Maar daar hoef je geen last van te hebben, toch? Ik lig met m'n 35 weken nog prinsheerlijk op m'n rug zonder dat ik (of de kiddo voor zover ik dat kan inschatten aan haar activiteit) daar last van heeftquote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:32 schreef mignonne het volgende:
[..]
In je rug loopt een grote holle ader. (zo heet ie ookholle ader of vena cava). Als je plat op je rug ligt dan druk het gewicht van je baarmoeder + kind die ader een beetje dicht en daar kun je je wat naar van voelen. Oplossing is simpel, niet op je rug gaan liggen
![]()
met echo'en even aangeven als je er echt last van hebt dan kunnen ze eventueel kijken of ze bijv. een echo kunnen maken als je op je zij ligt.
nope hoeft niet. Je kúnt je er wat naar van voelen maar het hoeft niet.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:38 schreef Cwen het volgende:
[..]
Maar daar hoef je geen last van te hebben, toch? Ik lig met m'n 35 weken nog prinsheerlijk op m'n rug zonder dat ik (of de kiddo voor zover ik dat kan inschatten aan haar activiteit) daar last van heeft.
Aha oke was benieuwd, wij wonen er wel aardig dichtbijquote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:53 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Niet bepaald! Kon geen leuke kinderkamer (niet baby!) winkel vinden hier in de buurt. Onze babykamer is van bopita, en vind dat ze wel mooi spul hebben. Zag op de site dat ze nu ook eigen winkels hebben, in oldenzaal, weert en dus die outlet in oud gastel. Stom toevallig zaten we met hemelvaart in een huisje daar vlakbij. Dus op de weg er naartoe even aangewaaid, en complete boel gekocht.
Ja gezellig en het scrollt aangenamerquote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:29 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
ik moest serieus nadenken wat je bedoelde![]()
maar je, ik voelde me zo saai
en liggen op je rug schijnt er indd voor te kunnen zorgen dat je je even niet lekker voelt
Ja..ik denk ik help je even :pquote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:44 schreef Limone het volgende:
[..]
Ja gezellig en het scrollt aangenamer
Waarmee ik dus bedoel dat ik direct naar jouw wijze posts kan gaan![]()
Goed om te horen dat het goed gaat! En wat fijn dat de borstvoeding ook helemaal goed gaat nuquote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:45 schreef Kiwisoep het volgende:
Hee Sylver en Suusz, waar blijven die baby's?!
Ps. Ik lig op mijn roze wolk, alles gaat goed, ks is me echt 100x meegevallen en Fenne nu volledig op borstvoeding! En ze was er harder op gegroeid als op de flesjes!
Iemand begon wel over tweeling. Hahaha. Vent wist niet hoe snel ie dat moest ontkennen!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:18 schreef Sethiwe het volgende:
Had je met een stoicijns gezicht moeten zeggen dat het een drieling is![]()
Kijken wat dan de reactie was geweest...
Rolgordijn, matras en een lading glazen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:30 schreef Limone het volgende:
Wat heb je allemaal gekocht Mabawa? Ik merk het heel erg dat ik niet meer zo lang kan wandelen. Jammer, want ik hou van lange wandelingen en slenterijtjes. Was er vandaag zelfs een beetje chagrijnig van: kapper en bijenkorf (sale) en vervolgens 2 uur apathisch bijkomen op de bank.. Naja, na de bevalling maar weer
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:34 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Iemand begon wel over tweeling. Hahaha. Vent wist niet hoe snel ie dat moest ontkennen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |