SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Edit, je hebt gelijk geloof ik.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:27 schreef Stormqueen het volgende:
Het was wel echt stalkerig. Ze werd ook met voornaam genoemd en andere zaken die hier niet besproken worden. Dat, en je speciaal registreren voor zo'n opmerking, vooral dat
nop, voornaam. Met hoofdletter zelfsquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mijn voornaam of mijn username? Want ik dacht dat laatte...
Niet dat het verschil groot is
Zie editquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nop, voornaam. Met hoofdletter zelfs
Oh, die voornaam heb ik gemist dan. Huh, hoe kan dat eigenlijk. Ik zat zelf midden in dat gesprekquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:27 schreef Stormqueen het volgende:
Het was wel echt stalkerig. Ze werd ook met voornaam genoemd en andere zaken die hier niet besproken worden. Dat, en je speciaal registreren voor zo'n opmerking, vooral dat
Ja geen idee!quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh, die voornaam heb ik gemist dan. Huh, hoe kan dat eigenlijk. Ik zat zelf midden in dat gesprek
Ja kut want sinds vanochtend mijn AD gehalveerd. Hoe ik me voel verschilt per kwartier, op t moment gaat het wel en lig ik lekker op de bank tv te kijken. Kan me niet goed concentreren en heb het koud. Ik overleef het wel.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja geen idee!
Maar goed, jij had/hebt ook stress aan je kop. Hoe gaat het nu?
Klinkt als serieuze afkickverschijnselenquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja kut want sinds vanochtend mijn AD gehalveerd. Hoe ik me voel verschilt per kwartier, op t moment gaat het wel en lig ik lekker op de bank tv te kijken. Kan me niet goed concentreren en heb het koud. Ik overleef het wel.
Geen idee, ik ben geloof ik de enige vrouw met een wild seksverleden die er nog nooit 1 geslikt heeftquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Morning after pil ervaring vuel erg mee uiteindelijkyrouwens. Paar uur kotsmisselijk en een beetje ontoerekeningsvatbaar en zielig maar dat was het dan ook.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Morning after pil ervaring vuel erg mee uiteindelijkyrouwens. Paar uur kotsmisselijk en een beetje ontoerekeningsvatbaar en zielig maar dat was het dan ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+1quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben geloof ik de enige vrouw met een wild seksverleden die er nog nooit 1 geslikt heeft
Ik geloof ook niet zo in mijn eigen vruchtbaarheid eigenlijk
Je kan 'm ook afbakken en verkopen aan een rijk homo-echtpaar.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tja, de keuze is niet zo moeilijk mocht die pil zijn werk niet hebben gedaan. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk.
Ik heb 11 jaar geleden ook een keer dat ding geslikt. Ik was even vergeten dat ik na mijn relatie gestopt was met de pil toen ik mijn ex weer tegenkwamToen had ik nergens last van.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je kan 'm ook afbakken en verkopen aan een rijk homo-echtpaar.
Double dutch ftwquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:50 schreef Zeester het volgende:
Ik was ook altijd redelijk zorgeloos over babies, tot mijn toenmalige huisgenootje opeens 5 maand zwanger bleek. Lang verhaal, maar ze was ongesteld geworden toen ze een stopweek nam, en heeft daarna 3 maanden doorgeslikt. Dus geen flauw idee. Ze werd ook écht pas dik de week dat ze ontdekte dat ze zwanger was. En met 5 maand is abortus geen optie meer. Ik kan je wel zeggen, ik heb daarna een tijdje niet genoten van seks. Ik dacht alleen maar "hier krijg je babies van". En ik weet van 3 meisjes in onze vriendenkring dat ze daarna een test hebben gedaan, just to be sure!
quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Losbandig sexleven
![]()
Ik ben zodra ik sex ging hebben aan de pil gegaan. Ik kan me echt niet meer herinneren bij welke avontuurtjes er condooms zijn gebruikt. Vast niet bij allemaal
Dat is op zich een optie. Het lijkt me wel interessant om zwanger te zijn. Maar alleen als ik een keizersnede mag. No way dat ik mijn lichaam open laat scheuren.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je kan 'm ook afbakken en verkopen aan een rijk homo-echtpaar.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is op zich een optie. Het lijkt me wel interessant om zwanger te zijn. Maar alleen als ik een keizersnede mag. No way dat ik mijn lichaam open laat scheuren.
En nou gaat het verdomme weer over kinderen en ik ben nog zelf de aanstichter ook
Held!quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:52 schreef Sarabi het volgende:
Dag 2 van Jillian achter de rugtrots
Nu nog een keer before foto's maken.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]Sorry mevrouw. Ik vote voor een onderwerpswijziging. Friet!
quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen maarrrr....
Zoetjes![]()
ARGH mijn grootste fok-ergernis te pakkenquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:41 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Zo. Jullie tetteren aardig door he, ladies.
Ik ben even een half uur afwezig en er zijn 8 pages bijgekomen xD awesomequote:Op donderdag 11 juli 2013 16:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ARGH mijn grootste fok-ergernis te pakken
staat jouw view op 5 posts per pagina?quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:50 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik ben even een half uur afwezig en er zijn 8 pages bijgekomen xD awesome
8quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
staat jouw view op 5 posts per pagina?
Ewwww, the horror!quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
ik vraag me af of ik veel nare opmerkingen over mezelf ga afroepen als ik op *bestel nu* ram
[ afbeelding ]
Frietjestrui
Tetten in een patattentruiquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
ik vraag me af of ik veel nare opmerkingen over mezelf ga afroepen als ik op *bestel nu* ram
[ afbeelding ]
Frietjestrui
Hij is net zo mooi als de onepiecedingest van je meneerquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Frietjestrui
De ui, courgette, paprika en prei hebben een tik van een hete pan met olie gehad. Ik vind t rauw niet zo lekker.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:55 schreef J0ycie88 het volgende:
Doe je die courgette dan bakken lonaa? of zijn alle groente rauw?
dat valt best mee. Maar we hebben geruild. Zijn salade had maar 480 caloos, de mijne ruim 900, dus hij eet nu de mijne opquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
SQ de caloos zitten volgens mij vooral in de dressing. En die zitten in zo'n los knijpzakkie erbij, toch? Als je die vermijd en je eigen dressing even maakt, scheelt dat al een hoop.
900?! Hoe dan?quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat valt best mee. Maar we hebben geruild. Zijn salade had maar 480 caloos, de mijne ruim 900, dus hij eet nu de mijne op
Wat zit erin? In reuzel gemarineerd kippenvel of wat?quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
weet ik het, het staat niet per ingrediënt uitgeschreven?
geitenkaas, walnoten,pasta, zongedroogde tomaat in olie, dat soort zakenquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wat zit erin? In reuzel gemarineerd kippenvel of wat?
Wel jummie.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geitenkaas, walnoten,pasta, zongedroogde tomaat in olie, dat soort zakenniet ongezond, maar ook niet light
Bohh.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:04 schreef Stormqueen het volgende:
Dat wel, maar evenzo het aardbeienijs dat ik nu sta te draaien
Ik zou het niet weten.. denk het eerlijk gezegd niet. Maar zouden katten dat snappen?quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:04 schreef Lonaa het volgende:
Ze hadden de dooie kat ook aan de niet dooie kat moeten laten zien. Hebben ze zeker niet gedaan?
Ja, dat snappen ze hartstikke goed.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:21 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten.. denk het eerlijk gezegd niet. Maar zouden katten dat snappen?
Goed zo, inderdaad niet gaan troost eten. En proberen gezond verder te gaan! Hopelijk vind je snel wat nieuws! Ga je het aanbod accepteren van die "kennis"?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:28 schreef Isabeau het volgende:
Tranen zijn loodzwaarBen prompt een kilo afgevallen
Nou, dat motiveert in ieder geval om niet te gaan troost eten, maar om gezond verder te gaan.
Ik denk het wel als ik niets anders vind. Het is een leuke vrouw en ik denk dat we het samen wel goed zullen kunnen vinden. Als je zo gehandicapt bent lijkt het me überhaupt heel eng om mensen aan te nemen die de zorg voor je regelen, alleen al omdat het je zo kwetsbaar maakt. En het helpt dan als je iemand al kent en mag natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:35 schreef J0ycie88 het volgende:
Goed zo, inderdaad niet gaan troost eten. En proberen gezond verder te gaan! Hopelijk vind je snel wat nieuws! Ga je het aanbod accepteren van die "kennis"?
Ik ga zo even het centrum in met een vriendin, langs uitzendbureaus en dergelijk. Nu eerst even de afwas wegwerken, snel douche. En het huis een beetje opgeruimd achter laten.. Gisteren tijdens mijn zwelgdagje en niets aan gedaan. Echt een bende. Schoonmaken red ik vandaag niet, maar dan in ieder geval opruimen!
Tijdelijke wonderenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:48 schreef Vanyel het volgende:
Mijn fysio verricht bijna altijd wonderen
Of niet, als je bedenkt dat ik haar al bijna 3 jaar regelmatig bezoek.
manueel therapeut dan toch, denk ik?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:48 schreef Vanyel het volgende:
Mijn fysio verricht bijna altijd wonderen
Of niet, als je bedenkt dat ik haar al bijna 3 jaar regelmatig bezoek.
Puick!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:09 schreef Isabeau het volgende:
Die krachttraining hèIk heb buikspieren
Niet dat ik ze goed kan zien oid, maar ik kan ze duidelijk voelen
Dat heb ik echt nog nooit gehad
Ja, pff. ik voel voornamelijk mijn rug (extra rugoefeningen gedaan) en dat is op zich goed, heb een slap rugje.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:09 schreef Isabeau het volgende:
Dat dus!quote:
dude. Mijn katten willen ook mijn vlees hebben, dat krijgen ze toch echt niet. Ze willen zo veelquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat dus!
Mijn hond wilde mijn 2 haringen hebben... die heb ik maar gegeven
Herkenbaarquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:09 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dude. Mijn katten willen ook mijn vlees hebben, dat krijgen ze toch echt niet. Ze willen zo veel
Mijn hond schooiert altijdquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:15 schreef Lonaa het volgende:
Mijn hond schooiert voornamelijk als ik fruit eet.
Tuulk, ik lust niet eens graag haringquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
Ja okee, maar toch wel omdat je het zelf al van plan was om te geven mag ik hopen
Alleen bij fruit.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn hond schooiert altijdBeleid is hier een beetje "ik een hapje, jij een hapje"
quote:
Ik ook al. Dat was ik 20 kilo geleden van plan en nu denk ik: och, geen nut meer.quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:21 schreef Lonaa het volgende:
Ik ging eindelijk wel weer fatsoenlijk poepen zonet
Mijn vriend is daar ook dol op, als ik vertel harde ontlasting te hebben of al een paar dagen geen ontlasting te hebben gezienquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:24 schreef Lonaa het volgende:
Gisteren ging ik mijn vriend vertellen dat ik dan nu wel zo'n kilo poep in mijn buik zou hebben. Zijn blik was fantastisch.
ik laat al vanaf het begin van onze relatie scheten en boeren en poep zonder slot op de deur. Het was even moeilijk voor 'm, maar ik vond het wel eerlijkerquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn vriend is daar ook dol op, als ik vertel harde ontlasting te hebben of al een paar dagen geen ontlasting te hebben gezienMannen vinden dat soort gesprekken echt priceless.
Dat doe ik ook hoor.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik laat al vanaf het begin van onze relatie scheten en boeren en poep zonder slot op de deur. Het was even moeilijk voor 'm, maar ik vond het wel eerlijker
Ik kotste met drie weken verkering het bad vol.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat doe ik ook hoor.
Het was vooral de realisatie dat er poep IN mijn lijf zat die het m deed gister, denk ik.
Hier was het andersom en kotste hij vanaf de bank de hele woonkamer onder nadat ik gekookt had.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik kotste met drie weken verkering het bad vol.
Terwijl hij er ook in zat.
ik ben wel overtuigd van zijn liefde, daardoor
epicquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hier was het andersom en kotste hij vanaf de bank de hele woonkamer onder nadat ik gekookt had.
Mijn woonkamer.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
epic
Was het zijn woonkamer of de jouwe?
Ik heb het afgelopen half jaar alleen al 3/4 x gekotst. Van de drank.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:44 schreef Mokkels het volgende:
Ik ben nog een kots-maagd...(in zijn bijzijn maar ik heb in m'n hele leven ook nog maar 3/4 keer gekotst denk ik..)
En in totaal vanaf dat ik begonnen ben is het nu -5! ;D
3/4 keer maar denk ik. Ik weet het niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
hoe kun je nou nog nooit gekotst hebben
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:44 schreef Mokkels het volgende:
Ik ben nog een kots-maagd...(in zijn bijzijn maar ik heb in m'n hele leven ook nog maar 3/4 keer gekotst denk ik..)
En in totaal vanaf dat ik begonnen ben is het nu -5! ;D
Ik doe het ook nooit als ik ziek ben eigenlijkquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:51 schreef Mokkels het volgende:
[..]
3/4 keer maar denk ik. Ik weet het niet.Ik ben dan ook nooit ziek. Denk dat de laatste keer wel 4 jaar geleden was en toen had ik iets verkeerds gegeten en nam ik een paracetamol... waar ik dus nog zieker van werd.
Zit in de familie denk ik want we zijn allemaal haast nooit ziek.
Ah.. ik drink geen drank dus daarvan zal ik al niet van kotsen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb het afgelopen half jaar alleen al 3/4 x gekotst. Van de drank.
Dat laatste.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:53 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Ah.. ik drink geen drank dus daarvan zal ik al niet van kotsen.
Kun je niet tegen drank of drink je teveel dan?
Mijne ookquote:
het is wel lekker goedkoop en calorie-armquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijne ook
Waar ik voorheen makkelijk 10 biertjes pakte en zoiets had van "meh, meeeer" was ik afgelopen Vrijdag van 1,5 bier, ik shit je niet, compleet lam. Geweldig
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb het afgelopen half jaar alleen al 3/4 x gekotst. Van de drank.
Jaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is wel lekker goedkoop en calorie-arm
Gewoon doen en niet miepenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:11 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben een beetje boos op.
Vanavond moeten we naar zijn ouders, Verjaardag. Vind ik vanochtend een briefje met "Denk jij er even aan om onze OV chipkaarten op te laden?"
De toon van dit briefje vind ik kut. Mijn OV chipkaart is opgeladen, dus hij mag die van hem lekker zelf doen. Hij's een grote jongen.
Maar, ik realiseer me ook ineens dat ik niet weet hoe laat hij afgesproken heeft met zijn ouders. Ja, na het eten.
nou, dat is wel erg weinig om boos op te zijn hoor.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:11 schreef Lonaa het volgende:
Vanavond moeten we naar zijn ouders, Verjaardag. Vind ik vanochtend een briefje met "Denk jij er even aan om onze OV chipkaarten op te laden?"
De toon van dit briefje vind ik kut. Mijn OV chipkaart is opgeladen, dus hij mag die van hem lekker zelf doen. Hij's een grote jongen.
Maar, ik realiseer me ook ineens dat ik niet weet hoe laat hij afgesproken heeft met zijn ouders. Ja, na het eten.
6 weken geleden ofzo.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:11 schreef Qwea het volgende:
[..]epic.
Ik drink bijna niet meer. Vrijdag wel vinger in mijn strot trouwens want misselijk van die 1.5e bier![]()
En daarvoor was het in ik denk, September vorig jaar dat ik voor het laatst heb gekotst van de drank
Ik ga dat ook proberen man.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja![]()
Uiteindelijk alsnog in totaal 4 bier gehad.. maar zo in ene dat je denk "ooooooh kut" en dan in ene lazarus bentgeweldig.
Het ligt ook niet aan hem.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, dat is wel erg weinig om boos op te zijn hoor.
Alsjeblieft zegquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ga dat ook proberen man.
Ik ben al getrouwd, dus iedereen denkt toch al dat ik zwanger ben of het elk moment kan raken.
En dan je helemaal lazerus zuipen de volgende keer in hetzelfde gezelschap.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Alsjeblieft zegJezus, hoe vaak men wel niet aan mij heeft gevraagd "OMFG WTF BBQ?! BEN JE ZWANGER? ZOMG! JE DRINKT NIET!!!! JE BENT ZWANGER HE?!?!?!!?!" uiteindelijk was ik er flauw van en heb ik gezegd dat ik zwanger was
![]()
hehehehequote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Alsjeblieft zegJezus, hoe vaak men wel niet aan mij heeft gevraagd "OMFG WTF BBQ?! BEN JE ZWANGER? ZOMG! JE DRINKT NIET!!!! JE BENT ZWANGER HE?!?!?!!?!" uiteindelijk was ik er flauw van en heb ik gezegd dat ik zwanger was
![]()
Ja, dat komt er binnenkort wel aan jaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En dan je helemaal lazerus zuipen de volgende keer in hetzelfde gezelschap.
Epic troll is epic.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heheheheik voorzie een vergelijkbaar scenario hier
Als je met de trein gaat kun je ze ook gewoon op het station opladen. Maar daar heb je niks aan als je met de bus of metro/tram ofzo gaat.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:11 schreef Lonaa het volgende:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En dan roepen: "Nou en, een beetje alcohol wordt zo'n kind echt niet slechter van hoor!" En dan je glas in 1 keer leegdrinken.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
shockeren... ik hou er van
Heerlijk rondje gelopen vanmorgen..... maar weliswaar mijn eetschema een beetje warrig
O: banaan, probiotische flesje dinges
S: half uurtje hardlopen
T eiwitshake, 2 crackers met kipfilet
L 2 roggebroodjes met kaas, 2 gekookte eitjes
T: appel, glas optimel
D Pastasalade
T: bakje magere yoghurt met honing en geschaafde amandeltjes
Whahahaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En dan vol verbazing roepen: "Nou en, een beetje alcohol wordt zo'n kind echt niet slechter van hoor!" En dan je glas in 1 keer leegdrinken.
"One glass a day keeps the doctor away" en dan een pitcher Hoegaarden weg-attenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En dan roepen: "Nou en, een beetje alcohol wordt zo'n kind echt niet slechter van hoor!" En dan je glas in 1 keer leegdrinken.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
"One glass a day keeps the doctor away" en dan een pitcher Hoegaarden weg-atten
Zul je net zien dat er mensen bij zitten die al zeven jaar met IVF bezig zijn, uit pure nijd een mes naar je hooft slingeren en dat je dan doot neervaltquote:
Ja, precies. Of zo'n kind met zo'n syndroom gekregen hebben omdat ze 1 x 1 glas wijn gedronken heeft toen ze nog niet wist dat ze zwanger was.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zul je net zien dat er mensen bij zitten die al zeven jaar met IVF bezig zijn, uit pure nijd een mes naar je hooft slingeren en dat je dan doot neervalt
Welneequote:
Dat is dan wel weer pijnlijk jaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zul je net zien dat er mensen bij zitten die al zeven jaar met IVF bezig zijn, uit pure nijd een mes naar je hooft slingeren en dat je dan doot neervalt
Ja. Toen ik begon was ze nog in opleiding, dus in mijn hoofd blijft ze de fysio.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
manueel therapeut dan toch, denk ik?
FAS kindquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, precies. Of zo'n kind met zo'n syndroom gekregen hebben omdat ze 1 x 1 glas wijn gedronken heeft toen ze nog niet wist dat ze zwanger was.
Godver, sorryquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:22 schreef Lonaa het volgende:
SQ, je hebt wel mijn plezier hard getemperd hoor.
Ooh nice, dat kan ik nog wel ff doen binnenkort. Mijne mailen dat ik zwanger benquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn moeder zoiets zou overleven
Omdat fysio's niet van de quick fix zijn - zo heeft mijn fysio me dat ten tijde van mijn rug-aids tenminste uitgelegd. Een fysio leert je een betere houding, een manueel therapeut duwt je rechtquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja. Toen ik begon was ze nog in opleiding, dus in mijn hoofd blijft ze de fysio.
Waarom is het logisch dat t een manueel therapeut is?
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:14 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga mee met het 'beter 0 glazen' adviesquote:
Toch zijn er ook genoeg bronnen dat het nog helemaal niet duidelijk is hoeveel glazen schadelijk zijn en in welke periodes.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
![]()
Nu schijnt het ook helemaal niet schadelijk te zijn om 5-7 glazen alcohol per week te drinken als je zwanger bent (bij een test van kinderen van 10 bleken die zelfs beter te scoren op balans als de moeders een beetje hadden gedronken tijdens de zwangerschap). Maar aangezien mensen doorgaans geen maat weten te houden en 'van de dokter mag ik alcohol' al snel interpreteren als 'mag ik me leplazerus zuipen' is het advies 0 glazen alcohol tijdens de zwangerschap. Stuk simpeler namelijk
Zo, terug van de tandarts, mijn hele linkerkant verdoofd en nu durf ik niet te eten. Misschien is dát de oplossing tegen obesitas, drie maal daags verdoving in je mond beiderzijds.
Mijn moeder heeft iedere dag 1 sigaret gerookt toen ze zwanger was fijn mij.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan overigens wel echt boos in de richting van rokende zwangere vrouwen kijkenDat vind ik wel zo misselijk. Dat je zelf rookt: soit, maar dat je je kind schaadt: bah
Verklaart een boel!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:39 schreef Lonaa het volgende:
Mijn moeder heeft iedere dag 1 sigaret gerookt toen ze zwanger was fijn mij.
Ik denk het laatstequote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:40 schreef Lonaa het volgende:
Je schijnt meer kans te hebben op een lesbische dochter als je rookt tijdens je zwangerschap. Las ik ooit.
Of misschien was dat gewoon een katholiek statement om roken tijdens zwangerschap te voorkomen. Dat kan ook.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Verklaart een boel!
* Isabeau rent snel weg
mijne vijf, en ik ben obees. Bij mijn middelste broertje tien, die is obees en kaal. Bij mijn jongste broertje full-blast, en die is homo.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft iedere dag 1 sigaret gerookt toen ze zwanger was fijn mij.
Hahahaha. Godver. Ik moest wel lachen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijne vijf, en ik ben obees. Bij mijn middelste broertje tien, die is obees en kaal. Bij mijn jongste broertje full-blast, en die is homo.
Ik loop heel vaak op blote voeten. Ook in de stad ofzo. Boeit me niks.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
Dat je ff naar de kruidvat gaat wandelen in je pauze (die zit twee kilometer verderop) en dan dus bij aankomst aldaar je voet er al af wil hakken omdat je schoen zo'n pijn doet
Twee kilometer teruglopen op blote voeten en de blikken van mensen onderweg: priceless
ik vond het echt een openbaring. Hoe comfy dat wasquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik loop heel vaak op blote voeten. Ook in de stad ofzo. Boeit me niks.
Ja, goed he?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vond het echt een openbaring. Hoe comfy dat was
Ik vind dat ook geweldig! Maar ja, al die blikken hèquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
ik vond het echt een openbaring. Hoe comfy dat was
Das wel een bijzondere boodschap als je bedenkt dat veel (of alle) manueel therapeuten eerst fysio waren. Mijne hield zich altijd met allebei bezig. Beetje preventie, beetje manipuleren.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat fysio's niet van de quick fix zijn - zo heeft mijn fysio me dat ten tijde van mijn rug-aids tenminste uitgelegd. Een fysio leert je een betere houding, een manueel therapeut duwt je recht
Het eerste. Significant meer lesbische dochters bij rokers.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:40 schreef Lonaa het volgende:
Je schijnt meer kans te hebben op een lesbische dochter als je rookt tijdens je zwangerschap. Las ik ooit.
Of misschien was dat gewoon een katholiek statement om roken tijdens zwangerschap te voorkomen. Dat kan ook.
Maar niet alle fysio's zijn manueel therapeutquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:20 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Das wel een bijzondere boodschap als je bedenkt dat veel (of alle) manueel therapeuten eerst fysio waren. Mijne hield zich altijd met allebei bezig. Beetje preventie, beetje manipuleren.
Hupsakee, omkleden en gaan. Ik moet ook zo. Spierpijn is ook helsquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:41 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag al een half uurtje gewandeld en een half uurtje gehoepeld.
Nu nog motivatie vinden voor Jillian.....terwijl ik nog zoveel spierpijn heb
Inderdaad. En dan moet je voor jezelf maar bepalen of je bereid bent het risico te nemen van drinken tijdens de zwangerschap. Mijn schoonzusje heeft wekelijks ongeveer een glas wijn gedronken, maximaal, vanwege de onderzoeken waar Isa het over heeft. Ik heb het zelf nooit gedaan omdat er ook genoeg onderzoeken zijn waaruit blijkt dat ook kleine hoeveelheden schadelijk kunnen zijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:27 schreef motorbloempje het volgende:
Ach, voor elk wetenschappelijk onderzoek dat iets bevestigt zijn er velen die het ontkrachten; beide richtingen op. Het ligt er maar net aan wat de hypothese en doelen van de onderzoeker zijn en welke bronnen worden gebruikt en welke informatie als betrouwbaar wordt gezien; elke onderzoeker moet bepalen welke afwijkingen acceptabel zijn en welke niet, en dat maakt eigenlijk alle onderzoek wel subjectief, al willen de exacte wetenschappen dat nog niet zo accepteren.
eh wow, wie doet dat?!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Vinger in je strot is NIET normaal. Punt!
ik soms. Maar alleen als ik zo veel heb gegeten dat het pijn doet. De remedie is ook vrij simpel.quote:
Dat heb ik nou echt nog nooit gedaanquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:32 schreef Stormqueen het volgende:
ik soms. Maar alleen als ik zo veel heb gegeten dat het pijn doet. De remedie is ook vrij simpel.
Ik dus soms als ik dronken ben en niet kan slapen van de draaierigheid. Maar niet om het afvallen, maar om te kunnen slapen. Als ik zou caren om het afvallen zou ik gewoon niet drinken, dat kan ik prima laten.quote:
dit, precies.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:43 schreef Lonaa het volgende:
Ik doe het ook.
Heb het ook gedaan na vreetbuien, maar nu niet meer. Denk er nog wel eens aan.(en wel eens is met enige regelmaat)
Ik doe het wel als ik teveel gezopen ben en tering misselijk ben. Hoewel een vinger soms niet eens nodig is, ik kan mezelf ook zonder iets in m'n strot te steken laten kotsen.
Wat een onzin. Nee, stront misselijk zijn is lekkerquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Vinger in je strot is NIET normaal. Punt!
Leer eerst mijn naam is goed spellen. En wie doet het in godsnaam met eetbuien, dat maak jij er vanquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:38 schreef uniekhoorn het volgende:
En Quea.
In combinatie met eetbuien.. dat is niet een goed teken . Dan maak ik mij zorgen
Het is prima natuurlijk om iets tegen je misselijkheid te doen. Alle ander diersoorten doen dat ook.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:48 schreef Sarabi het volgende:
Toch bijzonder hoe normaal sommige het wel vinden.
Doe mij eens vertellen wat er mis mee is dan om je vinger in je strot te steken als je tering tyfus misselijk bent. Want daar ben ik benieuwd naar.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:48 schreef Sarabi het volgende:
Toch bijzonder hoe normaal sommige het wel vinden.
Zeg ik niet. Maar je hebt soms wel eetbuien...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Leer eerst mijn naam is goed spellen. En wie doet het in godsnaam met eetbuien, dat maak jij er van
Als je jezelf bewust hebt volgevreten/gedronken en daarom misselijk bent vind ik het niet natuurlijk of gezond.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het is prima natuurlijk om iets tegen je misselijkheid te doen. Alle ander diersoorten doen dat ook.
Kotsen omdat je geen eten in je maag wil omdat je jezelf dik vind, is niet normaal.
Nou kom op zeg. Je deed het overkomen alsof ik na een lekkere vreetpartij mijn vinger in mijn strot steekquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Dan is mijn stelligheid niet gegrond . Sorry..
Qwea, niet zo raar reageren, bedoel het alleen goedMag toch wel ergens over in zitten, daar zit niks kwaads in
Je moet er ook niet over nadenken, je moet het gewoon doen. Het allereerste wat ik 's morgens doe is wandelen (nou ja, na wc-weegschaal-aankleden) en dan loop ik gewoon ook op de automatische piloot de deur uit. Ook als ik geen zin heb.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:23 schreef Sarabi het volgende:
Zo dat was veel korma & naan.
Nu even laten zakken en dan Jillian! (Ik doe net alsof ik zin heb).
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:20 schreef Sarabi het volgende:
Donedag 3 van Jillian
Nu douchen en dan before foto's maken
Wil je die delen?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:27 schreef Sarabi het volgende:
Ik zit net naar de vorige before/after foto's van Jillian te zien.
Echt shocking hoeveel resultaat ik had na 10 dagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmm hij is alleen een beetje klein
Wie weetquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Misschien wel joh, als je gierend trots bent op het behaalde resultaat
Neequote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wie weet
@Dido heb jij al een keer de 30 dagen gehaald?
Ik ook niet, maar ik wil dat buikje van me wel missenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:53 schreef Sarabi het volgende:
Low carb.....succes, ik wil ze niet missen.
ik wel.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wie weet
@Dido heb jij al een keer de 30 dagen gehaald?
Hmm dan nog zou het niets voor mij zijnquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:54 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik wil dat buikje van me wel missen
Preciesquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat vol te houden is, verschilt nou eenmaal per persoon. Daarom is er ook niet 1 juiste manier, maar verschilt die gewoon voor iedereen.
Alles werkt uiteindelijk, als je het maar vol weet te houden.
volgens mij was al langer bekend dat aspartaam niet geweldig isquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:34 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
hmmmm. Kunnen we godsamme niks meer drinken
Dat was op zich al bekend, Qweaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:34 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
hmmmm. Kunnen we godsamme niks meer drinken
Nou niet bij mijquote:
Ja omdat je de suiker behoefte hebt en meer gaat eten, maar daar heb ik geen last van en zo staat het ook niet in het artikel.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Neeehee, geen caloos, maar het fuckt met je hersens oid waardoor je uiteindelijk toch gewoon dik wordt.
Me tooquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als ik denk aan de loze caloos in drinken, geniet ik driedubbel van mijn thee hoor
Dat inderdaadquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:03 schreef Zeester het volgende:
Ik las ook een artikeltje daarover in een krant en het ging wel echt om de suikerspiegel en niet om calorieën ofzo. Dus je moet er gewoon mee weten om te gaan. Ik drink tegenwoordig 1 blikje per dag, dan heb ik m'n cola momentje dan en verder water enzo.
Dan kun je toch beter iets van Aquarius drinken? Of vruchtensappen? Niet die toegevoegde suikers...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:03 schreef Zeester het volgende:
Ik las ook een artikeltje daarover in een krant en het ging wel echt om de suikerspiegel en niet om calorieën ofzo. Dus je moet er gewoon mee weten om te gaan. Ik drink tegenwoordig 1 blikje per dag, dan heb ik m'n cola momentje dan en verder water enzo.
Ik ben al m'n hele leven een cola light junkie, heb nooit gewone cola gedronken en vruchtensappen ben ik ook niet perse heel fan van. Dus nee, dit werkt voor mij.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dan kun je toch beter iets van Aquarius drinken? Of vruchtensappen? Niet die toegevoegde suikers...
Als ik toegeef aan Cola, dan kan ik vrij eenvoudig weer die verslaving oppakken.
Dan kun je nog beter gewoon Cola drinken. Je lichaam kan die aspartaam niet verbranden. Maar dat zal je vast wel bekend zijn...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:10 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ik ben al m'n hele leven een cola light junkie, heb nooit gewone cola gedronken en vruchtensappen ben ik ook niet perse heel fan van. Dus nee, dit werkt voor mij.
Die Spa Citron en al dat andere water-met-een-smaakje troep vind ik wel te behappen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:11 schreef LovelyLady het volgende:
Ik hou al niet van koolzuurhoudende dranken.. dus ik ben best blij met thee, water en je hebt ook ijsthee gezoet met stevia, of limonade zonder aspartaam.. daar neem ik dan wel eens een glaasje van want water word ik ook wel eens beu
Grootste prestatie *o*quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:01 schreef Stormqueen het volgende:
Sarabi, dat resultaat
en mag ik een applaus? Ik had een sociaal ding en heb maar 1!! Fles bier gedronken. Ongehoord. En nog binnen de 1700 gebleven vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |