onderzoeken zijn niet heel eenduidig, maar stijgt de temp van mama dan stijgt geleidelijk aan ook de temp van het vruchtwater, in het eerste trimester raden we het daarom niet aan, zelfde verhaal met luisteren met een doppler in het eerste trimester, doe je om dezelfde reden (temp) in principe ook niet.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 08:46 schreef Sull het volgende:
Ik woon zo ongeveer tussen thermen bussloo en veluwse bron in (het is te fietsen in niet-zwangere toestand) en ik ben bij beide nooit geweest (hoor je overigens vaker dat mensen liever naar een sauna verder weg gaan dan dichtbij ivm 'bekende' tegenkomen. Maar ik dacht dat ook dat de sauna geen aanrader was voor zwangeren of is dat alleen als je er niet zo aan gewend bent?
oeeeeehquote:Op zaterdag 13 juli 2013 08:25 schreef GotC het volgende:
Hier ziekenhuis, maar wel geboortehotel, dus poliklinisch. Voel me er simpelweg prettiger bij en het is hier aardig gehorig. Heb ook ruim een jaar 1 verdieping lager gewerkt in datzelfde ziekenhuis en voelde me er altijd thuis, raar genoeg. Niet dat dat iets uitmaakt![]()
Gisteren bij m'n ouders op bezoek geweest en kreeg een blauwe Koeka deken cadeauWat een prachtig spul!
Is niet te hopen idd, het is zo klotequote:Op zaterdag 13 juli 2013 08:39 schreef DJMomo het volgende:
Oh, dat wil ik hier ook nog, een koeka deken![]()
Had ik ook al gemeld dat de fabrikant me ook gebeld had over de andere meubeltjes? Het verkeerde onderdeel van het nachtkastje is al per post verzonden. Dat zal hopelijk dan vandaag komen. Van de kledingkast wordt een aparte levering (te groot/zwaar) en we kijken even of we nog meer problemen tegen komen. Mag t toch niet hopen!
Oh echt? Wanneer ben jij er voor het laatst geweest?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 08:37 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Ik vond Bussloo afschuwelijk.
Druk, massaal, een hoop tokkies, slechte service (lang wachten op je eten) en weinig bijzonders qua sauna's.
ik heb t over de sauna-sauna, waar je die schep water over je hete toestand gooit eens in de zoveel tijd.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 09:46 schreef martine1984 het volgende:
Sauna is geen probleem, maar de infrarood sauna mag helemaal niet tijdens de zwangerschap. Dit staat overal op Internet te lezen
Daar heb ik juist weer over gehoord dat het er vreselijk massaal is.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 08:38 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Doe mij maar de Veluwse Bron, tot nu toe mijn favoriet!
Ik wilde eigenlijk ook in het ZH bevallen, want ik heb geen zin in al dat gesmeer in huis. Zeker zo'n heel bed onder de viezigheid en allesquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:51 schreef WupWup het volgende:
Ik krijg de laatste tijd de indruk in dit topic dat dat de uitzondering is (of heb ik het mis? Roep maar!). Ik wil ook weer thuisbevallen, net als de vorige keer. Was erg fijn!
Heuj, dat was ook zo goed als alles wat ik bij-elkaar gesprokkeld had qua info, dus ik heb me perfect gedragenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 09:02 schreef mignonne het volgende:
[..]
onderzoeken zijn niet heel eenduidig, maar stijgt de temp van mama dan stijgt geleidelijk aan ook de temp van het vruchtwater, in het eerste trimester raden we het daarom niet aan, zelfde verhaal met luisteren met een doppler in het eerste trimester, doe je om dezelfde reden (temp) in principe ook niet.
Groter probleem bij zulke situaties volgens een gynaecoloog waren de warmwaterbaden en vooral de bubbelbaden, volgens hem een broeinest vol bacteriën door de warmte van het water. Ik heb het niet nagezocht verdermaar verder mag je gewoon naar een sauna. Ik raad wel altijd aan goed te luisteren naar jezelf, beetje zweten is leuk I guess, ik heb echt he-le-maal niets met sauna's en massages en al van dat
maar zodra je je engig voelt worden of het te warm wordt voor je gevoel, ga er dan uit.
Joh, da's tegenwoordig allemaal geautomatiseerd.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:06 schreef mignonne het volgende:
[..]
ik heb t over de sauna-sauna, waar je die schep water over je hete toestand gooit eens in de zoveel tijd.
hehequote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:14 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Joh, da's tegenwoordig allemaal geautomatiseerd.
Hamam behandeling.....goddelijk!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:16 schreef mignonne het volgende:
[..]
hehezoveel sauna's zie ik niet van binnen. Niets voor mij, brr
hooguit een hamam.
Ik las alleen dit en kon t ff niet plaatsen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:06 schreef mignonne het volgende:
[..]
ik heb t over de sauna-sauna, waar je die schep water over je hete toestand gooit eens in de zoveel tijd.
Niet bepaald! Kon geen leuke kinderkamer (niet baby!) winkel vinden hier in de buurt. Onze babykamer is van bopita, en vind dat ze wel mooi spul hebben. Zag op de site dat ze nu ook eigen winkels hebben, in oldenzaal, weert en dus die outlet in oud gastel. Stom toevallig zaten we met hemelvaart in een huisje daar vlakbij. Dus op de weg er naartoe even aangewaaid, en complete boel gekocht.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 09:41 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Is niet te hopen idd, het is zo klote![]()
Wonen jullie in de buurt van die outlet?
29 weken vandaag
Wat een heerlijk vooruitzichtquote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:41 schreef WupWup het volgende:
Ontsluiting is geen probleem, gebroken vliezen wel. Veel vrouwen lopen in het derde trimester rond met enige ontsluiting, de meeste weten dat niet eens. Met name als je al eens een kind gebaard hebt, kun je tegen het einde zonder 1 wee al zomaar een paar centimeter opening hebben. Gewoon, omdat het kan
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:02 schreef GotC het volgende:
Bubs al 29 weken
Klein vraagje.. Ik werd vannacht best raar wakker, voelde me echt even niet lekker. Bedacht me dat het misschien zou kunnen komen van het liggen op m'n rug. Is dat logisch?
ik moest serieus nadenken wat je bedoeldequote:
In je rug loopt een grote holle ader. (zo heet ie ookquote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:02 schreef GotC het volgende:
Bubs al 29 weken
Klein vraagje.. Ik werd vannacht best raar wakker, voelde me echt even niet lekker. Bedacht me dat het misschien zou kunnen komen van het liggen op m'n rug. Is dat logisch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |