flikker op dan gr grquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:40 schreef Machupicchu het volgende:
Ban of niet, maar wat een triest figuur..
Misschien zullen jullie autisten onder elkaar wel begrijpen... ik dus niet..
Dit dacht ik ook bij jouw topic.quote:Je hebt een vraag, geen klacht.
Je begint al met kanker in de TT.
Je hebt een stompzinnig filmpje.
internetheldquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:43 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Respect hebben voor users van een internetforum
Respectquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:43 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
mensenquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:44 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Respect![]()
Respect hebben![]()
Users![]()
Internet![]()
Forum![]()
Internetforum![]()
TS![]()
![]()
Je druk maken over users van een internetforumquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:43 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Sorry, ik spendeer niet genoeg uren op het internet i.v.m werk en sociale contacten.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:43 schreef Slaap_Zak het volgende:
TS echt, flikkerdonderstraal even een pleuris eind op met je tyfus klacht jezus te paard....
Pharkus is juist een koele mod... en hij heeft een lekker aarsje
Jij moet helemaal kapot ...
Had ik al verteld dat u mijn held bent en uw poster mijn tiener kamertje siert?quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:45 schreef Pharkus het volgende:
Je klacht is dus eigenlijk dat je niet weet hoe Google of uitzendinggemist werkt?
Krijg een gezwel in je minimale hersentjesquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:46 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Sorry, ik spendeer niet genoeg uren op het internet i.v.m werk en sociale contacten.
Maar wat zul jij nat zijn in je bruine ribbroek
Dat is godverdomme een kankerterechte klacht jongen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:45 schreef Pharkus het volgende:
Je klacht is dus eigenlijk dat je niet weet hoe Google of uitzendinggemist werkt?
vertel ons over jouw gelukkige bestaanquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:46 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Sorry, ik spendeer niet genoeg uren op het internet i.v.m werk en sociale contacten.
Maar toch raakt het je diep als je topic wordt gesloten.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:46 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Nee galo,je moet beter lezen..quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:45 schreef Pharkus het volgende:
Sociale contactenquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:46 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
ga je nu kontje likken?quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:48 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Nee galo,je moet beter lezen..
Ik vraag of iemand een uitzending gemist o.i.d. weet.
In plaats van stoer te doen kun je ook een fatsoenlijke reactie geven
Blijft moeilijk, het verschil tussen klaag en vraag.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:48 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Nee galo,je moet beter lezen..
Ik vraag of iemand een uitzending gemist o.i.d. weet.
In plaats van stoer te doen kun je ook een fatsoenlijke reactie geven
Eigen ondernemer, bloedgeile zuid Amerikaanse vriendin, BMW 3 serie, en 3 maanden per jaar in het buitenlandquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:47 schreef Smack10 het volgende:
[..]
vertel ons over jouw gelukkige bestaan
En dan wel een klacht openen over het onrecht dat je wordt aangedaanquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:46 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Dit. Pharkus roeleert.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:43 schreef Slaap_Zak het volgende:
TS echt, flikkerdonderstraal even een pleuris eind op met je tyfus klacht jezus te paard....
Pharkus is juist een koele mod... en hij heeft een lekker aarsje
Jij moet helemaal kapot ...
en waarom zit je dan op FOK!? ben je autist?quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:49 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Eigen ondernemer, bloedgeile zuid Amerikaanse vriendin, BMW 3 serie, en 3 maanden per jaar in het buitenland
opscheppen met een 3 seriequote:Op donderdag 11 juli 2013 21:49 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Eigen ondernemer, bloedgeile zuid Amerikaanse vriendin, BMW 3 serie, en 3 maanden per jaar in het buitenland
Ben je op je pik getrapt, snotaap?quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:49 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
En dan wel een klacht openen over het onrecht dat je wordt aangedaanstumpertje...
Nou, nu weer opdonderen naar je sociale contacten, homo'tjes als jou kunnen we hier niet hebben, slecht voor ons imago
doei
quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:49 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Oh ja, en daarom maak je je druk over een gesloten topicquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:49 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:50 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]je woont dus nog thuis bij mamma en haat je spruitjes die je elke dag krijgt
![]()
stumpertje
quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:50 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Ben je op je pik getrapt, snotaap?
Ga lekker buiten spelen of huiswerk maken
Stoer hoor.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:49 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |