Ja, ik was andere dingen aan het doen vandaag.quote:
Ik zit er klaar voor.quote:
Arme Kadri. Maar idereen nog op de fiets dus, goed.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kadri maakte een mooie stuiter en Geniez en Smuklis lagen ook.
Misschien bedoelde hij die Duitse koers, die ook veel minder belangrijk is geworden. heet nu denk ik HEW cyclassics of zoquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:46 schreef Panthera. het volgende:
3 jaar geleden? 2006 of 2007 laatste editie.
Als ie er niet zelf bij ligt.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
Goss is wel het type renner dat wint omdat er een hoop op hun bek gingen. Het is er de aankomst voor.
Goss wint nooitquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
Goss is wel het type renner dat wint omdat er een hoop op hun bek gingen. Het is er de aankomst voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJ
Nee.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Misschien bedoelde hij die Duitse koers, die ook veel minder belangrijk is geworden. heet nu denk ik HEW cyclassics of zo
Hoe kon Greipel 'm dan een keer winnen?quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Daar wordt op 15 kilometer van het einde al voor gestemd.
Desalniettemin heeft hij hem vandaag binnen.
BMC is een beetje onzichtbaar deze tour.quote:
Die gaan niet weg hoor, als je lost verlies je alsnog tijd.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:51 schreef Pino112 het volgende:
Nou nog 2km en weg met die klassementsrenners.
Omdat hij de tussensprint won.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:49 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hoe kon Greipel 'm dan een keer winnen?
Iig op kop weg, je snapt het heus wel.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die gaan niet weg hoor, als je lost verlies je alsnog tijd.
Herbert weet zelfs dat Gilbert niet voor Froome zijn ploeg rijdt. Die man is alwetend.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:53 schreef Zelva het volgende:
Herbert weet meteen zeker dat het asfalt glad is.
Nee joh Froome gaat meesprinten.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:54 schreef Sheepcidus het volgende:
als klassements rijder ga je toch na de 3km naar achter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |