SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Edit, je hebt gelijk geloof ik.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:27 schreef Stormqueen het volgende:
Het was wel echt stalkerig. Ze werd ook met voornaam genoemd en andere zaken die hier niet besproken worden. Dat, en je speciaal registreren voor zo'n opmerking, vooral dat
nop, voornaam. Met hoofdletter zelfsquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mijn voornaam of mijn username? Want ik dacht dat laatte...
Niet dat het verschil groot is
Zie editquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nop, voornaam. Met hoofdletter zelfs
Oh, die voornaam heb ik gemist dan. Huh, hoe kan dat eigenlijk. Ik zat zelf midden in dat gesprekquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:27 schreef Stormqueen het volgende:
Het was wel echt stalkerig. Ze werd ook met voornaam genoemd en andere zaken die hier niet besproken worden. Dat, en je speciaal registreren voor zo'n opmerking, vooral dat
Ja geen idee!quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh, die voornaam heb ik gemist dan. Huh, hoe kan dat eigenlijk. Ik zat zelf midden in dat gesprek
Ja kut want sinds vanochtend mijn AD gehalveerd. Hoe ik me voel verschilt per kwartier, op t moment gaat het wel en lig ik lekker op de bank tv te kijken. Kan me niet goed concentreren en heb het koud. Ik overleef het wel.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja geen idee!
Maar goed, jij had/hebt ook stress aan je kop. Hoe gaat het nu?
Klinkt als serieuze afkickverschijnselenquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja kut want sinds vanochtend mijn AD gehalveerd. Hoe ik me voel verschilt per kwartier, op t moment gaat het wel en lig ik lekker op de bank tv te kijken. Kan me niet goed concentreren en heb het koud. Ik overleef het wel.
Geen idee, ik ben geloof ik de enige vrouw met een wild seksverleden die er nog nooit 1 geslikt heeftquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Morning after pil ervaring vuel erg mee uiteindelijkyrouwens. Paar uur kotsmisselijk en een beetje ontoerekeningsvatbaar en zielig maar dat was het dan ook.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Morning after pil ervaring vuel erg mee uiteindelijkyrouwens. Paar uur kotsmisselijk en een beetje ontoerekeningsvatbaar en zielig maar dat was het dan ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+1quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben geloof ik de enige vrouw met een wild seksverleden die er nog nooit 1 geslikt heeft
Ik geloof ook niet zo in mijn eigen vruchtbaarheid eigenlijk
Je kan 'm ook afbakken en verkopen aan een rijk homo-echtpaar.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tja, de keuze is niet zo moeilijk mocht die pil zijn werk niet hebben gedaan. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk.
Ik heb 11 jaar geleden ook een keer dat ding geslikt. Ik was even vergeten dat ik na mijn relatie gestopt was met de pil toen ik mijn ex weer tegenkwamToen had ik nergens last van.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je kan 'm ook afbakken en verkopen aan een rijk homo-echtpaar.
Double dutch ftwquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:50 schreef Zeester het volgende:
Ik was ook altijd redelijk zorgeloos over babies, tot mijn toenmalige huisgenootje opeens 5 maand zwanger bleek. Lang verhaal, maar ze was ongesteld geworden toen ze een stopweek nam, en heeft daarna 3 maanden doorgeslikt. Dus geen flauw idee. Ze werd ook écht pas dik de week dat ze ontdekte dat ze zwanger was. En met 5 maand is abortus geen optie meer. Ik kan je wel zeggen, ik heb daarna een tijdje niet genoten van seks. Ik dacht alleen maar "hier krijg je babies van". En ik weet van 3 meisjes in onze vriendenkring dat ze daarna een test hebben gedaan, just to be sure!
quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Losbandig sexleven
![]()
Ik ben zodra ik sex ging hebben aan de pil gegaan. Ik kan me echt niet meer herinneren bij welke avontuurtjes er condooms zijn gebruikt. Vast niet bij allemaal
Dat is op zich een optie. Het lijkt me wel interessant om zwanger te zijn. Maar alleen als ik een keizersnede mag. No way dat ik mijn lichaam open laat scheuren.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je kan 'm ook afbakken en verkopen aan een rijk homo-echtpaar.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is op zich een optie. Het lijkt me wel interessant om zwanger te zijn. Maar alleen als ik een keizersnede mag. No way dat ik mijn lichaam open laat scheuren.
En nou gaat het verdomme weer over kinderen en ik ben nog zelf de aanstichter ook
Held!quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:52 schreef Sarabi het volgende:
Dag 2 van Jillian achter de rugtrots
Nu nog een keer before foto's maken.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]Sorry mevrouw. Ik vote voor een onderwerpswijziging. Friet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |