FISSAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neequote:
maar misschien droomde je wel dat je inception keek en viel je toen in slaap in die droomquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:40 schreef nodig het volgende:
ik ben weer begonnen met inception kijken![]()
de helft gisteravond maar toen viel ik in slaap
Ik ben dus echt nog nooit in slaap gevallen achter de computer (of tv..)quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:40 schreef nodig het volgende:
ik ben weer begonnen met inception kijken![]()
de helft gisteravond maar toen viel ik in slaap
jaquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:39 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hey ben jij nu one direction fan?
Baasquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:40 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
maar misschien droomde je wel dat je inception keek en viel je toen in slaap in die droom
Wwooow. Diepquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:40 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
maar misschien droomde je wel dat je inception keek en viel je toen in slaap in die droom
ik ook niet achter de tv of computer maar ik dommelde laat maar zeggen in en werd pas wanneer er weer geluid van de film was 15 seconden later weer ogen losquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik ben dus echt nog nooit in slaap gevallen achter de computer (of tv..)
Alsof ik natte dromen hebquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:41 schreef d4v1d het volgende:
[..]
We hoeven jouw natte dromen niet te horen
over harry omg vertel er alles over ik wil ook over harry dromen hoe doe je dat is daar een manier voorquote:
spatie welquote:
als je over mij zou dromen is het sowieso een natte droomquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:44 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
als je over mij zou dromen is het sowieso een natte droomohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:44 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
als je over mij zou dromen is het sowieso een natte droomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
neequote:Op donderdag 11 juli 2013 16:51 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
uh tja
* EugeneKrabs gaat stiekem weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |