Dat je dat kon krijgen in Duploquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:56 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
M3 galo, en ook nog in de foute kleur rood
quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:55 schreef Aberkullie het volgende:
Euh een bmw 3 serie draai ik me nog niet voor om, daar rijdt mijn moeder ook in
Rijdt.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:56 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Ik rijdt meestal op je moeder, die weet niet van ophouden.
Haar 3 serie wel...
Ik rijdt ?quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:56 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Haar 3 serie wel...
quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:56 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Haar 3 serie wel...
quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:56 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
M3 galo, en ook nog in de foute kleur rood
quote:
Een mongooltje dusquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:57 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik rijdt ?succesvolle onderneming zie ik al.
ik zit niet in de ictquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:53 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Omdat ik het waarschijnlijk ook verder heb geschopt in het leven vergeleken met de meeste ICT losers hiero.
Jullie reacties zijn net als de afgunstige blikken op de weg zodra ik met mijn blitsende bolide voorbij kom racen, pure afgunst
dit is geen klacht maar een vraagquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:45 schreef Pharkus het volgende:
Je klacht is dus eigenlijk dat je niet weet hoe Google of uitzendinggemist werkt?
neuh, appartament.quote:
komt hij uit zuid amerika dan?quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:56 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Haar 3 serie wel...
hihahoquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:59 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Geen stoel gekregen?kut is dat he ...
Wow #livingthegoodlife man mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:49 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Eigen ondernemer, bloedgeile zuid Amerikaanse vriendin, BMW 3 serie, en 3 maanden per jaar in het buitenland
ik wel, saxo racing edition 1.4 met sportvelgen en lekke uitlaat (voor de rauwe powerbrul)quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:59 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ts heeft ook geen flitsende bolide.
Ik heb een afgeneukte golf III uit '97 met wieldoppen en nieuwe radioquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik wel, saxo racing edition 1.4 met sportvelgen en lekke uitlaat (voor de rauwe powerbrul)
Van Gerda gekregen eindelijk?quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:03 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik heb een afgeneukte golf III uit '97 met wieldoppen en nieuwe radio
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |