Is dat het bouwjaar van je auto, of die van jezelf?quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:03 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik heb een afgeneukte golf III uit '97 met wieldoppen en nieuwe radio
Eentje van jezelf, je 3-serie en je bloedgeile chick? Post hem hier dan, ik denk dat iedereen benieuwd is.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:09 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Heerlijk die afgunst, dit mongooltje zal een kaartje sturen vanuit Abu Dhabi volgende week
Die weet tenminste nog wanneer het de klep moet houden.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:12 schreef LompeHork het volgende:
...hersencapaciteit van een elektrische garagedeur.
Goed punt, misschien komt een baksteen meer in de buurt?quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:14 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Die weet tenminste nog wanneer het de klep moet houden.![]()
Ja sorry man, ik ken die gozer niet.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:12 schreef LompeHork het volgende:
Klagen over Pharkus, dan ben je wel een complete botmongool met de hersencapaciteit van een elektrische garagedeur.
Wat kom je hier doen dan Jacques Herpes?quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:15 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Ja sorry man, ik ken die gozer niet.
Jullie als internetautisten zullen elkaar wel snappen.
Ik gelukkig niet, ik heb een leven.
Reuring in de tent brengen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:16 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Wat kom je hier doen dan Jacques Herpes?
Maar je speelt met vuur.... Straks wordt je nog gebandquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:17 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Reuring in de tent brengen.
1 op de 6 lui die dit topic bekijken, heeft nog gereageerd..
Schijnbaar vinden mensen dit topic toch wel leuk..
Ik ben zo jaloers, ik ga huilend in bed liggen nu en morgen weer vroeg uit de veren om hard te gaan ICT'en en de rest van het weekend WoW te spelen. Bij iedere ork die ik versla zal ik aan jou, je vriendin en je BMW denken.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:15 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Pff 8 jaar terug kon men nog Daniel Pearl onthoofdingsvideo's plaatsen, TS hacken en z'n info open en bloot op dit forum gooien etc etc..quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:18 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Maar je speelt met vuur.... Straks wordt je nog geband
zaterdag wel samen raiden he?quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:18 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik ben zo jaloers, ik ga huilend in bed liggen nu en morgen weer vroeg uit de veren om hard te gaan ICT'en en de rest van het weekend WoW te spelen. Bij iedere ork die ik versla zal ik aan jou, je vriendin en je BMW denken.
Wij snappen dat wel ja.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:15 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
opa verteld.....quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:22 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Pff 8 jaar terug kon men nog Daniel Pearl onthoofdingsvideo's plaatsen, TS hacken en z'n info open en bloot op dit forum gooien etc etc..
Tegenwoordig beginnen de puistjes van de mods al te bloeden zodra ze het woord kanker lezen...
En grappig dat nog niemand meer info over Willems Kantine kan geven
Sneu.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:22 schreef Machupicchu het volgende:
TS hacken en z'n info open en bloot op dit forum gooien etc etc..
Vroeger toen de mannen nog mannen waren, handen als kolenschoppen hadden en de vrouwen met de ketting aan het aanrecht vast zaten. Nostalgie, wat een mooi iets.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:22 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Pff 8 jaar terug kon men nog Daniel Pearl onthoofdingsvideo's plaatsen, TS hacken en z'n info open en bloot op dit forum gooien etc etc..
Tegenwoordig beginnen de puistjes van de mods al te bloeden zodra ze het woord kanker lezen...
Sorry, als wereldreiziger kom ik nog weleens.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wij snappen dat wel ja.
Dat jij dat niet snapt heeft meer wat met je hersencapaciteit te maken, ik bedoel, je nickname alleen als straalt met de kracht van 450 zonnen uit dat je geen leven hebt, dus met jou komt het wel goed. Welkom op FOK!
Dat kan ik nog steeds, maar ik heb daar geen zin in. Geen idee hoe je er bij komt dat ik begin te bloeden en Jos ken ik ook nog wel, hoe is die klapmongool boeiend?quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:22 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Pharkus vat het netjes op, hij heeft nog niets verwijderd,gebanned of whatever.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:28 schreef tetouaribo het volgende:
Het werkt dus wel bij pharkus als je op de man speelt... Pharkus is een zemel la la la la la laa
Peugot 106quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:28 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Sorry, als wereldreiziger kom ik nog weleens.
Als ik ICTer en Peugeot 106 rijder was, had ik wel Lompehork genomen als nickname.
[quote]Op donderdag 11 juli 2013 22:28 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Als ik ICTer en Peugeot 106 rijder was, had ik wel Lompehork genomen als nickname.
Mijn leven is fantastisch!
Zie mijn andere topic:
KLB / Mensen die haten op de Oekraine!
Ik ben gewoon een fucking baas!
Ik kan altijd wel lachen om mensen uit de onderste rang van de samenleven,as van het kwaad of het kanker van de maatschappij... ICTers,nerds,moraalridders en Fok modderators.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat kan ik nog steeds, maar ik heb daar geen zin in. Geen idee hoe je er bij komt dat ik begin te bloeden en Jos ken ik ook nog wel, hoe is die klapmongool boeiend?
Oh.
Ik haak net pas in maar ik krijg een sterk vermoeden dat jouw navelstreng vroeger in de knoop heeft gelegen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:31 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Ik kan altijd wel lachen om mensen uit de onderste rang van de samenleven,as van het kwaad of het kanker van de maatschappij... ICTers,nerds,moraalridders en Fok modderators.
Pharkus is dan ook een prima mod.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:29 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Pharkus vat het netjes op, hij heeft nog niets verwijderd,gebanned of whatever.
In dat opzicht doet ie dat netjes
Zolang je niet kan spellen mag ik je rekenen tot de onderste laag van de maatschappij, welkom. Hoe is dat nou?quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:31 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Ik kan altijd wel lachen om mensen uit de onderste rang van de samenleven,as van het kwaad of het kanker van de maatschappij... ICTers,nerds,moraalridders en Fok modderators.
het is wat schatje?quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:31 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Ik ben 24, een meisje, en zo te lezen succesvoller dan jij.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:10 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Is dat het bouwjaar van je auto, of die van jezelf?
Mwah, TS heeft wel een punt dat de meeste mod's een stel puberale klapmongolen zijn. Een aantal zijn dat in dit topic aan het bewijzen as we speak. (Gelukkig bewijs jij dat het ook anders kan)quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
He, even mijn serie onderbreken voor een goede backfire.
Graag gedaan. Daar ben ik dan ook voor aangenomen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:34 schreef OEM het volgende:
[..]
Mwah, TS heeft wel een punt dat de meeste mod's een stel puberale klapmongolen zijn. Een aantal zijn dat in dit topic aan het bewijzen as we speak. (Gelukkig bewijs jij dat het ook anders kan)
Ik werk niet met pallets, maar met auto'squote:Op donderdag 11 juli 2013 22:31 schreef LompeHork het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 11 juli 2013 22:28 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 11 juli 2013 22:28 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Mijn leven is fantastisch!
Zie mijn andere topic:
KLB / Mensen die haten op de Oekraine!
Ik ben gewoon een fucking baas!
Peugot 106En als je een wereldreiziger was, dan zat je IP niet in Nederland kneus.
Maar hoe bevalt dat pallets sorteren verder? Je andere topic boeit me niet eigenlijk.
*PROEST!quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik haak net pas in maar ik krijg een sterk vermoeden dat jouw navelstreng vroeger in de knoop heeft gelegen.
Ah, automonteur op locatie, interessant werk wel, ik zou het niet kunnen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:36 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Ik werk niet met pallets, maar met auto's
En ik zit momenteel nog 1 weekje in het heerlijke Twente, om volgende week heerlijk uit te waaien in het prachtige Abu Dhabi.
Oh en ik vergeet bijna mijn weekendjes Stockholm en midweekje Oostblok
Prima, ik zit de komende weken in de US en China, loop flink binnen!quote:En hoe gaat 't jou af in de sociale werkplaats, met de Koffiebar koffie?
quote:
Pfft, opa gaat de jeugd nadoen. Jammer.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik haak net pas in maar ik krijg een sterk vermoeden dat jouw navelstreng vroeger in de knoop heeft gelegen.
Als iemand met dyslexie doe ik het nog aardig netjes vind ik.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:35 schreef LompeHork het volgende:
Nu nog leren spellen, dan kom je er wel.
Ik had het dan ook niet tegen jou, als je een kloon probeert na te doen, doe het dan goed klaphark.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:39 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Als iemand met dyslexie doe ik het nog aardig netjes vind ik.
Maar taal is iets voor mijn secretaresse, ikzelf hoef mensen alleen maar aan te sturen en contracten binnen te slepen
Gelukkig is mijn Engels,Duits en Spaans beter als mijn Nederlands
quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:39 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Als iemand met dyslexie doe ik het nog aardig netjes vind ik.
Maar taal is iets voor mijn secretaresse, ikzelf hoef mensen alleen maar aan te sturen en contracten binnen te slepen
Gelukkig is mijn Engels,Duits en Spaans beter als mijn Nederlands
Och, ik maak weleens vaker dat soort opmerkingen. Enfin, ik heb wel weer gezien hier. Ik ga weer verder met mijn serie.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:38 schreef OEM het volgende:
[..]
[..]
Pfft, opa gaat de jeugd nadoen. Jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |