Wie werd er wakker dan, de oudste of de jongste?quote:Op donderdag 11 juli 2013 07:06 schreef Tinuviel het volgende:
PS succes met je baan. Ik duim voor je. Geduld en de onzekerheid zijn niet leuk. Klinkt als hier LB. Ik heb vanochtend IARL om 6 uur eruit gestuurd omdat de nacht al zo bagger was en ik echt wilde slapen.
Jongste werd wakker, maar hij hoefde geen voeding, die had hij al gehad. Hij vond het gewoon leuk om over mama heen te klauteren.quote:Op donderdag 11 juli 2013 07:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wie werd er wakker dan, de oudste of de jongste?
Mn vriend kan niet zoveel doen als E wakker wordt
leuk, huisdierenquote:Op donderdag 11 juli 2013 07:47 schreef Lotusss het volgende:
Mogguh. Irritante k*t katten![]()
We hebben ze om half 2 maar opgesloten
Die koekjes van Muis006 waren ook heerlijk op de BBQ meetquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:20 schreef Etcetera het volgende:
Chocolate chip muffins gemaakt. Getest en goedgekeurd
quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:20 schreef Etcetera het volgende:
Waar kan ik ze afhalen?quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:20 schreef Etcetera het volgende:
Het gaat ook allemaal wel heel snel zo.quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:46 schreef B.ertha het volgende:
Na een huilbui gisteravond weet ik echt niet meer of ik nou in Utrecht wil wonen of in mijn eigen thuis in Nijmegen (zonder tuin en met lange reistijd, maar wel met mijn poesjes). Mijn lieve familie heeft me aangeraden om dan nog even te wachten en eerst voor de stad Utrecht te kiezen en dan pas voor een woning. Maar dat vind ik wel moeilijk
Precies! Wie kan er dan beter een vergelijkend warenonderzoek doen dan ik?quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij hebt de koekjes van Muis al gekregen...
Jij eigenheimerquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Precies! Wie kan er dan beter een vergelijkend warenonderzoek doen dan ik?
Ik geef je voor de afwisseling eens gelijk...quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Precies! Wie kan er dan beter een vergelijkend warenonderzoek doen dan ik?
quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik geef je voor de afwisseling eens gelijk...
Sterkte meisquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:46 schreef B.ertha het volgende:
Na een huilbui gisteravond weet ik echt niet meer of ik nou in Utrecht wil wonen of in mijn eigen thuis in Nijmegen (zonder tuin en met lange reistijd, maar wel met mijn poesjes). Mijn lieve familie heeft me aangeraden om dan nog even te wachten en eerst voor de stad Utrecht te kiezen en dan pas voor een woning. Maar dat vind ik wel moeilijk
Dat zijn ook moeilijke keuzes... Maar de keuze blijft over het algemeen hetzelfde en wordt niet makkelijker met de tijd, het kan soms verstandig zijn om gewoon de knoop door te hakken, hoe moeilijk dat ook is, en ervoor gaan. Geen beslissing is regelmatig erger dan een foute beslissing. Van dat laatste leer je nog wat...quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:46 schreef B.ertha het volgende:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:26 schreef Etcetera het volgende:
Iemand in onze whatsapp-groep vroeg om een muffins-delivery, ik had gezegd dat hij ze maar moest halen. Gaat ineens de deurbel, blijkt dat een vriend te zijn die vlakbij aan het werk is, kwam even wat muffins halen voor zichzelf en zijn collega's![]()
Leuke band...quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:03 schreef MaJo het volgende:
Naast festivalinfo en 3voor12 ga ik nu ook voor Jimmy Alter schrijven. Volgende week heb ik een interview met White Lies, dat is best wel een hele grote band
Ik word spontaan zenuwachtig
Heb ze een paar jaar geleden op Werchter gezien, vond ik wel tof! En ik heb er nu al buikpijn van, dat gaat nog wat wordenquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuke band...
Incontinentie slip aan en gaan met die banaan!
Joh, die gasten vegen ook hun eigen reet af, moet je maar denken.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb ze een paar jaar geleden op Werchter gezien, vond ik wel tof! En ik heb er nu al buikpijn van, dat gaat nog wat worden
Oh maar dat is het niet per se, het is meer dat ik bang ben dat ik domme vragen stel en ik niks uit ze krijgquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Joh, die gasten vegen ook hun eigen reet af, moet je maar denken.
Kunst is alleen om goede vragen te stellen, maar je hebt nog even de tijd daarvoor...
Ach, du kalten Polar Bär...quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh maar dat is het niet per se, het is meer dat ik bang ben dat ik domme vragen stel en ik niks uit ze krijgDat ze bekend zijn boeit me eigenlijk niet zo.
Ik vind dat toch wel zo'n grote lul!quote:
ik heb er ook helemaal niks meequote:Op donderdag 11 juli 2013 12:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind dat toch wel zo'n grote lul!
Blaaskaak eerste klas met vreselijk irritante liedjes.
Maar ik ben blij voor jou dat je dit kan waarderen... ;P
Wat tof! En het komt vast goed.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:03 schreef MaJo het volgende:
Naast festivalinfo en 3voor12 ga ik nu ook voor Jimmy Alter schrijven. Volgende week heb ik een interview met White Lies, dat is best wel een hele grote band
Ik word spontaan zenuwachtig
Wanneer verwacht die jongen een antwoord? En twijfel je vooral over de stad Utrecht of Nijmegen? Of eerder over het huis?quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:46 schreef B.ertha het volgende:
Moeilijk B., als je niet direct weg móet zit er wel wat in het advies van je familie denk ik.quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:46 schreef B.ertha het volgende:
Het gaat mij voornamelijk om het lied.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind dat toch wel zo'n grote lul!
Blaaskaak eerste klas met vreselijk irritante liedjes.
Maar ik ben blij voor jou dat je dit kan waarderen... ;P
Dat heeft 'ie gejat van The Temptations en/of Edwin Starr...quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het gaat mij voornamelijk om het lied.
Denk ook dat het een goed advies is.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
Moeilijk B., als je niet direct weg móet zit er wel wat in het advies van je familie denk ik.![]()
Het achterlaten van huisdieren lijkt me sowieso verschrikkelijk.
Is dat bewezen?quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat heeft 'ie gejat van The Temptations en/of Edwin Starr...
Moei. Vanavond maar weer vroeg naar bed.quote:
hehequote:Op donderdag 11 juli 2013 13:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Moei. Vanavond maar weer vroeg naar bed.
Kun je ze niet inruilen voor een Furbi?quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehe
Hier idem, kut katten waren weer bezig
Opsluiten in de computer kamerquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kun je ze niet inruilen voor een Furbi?
Maken ze dan geen ontzettende herrie? Als we hier katten op zouden sluiten zouden ze gaan krabben aan de deur, terwijl ze klaaglijk en op een behoorlijk volume miauwen.quote:
Ze krabben idd wel, maar gelukkig horen wij dat niet als we de slaapkamerdeur dicht doen en de ventilator aanzetten.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maken ze dan geen ontzettende herrie? Als we hier katten op zouden sluiten zouden ze gaan krabben aan de deur, terwijl ze klaaglijk en op een behoorlijk volume miauwen.
Ha ha Huunngreeeey..... Mwaahh! Hungreeey! Yammmmquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kun je ze niet inruilen voor een Furbi?
Ja, Bruce kwam veel later met die song dan The Temptations en Edwin Starr...quote:
quote:Nee, mij gaat dat lied meer over de onzin van oorlog, waarom doet het veel met me aangezien ik er zelf inzat.
Ik begin pacifistische te worden
quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:39 schreef B.ertha het volgende:
Oftewel, mijn furbi heeft me regelmatig wakker gehouden
Mooi Etcie!quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:46 schreef Etcetera het volgende:
Ik kan een keer goed nieuws melden![]()
Opdrachtgever is met een aanbod tot verlenging gekomen. Er wordt nu onderhandeld over mijn salaris, waarvan ik bij het eerste aanbod heb gezegd: da's nie genoeg.
En! Voor de functie in Leeuwarden willen ze graag een 2de gesprek.
Oftewel: ik ga m'n poot stijf houden
quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:46 schreef Etcetera het volgende:
Opdrachtgever is met een aanbod tot verlenging gekomen. Er wordt nu onderhandeld over mijn salaris, waarvan ik bij het eerste aanbod heb gezegd: da's nie genoeg.
Goed zo!quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:46 schreef Etcetera het volgende:
Woosh!!quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:46 schreef Etcetera het volgende:
Een bakfiets!? zo'n hipsterding met kinderen voorin?quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
Goed bezig Etc.![]()
![]()
Ik heb zojuist een bakfiets besteld.(en traphekjes en een jurkje
)
quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een bakfiets!? zo'n hipsterding met kinderen voorin?
Aan hun kledij te zien wel...quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
Narbonne, kun je daar een beetje lekker vakantie houden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |