launcher en dan magicka.
Hahaha, mensen die dat ervoor over hebben!quote:
Doen we.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:53 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Je mag van mij Gaige hebben, als ik Zer0 mag.
Ik heb je al in mn vriendenlijst staan.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:59 schreef Metonae het volgende:
[..]
Doen we.
http://steamcommunity.com/id/metonae/
Add maar even
Gebruik dan geen verschillende namenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:00 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik heb je al in mn vriendenlijst staan.
http://uberpirates.com/fo(...)steam-trading-cards/quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:58 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Ah oke, ik probeerde het met Left 4 Dead 2 en Team Fortress 2.
WildVlees.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:01 schreef Metonae het volgende:
[..]
Gebruik dan geen verschillende namenZo weet ik niet wie wie is
Kun je die in steam gebruiken of zijn die gewoon voor op je desktop van windows?quote:
Zijn achtergronden voor je Steam page.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:04 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Kun je die in steam gebruiken of zijn die gewoon voor op je desktop van windows?
Kan je krijgen door dingen te kopen in game, kan bij TF2 en DOTA 2 (andere weet ik niet)quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:07 schreef Smoofie het volgende:
Maar voor TF2 kun je toch geen drops krijgen gezien het free 2 play is?
Ik ben denk ik blind maar waar kan ik dat instellen? Want ik heb er nu ook één..quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:06 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Zijn achtergronden voor je Steam page.
pff, geen idee. Ik heb er zelf nog geen gehad. Rechtermuisknop?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:08 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ik ben denk ik blind maar waar kan ik dat instellen? Want ik heb er nu ook één..
Bij je steam naam (meeste rechtse optie) en dan naar profile gaanquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:08 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ik ben denk ik blind maar waar kan ik dat instellen? Want ik heb er nu ook één..
Ik TF2 en L4D2, nog niks gekregenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:14 schreef Smoofie het volgende:
Rofl @ text mode, heb nu HL2, CSGO en L4D2 draaien.
Thanks, mn page ziet er nu echt fucking kwel uit:quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:10 schreef Moro het volgende:
[..]
Bij je steam naam (meeste rechtse optie) en dan naar profile gaan
[ afbeelding ]
Heb Alan wake 10 uur laten draaien voordat ik alle 4 de kaarten had, gelijk de eerste keer dat ik het opende.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:14 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Ik TF2 en L4D2, nog niks gekregen
Portal 2 waarschijnlijk wel, ben ik ook nog op aan het wachten.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:16 schreef Smoofie het volgende:
Zou legend of grimrock nog in Daily deal geraken? En Portal 2?
Ziet er vet uit! Maar waar is Momquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:16 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Thanks, mn page ziet er nu echt fucking kwel uit:
[ afbeelding ]
die is dood, net zoals isaac en baby bluequote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:17 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Ziet er vet uit! Maar waar is Mom?
Zo 59 friends online, ik heb er in totaal 9quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:16 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Thanks, mn page ziet er nu echt fucking kwel uit:
[ afbeelding ]
Ik 3quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zo 59 friends online, ik heb er in totaal 9
Zit op prime time altijd wel tussen de 70 en 80 friends die online zijnquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zo 59 friends online, ik heb er in totaal 9
Bij mij 4quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:25 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Zit op prime time altijd wel tussen de 70 en 80 friends die online zijn
klein, erg klein, % kans weet ik niet, maar je moet maar zo zien:quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:24 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Wat is trouwens de kans dat je zo'n foil kaart krijgt? Ik heb nu 16 kaarten gehad en geen foils.
e-steamprofile-penisquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:42 schreef SillyWalks het volgende:
Euhh... 'kaarten' verzamelen is leuk, maar wat is verder het nut?
Je kan er badges van maken, oftewel een achtergrond, emoticons, etc. Gewoon voor de leukigheid.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:42 schreef SillyWalks het volgende:
Ach, mn PC staat toch aan gezien ik wat series aan het kijken ben, die 18 % extra CPU usae kan er makkelijk bij om te farmenquote:
geldquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:42 schreef SillyWalks het volgende:
Ohh, ik dacht dat je misschien gratis games of dlc kon verzamelenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:42 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Je kan er badges van maken, oftewel een achtergrond, emoticons, etc. Gewoon voor de leukigheid.
Voor Valve?quote:
Als je ze verkoopt, kan je met dat geld gratis games/dlc kopenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:43 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Ohh, ik dacht dat je misschien gratis games of dlc kon verzamelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |