Waarom zou je de hele boekenkast doorspitten?! Er staat toch waar je moet kijkenquote:
De alfabetische volgorde van die kast is ver te zoekenquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom zou je de hele boekenkast doorspitten?! Er staat toch waar je moet kijken
Pauper betekent toch dat je arm bent? Ik snap niet wat dat heeft te maken met aan tafel eten of niet. Paupers hebben niet eens een televisie! (okay dan wel) Maar het heeft gewoon niks met elkaar te maken!quote:
Pauper/tokkie.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Pauper betekent toch dat je arm bent? Ik snap niet wat dat heeft te maken met aan tafel eten of niet. Paupers hebben niet eens een televisie! (okay dan wel) Maar het heeft gewoon niks met elkaar te maken!
Regels even duidelijker maken, de rest gaat je niks aan.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:10 schreef chapel24 het volgende:
Wat doen al die hoge FOK!-Pieten hier ineens
Zie OP.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:10 schreef chapel24 het volgende:
Wat doen al die hoge FOK!-Pieten hier ineens
rustigquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Regels even duidelijker maken, de rest gaat je niks aan.
Oh oke, heb vast iets gemist dan. Nvmquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Regels even duidelijker maken, de rest gaat je niks aan.
IK BEN TOCH GODVERDOMME RUSTIG, IK GEBRUIKTE NIET EENS EEN UITROEPTEKEN!!!!!!!!!!!!!quote:
yolo denk aan je hart met je hoge bloeddrukquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
IK BEN TOCH GODVERDOMME RUSTIG, IK GEBRUIKTE NIET EENS EEN UITROEPTEKEN!!!!!!!!!!!!!
Ok.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:14 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
yolo denk aan je hart met je hoge bloeddruk
DV zit erop. ;squote:Op donderdag 11 juli 2013 17:12 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
het is nu wel duidelijk dat toto zijn account heeft weggegeven aan 1d fans
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2013 17:15:32 ]
quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:15 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn pa
inb4;Heb je zelf geen geld voor eten? Schooier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
opa sigaarquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Heb je zelf geen geld voor eten? Schooier.
Jawel.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Heb je zelf geen geld voor eten? Schooier.
Die zuiplap kan heus wel een dagje zonder uitgaan, is alleen maar slecht voor de portemonnee.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:17 schreef supersof het volgende:
ik moet nog boodschappen doen shit
en mijn hond is ook nog niet uitgeweest vandaag
haha yoloquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:17 schreef supersof het volgende:
ik moet nog boodschappen doen shit
en mijn hond is ook nog niet uitgeweest vandaag
ja hij heeft geld van mijn ouders bijna op gemaakt. nu kan ik niet etenquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:18 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Die zuiplap kan heus wel een dagje zonder uitgaan, is alleen maar slecht voor de portemonnee.
dan eet je hondenvoerquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:23 schreef supersof het volgende:
[..]
ja hij heeft geld van mijn ouders bijna op gemaakt. nu kan ik niet eten
#cant #handle #my #swaggquote:
ja godver ik moet in mn eentje moddenquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:32 schreef supersof het volgende:
okay ik ga mijn hond uitlaten. en boodschappen doen. groetjes
haha rlyquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja godver ik moet in mn eentje modden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |