quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik zou weten wat ik bedoel zou ik het waarschijnlijk niet posten.
Waarom is het een wonder danquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:41 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
Nee, eerder dat jubel, of 'het is een wonder' forum
Tot ze van jezelf zijn.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:43 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik haat smurfen Kinderen
Omdat?quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:58 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
Donderdagen zijn meestal kutdagen
Werk.quote:
wat gebeurd er als je hem probeert op te starten dan?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:42 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Werk.
En maandag komt de ICT'er pas
Geen ideequote:
Ik denk dat ik van de twee en half uur ook minstens een dik uur bezig ben geweest met alleen mijn voorbumper en motorkapquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:31 schreef .Neovo. het volgende:
Ik moet mijn auto ook maar weer eens wassen. De voorkant van de auto zit onder de insecten.
Heb er nu alleen geen tijd voor. Net laminaat opgehaald en dat moet er zo nog in.
Ook op een gele auto die eens per kwartaal gewassen wordt?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:39 schreef daNpy het volgende:
Insectenreiniger van de Action werkt aardig goed
En de velgenreiniger overigens ook, beide voor ¤ 1,- te scoren.
Zijn ze je nu al zat bij de takelboer?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:51 schreef Sounddragon het volgende:
Ik 'moet' niks, ik krijg hem door mijn strot geramd
Nog even hequote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:30 schreef Anne het volgende:
Ze hebben eigenlijk vakantie.
Komt wel goed uit, heeft SD hebben we straks een beetje meer tijd om te verhuizen.
Neequote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee. Vooral heel veel zin in
!
Lekker saampjes buiten etenpoesjes die weer naar buiten kunnen
.
Klinkt bekendquote:En nu kunnen we het tenminste ook echt eigen maken, gezien het geen huur meer is, maar gewoon echt van ons.
Dat ookquote:
Fijn hèquote:Klinkt bekend
Dat valt wel mee hoorquote:
Ik voel met je meequote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:47 schreef Duvel het volgende:
Ik heb alleen een balkon, elke tuin is enorm.
Nee, de klus waar ik op ingepland stond werd vanmiddag afgezegd.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:28 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Zijn ze je nu al zat bij de takelboer?
qft!quote:
Vervelend met dit weerquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, de klus waar ik op ingepland stond werd vanmiddag afgezegd.
Die zwarte flessen?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:24 schreef .Neovo. het volgende:
Ik heb de autoshampoo van de action. Kost ook een euro, maar werkt naar mijn idee niet erg geweldig. Schuimt weinig, en de lak is nog steeds wat dof na het wassen.
Ja, waarom niet?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ook op een gele auto die eens per kwartaal gewassen wordt?![]()
En voor de velgen gebruiken we meestal een HCL oplossing
Benzine is hier al langere tijd ¤ 1,70....quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:12 schreef .Neovo. het volgende:
Tering. Twee weken terug toen ik getankt had was euro95 ¤1,639 per liter. Nu al weer ¤1,719...
't is weer vakantie, de overheid heeft weer geld nodig.
Poehpoeh 2 cent per literquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:18 schreef Paladijn het volgende:
Gisteren bij de bemande shell getanked voor 1.67/l, vanmiddag zag ik bij het tankstation bij de saab dealer dat het 1.65/l was
zal misschien ook wel aan de hardheid van het water liggen hier, dat die shampoo dan slecht schuimt ofzo. Ik volg gewoon wat er op die fles staatquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:53 schreef daNpy het volgende:
[..]
Die zwarte flessen?
Die vind ik juist wel goed werken. Auto glanst flink na een wasbeurt.
[..]
Ja, waarom niet?
Vind dat de vliegen er wat makkelijker afgaan als je die verwijderaar gebruikt en ook de remstof gaat goed van de velgen met die troep erop
Onze auto wordt ook niet zo heel vaak gewassen, al moet ik zeggen dat ik door de vele kms hem de aflelopen weken bijna elke week heb gewassen
Maarja helemaal vol met vliegen en viezigheid vind ik zelf geen porum.
[..]
Benzine is hier al langere tijd ¤ 1,70....
In je tank?!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:13 schreef daNpy het volgende:
Ik kiep er altijd flink wat spul in, schuimen moet het
moet je een keer bij een vrachtwagen pomp tanken, dan heb je pas schuimende dieselquote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:13 schreef daNpy het volgende:
Ik kiep er altijd flink wat spul in, schuimen moet het
ik: huisstofmijt, deodorant (ja echt), parfum, wasmiddel (robijn) en nog een paar die ik zo niet even weet op te noemen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:58 schreef Anne het volgende:
Iedereen is allergisch. De vraag is alleen: Waarvoor?
quote:
Past niet in je vulopening als het goed is, anders zitten meteen je ogen dicht als je het pistool inknijptquote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:25 schreef densmee het volgende:
[..]
moet je een keer bij een vrachtwagen pomp tanken, dan heb je pas schuimende diesel
quote:
ik ken ook tankstations waar er zo'n knoppie op de pomp zit voor vrachtwagens. Druk je die in, dan komt er veel meer diesel uit. Zijn wel de normale tankpistolen die in normale dieselauto's kunnen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Past niet in je vulopening als het goed is, anders zitten meteen je ogen dicht als je het pistool inknijpt![]()
Vorige week flikte ik het andersom; stond ik 250 liter te tanken met de gewone slang; een ogenblik kwartiertje geduld aub, uw tank wordt rustig aan volgedruppeld
Hmkay; moet je effe proberen danquote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:00 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
ik ken ook tankstations waar er zo'n knoppie op de pomp zit voor vrachtwagens. Druk je die in, dan komt er veel meer diesel uit. Zijn wel de normale tankpistolen die in normale dieselauto's kunnen.
Heeft mijn moeder al geprobeerd, ook al was dat niet de bedoeling. Niet voor herhaling vatbaar iig.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hmkay; moet je effe proberen dan
gaan we weer appeltaart eten in Monaco?quote:
daar maak je geen vrienden mee zo..quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:38 schreef Paladijn het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe wereldvreemd kun je zijn
Ik zou ook in de gang kotsen als ik een man borstvoeding zie geven.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:56 schreef Duvel het volgende:
Ah mên, zit ik m'n dochter te voeden, gaat er in de gang een kat over z'n nek en over vijf minuten staan m'n moeder, oom en tante voor de deur.
quote:
Dit keer is het een croque monsieur in Frankrijk, want ze hebben er geen taartjes. Maar da's ook lekkerquote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:42 schreef lipje het volgende:
[..]
gaan we weer appeltaart eten in Monaco?
Jarigquote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:51 schreef Paladijn het volgende:
Appeltaart? Is Bara jarig of heeft ie een nieuw huis?
Mijn virtuele koffie en mijn virtueel toetsenbord, wat doe jequote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zou ook in de gang kotsen als ik een man borstvoeding zie geven.
Maar goed dat je hier niet langskomt dan.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zou ook in de gang kotsen als ik een man borstvoeding zie geven.
Sommige auto's (Mitusbishi Pajero) kunnen die dikke slang wel hebben.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Past niet in je vulopening als het goed is, anders zitten meteen je ogen dicht als je het pistool inknijpt![]()
Vorige week flikte ik het andersom; stond ik 250 liter te tanken met de gewone slang; een ogenblik kwartiertje geduld aub, uw tank wordt rustig aan volgedruppeld
Ik zit tussen 80.000 Duitse 'Truckers', ik zie wel ranziger dingen ben ik bangquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:57 schreef Duvel het volgende:
[..]
Maar goed dat je hier niet langskomt dan.
Veel kotsplezier!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zit tussen 80.000 Duitse 'Truckers', ik zie wel ranziger dingen ben ik bang
flesje al gegeven, of duurt dat nog even?quote:
Voor de APK heeft de eigenaar de onderste blauwe plaat gemonteerd.Op de motorkap is het een sticker,mag niet van APK man.quote:
Ah dat verklaartquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:53 schreef cabrioger het volgende:
[..]
Voor de APK heeft de eigenaar de onderste blauwe plaat gemonteerd.Op de motorkap is het een sticker,mag niet van APK man.
Ja was er vorige week nogquote:
quote:Op zondag 14 juli 2013 13:09 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Iemand hier wel eens bij Die Ludolfs geweest?
Tof. Is echt een Lenz feestje hier. En bij Heinz-Werner op de bijrijdersstoel zitten tijdens een driftdemo was ook best gaafquote:Op zondag 14 juli 2013 11:49 schreef daNpy het volgende:
Ja zeker! Ben ook uitgenodigd om Truck GPs bij te wonen maar alle data voor circuits in de buurt kan ik helaas niet
Volgens mij is het gewoon 1 groot zuipfeest bij Lenz waarbij ze toevallig ook nog wat races rijdenquote:Op zondag 14 juli 2013 13:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tof. Is echt een Lenz feestje hier. En bij Heinz-Werner op de bijrijdersstoel zitten tijdens een driftdemo was ook best gaafMaar hij valt wat tegen. HW een na laatste bij de race net, Sascha niet eens aan de start gekomen...En gister diskwalificatie ivm overspeeding voor HW
quote:Op maandag 15 juli 2013 08:30 schreef Anne het volgende:
Goedemorgen!
Nog 3 nachtjes slapen en dan hebben we de sleutel!
(het is met 1 dagje vervroegd ivm de vierdaagse)
Ik was er wel uitgenodigd voor een biertjequote:Op zondag 14 juli 2013 21:55 schreef daNpy het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon 1 groot zuipfeest bij Lenz waarbij ze toevallig ook nog wat races rijden
Wel lekker slingeren in het begin!quote:Op maandag 15 juli 2013 19:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Thanks![]()
Vandaag weer terug uit de Vogezen. Wat een takke eind is 550km op niet tolwegen
Een BWM met een RealDoll?quote:Op maandag 15 juli 2013 18:58 schreef Paladijn het volgende:
daNpy zit tegenwoordig in China?
[ afbeelding ]
Vetquote:Op maandag 15 juli 2013 18:58 schreef Paladijn het volgende:
daNpy zit tegenwoordig in China?
[ afbeelding ]
Dat is juist gaaf rijden, je moet er alleen niet tegenaan plannen om ergens op tijd te zijnquote:Op maandag 15 juli 2013 19:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Thanks![]()
Vandaag weer terug uit de Vogezen. Wat een takke eind is 550km op niet tolwegen
Dat ontbreekt redelijk op het famkequote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 20:38 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wel lekker slingeren in het begin!En nog gefeliciteerd.
Eens, daar rijden was helemaal geweldig! 2x de hoogste berg in de Vogezen op geknald met open dakjequote:Op maandag 15 juli 2013 21:24 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat is juist gaaf rijden, je moet er alleen niet tegenaan plannen om ergens op tijd te zijn
zo dan, godverdomme heel de dag mijn eigen de tering gelopen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Kenmerk van een dode slowchat: men zegt alleen nog maar goedemorgen en goedemiddag tegen elkaar.
't Is mooi weer, 't is druk, iedereen heeft een leventje gekregen. Yadda, yadda. Komt wel weer.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Kenmerk van een dode slowchat: men zegt alleen nog maar goedemorgen en goedemiddag tegen elkaar.
Geen idee. Ik hoop dat het er nog staatquote:
Ik heb nog steeds de vellen van vorig weekendquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:25 schreef densmee het volgende:
[..]
zo dan, godverdomme heel de dag mijn eigen de tering gelopen.
korte broek en hempje aan en de rest is kei verbrand
Goedenavond.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:48 schreef Alexxxxx het volgende:
zo de teringquote:
Sponsored bij Michelinquote:
En geen rugzak meer op mijn rugquote:Op woensdag 17 juli 2013 08:30 schreef Freezer het volgende:
Ziet er goed uit.... Hoef je niet meer met je helm te zeulen..
Ik merk echt helemaal niks van dit koffertjequote:Op woensdag 17 juli 2013 08:33 schreef Freezer het volgende:
Ik vind het een uitkomst die koffers. Scheelt wel iets in het verbruik, maar zo'n top koffer is zeer handig. Die zij-koffers die maken je verbruik wel meteen notoir slecht...
Que?quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:00 schreef daNpy het volgende:
Als ik ga ik verhuizen pak ik de auto wel ipv de motor
niks mis mee? (ja op een zx10r oid best kansloos maarja dat doet toch niemand)quote:
Ah zo.quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:20 schreef Anne het volgende:
[..]
Ah zo.
Ja, jij hebt natuurlijk niet zo'n gevulde portemonnee als ik.
Die kan jij wel makkelijk kwijt in je broekzak.
En eten en drinken doe je natuurlijk ook niet, want daar heb je geen geld voor.
Dat snap ik wel met zo'n zuipschuitquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:52 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb niet eens geld voor een motor.
Je hoort mij niet klagenquote:
Zijn vriendin.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:13 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd, wat voor zuipschuit?
Pinpas in de binnenzak en gaanquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:20 schreef Anne het volgende:
[..]
Ah zo.
Ja, jij hebt natuurlijk niet zo'n gevulde portemonnee als ik.
Die kan jij wel makkelijk kwijt in je broekzak.
En eten en drinken doe je natuurlijk ook niet, want daar heb je geen geld voor.
Teenslippers FTW!quote:
nee dit is de OUD scquote:
ah je eigen zwembadquote:Op woensdag 17 juli 2013 08:03 schreef Anne het volgende:
Goedemorgen,
ik heb mijzelf, na anderhalf jaar, maar eens een cadeautje gedaan:
[ afbeelding ]
tent eromheen en je hebt een huisquote:
Net weer een poepluier verschoond.quote:
wacht maar tot ze vast eten krijgt, dan gaan ze beter geurenquote:
Ze heeft zichzelf de afgelopen twee weken al drie keer compleet ondergescheten. Zeg maar: onder de douche was zo ongeveer de enige optie.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:22 schreef lipje het volgende:
[..]
wacht maar tot ze vast eten krijgt, dan gaan ze beter geuren
grotere luiers nemenquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:23 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ze heeft zichzelf de afgelopen twee weken al drie keer compleet ondergescheten. Zeg maar: onder de douche was zo ongeveer de enige optie.
Dit is al maat 2. Het was poep van twee dagen verzameld.quote:
dat worden extra handwasjesquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:41 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dit is al maat 2. Het was poep van twee dagen verzameld.
Ik dacht dat we afgesproken hadden om daar geen grapjes over te maken, dit vind ik niet leukquote:
Moet inderdaad zwaar zijn ja, en dat daar dan grappen over worden gemaakt.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:08 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik dacht dat we afgesproken hadden om daar geen grapjes over te maken, dit vind ik niet leuk
Niks wat een nachtje Vanish + Biotex niet aankan tot nu toe.quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:09 schreef Duvel het volgende:
[..]
Niks wat een nachtje Vanish + Biotex niet aankan tot nu toe.
spannend valt wel mee, wel een blijde dag; eindelijk weer een beetje vrijheid en de ruimte om nuttige dingen te doen behalve TV kijkenquote:Op donderdag 18 juli 2013 08:10 schreef Alfisti het volgende:
Goedemorgen
Spannende dag voor de smurfjes
We moeten trouwens wel nog even schilderenquote:Op donderdag 18 juli 2013 09:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
spannend valt wel mee, wel een blijde dag; eindelijk weer een beetje vrijheid en de ruimte om nuttige dingen te doen behalve TV kijken
quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:44 schreef .Neovo. het volgende:
Er zijn mensen naar de ring geweest, en die vonden het een een geslaagde dag. Dat was op 30 juni.
Veel succes (en plezier) vandaag, Anne en SD.
Ik stopte met lief zijn bij 'lul'quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:33 schreef Paladijn het volgende:
En wtf... net ff tanken, pomp 4,2,1 bezet en makkelijkste voor mij zijn 2 en 4. Staat er 20-25 meter achter 2 een auto stil waar ik dan maar voorbij rij en de Saab achter 4 parkeer.
Ga ik tanken, rijdt ie naar voren met de mededeling "Lul, als ik daar sta moet je achter mij wachten"Zitten er twee jonge broekjes met een Formido of Gamma werknemershirt in. Nadat ik betaald had zaten ze me nog steeds heel vuil aan te kijken, dus ik heb maar even glimlachend mijn hoofd geschud
Waarschijnlijk zitten die lui zich nu uren op te vreten omdat ze 1 minuutje later konden tanken
Het gaat me nog niet eens over het gelijk of ongelijk; als hij het normaal had aangegeven had ik hem misschien alsnog wel gewoon voor gelaten, maar knulletjes die 'lul' als aanspreektitel tegen mij bezigen en nog bij pappie en mammie thuis wonen, krijgen per direkt een stukje opvoeding wat ze blijkbaar thuis niet hebben gehad.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:58 schreef Paladijn het volgende:
Zonde van mijn tijdBovendien denken Nederlanders in het verkeer toch standaard dat ze zelf gelijk hebben en het aan de ander ligt
Het meest aparte was nog wel dat pomp nummer 3 dus gewoon vrij was, dus als ze daadwerkelijk haast hadden was het een kwestie van slang over de auto en gaan met dat ding...
"The fist of pain"?quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het gaat me nog niet eens over het gelijk of ongelijk; als hij het normaal had aangegeven had ik hem misschien alsnog wel gewoon voor gelaten, maar knulletjes die 'lul' als aanspreektitel tegen mij bezigen en nog bij pappie en mammie thuis wonen, krijgen per direkt een stukje opvoeding wat ze blijkbaar thuis niet hebben gehad.
Ligt aan de persoon, maar het zal best effe prikken ja.quote:
zo grootgrondbezittersquote:
groot grond bezit ik in Nwk, ons huisje hier is heel lief, klein en knus.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:53 schreef lipje het volgende:
[..]
zo grootgrondbezittersGefeliciteerd met jullie verhuizing naar K&W
heb je het nu over kleine smurf?quote:
Hij is leukquote:
hey lurkerquote:
In één kamer, as a figure of speech uiteraard, maar serieus, er woonde een oud vrouwtje, en ik geloof dat er minstens 25 stopcontacten in de kamer zaten, waar ik er meteen al 8 heb geamputeerdquote:
Gewoon, old skool; verlengsnoertje met stekker in het stopcontact, kabeltje achter de plint, en een stukkie verderop 2 keer een 4-weg doos opbouw op de muur net boven de plint; knoop maar raak voor een knaak.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:21 schreef 2cv het volgende:
Dan vraag ik me af hoe die dingen geïnstalleerd zijn ...
goh dat was bedoelt als plintverlichting wanneer ze de fohn aanzettequote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gewoon, old skool; verlengsnoertje met stekker in het stopcontact, kabeltje achter de plint, en een stukkie verderop 2 keer een 4-weg doos opbouw op de muur net boven de plint; knoop maar raak voor een knaak.
En?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:21 schreef 2cv het volgende:
De buurvrouw kwam even checken of ik nog leefde
Ik heb het zelf niet gecontroleerd, dus vraag het de buurvrouw even.quote:
Kan ik dan het beste in OUD, KEL of B&H terecht?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:03 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik heb het zelf niet gecontroleerd, dus vraag het de buurvrouw even.
Je kan dan het beste bij de buurvrouw terecht.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:03 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Kan ik dan het beste in OUD, KEL of B&H terecht?
ik mag weer slapen.... de drukste tijd van verandering is voorbij. De tweeling is alweer ruim een jaar oudquote:
Er woonde een oud mensch; geen idee waar ze al die prik voor nodig had.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:47 schreef densmee het volgende:
[..]
goh dat was bedoelt als plintverlichting wanneer ze de fohn aanzette
Dat waren er wel een heleboel danquote:
Dan hield die BX waar wij in reden het beter uitquote:Op zaterdag 20 juli 2013 03:56 schreef Dingest het volgende:
Even copypasten uit het CR-topic:
Wij zijn ook weer thuis - vanochtend stonden we nog 1350 km verder in Verdon![]()
De Saab heeft: momenteel geen thermostaat, twee doorgeluste fan-relais (1 schakelaar in de grille, de ander op waar eerst de Dixie-horn op zat) en een vervangen fan-zekering, een volledig afgebroken uitlaat bij de middendemper waar we 2400 km mee gereden hebben (maar die ik in Verdon wat bij elkaar heb gebeund om het geluid iets tegen te gaan), een fikse deuk linksachter door een gemiste lantaarnpaal op de camping bij Barcelona, een Punto gekust, in een sloot terecht gekomen, een probleem met de ophanging/stuurinrichting waardoor hij wat nerveus is gaan rijden, een flink lek in een slang van de stuurbekrachtiging wat na meerdere pogingen (waaronder op een parkeerplaats in Castellane) soort van lekdicht is gemaakt en een kapotte dynamo waarmee we het exact tot mijn huis hebben gehaald![]()
Morgen willen we hem het liefste de plomp in rijden
Merci!quote:
Hij heeft ons exact overal gebracht waar we heen wilde, 5400 km lang. Maar dan ook steeds niet meer dan dat. De uitlaat brak 20 km voor de finish in Barcelona volledig af bij de middendemper, en 170 km voor huis hadden we de laatste stop en toen begon de dynamo te falen. Bij thuiskomst geparkeerd met 8 volt op de meter, en starten deed hij vanochtend dus niet meer. Dus het was echt 'tot hier, en niet verder'quote:Op zaterdag 20 juli 2013 08:50 schreef Paladijn het volgende:
Zo te horen hadden wij een uitmuntende 9000Maar je bent er uiteindelijk toch thuis mee gekomen
Als je'm gaat slopen, dibs op de houten fascia, trekhaak en saab logo's
Dat was ik niet, dat was Kees bij een iets te gehaaste draaimanoeuvre en het was amper waarneembare schade op een Punto die toch al de nodige deuken en krassen hadquote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:19 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dan hield die BX waar wij in reden het beter uit
Ik denk het wel jaquote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:30 schreef 2cv het volgende:
Overigens zit er in Castellane een leuk Citroënmuseum
Niet echt. Maar fuck it, unieke auto > betrouwbaarheidquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:44 schreef Braddie het volgende:
Iemand ervaring met de Fiat Regata?
Er staan er een aantal te koop, en ik vind het hartstikke leuke autotjes, om de een of andere reden grijpt dit model mij heel erg, hij schijnt niet heel betrouwbaar te zijn, maar je hebt wel een uniek stuk auto
een Fiat Ritmo met achterbakquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:44 schreef Braddie het volgende:
Iemand ervaring met de Fiat Regata?
Er staan er een aantal te koop, en ik vind het hartstikke leuke autotjes, om de een of andere reden grijpt dit model mij heel erg, hij schijnt niet heel betrouwbaar te zijn, maar je hebt wel een uniek stuk auto
Liever een betrouwbare auto dan een unieke auto. Maar dat kan vast wel gecombineerd worden toch? ..quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:17 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Niet echt. Maar fuck it, unieke auto > betrouwbaarheid
Ahh, dus als ik graag geld wil uitgeven aan roestbestrijders/tectyleren dan moet ik de Regata vooral kopen?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:31 schreef lipje het volgende:
[..]
een Fiat Ritmo met achterbak![]()
Grootste probleem is de kever... de roestkever.
dat geldt voor alle auto's uit de jaren 80quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ahh, dus als ik graag geld wil uitgeven aan roestbestrijders/tectyleren dan moet ik de Regata vooral kopen?
Mja, er zal vast wel een verschil zijn tussen de roest gevoeligheid van een Mercedes W201 en een Fiat Regata of niet?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:57 schreef lipje het volgende:
[..]
dat geldt voor alle auto's uit de jaren 80
het gaat al de ganze dag van reng reng reng.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:01 schreef Anne het volgende:
Vanavond weer boemboem-muziek, densmee.
Maar geen vuurwerk.
In dat geval kan je ook wel onze 9000 overnemenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
Liever een betrouwbare auto dan een unieke auto.
Het ging niet door ivm brandgevaar vanwege het warme weer cq. droogte.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:24 schreef densmee het volgende:
[..]
het gaat al de ganze dag van reng reng reng.
en er zou vuurwerk zijn volgens de gemeente
ow zoquote:Op zondag 21 juli 2013 00:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Het ging niet door ivm brandgevaar vanwege het warme weer cq. droogte.
maar je krijgt er wel wat moois voor terugquote:Op zondag 21 juli 2013 07:58 schreef Anne het volgende:
Goedemorgen.. Weer een dag schilderen.. ik ben het nu al zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |