Is dat het bouwjaar van je auto, of die van jezelf?quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:03 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik heb een afgeneukte golf III uit '97 met wieldoppen en nieuwe radio
Eentje van jezelf, je 3-serie en je bloedgeile chick? Post hem hier dan, ik denk dat iedereen benieuwd is.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:09 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Heerlijk die afgunst, dit mongooltje zal een kaartje sturen vanuit Abu Dhabi volgende week
Die weet tenminste nog wanneer het de klep moet houden.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:12 schreef LompeHork het volgende:
...hersencapaciteit van een elektrische garagedeur.
Goed punt, misschien komt een baksteen meer in de buurt?quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:14 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Die weet tenminste nog wanneer het de klep moet houden.![]()
Ja sorry man, ik ken die gozer niet.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:12 schreef LompeHork het volgende:
Klagen over Pharkus, dan ben je wel een complete botmongool met de hersencapaciteit van een elektrische garagedeur.
Wat kom je hier doen dan Jacques Herpes?quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:15 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Ja sorry man, ik ken die gozer niet.
Jullie als internetautisten zullen elkaar wel snappen.
Ik gelukkig niet, ik heb een leven.
Reuring in de tent brengen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:16 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Wat kom je hier doen dan Jacques Herpes?
Maar je speelt met vuur.... Straks wordt je nog gebandquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:17 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Reuring in de tent brengen.
1 op de 6 lui die dit topic bekijken, heeft nog gereageerd..
Schijnbaar vinden mensen dit topic toch wel leuk..
Ik ben zo jaloers, ik ga huilend in bed liggen nu en morgen weer vroeg uit de veren om hard te gaan ICT'en en de rest van het weekend WoW te spelen. Bij iedere ork die ik versla zal ik aan jou, je vriendin en je BMW denken.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:15 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Pff 8 jaar terug kon men nog Daniel Pearl onthoofdingsvideo's plaatsen, TS hacken en z'n info open en bloot op dit forum gooien etc etc..quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:18 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Maar je speelt met vuur.... Straks wordt je nog geband
zaterdag wel samen raiden he?quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:18 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik ben zo jaloers, ik ga huilend in bed liggen nu en morgen weer vroeg uit de veren om hard te gaan ICT'en en de rest van het weekend WoW te spelen. Bij iedere ork die ik versla zal ik aan jou, je vriendin en je BMW denken.
Wij snappen dat wel ja.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:15 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
opa verteld.....quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:22 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Pff 8 jaar terug kon men nog Daniel Pearl onthoofdingsvideo's plaatsen, TS hacken en z'n info open en bloot op dit forum gooien etc etc..
Tegenwoordig beginnen de puistjes van de mods al te bloeden zodra ze het woord kanker lezen...
En grappig dat nog niemand meer info over Willems Kantine kan geven
Sneu.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:22 schreef Machupicchu het volgende:
TS hacken en z'n info open en bloot op dit forum gooien etc etc..
Vroeger toen de mannen nog mannen waren, handen als kolenschoppen hadden en de vrouwen met de ketting aan het aanrecht vast zaten. Nostalgie, wat een mooi iets.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:22 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Pff 8 jaar terug kon men nog Daniel Pearl onthoofdingsvideo's plaatsen, TS hacken en z'n info open en bloot op dit forum gooien etc etc..
Tegenwoordig beginnen de puistjes van de mods al te bloeden zodra ze het woord kanker lezen...
Sorry, als wereldreiziger kom ik nog weleens.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wij snappen dat wel ja.
Dat jij dat niet snapt heeft meer wat met je hersencapaciteit te maken, ik bedoel, je nickname alleen als straalt met de kracht van 450 zonnen uit dat je geen leven hebt, dus met jou komt het wel goed. Welkom op FOK!
Dat kan ik nog steeds, maar ik heb daar geen zin in. Geen idee hoe je er bij komt dat ik begin te bloeden en Jos ken ik ook nog wel, hoe is die klapmongool boeiend?quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:22 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Pharkus vat het netjes op, hij heeft nog niets verwijderd,gebanned of whatever.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:28 schreef tetouaribo het volgende:
Het werkt dus wel bij pharkus als je op de man speelt... Pharkus is een zemel la la la la la laa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |