Buiten de tour wel volgens mij.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Vorig jaar deed hij dat ook niet. 2 keer een uitgedunde groep en 1 keer na die enorme zware valpartij waar half Nederland tegen het asfalt lag en Sagan alleen een zwaar gedeukte Greipel versloeg.
Toch finisht hij steeds vrij dicht, zowel in plaats als direct aan het wiel van de eerste(n). Of dat wat zegt over de snelheid van Sagan of over die van de grote drie zou ik niet durven zeggen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Sagan is een niveau lager dan de andere 3.
Erg sterk idd. Veelers was vroeg weg en Kittel moest overschakelen naar het treintje van Cavendish maar won alsnog vrij makkelijk.quote:
Inderdaad, die hebben niet door dat er ook een Franse Dumoulin rond fietst....quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:07 schreef Pepersaus het volgende:
De Belgen maken af en toe ook fouten: interview met Tom Dumoulin beginnen met "je wordt zelf 10e in de rit".
Hij kiest telkens een wiel. Nou moet je dan nog steeds heel hard trappen natuurlijk, maar dan kun je gewoon stellen dat Sagan best of the rest is.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Toch finisht hij steeds vrij dicht, zowel in plaats als direct aan het wiel van de eerste(n). Of dat wat zegt over de snelheid van Sagan of over die van de grote drie zou ik niet durven zeggen.
Verre van perfect. Steegmans had niet genoeg snelheid en ging te vroeg van kop af.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:08 schreef DeeBee het volgende:
Grandioos genot hoe Cav perfect werd afgezet nu, maar gewoon eerlijk geklopt wordt door Kittel.
Klopt net zoals de trein van Argos trouwensquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:08 schreef silverhill het volgende:
[..]
Verre van perfect. Steegmans had niet genoeg snelheid en ging te vroeg van kop af.
Steegmans is gewoon geen al te betrouwbare leadout, dat is al jaren duidelijk, bizar dat OPQS daar blijft aan vasthouden. Cav blijft bevestigen dat hij niet goed is gerecupereerd van de Giro.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:04 schreef Reya het volgende:
Ook deze sprint weer leek de coördinatie tussen Steegmans en Cavendish niet optimaal.
Hij heeft Greipel en Cav geklopt in Tirreno Adriatico dus hij heeft ze wel geklopt.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Toch finisht hij steeds vrij dicht, zowel in plaats als direct aan het wiel van de eerste(n). Of dat wat zegt over de snelheid van Sagan of over die van de grote drie zou ik niet durven zeggen.
Inderdaad ze moesten eerder op kop door die bochten en valpartijen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:09 schreef Remzz het volgende:
[..]
Klopt net zoals de trein van Argos trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |