Je voelt je nogal beter dan iedereen hier he?quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:50 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Ben je op je pik getrapt, snotaap?
Ga lekker buiten spelen of huiswerk maken
Heerlijk die afgunstquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:50 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]je woont dus nog thuis bij mamma en haat je spruitjes die je elke dag krijgt
![]()
stumpertje
Je daar niet druk om makenquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:51 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Oh ja, en daarom maak je je druk over een gesloten topicx100000
Is dat beter of slechter dan 3 hoog voor?quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:51 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Heerlijk die afgunst
En jij woont op 3 hoog achter?
aha aha aha! Je komt uit polen met een 20 jaar oude bmw en gaat 3 maanden terug? Postorderbruidje?quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:49 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Eigen ondernemer, bloedgeile zuid Amerikaanse vriendin, BMW 3 serie, en 3 maanden per jaar in het buitenland
Geniet je ervan? eindelijk aandacht, kut he als de rest je niet ziet staan? Nou jongen, welkom hoor, hier kotsen we op je... heb je nog iets tenminste...quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:51 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Heerlijk die afgunst
ik wel ja, drie hoogquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:51 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Heerlijk die afgunst
Omdat ik het waarschijnlijk ook verder heb geschopt in het leven vergeleken met de meeste ICT losers hiero.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:51 schreef mini891 het volgende:
[..]
Je voelt je nogal beter dan iedereen hier he?
Rot dan gewoon op.
Dit is TS die praat over zijn vriendinquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:49 schreef ejfaar het volgende:
[..]
opscheppen met een 3 serie![]()
Dat bloedgeile wijf geloof ik niet, tenzij pics
Dat moet ook wel. Anders kan hij nooit op je moeder klimmen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:51 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Heerlijk die afgunst
Ik dacht dat dat een vereiste was om je hier te registreren.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:51 schreef mini891 het volgende:
[..]
Je voelt je nogal beter dan iedereen hier he?
Rot dan gewoon op.
3serie een blitsende bolide noemenquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:53 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Omdat ik het waarschijnlijk ook verder heb geschopt in het leven vergeleken met de meeste ICT losers hiero.
Jullie reacties zijn net als de afgunstige blikken op de weg zodra ik met mijn blitsende bolide voorbij kom racen, pure afgunst
Zullen we een potje Forza racing doen?quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:53 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Omdat ik het waarschijnlijk ook verder heb geschopt in het leven vergeleken met de meeste ICT losers hiero.
Jullie reacties zijn net als de afgunstige blikken op de weg zodra ik met mijn blitsende bolide voorbij kom racen, pure afgunst
quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:54 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dit is TS die praat over zijn vriendin:
[ [url="http://i86.photobucket.com/albums/k82/GeneralWong/13.jpg]afbeelding[/url] ]
Hermeldepemel... je bent echt het dieptepunt van dit jaar ...quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:53 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Hahaha. Ik kijk niet met afgunst naar een 3-serie. Niemand hier.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:53 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Ik rijdt meestal op je moeder, die weet niet van ophouden.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:55 schreef Aberkullie het volgende:
Euh een bmw 3 serie draai ik me nog niet voor om, daar rijdt mijn moeder ook in
Jij mag dat!quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:54 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat een vereiste was om je hier te registreren.Ik voel me ook beter dan iedereen hier.
Dat je dat kon krijgen in Duploquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:56 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
M3 galo, en ook nog in de foute kleur rood
quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:55 schreef Aberkullie het volgende:
Euh een bmw 3 serie draai ik me nog niet voor om, daar rijdt mijn moeder ook in
Rijdt.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:56 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Ik rijdt meestal op je moeder, die weet niet van ophouden.
Haar 3 serie wel...
Ik rijdt ?quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:56 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Haar 3 serie wel...
quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:56 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Haar 3 serie wel...
quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:56 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
M3 galo, en ook nog in de foute kleur rood
quote:
Een mongooltje dusquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:57 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik rijdt ?succesvolle onderneming zie ik al.
ik zit niet in de ictquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:53 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
dit is geen klacht maar een vraagquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:45 schreef Pharkus het volgende:
Je klacht is dus eigenlijk dat je niet weet hoe Google of uitzendinggemist werkt?
neuh, appartament.quote:
komt hij uit zuid amerika dan?quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:56 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Haar 3 serie wel...
hihahoquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:59 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Geen stoel gekregen?kut is dat he ...
Wow #livingthegoodlife man mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:49 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Eigen ondernemer, bloedgeile zuid Amerikaanse vriendin, BMW 3 serie, en 3 maanden per jaar in het buitenland
ik wel, saxo racing edition 1.4 met sportvelgen en lekke uitlaat (voor de rauwe powerbrul)quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:59 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ts heeft ook geen flitsende bolide.
Ik heb een afgeneukte golf III uit '97 met wieldoppen en nieuwe radioquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik wel, saxo racing edition 1.4 met sportvelgen en lekke uitlaat (voor de rauwe powerbrul)
Van Gerda gekregen eindelijk?quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:03 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik heb een afgeneukte golf III uit '97 met wieldoppen en nieuwe radio
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |