Donderdag.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:29 schreef zeeppaardje het volgende:
Stomme vraag mischien maar wanneer is de 18e etappe? Die van 2 keer alpe dhuez.
LETOUR.FR LETOUR.FRquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:29 schreef zeeppaardje het volgende:
Stomme vraag mischien maar wanneer is de 18e etappe? Die van 2 keer alpe dhuez.
Daarom: sprintetappesquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat verwacht jij dan van sprintetappes? Kom op man
Kan je niet voor beide bochten kiezen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:30 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Poll: Wanneer is de eerste valpartij in de slotfase?
• Voor de eerste bocht
• In de eerste bocht
• Tussen de eerste en tweede bocht
• In de tweede bocht
• Na de tweede bocht
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Als Cavendish een kwak geeft.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:30 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
• Voor de eerste bocht
• In de eerste bocht
• In de tweede bocht
• Na de tweede bocht
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Nee, want je kunt niet 1 valpartij in 2 bochten hebben.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan je niet voor beide bochten kiezen.
TMIquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Cavendish een kwak geeft.
Voor de 'eerste' valpartij, tuurlijk.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan geen eerste valpartij in beide bochten hebben.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sorry, mijn 'niet-fitte'' gevoel iet me in de steek.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je kan geen eerste valpartij in beide bochten hebben.
Normaal gesproken gebeurt de valpartij niet in de bochten waarin je het verwacht maar juist ervoor of erna.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:30 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
• Voor de eerste bocht
• In de eerste bocht
• In de tweede bocht
• Na de tweede bocht
Tussenstand:
[ afbeelding ]
De eerste gaat in de 2e bocht en dan is het peloton zo uitgerekt dat iedereen gaat, behalve Moeravjev die dan de etappe wintquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je kan geen eerste valpartij in beide bochten hebben.
Moeravjev wint de tour omdat de rest van renners te geblesseerd is_O_quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De eerste gaat in de 2e bocht en dan is het peloton zo uitgerekt dat iedereen gaat, behalve Moeravjev die dan de etappe wint
Bedankt, volgens mij ben ik dan vrijquote:
Hopelijkquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:33 schreef kilon het volgende:
Iedereen is nerveus voor de eerste bocht. Het is dringen voorin, maar het gaat toch goed. Iedereen is opgelucht, maar vergeten de tweede bocht. Daarom vallen ze bij de tweede bocht.
En dan valt hij in de laatste bocht op de Champs d'Élysée en kan hij ook niet meer verderquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Moeravjev wint de tour omdat de rest van renners te geblesseerd is_O_
quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En dan valt hij in de laatste bocht op de Champs d'Élysée en kan hij ook niet meer verder
Hoe gedenkwaardiger kan de 100e tour wel niet zijn
Of gewoon géén valpartij?quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:30 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
• Voor de eerste bocht
• In de eerste bocht
• In de tweede bocht
• Na de tweede bocht
Tussenstand:
[ afbeelding ]
DeTank wordt gewoon tweede, waarna er een rondvaart over de grachten volgtquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En dan wordt die gehuldigd op De Dam door koning Wim-Lex en Bertha 31
Of gewoon niet gaan rijden, zoals de Fyra.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop dat de sprinterstreinen ontsporen.
Niemand durft bij hem in de buurt te komen. Dus de Cav gaat winnen..quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, misschien heeft Cavendish een goed humeur vandaag. Je weet het niet he
Ik zie Argos daar wel voor aanquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop dat de sprinterstreinen ontsporen.
Dus daarom zijn er geen Italiaanse sprinters op het moment.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Of gewoon niet gaan rijden, zoals de Fyra.
Veelers wel. Veelers wint.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:40 schreef Dimauro het volgende:
[..]
Niemand durft bij hem in de buurt te komen. Dus de Cav gaat winnen..
Ik krijg steeds zin in een mexicano als ik een post zie van jou.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kennaugh en Smukulis, de ziekenboeg.
Daar wordt op 15 kilometer van het einde al voor gestemd.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:40 schreef Felagund het volgende:
Johan Anton Pijl gaat voor het rode rugnummer.
Dan moet je wel vaak zin krijgen in mexicano's.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:44 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik krijg steeds zin in een mexicano als ik een post zie van jou.
Vandaag niet.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Het schijnt dat Flecha vaak tweede wordt.
Klopt, ik rammel op het moment.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan moet je wel vaak zin krijgen in mexicano's.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nog valpartijen vandaag? Uitvallers?
komt nogquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kadri maakte een mooie stuiter en Geniez en Smuklis lagen ook.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, ik was andere dingen aan het doen vandaag.quote:
Ik zit er klaar voor.quote:
Arme Kadri. Maar idereen nog op de fiets dus, goed.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kadri maakte een mooie stuiter en Geniez en Smuklis lagen ook.
Misschien bedoelde hij die Duitse koers, die ook veel minder belangrijk is geworden. heet nu denk ik HEW cyclassics of zoquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:46 schreef Panthera. het volgende:
3 jaar geleden? 2006 of 2007 laatste editie.
Als ie er niet zelf bij ligt.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
Goss is wel het type renner dat wint omdat er een hoop op hun bek gingen. Het is er de aankomst voor.
Goss wint nooitquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
Goss is wel het type renner dat wint omdat er een hoop op hun bek gingen. Het is er de aankomst voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJ
Nee.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Misschien bedoelde hij die Duitse koers, die ook veel minder belangrijk is geworden. heet nu denk ik HEW cyclassics of zo
Hoe kon Greipel 'm dan een keer winnen?quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Daar wordt op 15 kilometer van het einde al voor gestemd.
Desalniettemin heeft hij hem vandaag binnen.
BMC is een beetje onzichtbaar deze tour.quote:
Die gaan niet weg hoor, als je lost verlies je alsnog tijd.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:51 schreef Pino112 het volgende:
Nou nog 2km en weg met die klassementsrenners.
Omdat hij de tussensprint won.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:49 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hoe kon Greipel 'm dan een keer winnen?
Iig op kop weg, je snapt het heus wel.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die gaan niet weg hoor, als je lost verlies je alsnog tijd.
Herbert weet zelfs dat Gilbert niet voor Froome zijn ploeg rijdt. Die man is alwetend.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:53 schreef Zelva het volgende:
Herbert weet meteen zeker dat het asfalt glad is.
Nee joh Froome gaat meesprinten.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:54 schreef Sheepcidus het volgende:
als klassements rijder ga je toch na de 3km naar achter
Die zaten daarachter. Waarschijnlijk geen tijdsverlies vanwege de 3km regel.quote:
Ja.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:56 schreef silverhill het volgende:
Laatste 3 km was het toch, die valpartij?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Kittel?quote:
Kietel.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:58 schreef Silenus het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Kittel?
Sagan is een niveau lager dan de andere 3.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:59 schreef Kun-Aguero het volgende:
Sagan weer slecht gepositioneerd maarja dat zou hem een zorg zijn.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:00 schreef Kun-Aguero het volgende:
Kittel is echt waanzinnig goed hij sloopte gewoon die piseend.
Toch niet direct bij de val?quote:
Hij lijkt wel altijd minder mannen in de slotfase te hebben, zou ook mee kunnen spelen?quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Sagan is een niveau lager dan de andere 3.
Als hij zich goed positioneert dan kan hij ze kloppen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja denk het wel vorig jaar klopte hij ze namelijk wel.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:01 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Hij lijkt wel altijd minder mannen in de slotfase te hebben, zou ook mee kunnen spelen?
En de rest ookquote:
Vorig jaar deed hij dat ook niet. 2 keer een uitgedunde groep en 1 keer na die enorme zware valpartij waar half Nederland tegen het asfalt lag en Sagan alleen een zwaar gedeukte Greipel versloeg.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:02 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ja denk het wel vorig jaar klopte hij ze namelijk wel.
Ja, de val was binnen de 3 kilometer.quote:
Ja.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:02 schreef Ferdii het volgende:
[..]
zat er wel uit ja, volgens mij boasson haagen?
Buiten de tour wel volgens mij.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Vorig jaar deed hij dat ook niet. 2 keer een uitgedunde groep en 1 keer na die enorme zware valpartij waar half Nederland tegen het asfalt lag en Sagan alleen een zwaar gedeukte Greipel versloeg.
Toch finisht hij steeds vrij dicht, zowel in plaats als direct aan het wiel van de eerste(n). Of dat wat zegt over de snelheid van Sagan of over die van de grote drie zou ik niet durven zeggen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Erg sterk idd. Veelers was vroeg weg en Kittel moest overschakelen naar het treintje van Cavendish maar won alsnog vrij makkelijk.quote:
Inderdaad, die hebben niet door dat er ook een Franse Dumoulin rond fietst....quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:07 schreef Pepersaus het volgende:
De Belgen maken af en toe ook fouten: interview met Tom Dumoulin beginnen met "je wordt zelf 10e in de rit".
Hij kiest telkens een wiel. Nou moet je dan nog steeds heel hard trappen natuurlijk, maar dan kun je gewoon stellen dat Sagan best of the rest is.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Toch finisht hij steeds vrij dicht, zowel in plaats als direct aan het wiel van de eerste(n). Of dat wat zegt over de snelheid van Sagan of over die van de grote drie zou ik niet durven zeggen.
Verre van perfect. Steegmans had niet genoeg snelheid en ging te vroeg van kop af.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:08 schreef DeeBee het volgende:
Grandioos genot hoe Cav perfect werd afgezet nu, maar gewoon eerlijk geklopt wordt door Kittel.
Klopt net zoals de trein van Argos trouwensquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:08 schreef silverhill het volgende:
[..]
Verre van perfect. Steegmans had niet genoeg snelheid en ging te vroeg van kop af.
Steegmans is gewoon geen al te betrouwbare leadout, dat is al jaren duidelijk, bizar dat OPQS daar blijft aan vasthouden. Cav blijft bevestigen dat hij niet goed is gerecupereerd van de Giro.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:04 schreef Reya het volgende:
Ook deze sprint weer leek de coördinatie tussen Steegmans en Cavendish niet optimaal.
Hij heeft Greipel en Cav geklopt in Tirreno Adriatico dus hij heeft ze wel geklopt.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Toch finisht hij steeds vrij dicht, zowel in plaats als direct aan het wiel van de eerste(n). Of dat wat zegt over de snelheid van Sagan of over die van de grote drie zou ik niet durven zeggen.
Inderdaad ze moesten eerder op kop door die bochten en valpartijen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:09 schreef Remzz het volgende:
[..]
Klopt net zoals de trein van Argos trouwens
Cav heeft wel een treintje??quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:10 schreef Kun-Aguero het volgende:
Kittel is geweldig alleen Sagan en Cav hebben helemaal geen goed treintje.
Hij was er uiteindelijk toch heel dichtbij, wellicht had een betere leadout hem kunnen redden. Maar goed, ik verwacht dat Steegmans volgend jaar op zijn best een bescheidener rol zal krijgen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Steegmans is gewoon geen al te betrouwbare leadout, dat is al jaren duidelijk, bizar dat OPQS daar blijft aan vasthouden. Cav blijft bevestigen dat hij niet goed is gerecupereerd van de Giro.
Dat is hij ook, maar voorheen werd hij vaak op lengten gesprint door voornamelijk Cavendish.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:08 schreef silverhill het volgende:
[..]
Hij kiest telkens een wiel. Nou moet je dan nog steeds heel hard trappen natuurlijk, maar dan kun je gewoon stellen dat Sagan best of the rest is.
froome is gewoon een uitzonderlijk talent.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:12 schreef Zelva het volgende:
[..]
Klopt, alleen voor Froome gaat dat niet op.
Kwiatkowski kennen we (nog steeds) niet.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:13 schreef Sdivad het volgende:
Herbert geeft het wit nog maar weer een keer aan Quintana vandaag
Hij wist het ook echt niet meer wat die moest vragen iddquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:15 schreef IbanMayo het volgende:
Han Kock weer met z'n meesterlijke vragen. Mongool.
Thuis op de bank denk ik.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En volgend jaar ook Robert en dan wordt het De Drie Musketiers
Waar is Kruijswijk trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |