quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
Spammer!quote:
Bij deze haat ik je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet die jongen gewoon.quote:
mag ik volgende keer in je tas?quote:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:17 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Bij deze haat ik je.Coldplay heb ik ook gezien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamMiley
quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:19 schreef nodig het volgende:
omg deze tt en op zijn om te knuffelenik word helemaal verliefd
Tuurlijk.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
mag ik volgende keer in je tas?
Dm het anders naar heel FOK.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:19 schreef yvonne het volgende:
Nog maar een keer:
JNG / Jong! Richtlijnen en feedback!
Wie, waar dan ook de ander het leven zuur maakt,privacy schendt of zaken uitlokt is niet meer welkom in JNG.
quote:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:19 schreef yvonne het volgende:
Nog maar een keer:
JNG / Jong! Richtlijnen en feedback!
Wie, waar dan ook de ander het leven zuur maakt,privacy schendt of zaken uitlokt is niet meer welkom in JNG.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:22 schreef EugeneKrabs het volgende:
stond dat bericht van yvonne eerst ook in de OP?
neequote:
het antwoord is neequote:Op donderdag 11 juli 2013 16:22 schreef EugeneKrabs het volgende:
stond dat bericht van yvonne eerst ook in de OP?
uh neequote:
Haha, wat een dombo!!! Dat zijn helemaal geen werkwoorden!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
mij misschien xd xdquote:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Haha, wat een dombo!!! Dat zijn helemaal geen werkwoorden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:29 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GodverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FISSAquote:
neequote:
maar misschien droomde je wel dat je inception keek en viel je toen in slaap in die droomquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:40 schreef nodig het volgende:
ik ben weer begonnen met inception kijken![]()
de helft gisteravond maar toen viel ik in slaap
Ik ben dus echt nog nooit in slaap gevallen achter de computer (of tv..)quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:40 schreef nodig het volgende:
ik ben weer begonnen met inception kijken![]()
de helft gisteravond maar toen viel ik in slaap
jaquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:39 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hey ben jij nu one direction fan?
Baasquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:40 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
maar misschien droomde je wel dat je inception keek en viel je toen in slaap in die droom
Wwooow. Diepquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:40 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
maar misschien droomde je wel dat je inception keek en viel je toen in slaap in die droom
ik ook niet achter de tv of computer maar ik dommelde laat maar zeggen in en werd pas wanneer er weer geluid van de film was 15 seconden later weer ogen losquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik ben dus echt nog nooit in slaap gevallen achter de computer (of tv..)
Alsof ik natte dromen hebquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:41 schreef d4v1d het volgende:
[..]
We hoeven jouw natte dromen niet te horen
over harry omg vertel er alles over ik wil ook over harry dromen hoe doe je dat is daar een manier voorquote:
spatie welquote:
als je over mij zou dromen is het sowieso een natte droomquote:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:44 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
als je over mij zou dromen is het sowieso een natte droomohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:44 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
als je over mij zou dromen is het sowieso een natte droomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
neequote:Op donderdag 11 juli 2013 16:51 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
uh tja
* EugeneKrabs gaat stiekem weg
choco deluxequote:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn heb ik nog nooit een natte droom gehad
wat zei je ma over je paggaquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn heb ik nog nooit een natte droom gehad
quote:
succes bij het avondeten straksquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niks. Maar ik durf haar niet in de ogen te kijken.
Wat..quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hallo, dit is 2013 hoor, Heel veel mensen including me eten niet meer aan tafel!
lolquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niks. Maar ik durf haar niet in de ogen te kijken.
hoe dan op de grond?quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hallo, dit is 2013 hoor, Heel veel mensen including me eten niet meer aan tafel!
quote:
tostiquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:00 schreef d4v1d het volgende:
Maar nu weet ik nogsteeds niet wat ik ga eten.
bami zei ikquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:00 schreef d4v1d het volgende:
Maar nu weet ik nogsteeds niet wat ik ga eten.
lol wtfquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:00 schreef EugeneKrabs het volgende:
we gingen een keer gourmetten en toen had de vriend van m'n zusje het gourmette ding omgekeerd neergezet.
dus wij zo wachten tot het warm werd, duurde lang maar het rook wel verbrand
toen zagen we dus dat er een rond gat midden in de tafel was gekomen en het tafelkleed was gesmolten daar
dus
die vriendquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:00 schreef EugeneKrabs het volgende:
we gingen een keer gourmetten en toen had de vriend van m'n zusje het gourmette ding omgekeerd neergezet.
dus wij zo wachten tot het warm werd, duurde lang maar het rook wel verbrand
toen zagen we dus dat er een rond gat midden in de tafel was gekomen en het tafelkleed was gesmolten daar
dus
je kan zo bak kopen in de supermarkt en dan in magnetron ofzo doen, is iets van 5 euroquote:
Magnetron is kapot hierquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:01 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
je kan zo bak kopen in de supermarkt en dan in magnetron ofzo doen, is iets van 5 euro
Weet je dat je op RCT3 multiplayer kan?quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:01 schreef EugeneKrabs het volgende:
kan iedereen nu random verhalen posten? kthnx
[..]
ja
quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Weet je dat je op RCT3 multiplayer kan?
miss kan ook in oven of anders gewoon in de pan gooienquote:
WAT, SERIEUS!?quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Weet je dat je op RCT3 multiplayer kan?
Dat ga ik IRL nog paar keer tegen je zeggen hoorquote:
neequote:
ok lol we doen dat heel somsquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is fijn, gewoon andere cultuur denk ik. Met televisie aan enzo.
Ja, die cultuur heet pauper.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is fijn, gewoon andere cultuur denk ik. Met televisie aan enzo.
Ik geniet anders best wel erg van mijn eten, en soms is er niks op tv en dan let ik er ook niet op.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:04 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
ok lol we doen dat heel soms
Als het echt lekker eten is doen we dat sws niet anders kan je er niet goed van genieten
Dat zou nogal dom zijn aangezien de auteur hier staat?quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:06 schreef d4v1d het volgende:
Mijn pa zei gisteravond dat die geld zou klaar leggen zodat ik eten kon kopen.. Ik zag niks liggen dus sms ik hem
[ afbeelding ]
Wat?Moet ik nu de hele boekenkast hier gaan doorzoeken?
aardappels en een stuk bio-terreurvleesquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik geniet anders best wel erg van mijn eten, en soms is er niks op tv en dan let ik er ook niet op.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat is daar pauper aan dan
Of maak je een grapje?
Hoe bedoel je? Ik snap hem nietquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat zou nogal dom zijn aangezien de auteur hier staat?
Ja. Eh weet je hoe groot die boekenkast hier is?quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je vader die je geld geeft emogiffen
Waarom zou je de hele boekenkast doorspitten?! Er staat toch waar je moet kijkenquote:
De alfabetische volgorde van die kast is ver te zoekenquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom zou je de hele boekenkast doorspitten?! Er staat toch waar je moet kijken
Pauper betekent toch dat je arm bent? Ik snap niet wat dat heeft te maken met aan tafel eten of niet. Paupers hebben niet eens een televisie! (okay dan wel) Maar het heeft gewoon niks met elkaar te maken!quote:
Pauper/tokkie.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Pauper betekent toch dat je arm bent? Ik snap niet wat dat heeft te maken met aan tafel eten of niet. Paupers hebben niet eens een televisie! (okay dan wel) Maar het heeft gewoon niks met elkaar te maken!
Regels even duidelijker maken, de rest gaat je niks aan.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:10 schreef chapel24 het volgende:
Wat doen al die hoge FOK!-Pieten hier ineens
Zie OP.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:10 schreef chapel24 het volgende:
Wat doen al die hoge FOK!-Pieten hier ineens
rustigquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Regels even duidelijker maken, de rest gaat je niks aan.
Oh oke, heb vast iets gemist dan. Nvmquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Regels even duidelijker maken, de rest gaat je niks aan.
IK BEN TOCH GODVERDOMME RUSTIG, IK GEBRUIKTE NIET EENS EEN UITROEPTEKEN!!!!!!!!!!!!!quote:
yolo denk aan je hart met je hoge bloeddrukquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
IK BEN TOCH GODVERDOMME RUSTIG, IK GEBRUIKTE NIET EENS EEN UITROEPTEKEN!!!!!!!!!!!!!
Ok.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:14 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
yolo denk aan je hart met je hoge bloeddruk
DV zit erop. ;squote:Op donderdag 11 juli 2013 17:12 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
het is nu wel duidelijk dat toto zijn account heeft weggegeven aan 1d fans
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2013 17:15:32 ]
quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:15 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn pa
inb4;Heb je zelf geen geld voor eten? Schooier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
opa sigaarquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Heb je zelf geen geld voor eten? Schooier.
Jawel.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Heb je zelf geen geld voor eten? Schooier.
Die zuiplap kan heus wel een dagje zonder uitgaan, is alleen maar slecht voor de portemonnee.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:17 schreef supersof het volgende:
ik moet nog boodschappen doen shit
en mijn hond is ook nog niet uitgeweest vandaag
haha yoloquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:17 schreef supersof het volgende:
ik moet nog boodschappen doen shit
en mijn hond is ook nog niet uitgeweest vandaag
ja hij heeft geld van mijn ouders bijna op gemaakt. nu kan ik niet etenquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:18 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Die zuiplap kan heus wel een dagje zonder uitgaan, is alleen maar slecht voor de portemonnee.
dan eet je hondenvoerquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:23 schreef supersof het volgende:
[..]
ja hij heeft geld van mijn ouders bijna op gemaakt. nu kan ik niet eten
#cant #handle #my #swaggquote:
ja godver ik moet in mn eentje moddenquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:32 schreef supersof het volgende:
okay ik ga mijn hond uitlaten. en boodschappen doen. groetjes
haha rlyquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja godver ik moet in mn eentje modden![]()
truequote:Op donderdag 11 juli 2013 17:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
die doet toch helft van de tijd niks..
zegge we niequote:
ik ben 18 dus geen kind meer xquote:
Voor 10 euro zeg ik het. Dat is die ban wel waard hoor sof, en als je me niet banned krijg je de helft!quote:
nee spatie. nee.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Voor 10 euro zeg ik het. Dat is die ban wel waard hoor sof, en als je me niet banned krijg je de helft!
quote:
oh dat is kutquote:
Ja is goedquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:38 schreef supersof het volgende:
[..]
oh dat is kutkun je nog wel langs komen toch
Wat..quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:39 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
spatie deed gistern zijn anus op de cam
Hahahaha lolquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:39 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:39 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Beetje onschuldige mensen bannenquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Fatsoenlijk modereren. Niet alleen maar liedjes afspelen mja.
Fatsoenlijk modereren zei ik dus.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Beetje onschuldige mensen bannen
Wil jij een ban meneertjequote:Op donderdag 11 juli 2013 17:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik maak er 20 euro van, je klinkt nieuwsgierig
Ja gvd, waar komt dit opeens vandaan..quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik maak er 20 euro van, je klinkt nieuwsgierig
20 euro en ik vertel je alles!quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja gvd, waar komt dit opeens vandaan..
Heb terug gelezen maar ik zie niks
Een beschimmeld ei kan je krijgenquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik wil liever 20 euro en een ban dan niks!
Mijn UI is niet zwart.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:49 schreef hezdunnah het volgende:
doe eens niet een zwarte ui, het is depressief en ik houd jullie nauwelijks uit elkaar
Bedoel je mij?quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:49 schreef hezdunnah het volgende:
doe eens niet een zwarte ui, het is depressief en ik houd jullie nauwelijks uit elkaar
Allebei debielquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:49 schreef hezdunnah het volgende:
Die grote man gaat niet doodquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:41 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga morgen naar despicable meeeeeeeeeeeeeeeee whieeeee
ja en david en vraagantwoord heeft dat ook volgen mijquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Bedoel je mij?
Nou sorry hoor dat ik geen wit toetsenbord heb zonder spatiebalk!
bedoel je VA?quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:51 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
ja en david en vraagantwoord heeft dat ook volgen mij
Tuurlijk welquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Die grote man gaat niet dood
quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:51 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
ja en david en vraagantwoord heeft dat ook volgen mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is niet zwart
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2013 17:53:29 ]
ja diequote:Op donderdag 11 juli 2013 17:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
bedoel je VA?
Weet je wat, ik paint mijn plaatje wel even dan.
op een sitequote:Op donderdag 11 juli 2013 17:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe maak je ook al weer een plaatje klein zodat het een UI kan zijn?
Mate..quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou ik vroeg anders wel gelijk of jij het was!
Oh lol!quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:05 schreef Toto69 het volgende:
?HAHAHAH SPATIE
ik had FRIET op autobanlijst gezet
hihihihi niemandquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |