Ja ik waggel gewoon van bankje naar bankjequote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:06 schreef DJMomo het volgende:
Veel op een bankje in het zonnetje zitten spewey?
En idd, je huisarts weet precies wat voor jou in jouw situatie het beste kan tijdens de zwangerschap, maar vooral ook welke soort het snelst en effectiefst werkt. Je hebt er niets aan als het straks in no-time weer terug is.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:56 schreef martine1984 het volgende:
Mawaba ff bellen voor een recept met de huisarts. De spullen die bij de drogist te krijgen zijn mogen niet allemaal tijdens de zwangerschap. Sterkte!
Ik heb zelf net een infectie gehad, kreeg een allergische reactie op de medicijnen en toen zei de huisarts dat het misschien verstandig was om dan maar niks te doen. Ben ik blij dat het zalfje die als laatste optie gegeven werd zn werk heeft gedaan. Vind het nogal slordig van mn ha dat ze dat niet wist.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:56 schreef mignonne het volgende:
ooh mabawa dat is bagger zeg![]()
Een ab-kuur maakt je gevoelig voor schimmels en tijdens je zw.schap ben je daar sowieso al wat gevoeliger voor. Gewoon even aangeven bij de huisarts, dan krijg je wsl zo'n ei die je in moet brengen, super effectief zijn die. Je bent vast niet bepaald de enige die zwanger en na een ab-kuur belt met een schimmel![]()
bovendien geldt voor schimmels hetzelfde als voor blaasontstekingen, als ze opstijgen kunnen ze de baarmoeder prikkelen en voor weeën zorgen, dus áltijd laten behandelen die schimmels.
jemigquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:01 schreef martine1984 het volgende:
[..]
Ik heb zelf net een infectie gehad, kreeg een allergische reactie op de medicijnen en toen zei de huisarts dat het misschien verstandig was om dan maar niks te doen. Ben ik blij dat het zalfje die als laatste optie gegeven werd zn werk heeft gedaan. Vind het nogal slordig van mn ha dat ze dat niet wist.
Zaterdag in de IKEA vind ik anders ook erg dapper!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:51 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Rolgordijn, matras en een lading glazen.
Maar Bijenkorf sale maakt mij sowieso chagrijnig
AB kuur is voorbij, maandag weer urine wegbrengen, maarre nu heb ik volgens mij wel mooi mn eerste schimmel ooit te pakken![]()
Sjeu wat een rotgevoel zeg. Waren er nou zelfzorgmiddelen die je wel mag gebruiken tijdens zwangerschap of moet ik daarvoor eerst langs de ha? Ik moet hier zo snel mogelijk vanaf, word er gek van! Heb helaas alleen maar vanille yoghurt in huis, anders zou ik er wat opkwakken
Fram-bo-zen!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:34 schreef Limone het volgende:
[..]
Zaterdag in de IKEA vind ik anders ook erg dapper!
Rot van die schimmel, maar wie weet dat de vanille yoghurt een enorm goede afrodisiac is
Ik at net vanille yoghurt met verse aardbeien en kersen erin, telt dat ook? Hopelijk niet eigenlijk moet er niet aan denken nu ineens wel zin te krijgenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:56 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Fram-bo-zen!
Kan ook best met vanille yoghurt trouwens.
quote:Op zondag 14 juli 2013 10:10 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Ik at net vanille yoghurt met verse aardbeien en kersen erin, telt dat ook? Hopelijk niet eigenlijk moet er niet aan denken nu ineens wel zin te krijgen![]()
Frambozen
Kiwi, op een roze wolk, heerlijk! En echt super goed dat de borstvoeding ook lukt na een ks!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:45 schreef Kiwisoep het volgende:
Hee Sylver en Suusz, waar blijven die baby's?!
Ps. Ik lig op mijn roze wolk, alles gaat goed, ks is me echt 100x meegevallen en Fenne nu volledig op borstvoeding! En ze was er harder op gegroeid als op de flesjes!
quote:Op zondag 14 juli 2013 08:27 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ja ach, hier branden die dingen als een gek, maar ben wel snel van alles af..dat heb ik er wel voor over
Ik heb er net een stuk of 10 naar binnen gewerkt. Twee schijnt genoeg te zijn voor het opkrikken van je libido.quote:Op zondag 14 juli 2013 10:10 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Ik at net vanille yoghurt met verse aardbeien en kersen erin, telt dat ook? Hopelijk niet eigenlijk moet er niet aan denken nu ineens wel zin te krijgen![]()
Frambozen
ik heb het gelukkig niet meer gehad sinds ik zwanger was van de eerste...daarvoor een aantal keer.quote:Op zondag 14 juli 2013 11:46 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]Ik hoop dat het mij voor altijd bespaard blijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |