Ik heb een verhaal wat ik graag met jullie wil delen, maar wellicht kunnen we er ook wel een topic met wat meer inhoud van maken!
Zo heb ik de afgelopen 2 dagen prachtige dagen beleefd dankzij Monopoly (men kent hem vaak wel, op FOK!), waarover ik hier onder zal uitweiden

Maar andere mensen maken wellicht ook wel eens super tofs mee wat je gewoon met mensen wilt delen, waar je trots op bent dat je het mag meemaken, en daar samen blij over zijn!
Post die dan hier
TS begint:Ik ging gister met Mono op weg naar Den Haag om z'n paspoort op te halen, en vervolgens naar Rotterdam waar hij 's avonds z'n diploma uitreiking had waar ik beloofd had naartoe te gaan.
Daaromheen heeft meneer dus de afgelopen maand(en) iets in het geniep zitten plannen. Ik kreeg door dat hij wat van plan was, maar hij wilde me telkens niet zeggen wat, omdat het een verrassing was.
Af en toe kwamen er wat hintjes, maar ik besloot het niet verder uit te zoeken omdat ik dat zonde van de verrassing vond en het niet voor ons wilde verpesten, whatever hij ook van plan was

Elke keer dus maar afvragen wtf we gaan doen, meneer genoot van mijn frustratie

Maargoed, de dag was dus daar. We hadden het paspoort opgehaald en gingen in Rotterdam met de bus, zonder dat ik wist waar we naartoe gingen (want de diploma uitreiking was 's avonds pas).
Kom ik bij de bushalte dit tegen

![PQN0kVG.jpg]()
Het eerste wat ik dacht was nog van huh, wat staat daar? Heeft hij dit een FOK!ker in de buurt laten schrijven ofzo?

Maar er stonden nog andere namen bij enzo, was dus puur toeval. Wel grappig

Wij stappen uit de bus, blijkbaar op de plaats van bestemming.
Ik zie een groot schip en zeg "Oh kijk! Een bootje!", was echt een vet groot luxe cruiseship ofzo

Mono vraagt of we naar het bootje toe zullen lopen, en ik denk "Tof! Één of ander museum ofzo, gaaf!".
We worden warm onthaald door een man in kapiteinspak met bijpassende witte baard, die ons welkom heet en vraagt of wij hier vannacht zullen verblijven. Mono knikt ja, en mijn mond valt open. Want hoe fucking gaaf is dit?!

![iWowCR9.jpg]()
Ik vond het zo tof en lief dat hij dat geregeld had! Was echt heel gaaf

Het is de S.S. Rotterdam die vanaf 1958 ofzo ingezet werd voor de Holland-Amerika lijn, dus heen en weer naar New York voer, en later een cruiseschip voor rijke stinkerds werd die meerdere malen rond de wereld heeft gevaren en nog een langere tijd in de Bahama's heeft gelegen.

Dus wij stappen het luxe schip binnen, met echt een Titanic achtige 'grand staircase', en gaan naar het lower promenadedeck waar wij een 'hut' hebben. Het was geen buitenhut met zo'n rond raampje, dus we konden niet naar buiten kijken. Maar het was best luxe en er stond een heerlijk bed!
Toen besloten we maar eens een rondje te maken op het dek in het zonnetje. Je mocht niet eens overal komen maar we zijn maar gewoon een paar dichte hekjes door gegaan

Wat een ontzettend mooi schip, zeg

Het was echt zo tof!

![7IXsscJ.jpg]()
![UL5D4g4.jpg]()
![Hlyd32r.jpg]()
Zo kwamen we op de boeg uit, waar we helaas niet helemaal voorop mochten, omdat we geen tour-kaartje hadden. Maar wat zag het er tof uit.
Er was (bijna) niemand, en het zonnetje scheen fijn op ons bolletje

Het was dan ook aldaar dat je boy Yolopony mij verzocht om vanaf dan zijn officieuze vriendinnetje te zijn

Ik heb uiteraard zijn verzoek ingewilligd, Facebookworthy en allesz

![PDLwIvr.jpg]()
De champagne werd opengetrokken, en ik ontving ook nog een prachtige set Swarovski oorbellen, ketting en ring

Deze man is zo lief
Lichtelijk aangeschoten en euforisch blij vertrokken wij
met een Tuktuk van de Jumbo naar het restaurant voor een heerlijk dinertje met mijn nieuwe schoonfamilie, voorafgaand aan de diploma uitreiking van onze verse Meester Mono, gediplomeerd treinmachinist

Naderhand, weer terug op het schip, een heerlijk fijn Rotterdams Bubblegum jointje gerookt op het dek-terras met prachtig uitzicht en fijne geluiden in de stilte

Wat een verdomd fijne dag en een verdomd fijne avond

![HjMJxaJ.jpg]()
Vanochtend werden we bruut wakker gebonkt door de "HOUSEKEEPING!!!1!!!!1"

om vervolgens enkele uren later wakker gebeld te worden door de receptie, dat we eigenlijk een half uur geleden hadden moeten uitchecken

Daarna nog heerlijk even koffie en thee gedaan op het dek

![1GxJCE8.jpg]()
En toen naar The 4 Floors voor een half grammetje Bubble, en boven nog even al Keezend (uiteraard gewonnen) en bazig hard chillend een jointje gerookt alvorens wij weer naar huis vertrokken

TL;DR samenvatting:Ik heb 2 enorm chille vakantie-gevoel-opwekkende dagen gehad, super hard genoten, enorm naar m'n zin gehad en er ook nog eens een bazige vriend aan over gehouden die de allerliefste romanticus ooit gekend is
[ Bericht 2% gewijzigd door Moira op 01-12-2016 02:31:15 ]