quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:17 schreef Purple010 het volgende:
Heb gelijk jongetje achter mijn naam gezet. Blijft hij dat nu onthouden?
Done, hoop dat iedereen Fries begrijpt!quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:21 schreef NoBoNo het volgende:
Kan iemand achter mijn naam papa veranderen in heit? Staat beter....:P
Ik las geitquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:21 schreef NoBoNo het volgende:
Kan iemand achter mijn naam papa veranderen in heit? Staat beter....:P
weer wat geleerd dusquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:46 schreef NoBoNo het volgende:
Thanx, ach en als men het nog niet begrijpt dat leren ze ook nog wat!
Hier alleen klachten bij jongetjes, bij m'n dochter had ik geen kwaaltjes, alleen een bekken wat uit elkaar viel maar dat was esdb, had ik maar niet 6 maanden na m'n bevalling alweer zwanger moeten rakenquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:49 schreef ikke_84 het volgende:
Fijn dat alles goed uitziet Purple. Lijkt me idd heel spannend de 20wk echo.
En een jongentje
[..]
Bij mij klopte de chinese kalender en de innestelingstheorie dus waarschijnlijk niet. Heb geen kwaaltjes en volgens mij klopt dat dan weer wel bij een jongentje.
Ik moest echt even nadenken wat esdb was en wilde zelfs gaan googlen om te zien wat voor 'aandoening' het is. Toen viel het kwartjequote:Op donderdag 11 juli 2013 19:54 schreef Spewey het volgende:
[..]
Hier alleen klachten bij jongetjes, bij m'n dochter had ik geen kwaaltjes, alleen een bekken wat uit elkaar viel maar dat was esdb, had ik maar niet 6 maanden na m'n bevalling alweer zwanger moeten raken
Ik 1 en 2de op komst.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:03 schreef Asyniur het volgende:
Jongetjes zijn heel erg leuk!
Ik heb er 2 dus ik kan het weten
Ja maar, ja maar, die klopte nietquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:18 schreef Kleurdoos het volgende:
Zo'n innesteltheorie vind ik dan persoonlijk een stuk geloof waardiger klinken, met al die studies en onderzoeksrapporten
Ik had inderdaad ook twee verschillende versies waarvan er dus maar 1 klopte! Innestelingstheorie zou ik eigenlijk nog eens moeten nakijkenquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:25 schreef DJMomo het volgende:
Ik kwam twee versies tegen. De ene klopte bij Sjaak wel. De andere niet. Zo kan ik t ook!
Bij Sjaak klopt die dus nietquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:07 schreef Purple010 het volgende:
http://www.zwangerschapspagina.nl/geslacht.php linkje naar een Chinese Kalender
Zag bij jou nog niets achter je naam staan, blijft het een verrassing?quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Jongetje voor purple wat fijn dat alles er goed uit zag.
Ik zag een mooie echo van ikke met waarschijnlijk ook een jongen.
Wat veel jongens ineens zeg.
Tuurlijk, ik gooi het op de stapel bijgeloof! Maar is wel vermakelijk.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:45 schreef Limone het volgende:
Maar..maar.. het geslacht wordt toch bepaald door de man (of beter gezegd: zijn zaad), dus die kalenders zijn toch aperte onzin?
Ja nu kan ik me daar helemaal op verheugen, had ik op een meid ook gedaan hoor!quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:56 schreef martine1984 het volgende:
Bij mij klopt de kalender voorspelling niet,tetenzij ons jongetje in november toch ineens een meisje blijkt te zijn.
Purple gefeliciteerd met je ventje! Jongetjes zijn zo leuk ♡
We weten het niet zeker.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:59 schreef Purple010 het volgende:
[..]
Zag bij jou nog niets achter je naam staan, blijft het een verrassing?
zo dat is een kl*te op merking!quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:02 schreef Sylver_ het volgende:
Ik geloof niet in al die theorieen, maar vermakelijk is het wel
Die Chinese kalender klopte bij mij wel
Maar ook de bakerpraatjes van mensen zoals bolle buik naar voren of meer ovaal oid, ik heb geloof ik alle versies wel gehoord. Zelfde met afwezigheid van misselijkheid, dat het dan een jongetje wordt (klopte niet bij mij, of het wordt nog een flinke verrassing binnenkort).
Leukste vond ik die van een klant van mij, die vertelde dat ze kon zien dat het een meisje wordt, aangezien meisjes de schoonheid bij de vrouw wegnemen. Ehhm.. Thanks!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |