Wat raar, je hebt het toch al vaker gehad? Zou je toch denken dat er iets over in je dossier staatquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:10 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
fijn..de huisarts belt terug met de melding dat ik antagel mag gebruiken...ehm oke? Dus ik zeg dat het niet om maagzuur gaat, maar om de slokdarm krampen (zij is een of andere vervanger die ook de praktijk gaat overnemen zodra mijn eigen huisarts met pensioen is)
slokdarm krampen..ow nee daar had ze nog nooit van gehoord, dan zou ze met een internist moeten overleggen en ze dacht niet dat ze daar iets voor zouden hebben![]()
![]()
dit is al de zoveelste keer dat die muts me niet kan helpen, dus ik ga op zoek naar een nieuwe huisarts
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:20 schreef WupWup het volgende:
bedankt allemaal! Lijnloos, volg maar snel!
Waarom? Als er iets tussen zit dat frictie en pijn veroorzaakt, is flossen juist de oplossing! Wel voorzichtig natuurlijkquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:38 schreef Purple010 het volgende:
Heb trouwens een beetje kiespijn, hoop dat het niet doorzet. Durf ook niet te gaan flossen ofzo...
ik heb er 31 wk voor gevochtenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:51 schreef WupWup het volgende:
Bij ons is het zelfs zo dat het bad alleen door de eerste lijn (geen medische indicatie) gebruikt wordt en door de tweede en derde lijn helemaal niet.
Leuk dat je graag wilt thuisbevallen. Ik krijg de laatste tijd de indruk in dit topic dat dat de uitzondering is (of heb ik het mis? Roep maar!). Ik wil ook weer thuisbevallen, net als de vorige keer. Was erg fijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |