quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:17 schreef Purple010 het volgende:
Heb gelijk jongetje achter mijn naam gezet. Blijft hij dat nu onthouden?
Done, hoop dat iedereen Fries begrijpt!quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:21 schreef NoBoNo het volgende:
Kan iemand achter mijn naam papa veranderen in heit? Staat beter....:P
Ik las geitquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:21 schreef NoBoNo het volgende:
Kan iemand achter mijn naam papa veranderen in heit? Staat beter....:P
weer wat geleerd dusquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:46 schreef NoBoNo het volgende:
Thanx, ach en als men het nog niet begrijpt dat leren ze ook nog wat!
Hier alleen klachten bij jongetjes, bij m'n dochter had ik geen kwaaltjes, alleen een bekken wat uit elkaar viel maar dat was esdb, had ik maar niet 6 maanden na m'n bevalling alweer zwanger moeten rakenquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:49 schreef ikke_84 het volgende:
Fijn dat alles goed uitziet Purple. Lijkt me idd heel spannend de 20wk echo.
En een jongentje
[..]
Bij mij klopte de chinese kalender en de innestelingstheorie dus waarschijnlijk niet. Heb geen kwaaltjes en volgens mij klopt dat dan weer wel bij een jongentje.
Ik moest echt even nadenken wat esdb was en wilde zelfs gaan googlen om te zien wat voor 'aandoening' het is. Toen viel het kwartjequote:Op donderdag 11 juli 2013 19:54 schreef Spewey het volgende:
[..]
Hier alleen klachten bij jongetjes, bij m'n dochter had ik geen kwaaltjes, alleen een bekken wat uit elkaar viel maar dat was esdb, had ik maar niet 6 maanden na m'n bevalling alweer zwanger moeten raken
Ik 1 en 2de op komst.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:03 schreef Asyniur het volgende:
Jongetjes zijn heel erg leuk!
Ik heb er 2 dus ik kan het weten
Ja maar, ja maar, die klopte nietquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:18 schreef Kleurdoos het volgende:
Zo'n innesteltheorie vind ik dan persoonlijk een stuk geloof waardiger klinken, met al die studies en onderzoeksrapporten
Ik had inderdaad ook twee verschillende versies waarvan er dus maar 1 klopte! Innestelingstheorie zou ik eigenlijk nog eens moeten nakijkenquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:25 schreef DJMomo het volgende:
Ik kwam twee versies tegen. De ene klopte bij Sjaak wel. De andere niet. Zo kan ik t ook!
Bij Sjaak klopt die dus nietquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:07 schreef Purple010 het volgende:
http://www.zwangerschapspagina.nl/geslacht.php linkje naar een Chinese Kalender
Zag bij jou nog niets achter je naam staan, blijft het een verrassing?quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Jongetje voor purple wat fijn dat alles er goed uit zag.
Ik zag een mooie echo van ikke met waarschijnlijk ook een jongen.
Wat veel jongens ineens zeg.
Tuurlijk, ik gooi het op de stapel bijgeloof! Maar is wel vermakelijk.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:45 schreef Limone het volgende:
Maar..maar.. het geslacht wordt toch bepaald door de man (of beter gezegd: zijn zaad), dus die kalenders zijn toch aperte onzin?
Ja nu kan ik me daar helemaal op verheugen, had ik op een meid ook gedaan hoor!quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:56 schreef martine1984 het volgende:
Bij mij klopt de kalender voorspelling niet,tetenzij ons jongetje in november toch ineens een meisje blijkt te zijn.
Purple gefeliciteerd met je ventje! Jongetjes zijn zo leuk ♡
We weten het niet zeker.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:59 schreef Purple010 het volgende:
[..]
Zag bij jou nog niets achter je naam staan, blijft het een verrassing?
zo dat is een kl*te op merking!quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:02 schreef Sylver_ het volgende:
Ik geloof niet in al die theorieen, maar vermakelijk is het wel
Die Chinese kalender klopte bij mij wel
Maar ook de bakerpraatjes van mensen zoals bolle buik naar voren of meer ovaal oid, ik heb geloof ik alle versies wel gehoord. Zelfde met afwezigheid van misselijkheid, dat het dan een jongetje wordt (klopte niet bij mij, of het wordt nog een flinke verrassing binnenkort).
Leukste vond ik die van een klant van mij, die vertelde dat ze kon zien dat het een meisje wordt, aangezien meisjes de schoonheid bij de vrouw wegnemen. Ehhm.. Thanks!
deze klopt bij mij wel..maar ik heb er ook ene gezien die niet kloptequote:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:02 schreef Sylver_ het volgende:
Ik geloof niet in al die theorieen, maar vermakelijk is het wel
Leukste vond ik die van een klant van mij, die vertelde dat ze kon zien dat het een meisje wordt, aangezien meisjes de schoonheid bij de vrouw wegnemen. Ehhm.. Thanks!
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:22 schreef GotC het volgende:
Purple goede SEO en een ventje!
Kamertje is gisteren gebrachtDe kast is bijna klaar, Yur en m'n zwager gingen er gelijk mee aan de slag. Fijn!
Gezellig! Maken we er een vreet-meet vanquote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:33 schreef GotC het volgende:
Ohhh foto's komen nog wel hoor, maar later als het wat meer af is
Leuk Mabawa, meubeltjes halen vanavond!Ben erg benieuwd naar hoe het eruit komt te zien bij jullie
Bla, last van maagzuur of is het iets anders? Hoe dan ook, vervelend
Limone klinkt als een plan! Ik doe wel mee haha
heeft er wel mee te maken volgens de huisarts, weet alleen niet wat de volgorde was..door het zuur slokdarmspasme of slokdarmspasme door het zuur. Maar daarom slik ik normaal maagbeschermers om die kramp te voorkomen. Heb al gebeld en ze gaan overleggen om te kijken of ze me iets anders kunnen voorschrijven. En anders hoop ik dat het net als normaal maar max een wk of 3 aanhoudquote:
Oh wat vreselijk naar! Hopelijk heeft de huisarts iets voor je.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:48 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
heeft er wel mee te maken volgens de huisarts, weet alleen niet wat de volgorde was..door het zuur slokdarmspasme of slokdarmspasme door het zuur. Maar daarom slik ik normaal maagbeschermers om die kramp te voorkomen. Heb al gebeld en ze gaan overleggen om te kijken of ze me iets anders kunnen voorschrijven. En anders hoop ik dat het net als normaal maar max een wk of 3 aanhoud
die chocoladebroodjes daar zijn heerlijk he
mawaba ook meubeltjes vandaag..jeej!
ik meende ergens gelezen te hebben dat omaprazol ook niet wordt aangeraden tijdens de zwangerschap..maar zie nu staan dat het veilig gebruikt kan worden. Nja ik wacht wel even af wat ze straks zeggen
Nomquote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:45 schreef Limone het volgende:
[..]
Gezellig! Maken we er een vreet-meet van
Ik wil ook jompelen voor nieuwe kamer. Takkezooi.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:00 schreef Kimpossible het volgende:
Oh en natuurlijk wat jompels voor jongetjes, goede echo's, kamertjes en mijlpalen!![]()
![]()
google of youtubequote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:58 schreef Kimpossible het volgende:
*KP heel voorzichtig binnen schuifelt
Dames.
Ik heb voor 3 augustus een afspraak voor een echo. Ik zou dan plusminus 7 wk en 5 dgn zijn (maar iets korter kan ook). Das wel heul vroeg, toch? Wat kan ik van die echo verwachten?
Ik weet niet zo goed waar deze vraag te stellen, maar ik zou zo graag een eerste echo hebben met hartactiviteit (want geruststellend)..
I did! Maar zoveel wisselende berichten gevonden dat ik m hier ook even binnen wilde schuiven.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:06 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
google of youtube
https://www.google.nl/sea(...)rrjfUf_-JorIsgbc34FY
Het is idd wel weer ellendequote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:04 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Ik wil ook jompelen voor nieuwe kamer. Takkezooi.
Ik slik ook omeprazol.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:48 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
heeft er wel mee te maken volgens de huisarts, weet alleen niet wat de volgorde was..door het zuur slokdarmspasme of slokdarmspasme door het zuur. Maar daarom slik ik normaal maagbeschermers om die kramp te voorkomen. Heb al gebeld en ze gaan overleggen om te kijken of ze me iets anders kunnen voorschrijven. En anders hoop ik dat het net als normaal maar max een wk of 3 aanhoud
die chocoladebroodjes daar zijn heerlijk he
mawaba ook meubeltjes vandaag..jeej!
ik meende ergens gelezen te hebben dat omaprazol ook niet wordt aangeraden tijdens de zwangerschap..maar zie nu staan dat het veilig gebruikt kan worden. Nja ik wacht wel even af wat ze straks zeggen
Jawelquote:
Heb het nagekeken in de bijsluiter van de kruidvat paracetamol en daar staat in alleen in overleg met (huis)arts.quote:
Wat een sukkel ben ik ook. Ik bedoelde of het mocht aangepast naar 8 januari.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:00 schreef flowerbox het volgende:
Mag mijn datum aangepast worden naar 11 januari? Bedankt!
Sorry voor de rest niet veel te melden. Behalve dat het nu echt zichtbaar word dat ik zwanger ben, zo leuk! <3
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:41 schreef WupWup het volgende:
Als DjMomo en RunForrestRun even inschikken, schuif ik er een stoel bij voor (voorlopig) 6 februari!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |