abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128917382
Mabawa lekker geikead dus? Alle spullen voor baby kamer gehaald?

Mijn voeten zijn ook al zo opgezwollen. Is dat normaal bij 10w? Eigenlijk alleen mijn slippers zitten nog lekker Heb de laatste dagen na het avond eten enorme buikkramp als ik dubbel vouw (buk ofzo). Ook zwaar arelaxed. Maar relatief makkelijk op te lossen
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_128917455
Oh een x met mabawa. Waardeloos schimmel. Meest doeltreffend zal middel van ha zijn, maandag maar even melden ook dus.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_128917688
Canesten Gyno is sinds een tijdje gewoon bij de drogist verkrijgbaar, ik zou morgen op jacht gaan naar een kruidvat of Etos die open is :D
Sterkte ermee iig, ik ben ook altijd het genaaide haasje na een AB-kuur

Morgen met kroost naar de Efteling, belofte maakt schuld (vorige keer toen we zouden gaan besloot kleuter om uit te drogen) en als ik er alleen al aan denk gaat m'n schaambeen heel hard huilen :D
Ze waren vandaag enorm lief, manlief en ik konden zowaar aan de kamers beginnen zonder dat we continu naar beneden hoefden om vechtende boefjes uit elkaar te halen of dat ze voortdurend boven kwamen kijken dus ze hebben een leuke dag meer dan verdiend. Ik negeer gewoon dat ik 30 weken zwanger en huge ben :')
pi_128917757
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 21:34 schreef DJMomo het volgende:

[..]

Iemand begon wel over tweeling. Hahaha. Vent wist niet hoe snel ie dat moest ontkennen! :+
_O-

Mabawa ben je van de uwi af, krijg je er een schimmel voor terug :{, hopelijk ben je daar snel weer van af.

Spewey sterkte en veel plezier in de efteling.
pi_128917901
Veel op een bankje in het zonnetje zitten spewey?
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_128917992
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 22:06 schreef DJMomo het volgende:
Veel op een bankje in het zonnetje zitten spewey?
Ja ik waggel gewoon van bankje naar bankje :D
pi_128918219
Nou Momo, heb nog niet alles, maar wel de basis. Aankleding komt nog wel :)

Pffff ja het is echt zeer flut :X Ik ga morgen wel even kijken, maar zal het ook even aankaarten bij de ha-ass. Zag wel dat er geen interactie is met mn medicijnen.

Nou Spewey succes morgen en hopelijk toch ook wel plezier!
pi_128919656
ooh mabawa dat is bagger zeg -O-
Een ab-kuur maakt je gevoelig voor schimmels en tijdens je zw.schap ben je daar sowieso al wat gevoeliger voor. Gewoon even aangeven bij de huisarts, dan krijg je wsl zo'n ei die je in moet brengen, super effectief zijn die. Je bent vast niet bepaald de enige die zwanger en na een ab-kuur belt met een schimmel ;)
bovendien geldt voor schimmels hetzelfde als voor blaasontstekingen, als ze opstijgen kunnen ze de baarmoeder prikkelen en voor weeën zorgen, dus áltijd laten behandelen die schimmels.
:)
pi_128919674
Mawaba ff bellen voor een recept met de huisarts. De spullen die bij de drogist te krijgen zijn mogen niet allemaal tijdens de zwangerschap. Sterkte!
pi_128919759
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 22:56 schreef martine1984 het volgende:
Mawaba ff bellen voor een recept met de huisarts. De spullen die bij de drogist te krijgen zijn mogen niet allemaal tijdens de zwangerschap. Sterkte!
En idd, je huisarts weet precies wat voor jou in jouw situatie het beste kan tijdens de zwangerschap, maar vooral ook welke soort het snelst en effectiefst werkt. Je hebt er niets aan als het straks in no-time weer terug is.

Vaak kun je gewoon bellen met de assistente en dan ligt t klaar voor je bij de apotheek.
pi_128919884
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 22:56 schreef mignonne het volgende:
ooh mabawa dat is bagger zeg -O-
Een ab-kuur maakt je gevoelig voor schimmels en tijdens je zw.schap ben je daar sowieso al wat gevoeliger voor. Gewoon even aangeven bij de huisarts, dan krijg je wsl zo'n ei die je in moet brengen, super effectief zijn die. Je bent vast niet bepaald de enige die zwanger en na een ab-kuur belt met een schimmel ;)
bovendien geldt voor schimmels hetzelfde als voor blaasontstekingen, als ze opstijgen kunnen ze de baarmoeder prikkelen en voor weeën zorgen, dus áltijd laten behandelen die schimmels.
Ik heb zelf net een infectie gehad, kreeg een allergische reactie op de medicijnen en toen zei de huisarts dat het misschien verstandig was om dan maar niks te doen. Ben ik blij dat het zalfje die als laatste optie gegeven werd zn werk heeft gedaan. Vind het nogal slordig van mn ha dat ze dat niet wist.
pi_128920016
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 23:01 schreef martine1984 het volgende:

[..]

Ik heb zelf net een infectie gehad, kreeg een allergische reactie op de medicijnen en toen zei de huisarts dat het misschien verstandig was om dan maar niks te doen. Ben ik blij dat het zalfje die als laatste optie gegeven werd zn werk heeft gedaan. Vind het nogal slordig van mn ha dat ze dat niet wist.
jemig :X

ik heb een poosje terug een cliënt gehad, die had een hele heftige infectie. De assistente vond het niet nodig te overleggen met de huisarts en ze had gezegd dat die vrouw geen crème of iets daarvoor kreeg want dat was slecht voor de baby. wtf :') de verloskundige heeft opgebeld toen en gevraagd of ze zich wel eventjes in wilde lezen, dat die crème a) geen kwaad kon en b) dat met 30 weken geboren worden voor een kind potentieel veel schadelijker is.

Overigens, op een dag spreekuur zie ik elke dag wel minimaal 1 en zo niet meer vrouwen die last heeft/hebben van een schimmel dus t is echt niet iets raars of vreemds. Maar je moet het wel aanpakken en behandelen.
pi_128921197
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 21:51 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

Rolgordijn, matras en een lading glazen.
Maar Bijenkorf sale maakt mij sowieso chagrijnig :P

AB kuur is voorbij, maandag weer urine wegbrengen, maarre nu heb ik volgens mij wel mooi mn eerste schimmel ooit te pakken :( ;( Sjeu wat een rotgevoel zeg. Waren er nou zelfzorgmiddelen die je wel mag gebruiken tijdens zwangerschap of moet ik daarvoor eerst langs de ha? Ik moet hier zo snel mogelijk vanaf, word er gek van! Heb helaas alleen maar vanille yoghurt in huis, anders zou ik er wat opkwakken
Zaterdag in de IKEA vind ik anders ook erg dapper!

Rot van die schimmel, maar wie weet dat de vanille yoghurt een enorm goede afrodisiac is O-)
  zaterdag 13 juli 2013 @ 23:56:33 #284
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_128921900
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 23:34 schreef Limone het volgende:

[..]

Zaterdag in de IKEA vind ik anders ook erg dapper!

Rot van die schimmel, maar wie weet dat de vanille yoghurt een enorm goede afrodisiac is O-)
Fram-bo-zen!

Kan ook best met vanille yoghurt trouwens.
pi_128927062
Ikea is meestal dapper :P

en schimmels zijn echt rottig!
Gelukkig helpen die eieren meestal erg snel...geloof dat je er zelfs maar 2 krijgt dus dat zegt genoeg ;)

veel plezier in de efteling! geloof dat t nogal warm wordt, dus succes ook ;)

w ij hebben vandaag niks, dochterlief gaat vanavond bij oma logeren en wij gaan lekker buiten de deur eten :)
pi_128927086
Ik kan dus niet tegen die eieren...

Laatst keer dat ik de huisarts ervoor ingeschakeld heb kreeg ik een andere pil.
Verder heb ik het idee dat die van ons nu al snel zeggen dat je een zalfje beter bij de drogist kan halen dan dat zij het voorschrijven..
pi_128927112
ja ach, hier branden die dingen als een gek, maar ben wel snel van alles af..dat heb ik er wel voor over :)
pi_128927763
Haha ik wil het gezicht van die assistente wel zien morgen. 'Mevrouw, wat zijn uw klachten?'
'Mijn doos brandt eraf!!!!'
'Nou dat vind ik nog niet echt een klacht hoor, maar als u zo graag eitjes wilt, vooruit dan maar.'
pi_128927776
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 23:56 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Fram-bo-zen!

Kan ook best met vanille yoghurt trouwens.
Ik at net vanille yoghurt met verse aardbeien en kersen erin, telt dat ook? Hopelijk niet eigenlijk moet er niet aan denken nu ineens wel zin te krijgen :')

Frambozen :r
pi_128927861
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 10:10 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

Ik at net vanille yoghurt met verse aardbeien en kersen erin, telt dat ook? Hopelijk niet eigenlijk moet er niet aan denken nu ineens wel zin te krijgen :')

:') ik had iets van een mental image.
  zondag 14 juli 2013 @ 10:34:00 #291
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128928050
Oeii hoop dat het snel weer over is Mabawa! Maar respect, zaterdag in de IKEA _O_

Succes in de Efteling Spewey!

Ik voelde me gisteren een oud wijf aangezien ik na 2,5 uur rond'lopen' op de WK cross triatlon in Kijkduin panklaar was. Maar vanaf nu mag het :+: 28 weken aka hello 3e trimester!
pi_128928113
Jippie 3e trimester! En ook nog minder dan 100 dagen! Mijlpalen galore!
pi_128928432
Nou Limoentje, dat is in deze context niet echt handig :')

GotC, 28 weken, joehoe! *O*
pi_128929010
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 14:45 schreef Kiwisoep het volgende:
Hee Sylver en Suusz, waar blijven die baby's?!

Ps. Ik lig op mijn roze wolk, alles gaat goed, ks is me echt 100x meegevallen en Fenne nu volledig op borstvoeding! En ze was er harder op gegroeid als op de flesjes!
Kiwi, op een roze wolk, heerlijk! En echt super goed dat de borstvoeding ook lukt na een ks!

Hier is het nog 17 dagen tot de uitgerekende datum. En tot nu toe wegen de kwaaltjes etc. nog niet op tegen het heerlijke gevoel van zwanger zijn, dus hij mag nog wel even wachten en verder groeien :). Op wat harde buiken na inderdaad ook nog geen voortekenen. En sowieso ga ik eerst wachten op Sylver ;)

Mabawa, vervelend zo´n infectie, hopen dat ie ook snel weer weg is!
Spewey heel veel succes (en plezier) in de Efteling! Laat je anders gewoon lekker rondrijden in zo'n rolstoelding. Krijgen jullie misschien nog voorrang ook bij die lange rijen ;)
GotC, 3e trimester *O*
  zondag 14 juli 2013 @ 11:46:08 #295
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_128929158
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 08:27 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ja ach, hier branden die dingen als een gek, maar ben wel snel van alles af..dat heb ik er wel voor over :)
:X Ik hoop dat het mij voor altijd bespaard blijft.
  zondag 14 juli 2013 @ 11:47:03 #296
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_128929175
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 10:10 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

Ik heb er net een stuk of 10 naar binnen gewerkt. Twee schijnt genoeg te zijn voor het opkrikken van je libido.

Heb medelijden, vriend is weg vandaag..
pi_128929428
Dat klinkt heerlijk Suusz, geniet er maar lekker van!

Ja Skips, waarom doe je dat dan als je vriend weg is? Mijne is ook weg, heerlijk. Nu kan ik even lekker alleen, op mijn gemak, wat spullen in elkaar zetten. Maar ik zie dat het 12.00 is en om 13.00 staat mijn moeder voor de deur dus ga maar opruimen en douchen. Morgen weer een dag.
pi_128930124
quote:
17s.gif Op zondag 14 juli 2013 11:46 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

:X Ik hoop dat het mij voor altijd bespaard blijft.
ik heb het gelukkig niet meer gehad sinds ik zwanger was van de eerste...daarvoor een aantal keer.
zo zie je maar weer..zwanger worden is voor mee dingen agoed als alleen voor het willen hebben van kinderen :P

mijne is buiten spelen :') met zijn dochter en een hele horde buurkids
  zondag 14 juli 2013 @ 12:56:37 #299
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128930861
Nog nooit een schimmelinfectie gehad hier. Hoop dat t zo blijft :X

Mijn vent is een flink stuk hardlopen naar z'n broertje en fietst daarna naar huis. Heerlijk!
  zondag 14 juli 2013 @ 13:17:35 #300
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_128931535
Ik hang nog steeds lekker op de bank. Vakantiefoto's uitzoeken enzo.

En ik ga even de naam van de echofoto van afgelopen week afslopen en dan krijgen jullie um ook!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')