quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Eriksen is veruit de belangrijkste speler van Ajax. Als hij weggaat hebben we echt een probleem.
Als er al een opvolger van Kluivert rondloopt in Nederland, dan speelt hij bij PSV. Hoesen is echt van een andere categorie.quote:
Locadia met Kluivert vergelijken, heb je een kronkel in je kop? Locadia kan totaal niet meevoetballen, echt totaal niet.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:57 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Als er al een opvolger van Kluivert rondloopt in Nederland, dan speelt hij bij PSV. Hoesen is echt van een andere categorie.
ja, jouw troll hebben wij nou ook wel al gehadquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:57 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Als er al een opvolger van Kluivert rondloopt in Nederland, dan speelt hij bij PSV. Hoesen is echt van een andere categorie.
Kluivert moest het ook van zijn mee-voetballen hebben?quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:58 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Locadia met Kluivert vergelijken, heb je een kronkel in je kop? Locadia kan totaal niet meevoetballen, echt totaal niet.
Niemand (behalve Litmanenquote:
hoe kan jij dat wetenquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:00 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Kluivert moest het ook van zijn mee-voetballen hebben?
quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:57 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Locadia is een type Huntelaar die knalt ze er wel lekker in maar daar is het ook mee gezegd. Totaal geen type Kluivertquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:57 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ah, zeker die ene Locadia? Overschat in het kwadraat.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:57 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Die is niet overschatquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, zeker die ene Locadia? Overschat in het kwadraat.
quote:Ajax contracteert Ottar Magnus Karlsson
Ajax heeft overeenstemming bereikt met Ottar Magnus Karlsson. De spits tekende in Amsterdam een contract dat met terugwerkende kracht ingaat op 1 juli 2013 en een looptijd heeft van drie seizoenen, tot en met 30 juni 2016.
Karlsson werd geboren op 21 februari 1997 in de IJslandse hoofdstad Reykjavik. De 16-jarige jeugdinternational is afkomstig van Vikingur Reykjavik - de club waar Kolbeinn Sigthórsson ook ooit speelde - en gaat bij Ajax in de jeugd spelen. Het is nog niet helemaal zeker in welk elftal de 16-jarige aanvaller begint. ,,Ik hoop ooit in het eerste van Ajax te spelen”, zei de 1.90 meter lange IJslander over zijn doelen op de lange termijn. Of hij op zijn landgenoot Sigthorsson lijkt? ,,Dat is moeilijk te zeggen. Ik ben een iets ander type spits denk ik. Maar Kolbeinn is wel een voorbeeld voor me.”
Zeker weten van wel, die gozer heeft godverdomme alleen een hattrick gescoord tegen VVV en PSV (intikkertje tegen NEC), verder nog vrij weinig. Toch zie ik velen hier die in hem een reïncarnatie van God zien.quote:
Wat maakt dat uit tegen welke clubs je ze scoort? Dat vind ik altijd zo'n kul dit was zijn eerste jaar in PSV 1 en daarin heeft hij het gewoon ontzettend goed gedaan. Vind het geen meevoetballende spits maar als afmaker type Kezman/Huntelaar zie ik hem nog ver komenquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeker weten van wel, die gozer heeft godverdomme alleen een hattrick gescoord tegen VVV en PSV (intikkertje tegen NEC), verder nog vrij weinig. Toch zie ik velen hier die in hem een reïncarnatie van God zien.
Ontzettend goed, je kan het enorm overdrijven.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit tegen welke clubs je ze scoort? Dat vind ik altijd zo'n kul dit is zijn eerste jaar in PSV 1 en daarin heeft hij het gewoon ontzettend goed gedaan. Vind het geen meevoetballende spits maar als afmaker type Kezman/Huntelaar zie ik hem nog ver komen
Ik vind 14/6 in zijn eerste seizoen gewoon ontzettend goed. Maar goed hij speelt voor PSV en dan kan je er automatisch niet van als ik jou moet gelovenquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ontzettend goed, je kan het enorm overdrijven.
3 goals tegen VVV Venlo uit, 1 goal tegen NAC Breda, 1 goal tegen ADO Den Haag en 1 goal tegen NEC.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vind 14/6 in zijn eerste seizoen gewoon ontzettend goed. Maar goed hij speelt voor PSV en dan kan je er automatisch niet van als ik jou moet geloven
Ja dus?quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
3 goals tegen VVV Venlo uit, 1 goal tegen NAC Breda, 1 goal tegen ADO Den Haag en 1 goal tegen NEC.
In 2 op de 7 wedstrijden gescoord..
Daarom kun je er beter niet te veel op in gaan. Als die jongen bij Ajax had gespeeld was het een nieuwe wereld talent in zijn ogen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar goed hij speelt voor PSV en dan kan je er automatisch niet van als ik jou moet geloven
Oh? Is Ajacied422 een beetje bevooroordeeld? Niks van gemerkt.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:21 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Daarom kun je er beter niet te veel op in gaan. Als die jongen bij Ajax had gespeeld was het een nieuwe wereld talent in zijn ogen.
Dat komt omdat hij helemaal niks kan met een bal.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:29 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik ben ook nog niet erg onder de indruk van Locadia.
Nou ja, als je wat minder tegen die clubs had gescoord en wat meer tegen de betere tegenstanders dan zat je nu niet alweer zonder titel.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je mag niet tegen hun scoren. Dan telt het niet mee.
Ah, trek jij ook weer je klep open..quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je mag niet tegen hun scoren. Dan telt het niet mee.
Doe je de deur weer dicht?quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:33 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nou ja, als je wat minder tegen die clubs had gescoord en wat meer tegen de betere tegenstanders dan zat je nu niet alweer zonder titel.
Via sherlock zie je al dat je 10x hebt geroepen dat je hem kut vindt.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, trek jij ook weer je klep open..
Zodra jij een keer inhoudelijk kan discussiëren met je plofkop.quote:
pardonquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:36 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Zodra jij een keer inhoudelijk kan discussiëren met je plofkop.
Wat snap je niet aan de zin? Inhoudelijk discussiëren kan je nooit en je hebt een hoofd dat gelijkenissen vertoont met dat van een varken. Zo moeilijk is het niet.quote:
Dat kan je moeilijk wetenquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:39 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan de zin? Inhoudelijk discussiëren kan je nooit en je hebt een hoofd dat gelijkenissen vertoont met dat van een varken. Zo moeilijk is het niet.
12e en dan zijn eigenlijk alleen van der Hoorn en Bojan op de korte termijn voor het eerste elftal.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:29 schreef Cavaliers het volgende:
De hoeveelste nieuwe speler is dat, 15e inmiddels?
Enige wat jij doet is users onderuithalen door te speuren in het archief, snap niet wat jij hier te zoeken hebt.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Via sherlock zie je al dat je 10x hebt geroepen dat je hem kut vindt.
Snap niet waarom je daar steeds weer over moet beginnen maargoed.
Alsof het moeilijk is om jouw foto te vindenquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat kan je moeilijk weten
Maargoed je bent wel duidelijk een internetheld.
Je moet toch wat als je verder niets kan.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:41 schreef GGMM het volgende:
Al is het wel een tikkeltje triest als je op een forum iemand op basis van uiterlijk gaat zitten afkraken natuurlijk, zeker als je iemand beschuldigd van het feit dat hij niet inhoudelijk kan discussiëren.
Maar dat geheel terzijde.
Ow, dat ben ik met je eens hoor. Maar soms moet je vuur met vuur bestrijden. Inhoudelijk ben ik vaak zat.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:41 schreef GGMM het volgende:
Al is het wel een tikkeltje triest als je op een forum iemand op basis van uiterlijk gaat zitten afkraken natuurlijk, zeker als je iemand beschuldigd van het feit dat hij niet inhoudelijk kan discussiëren.
*beschuldigt.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:41 schreef GGMM het volgende:
Mwa, je kan hem ook gewoon negeren, je moet niks. Snap dat je een excuus verzint voor je zwakzinnige gedrag, maar dat is niet nodig verder.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:42 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ow, dat ben ik met je eens hoor. Maar soms moet je vuur met vuur bestrijden. Inhoudelijk ben ik vaak zat.
Tja, dat jij weer gaat huilen omdat ik een zogenaamde troll in het PSV topic ben heb ik weinig boodschap aan.quote:
Dat inderdaad. Nee, Ajacied422 vindt Hoesen veel beter..quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:21 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Daarom kun je er beter niet te veel op in gaan. Als die jongen bij Ajax had gespeeld was het een nieuwe wereld talent in zijn ogen.
Ik heb daar geen excuses voor nodig maar fijn dat je zo met mij meeleeft. Heel lief enzo.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, je kan hem ook gewoon negeren, je moet niks. Snap dat je een excuus verzint voor je zwakzinnige gedrag, maar dat is niet nodig verder.
Hoesen is ook veel beter dan Locadia.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:44 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Nee, Ajacied422 vindt Hoesen veel beter..
Verzin er voortaan dan ook niet één.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:45 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik heb daar geen excuses voor nodig
Mja idd mensen gaan gelijk een speler afkraken omdat hij bij een andere club zit.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:44 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Op voetballend gebied is Hoesen inderdaad veel beter dan Locadia, kan veel meer met de bal dan een type spits zoals Locadia.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:44 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Het was dan ook geen excuus. Maar leuk om dat juist van jou te horen, de ironie.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoesen is ook veel beter dan Locadia.
[..]
Verzin er voortaan dan ook niet één.
Juist ja, want ik sta er om bekend. Veel verder dan 'En jij bent zelf een..' kom je ook niet he?quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:46 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het was dan ook geen excuus. Maar leuk om dat juist van jou te horen, de ironie.
Beter ga je gewoon weg aangezien je begint over een foto van een user als je inhoudelijk niks meer kan inbrengen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:46 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het was dan ook geen excuus. Maar leuk om dat juist van jou te horen, de ironie.
Je hebt er zat notes voor gekregen idd. Maar goed, verder maar weer over Ajax ofzo.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Juist ja, want ik sta er om bekend. Veel verder dan 'En jij bent zelf een..' kom je ook niet he?
Geeft niks verder.
Nee, geen enkele. Dat ging over hele andere dingen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:48 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Je hebt er zat notes voor gekregen idd.
Ja, prima.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:48 schreef Chase_Utley het volgende:
Maar goed, verder maar weer over Ajax ofzo.
Lekker belangrijk. Locadia heeft veel meer talent en kreeg bij Jong Oranje de voorkeur terwijl hij (op een haar na) drie jaar jonger is.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op voetballend gebied is Hoesen inderdaad veel beter dan Locadia, kan veel meer met de bal dan een type spits zoals Locadia.
Bedankt voor je bijdrage. Dit had de Ajax-reeks net nodigquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:51 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ik weet niet hoe je eruit ziet Davy. Maar als je lelijk bent, of op Ton Elias lijkt, heeft Chase gewoon een punt.
Ja.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:53 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Locadia heeft veel meer talent en kreeg bij Jong Oranje de voorkeur terwijl hij (op een haar na) drie jaar jonger is.
Serieus. lijkt Davy op Tom Elias ja? Wat een droeftoeter ben je dan.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:51 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ik weet niet hoe je eruit ziet Davy. Maar als je lelijk bent, of op Ton Elias lijkt, heeft Chase gewoon een punt.
Precies, die heeft hem behoorlijk afgekraakt na het jeugdtoernooi.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:54 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ja, en daar had jullie God van Gaal natuurlijk helemaal geen zegje in.
Overtuigende argumenten. Jong Oranje vind ik niet relevant, en met je ''Locadia heeft veel meer talent''...quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:53 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Locadia heeft veel meer talent en kreeg bij Jong Oranje de voorkeur terwijl hij (op een haar na) drie jaar jonger is.
Hoesen, kom op zeg.
Mwa. Daar wordt het niet automatisch beter van.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:54 schreef GGMM het volgende:
Dit forum kan wel weer een moderator gebruiken.
Dit soort filmpjes doen mij weinig.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, allemaal 7 minuten en 39 seconden dit filmpje bekijken
http://www.ajax.nl/Ajax-TV/Bojan-Geen-seconde-twijfel.htm
Hahaha, jij die begint over argumenten. Dat moet ik onthouden.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Overtuigende argumenten. Jong Oranje vind ik niet relevant, en met je ''Locadia heeft veel meer talent''...
Ik kijk hem wel twee keer, één keer voor GGMM.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Inderdaad. Misschien moet hij z'n moeder eens gaan pijpen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:56 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Hahaha, jij die begint over argumenten. Dat moet ik onthouden.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik kijk hem wel twee keer, één keer voor GGMM.
Die jongen had zomaar de broer van Strootman kunnen zijn. Zelfde kop.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Kom op manquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:56 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Hahaha, jij die begint over argumenten. Dat moet ik onthouden.
Nee, hij zuigt niet zo hard als jij dat in het PSV topic doet. Ajacied422 roept tenminste alleen dingen die hij (met zijn weliswaar beperkte verstand) ook echt vindt/denkt. Jij kwekt altijd maar vanalles om een reactie te krijgen. Dat is vele malen irritanter.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad. Misschien moet hij z'n moeder eens gaan pijpen.
(deze reactie is ironisch bedoeld)
[..]
quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:58 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Nee, hij zuigt niet zo hard als jij dat in het PSV topic doet. Ajacied422 roept tenminste alleen dingen die hij (met zijn weliswaar beperkte verstand) ook echt vindt/denkt. Jij kwekt altijd maar vanalles om een reactie te krijgen. Dat is vele malen irritanter.
Weer de hele reactie genegeerd om iemand persoonlijk aan te vallen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:58 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Nee, hij zuigt niet zo hard als jij dat in het PSV topic doet. Ajacied422 roept tenminste alleen dingen die hij (met zijn weliswaar beperkte verstand) ook echt vindt/denkt. Jij kwekt altijd maar vanalles om een reactie te krijgen. Dat is vele malen irritanter.
Ze roepen wel vaker Ton Elias naar mijquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:51 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Zeker weten!quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weer de hele reactie genegeerd om iemand persoonlijk aan te vallen.
Nee, jij komt er wel.
Ik gun het hem, al jaren een klote carriere en dan nu ook nog terug moeten naar de Eredivisie. Ik gun hem succes.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Bojan gaat voor de Europese Beker
De titel pakken we toch wel, ik verwacht nu wel wat eerder dan afgelopen jaren.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zet in op de tweede week van April.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De titel pakken we toch wel, ik verwacht nu wel wat eerder dan afgelopen jaren.
En dan zit er ook nog een optie bij voor nog een seizoen. Straks speelt ie geweldig en dan zit ie nog een jaar vast in deze kut competitie.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:01 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik gun het hem, al jaren een klote carriere en dan nu ook nog terug moeten naar de Eredivisie. Ik gun hem succes.
Nu de selectie nóg breder is dan vorig jaar, denk ik dat Ajax in Europa redelijk ver kan komen. Overwinteren in de CL (met wat geluk) of kwartfinale EL moet erin zitten.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Precies. Ik gun hem de CL. Trouwens, zou gewoon goed zijn voor het Nederlandse voetbal. Al is de kans natuurlijk minimiem.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En dan zit er ook nog een optie bij voor nog een seizoen. Straks speelt ie geweldig en dan zit ie nog een jaar vast in deze kut competitie.
Kut leven heeft die jongen zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |