quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:17 schreef Purple010 het volgende:
Heb gelijk jongetje achter mijn naam gezet. Blijft hij dat nu onthouden?

Done, hoop dat iedereen Fries begrijpt!quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:21 schreef NoBoNo het volgende:
Kan iemand achter mijn naam papa veranderen in heit? Staat beter....:P

Ik las geitquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:21 schreef NoBoNo het volgende:
Kan iemand achter mijn naam papa veranderen in heit? Staat beter....:P

weer wat geleerd dusquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:46 schreef NoBoNo het volgende:
Thanx, ach en als men het nog niet begrijpt dat leren ze ook nog wat!

Hier alleen klachten bij jongetjes, bij m'n dochter had ik geen kwaaltjes, alleen een bekken wat uit elkaar viel maar dat was esdb, had ik maar niet 6 maanden na m'n bevalling alweer zwanger moeten rakenquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:49 schreef ikke_84 het volgende:
Fijn dat alles goed uitziet Purple. Lijkt me idd heel spannend de 20wk echo.
En een jongentje
[..]
Bij mij klopte de chinese kalender en de innestelingstheorie dus waarschijnlijk niet. Heb geen kwaaltjes en volgens mij klopt dat dan weer wel bij een jongentje.

Ik moest echt even nadenken wat esdb was en wilde zelfs gaan googlen om te zien wat voor 'aandoening' het is. Toen viel het kwartjequote:Op donderdag 11 juli 2013 19:54 schreef Spewey het volgende:
[..]
Hier alleen klachten bij jongetjes, bij m'n dochter had ik geen kwaaltjes, alleen een bekken wat uit elkaar viel maar dat was esdb, had ik maar niet 6 maanden na m'n bevalling alweer zwanger moeten raken

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |