Maar toch raakt het je diep als je topic wordt gesloten.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:46 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Sorry, ik spendeer niet genoeg uren op het internet i.v.m werk en sociale contacten.
Maar wat zul jij nat zijn in je bruine ribbroek
Nee galo,je moet beter lezen..quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:45 schreef Pharkus het volgende:
Je klacht is dus eigenlijk dat je niet weet hoe Google of uitzendinggemist werkt?
Sociale contactenquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:46 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Sorry, ik spendeer niet genoeg uren op het internet i.v.m werk en sociale contacten.
ga je nu kontje likken?quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:48 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Nee galo,je moet beter lezen..
Ik vraag of iemand een uitzending gemist o.i.d. weet.
In plaats van stoer te doen kun je ook een fatsoenlijke reactie geven
Blijft moeilijk, het verschil tussen klaag en vraag.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:48 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Nee galo,je moet beter lezen..
Ik vraag of iemand een uitzending gemist o.i.d. weet.
In plaats van stoer te doen kun je ook een fatsoenlijke reactie geven
Eigen ondernemer, bloedgeile zuid Amerikaanse vriendin, BMW 3 serie, en 3 maanden per jaar in het buitenlandquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:47 schreef Smack10 het volgende:
[..]
vertel ons over jouw gelukkige bestaan
En dan wel een klacht openen over het onrecht dat je wordt aangedaanquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:46 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Dit. Pharkus roeleert.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:43 schreef Slaap_Zak het volgende:
TS echt, flikkerdonderstraal even een pleuris eind op met je tyfus klacht jezus te paard....
Pharkus is juist een koele mod... en hij heeft een lekker aarsje
Jij moet helemaal kapot ...
en waarom zit je dan op FOK!? ben je autist?quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:49 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Eigen ondernemer, bloedgeile zuid Amerikaanse vriendin, BMW 3 serie, en 3 maanden per jaar in het buitenland
opscheppen met een 3 seriequote:Op donderdag 11 juli 2013 21:49 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Eigen ondernemer, bloedgeile zuid Amerikaanse vriendin, BMW 3 serie, en 3 maanden per jaar in het buitenland
Ben je op je pik getrapt, snotaap?quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:49 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
En dan wel een klacht openen over het onrecht dat je wordt aangedaanstumpertje...
Nou, nu weer opdonderen naar je sociale contacten, homo'tjes als jou kunnen we hier niet hebben, slecht voor ons imago
doei
quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:49 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Oh ja, en daarom maak je je druk over een gesloten topicquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:49 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:50 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]je woont dus nog thuis bij mamma en haat je spruitjes die je elke dag krijgt
![]()
stumpertje
quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:50 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Ben je op je pik getrapt, snotaap?
Ga lekker buiten spelen of huiswerk maken
Stoer hoor.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:49 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Je voelt je nogal beter dan iedereen hier he?quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:50 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Ben je op je pik getrapt, snotaap?
Ga lekker buiten spelen of huiswerk maken
Heerlijk die afgunstquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:50 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]je woont dus nog thuis bij mamma en haat je spruitjes die je elke dag krijgt
![]()
stumpertje
Je daar niet druk om makenquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:51 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Oh ja, en daarom maak je je druk over een gesloten topicx100000
Is dat beter of slechter dan 3 hoog voor?quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:51 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Heerlijk die afgunst
En jij woont op 3 hoog achter?
aha aha aha! Je komt uit polen met een 20 jaar oude bmw en gaat 3 maanden terug? Postorderbruidje?quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:49 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Geniet je ervan? eindelijk aandacht, kut he als de rest je niet ziet staan? Nou jongen, welkom hoor, hier kotsen we op je... heb je nog iets tenminste...quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:51 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Heerlijk die afgunst
ik wel ja, drie hoogquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:51 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Heerlijk die afgunst
Omdat ik het waarschijnlijk ook verder heb geschopt in het leven vergeleken met de meeste ICT losers hiero.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:51 schreef mini891 het volgende:
[..]
Je voelt je nogal beter dan iedereen hier he?
Rot dan gewoon op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |