SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gasten
Shit! Gemist!?
Aflevering 1
Aflevering 2
Aflevering 3There's no money in poetry, but then there's no poetry in money, either.
Actief in Sport, Travel, Theater, Taal en Kunst.
Leest momenteel: Mike's election guide.
In plaats van Ben van Beurtenquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:32 schreef modderfokker. het volgende:
Geef Wytse een foto !
hij moet in de openingspost komen
quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:32 schreef modderfokker. het volgende:
Geef Wytse een foto !
hij moet in de openingspost komen
Totaal zinloos, steeds sprinten om de 8e plaats in een tussensprint. Deed Van Hummel vorig jaar ook.quote:
erik jan muts?quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:35 schreef Karina het volgende:
Die Bert-Jan of hoe heet hij is best wel
Ik wil het wel even opzoeken, maar ze hebben vaak zat in de top3 gesprint hoor. Heeft genoeg geld opgeleverdquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:34 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Totaal zinloos, steeds sprinten om de 8e plaats in een tussensprint. Deed Van Hummel vorig jaar ook.
Floris Jan Bovenlander.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:35 schreef Karina het volgende:
Plus twee keer het dagploegenklassement gewonnen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik wil het wel even opzoeken, maar ze hebben vaak zat in de top3 gesprint hoor. Heeft genoeg geld opgeleverd.
https://www.facebook.com/erikjan.mutsquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:35 schreef Karina het volgende:
Ik heb geen FB dus dat gaat hem niet worden.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:36 schreef snellejelle het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/erikjan.muts
Stuur 'm een berichtje!
Drie keer dacht ik al.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Plus twee keer het dagploegenklassement gewonnen.
Dat zou best weleens kunnen.quote:
Komt wel goed, nog een beetje pubervetjes.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:36 schreef modderfokker. het volgende:
Kylie klein dikkertje, werk eens aan je vetpercentage !
ga 'ns mee met je tijd, joh!quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen FB dus dat gaat hem niet worden.
wat is het verschil met Fok?quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en dan allerlei nutteloze berichtjes moeten lezen, laat maar. Geen zin in.
Ja leukquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ronald Waterreus zou ook eens in dit programma moeten komen.
graftak eens heel snel een eind opquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ronald Waterreus zou ook eens in dit programma moeten komen.
Ik had beter van je verwacht.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja leuk
Of van Halst met zijn pierrotdinges.
Hoezo? Lijkt me niks slechts mee als jeugdige sporters ervaring opdoen in de sfeer van een groot internationaal toernooi.quote:
Doe dan De Boer.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had beter van je verwacht.
Ronald Waterreusquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
graftak eens heel snel een eind op
eens vrouwenvoetbal nu is om tequote:Op donderdag 11 juli 2013 21:40 schreef Kun-Aguero het volgende:
Wijven sport isgewoon geen neuk aan,
quote:
Ben ik het eigenlijk wel mee eens. op wat uitzonderingen na, zwemmen, turnen, atletiek, en misschien nog een paar waar ik nu even niet op kom.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:40 schreef Kun-Aguero het volgende:
Hockeyquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:40 schreef Kun-Aguero het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben ik het eigenlijk wel mee eens. op wat uitzonderingen na, zwemmen, turnen, atletiek, en misschien nog een paar waar ik nu even niet op kom.
Olieworstelenquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben ik het eigenlijk wel mee eens. op wat uitzonderingen na, zwemmen, turnen, atletiek, en misschien nog een paar waar ik nu even niet op kom.
curlingquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:40 schreef Kun-Aguero het volgende:
En dat met die paarden in de zandbak, enige wat ik nooit kijk op de OSquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee daar vind ik ook geen bal aan.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:41 schreef modderfokker. het volgende:
[..]
En dat met die paarden in de zandbak, enige wat ik nooit kijk op de OS
Haterquote:
dat paardendansen is idd geen fuck aan.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:41 schreef modderfokker. het volgende:
[..]
En dat met die paarden in de zandbak, enige wat ik nooit kijk op de OS
Goeie vraag, geen idee. Denk het eigenlijk niet.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:42 schreef Redefine het volgende:
Doen er ook vrouwen mee bij Fish-O-Mania?
in b4 viswijvengrapjequote:Op donderdag 11 juli 2013 21:42 schreef Redefine het volgende:
Doen er ook vrouwen mee bij Fish-O-Mania?
Zou het niet erg vinden om de finale van een vrouwenwedstrijd te zien ipv een groepje die wordt achtervolgd bij de mannen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |