abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128900713
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 11:32 schreef mignonne het volgende:

[..]

In je rug loopt een grote holle ader. (zo heet ie ook :+ holle ader of vena cava). Als je plat op je rug ligt dan druk het gewicht van je baarmoeder + kind die ader een beetje dicht en daar kun je je wat naar van voelen. Oplossing is simpel, niet op je rug gaan liggen :P
met echo'en even aangeven als je er echt last van hebt dan kunnen ze eventueel kijken of ze bijv. een echo kunnen maken als je op je zij ligt.
Maar daar hoef je geen last van te hebben, toch? Ik lig met m'n 35 weken nog prinsheerlijk op m'n rug zonder dat ik (of de kiddo voor zover ik dat kan inschatten aan haar activiteit) daar last van heeft :).
Home is where the O+ is...
pi_128900761
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 11:38 schreef Cwen het volgende:

[..]

Maar daar hoef je geen last van te hebben, toch? Ik lig met m'n 35 weken nog prinsheerlijk op m'n rug zonder dat ik (of de kiddo voor zover ik dat kan inschatten aan haar activiteit) daar last van heeft :).
nope hoeft niet. Je kúnt je er wat naar van voelen maar het hoeft niet.

met plaatjes, extra toevoeging, dit dus.

http://gynaecologie.mmc.n(...)huldige_klachten#dui

[ Bericht 13% gewijzigd door mignonne op 13-07-2013 12:03:31 ]
:)
  zaterdag 13 juli 2013 @ 11:59:39 #253
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128901164
Ok, thanks ladies! :*
  zaterdag 13 juli 2013 @ 12:25:45 #254
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_128901856
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 10:53 schreef DJMomo het volgende:

[..]

Niet bepaald! Kon geen leuke kinderkamer (niet baby!) winkel vinden hier in de buurt. Onze babykamer is van bopita, en vind dat ze wel mooi spul hebben. Zag op de site dat ze nu ook eigen winkels hebben, in oldenzaal, weert en dus die outlet in oud gastel. Stom toevallig zaten we met hemelvaart in een huisje daar vlakbij. Dus op de weg er naartoe even aangewaaid, en complete boel gekocht.
Aha oke was benieuwd, wij wonen er wel aardig dichtbij :+.

Vervelend Gotc -O-. Ik krijg alleen maar een zeer lijf als ik te lang op mijn rug lig.
pi_128905241
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 11:29 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

ik moest serieus nadenken wat je bedoelde :')
maar je, ik voelde me zo saai :P

en liggen op je rug schijnt er indd voor te kunnen zorgen dat je je even niet lekker voelt
Ja gezellig en het scrollt aangenamer ;)

Waarmee ik dus bedoel dat ik direct naar jouw wijze posts kan gaan :P
pi_128905272
Hee Sylver en Suusz, waar blijven die baby's?!

Ps. Ik lig op mijn roze wolk, alles gaat goed, ks is me echt 100x meegevallen en Fenne nu volledig op borstvoeding! En ze was er harder op gegroeid als op de flesjes!
pi_128905455
Fijn kiwi dat het goed met je gaat en dat ze lekker aan het groeien is op je borstvoeding! Altijd fijn om zo te merken dat ze zo genoeg binnen krijgt.
Ook fijn dat de keizersnee mee gevallen is voor je
pi_128905495
Kiwi wat fijn dat alles goed gaat met jullie. En wat super dat de bv goed opgang is gekomen.
pi_128906638
Hier trouwens helemaal blij, onze kamer is klaar, Jelle z'n nieuwe kamer zit de eerste laag tex op de muur, morgen de tweede, dus dan kunnen van de week de meubeltjes er in en is de babykamer weer babykamer en kan ik daar kleine dingetjes afwerken en de kleertjes eindelijk in de kast leggen O+

En ondertussen is mijn moeder hier de ramen aan het wassen en m'n vader heeft gisteren en vandaag de hele tuin gedaan, dus die ziet er dadelijk ook helemaal piekfijn uit!! Jeej ik ben helemaal blij!! *)

zouden we dan echt alles nog op tijd klaar hebben :P ik hoop het..

(Maar goed verwacht ik de baby ook niet voor 41 weken eigenlijk)
pi_128908588
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 14:44 schreef Limone het volgende:

[..]

Ja gezellig en het scrollt aangenamer ;)

Waarmee ik dus bedoel dat ik direct naar jouw wijze posts kan gaan :P
Ja..ik denk ik help je even :p
  zaterdag 13 juli 2013 @ 17:19:58 #261
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_128909358
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 14:45 schreef Kiwisoep het volgende:
Hee Sylver en Suusz, waar blijven die baby's?!

Ps. Ik lig op mijn roze wolk, alles gaat goed, ks is me echt 100x meegevallen en Fenne nu volledig op borstvoeding! En ze was er harder op gegroeid als op de flesjes!
Goed om te horen dat het goed gaat! En wat fijn dat de borstvoeding ook helemaal goed gaat nu *O*

Hier is alles nog rustig. Wel vaker en sneller harde buiken, maar dat schijnt normaal te zijn, heb ik me laten vertellen :)
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_128911058
Kiwi, dat klinkt echt heel fijn allemaal!

Hillie, heerlijk gevoel zal dat zijn, als alles zometeen klaar en schoon enzo is.

Niet zo gek hoor Sylver, ben benieuwd wanneer het omzet in het echte werk!

Pfff blijkbaar vindt mijn lichaam dat ik niet meer eindeloos kan shoppen. Rondje Ikea en ik was kapot. Handen en voeten werden aardig dik. Ik lig nu lekker op de bank met voetjes omhoog! En... ik heb bijna alles wat ik wilde hebben!
pi_128911560
Vandaag onze moeders en zussen verteld. "Oh, vertel eens iets wat we nog niet wisten". :')
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_128911939
_O- Daar sta je dan!
pi_128912372
Sja. Door de miskraam wisten ze natuurlijk wel dat we bezig waren, en dan is een plus een al snel twee... :s)
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_128916203
Had je met een stoicijns gezicht moeten zeggen dat het een drieling is :+
Kijken wat dan de reactie was geweest...
pi_128916664
Wat heb je allemaal gekocht Mabawa? Ik merk het heel erg dat ik niet meer zo lang kan wandelen. Jammer, want ik hou van lange wandelingen en slenterijtjes. Was er vandaag zelfs een beetje chagrijnig van: kapper en bijenkorf (sale :X ) en vervolgens 2 uur apathisch bijkomen op de bank.. Naja, na de bevalling maar weer ;)

Zijn jullie elkaar daarna huilend in de armen gevallen, momo? :D
pi_128916801
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 21:18 schreef Sethiwe het volgende:
Had je met een stoicijns gezicht moeten zeggen dat het een drieling is :+
Kijken wat dan de reactie was geweest...
Iemand begon wel over tweeling. Hahaha. Vent wist niet hoe snel ie dat moest ontkennen! :+
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_128917255
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 16:52 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

Ja..ik denk ik help je even :p
Fijn man, meedenkers! :D
pi_128917350
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 21:30 schreef Limone het volgende:
Wat heb je allemaal gekocht Mabawa? Ik merk het heel erg dat ik niet meer zo lang kan wandelen. Jammer, want ik hou van lange wandelingen en slenterijtjes. Was er vandaag zelfs een beetje chagrijnig van: kapper en bijenkorf (sale :X ) en vervolgens 2 uur apathisch bijkomen op de bank.. Naja, na de bevalling maar weer ;)

Rolgordijn, matras en een lading glazen.
Maar Bijenkorf sale maakt mij sowieso chagrijnig :P

AB kuur is voorbij, maandag weer urine wegbrengen, maarre nu heb ik volgens mij wel mooi mn eerste schimmel ooit te pakken :( ;( Sjeu wat een rotgevoel zeg. Waren er nou zelfzorgmiddelen die je wel mag gebruiken tijdens zwangerschap of moet ik daarvoor eerst langs de ha? Ik moet hier zo snel mogelijk vanaf, word er gek van! Heb helaas alleen maar vanille yoghurt in huis, anders zou ik er wat opkwakken
pi_128917382
Mabawa lekker geikead dus? Alle spullen voor baby kamer gehaald?

Mijn voeten zijn ook al zo opgezwollen. Is dat normaal bij 10w? Eigenlijk alleen mijn slippers zitten nog lekker Heb de laatste dagen na het avond eten enorme buikkramp als ik dubbel vouw (buk ofzo). Ook zwaar arelaxed. Maar relatief makkelijk op te lossen
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_128917455
Oh een x met mabawa. Waardeloos schimmel. Meest doeltreffend zal middel van ha zijn, maandag maar even melden ook dus.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_128917688
Canesten Gyno is sinds een tijdje gewoon bij de drogist verkrijgbaar, ik zou morgen op jacht gaan naar een kruidvat of Etos die open is :D
Sterkte ermee iig, ik ben ook altijd het genaaide haasje na een AB-kuur

Morgen met kroost naar de Efteling, belofte maakt schuld (vorige keer toen we zouden gaan besloot kleuter om uit te drogen) en als ik er alleen al aan denk gaat m'n schaambeen heel hard huilen :D
Ze waren vandaag enorm lief, manlief en ik konden zowaar aan de kamers beginnen zonder dat we continu naar beneden hoefden om vechtende boefjes uit elkaar te halen of dat ze voortdurend boven kwamen kijken dus ze hebben een leuke dag meer dan verdiend. Ik negeer gewoon dat ik 30 weken zwanger en huge ben :')
pi_128917757
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 21:34 schreef DJMomo het volgende:

[..]

Iemand begon wel over tweeling. Hahaha. Vent wist niet hoe snel ie dat moest ontkennen! :+
_O-

Mabawa ben je van de uwi af, krijg je er een schimmel voor terug :{, hopelijk ben je daar snel weer van af.

Spewey sterkte en veel plezier in de efteling.
pi_128917901
Veel op een bankje in het zonnetje zitten spewey?
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')