abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 juli 2013 @ 18:41:19 #151
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_128881621
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 18:10 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
fijn..de huisarts belt terug met de melding dat ik antagel mag gebruiken...ehm oke? Dus ik zeg dat het niet om maagzuur gaat, maar om de slokdarm krampen (zij is een of andere vervanger die ook de praktijk gaat overnemen zodra mijn eigen huisarts met pensioen is)
slokdarm krampen..ow nee daar had ze nog nooit van gehoord, dan zou ze met een internist moeten overleggen en ze dacht niet dat ze daar iets voor zouden hebben |:( }:|
dit is al de zoveelste keer dat die muts me niet kan helpen, dus ik ga op zoek naar een nieuwe huisarts :{w
Wat raar, je hebt het toch al vaker gehad? Zou je toch denken dat er iets over in je dossier staat :{ Ook raar dat je als arts nog nooit gehoord hebt van slokdarmspasmen :?
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_128882870
Ja ik vind het ook belachelijk. Ik heb al meerdere malen een recept gehad hiervoor dus ze had gewoon in mijn dossier kunnen kijken. Maar dat kom schijnbaar niet in dr op. Ik ben dr ook klaar mee..moet er niet aan denken dat ik straks ook met een kleine baby bij zo iemand terecht kom.
  vrijdag 12 juli 2013 @ 19:23:30 #153
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_128883148
Jaaaaaa WupWup, wat tof!
Gefeliciteerd met je zwangerschap *O*
.... met gevoel voor drama....
pi_128883290
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 12:20 schreef WupWup het volgende:
:D bedankt allemaal! Lijnloos, volg maar snel!
:* doe mijn best, maar dan neem ik ook Droomvrouwtje mee hoor!
pi_128885117
Wat ontzettend stom Bla, ik kan me ook voorstellen dat je er dan geen vertrouwen meer in hebt.

Hier besloten om morgen de meubels op te pikken. Ik heb een hele lange dag gehad en ben best wel moe. Het kamertje is nu wel helemaal schoon en de muurstickers zijn binnen!! O+ Zo leuk!
Ik lig nu lekker op bed en ga lekker disney films kijken onder het genot van kersen en aardbeien.
pi_128885283
DJMOMO, snap wel dat je voor zwaardere kwaliteit meubels gaat.
Als het eenmaal in elkaar zit zat het wel mooi staan.
pi_128885295
Boehoe! Ik moest net huilen met tranen bij deze reclame:

Zooo zielig ;(

voor die meneer, ja, niet voor het bootje zoals de lieftallige dacht }:|
pi_128885356
Ik vond de buurvrouw zo schattig!
pi_128885527
Heb trouwens een beetje kiespijn, hoop dat het niet doorzet. Durf ook niet te gaan flossen ofzo...
pi_128885695
Ik zag nieuwe zwangeren voorbij komen *O* gefeliciteerd en welkom.

Bla wat vervelend dat er (nog) niks aan de krampen te doen is...groot gelijk dat je een andere arts gaat zoeken want dit schiet niet op.

Momo, wat vervelend van je babykamertje dat het dan niet goed is -O- waar had je hem besteld?

Hier al een beetje zenuwen voor donderdag want dan hebben we de 20 weken echo en hopen we te horen wat het wordt O+
Helaas heb ik de baby nog niet gevoeld, maar daar maak ik me niet zo druk om.
Oja vandaag 19 weken *O*
pi_128885723
Wat stom, Bla! In een dossier kijken is toch het eerste wat een ha doet?

Ben vandaag naar een voorlichting bij een van de ziekenhuizen in de buurt geweest. Mocht ik nog niet overtuigd zijn geweest dat ik thuis wil bevallen, dan was ik het nu wel! Heel aardig allemaal, maar sommige verloskamers delen een badkamer (wel eigen toilet) en als je in bad of onder de douche wil is dat prima, maar alleen zolang zij het goed vinden... En toen de rondleidende verpleegkundige zei dat 'een bad voor de gyn juist heel onhandig is, want die heeft dan geen controle meer over de weeënactiviteit' was de keuze wel gemaakt: daar ga ik niet heen als er problemen zijn of ik ingeleid zou moeten worden. Wat een gedoe! Als ik echt medisch word, wordt mijn kind een Rotterdamse!

Let wel: ik snap het, vanuit het oogpunt van de gyn, heus wel. Zeker als het echt medisch is. Maar geruststellend vind ik het zeer zeker niet.
Home is where the O+ is...
pi_128885789
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 20:38 schreef Purple010 het volgende:
Heb trouwens een beetje kiespijn, hoop dat het niet doorzet. Durf ook niet te gaan flossen ofzo...
Waarom? Als er iets tussen zit dat frictie en pijn veroorzaakt, is flossen juist de oplossing! Wel voorzichtig natuurlijk :)
Home is where the O+ is...
pi_128885839
Jaaaa zeg Bla, wat een muts. Ik zou ook lekker weggaan daar! :6
pi_128886022
Bij ons is het zelfs zo dat het bad alleen door de eerste lijn (geen medische indicatie) gebruikt wordt en door de tweede en derde lijn helemaal niet.
Leuk dat je graag wilt thuisbevallen. Ik krijg de laatste tijd de indruk in dit topic dat dat de uitzondering is (of heb ik het mis? Roep maar!). Ik wil ook weer thuisbevallen, net als de vorige keer. Was erg fijn!
pi_128886169
Ja ziekenhuis hier.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_128886215
Flink getwijfeld, toch maar ziekenhuis. Beetje voor de zekerheid, al is dat misschien een illusie.
pi_128886247
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 20:51 schreef WupWup het volgende:
Bij ons is het zelfs zo dat het bad alleen door de eerste lijn (geen medische indicatie) gebruikt wordt en door de tweede en derde lijn helemaal niet.
Leuk dat je graag wilt thuisbevallen. Ik krijg de laatste tijd de indruk in dit topic dat dat de uitzondering is (of heb ik het mis? Roep maar!). Ik wil ook weer thuisbevallen, net als de vorige keer. Was erg fijn!
ik heb er 31 wk voor gevochten :+ en als t zo blijft..O+
  vrijdag 12 juli 2013 @ 21:00:23 #168
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_128886403
Thuis bevallen lijkt me heel bijzonder O+, gewoon in je eigen vertrouwde omgeving zonder te veel toeters en bellen.

Hier wordt sowieso niet thuis bevallen. Dat mag niet in dit gat. We hebben wel een geboortehuis, vanwaar je eventueel met toeters en bellen naar het ZH (30 km verderop) vervoerd kunt worden.

Wel heel tof KD, dat je nu toch mag! O+
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  vrijdag 12 juli 2013 @ 21:02:54 #169
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_128886510
Mogen ook niet thuis bevallen, vanwege BMI, maar dat vind ik niet zo'n ramp. Heb ook een bedje nodig denk ik... :@
  vrijdag 12 juli 2013 @ 21:06:33 #170
17600 Spewey
*Gurgle*
pi_128886667
Ik heb geen keuze, wel zo makkelijk :')
pi_128886714
Ziekenhuis.
pi_128886755
Geen keuze gehad, medisch.
pi_128886931
Ik ben nog niet zwanger, maar mijn eerste is thuis geboren. Ik vond dat echt héél erg fijn, ik hoop dat de tweede ook thuis mag!
pi_128887012
Hier wordt het nog een discussie, mijn vriend wil absoluut niet dat ik thuis beval, maar mij lijkt dat juist wel weer relaxed.
We hebben nog even om erover na te denken ;).
pi_128887657
Ik wil graag thuis bevallen, maar weet niet of dat mogelijk is met mijn BMI...loop nu wel bij een diëtiste om voorzichtig toch wat af te vallen. Al is dat erg moeilijk met een vriend die lekker eieren en tosti's gaat bakken waar ik bij zit....geloof niet dat ie snapt dat het zo best moeilijk is. Vanmiddag liep ie nog te zeuren dat er geen chips in huis was o|O
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')