Wie werd er wakker dan, de oudste of de jongste?quote:Op donderdag 11 juli 2013 07:06 schreef Tinuviel het volgende:
PS succes met je baan. Ik duim voor je. Geduld en de onzekerheid zijn niet leuk. Klinkt als hier LB. Ik heb vanochtend IARL om 6 uur eruit gestuurd omdat de nacht al zo bagger was en ik echt wilde slapen.
Jongste werd wakker, maar hij hoefde geen voeding, die had hij al gehad. Hij vond het gewoon leuk om over mama heen te klauteren.quote:Op donderdag 11 juli 2013 07:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wie werd er wakker dan, de oudste of de jongste?
Mn vriend kan niet zoveel doen als E wakker wordt
leuk, huisdierenquote:Op donderdag 11 juli 2013 07:47 schreef Lotusss het volgende:
Mogguh. Irritante k*t katten![]()
We hebben ze om half 2 maar opgesloten
Die koekjes van Muis006 waren ook heerlijk op de BBQ meetquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:20 schreef Etcetera het volgende:
Chocolate chip muffins gemaakt. Getest en goedgekeurd
quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:20 schreef Etcetera het volgende:
Waar kan ik ze afhalen?quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:20 schreef Etcetera het volgende:
Het gaat ook allemaal wel heel snel zo.quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:46 schreef B.ertha het volgende:
Na een huilbui gisteravond weet ik echt niet meer of ik nou in Utrecht wil wonen of in mijn eigen thuis in Nijmegen (zonder tuin en met lange reistijd, maar wel met mijn poesjes). Mijn lieve familie heeft me aangeraden om dan nog even te wachten en eerst voor de stad Utrecht te kiezen en dan pas voor een woning. Maar dat vind ik wel moeilijk
Precies! Wie kan er dan beter een vergelijkend warenonderzoek doen dan ik?quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij hebt de koekjes van Muis al gekregen...
Jij eigenheimerquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Precies! Wie kan er dan beter een vergelijkend warenonderzoek doen dan ik?
Ik geef je voor de afwisseling eens gelijk...quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Precies! Wie kan er dan beter een vergelijkend warenonderzoek doen dan ik?
quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik geef je voor de afwisseling eens gelijk...
Sterkte meisquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:46 schreef B.ertha het volgende:
Na een huilbui gisteravond weet ik echt niet meer of ik nou in Utrecht wil wonen of in mijn eigen thuis in Nijmegen (zonder tuin en met lange reistijd, maar wel met mijn poesjes). Mijn lieve familie heeft me aangeraden om dan nog even te wachten en eerst voor de stad Utrecht te kiezen en dan pas voor een woning. Maar dat vind ik wel moeilijk
Dat zijn ook moeilijke keuzes... Maar de keuze blijft over het algemeen hetzelfde en wordt niet makkelijker met de tijd, het kan soms verstandig zijn om gewoon de knoop door te hakken, hoe moeilijk dat ook is, en ervoor gaan. Geen beslissing is regelmatig erger dan een foute beslissing. Van dat laatste leer je nog wat...quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:46 schreef B.ertha het volgende:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:26 schreef Etcetera het volgende:
Iemand in onze whatsapp-groep vroeg om een muffins-delivery, ik had gezegd dat hij ze maar moest halen. Gaat ineens de deurbel, blijkt dat een vriend te zijn die vlakbij aan het werk is, kwam even wat muffins halen voor zichzelf en zijn collega's![]()
Leuke band...quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:03 schreef MaJo het volgende:
Naast festivalinfo en 3voor12 ga ik nu ook voor Jimmy Alter schrijven. Volgende week heb ik een interview met White Lies, dat is best wel een hele grote band
Ik word spontaan zenuwachtig
Heb ze een paar jaar geleden op Werchter gezien, vond ik wel tof! En ik heb er nu al buikpijn van, dat gaat nog wat wordenquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuke band...
Incontinentie slip aan en gaan met die banaan!
Joh, die gasten vegen ook hun eigen reet af, moet je maar denken.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb ze een paar jaar geleden op Werchter gezien, vond ik wel tof! En ik heb er nu al buikpijn van, dat gaat nog wat worden
Oh maar dat is het niet per se, het is meer dat ik bang ben dat ik domme vragen stel en ik niks uit ze krijgquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Joh, die gasten vegen ook hun eigen reet af, moet je maar denken.
Kunst is alleen om goede vragen te stellen, maar je hebt nog even de tijd daarvoor...
Ach, du kalten Polar Bär...quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh maar dat is het niet per se, het is meer dat ik bang ben dat ik domme vragen stel en ik niks uit ze krijgDat ze bekend zijn boeit me eigenlijk niet zo.
Ik vind dat toch wel zo'n grote lul!quote:
ik heb er ook helemaal niks meequote:Op donderdag 11 juli 2013 12:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind dat toch wel zo'n grote lul!
Blaaskaak eerste klas met vreselijk irritante liedjes.
Maar ik ben blij voor jou dat je dit kan waarderen... ;P
Wat tof! En het komt vast goed.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:03 schreef MaJo het volgende:
Naast festivalinfo en 3voor12 ga ik nu ook voor Jimmy Alter schrijven. Volgende week heb ik een interview met White Lies, dat is best wel een hele grote band
Ik word spontaan zenuwachtig
Wanneer verwacht die jongen een antwoord? En twijfel je vooral over de stad Utrecht of Nijmegen? Of eerder over het huis?quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:46 schreef B.ertha het volgende:
Moeilijk B., als je niet direct weg móet zit er wel wat in het advies van je familie denk ik.quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:46 schreef B.ertha het volgende:
Het gaat mij voornamelijk om het lied.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind dat toch wel zo'n grote lul!
Blaaskaak eerste klas met vreselijk irritante liedjes.
Maar ik ben blij voor jou dat je dit kan waarderen... ;P
Dat heeft 'ie gejat van The Temptations en/of Edwin Starr...quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het gaat mij voornamelijk om het lied.
Denk ook dat het een goed advies is.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
Moeilijk B., als je niet direct weg móet zit er wel wat in het advies van je familie denk ik.![]()
Het achterlaten van huisdieren lijkt me sowieso verschrikkelijk.
Is dat bewezen?quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat heeft 'ie gejat van The Temptations en/of Edwin Starr...
Moei. Vanavond maar weer vroeg naar bed.quote:
hehequote:Op donderdag 11 juli 2013 13:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Moei. Vanavond maar weer vroeg naar bed.
Kun je ze niet inruilen voor een Furbi?quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehe
Hier idem, kut katten waren weer bezig
Opsluiten in de computer kamerquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kun je ze niet inruilen voor een Furbi?
Maken ze dan geen ontzettende herrie? Als we hier katten op zouden sluiten zouden ze gaan krabben aan de deur, terwijl ze klaaglijk en op een behoorlijk volume miauwen.quote:
Ze krabben idd wel, maar gelukkig horen wij dat niet als we de slaapkamerdeur dicht doen en de ventilator aanzetten.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maken ze dan geen ontzettende herrie? Als we hier katten op zouden sluiten zouden ze gaan krabben aan de deur, terwijl ze klaaglijk en op een behoorlijk volume miauwen.
Ha ha Huunngreeeey..... Mwaahh! Hungreeey! Yammmmquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kun je ze niet inruilen voor een Furbi?
Ja, Bruce kwam veel later met die song dan The Temptations en Edwin Starr...quote:
quote:Nee, mij gaat dat lied meer over de onzin van oorlog, waarom doet het veel met me aangezien ik er zelf inzat.
Ik begin pacifistische te worden
quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:39 schreef B.ertha het volgende:
Oftewel, mijn furbi heeft me regelmatig wakker gehouden
Mooi Etcie!quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:46 schreef Etcetera het volgende:
Ik kan een keer goed nieuws melden![]()
Opdrachtgever is met een aanbod tot verlenging gekomen. Er wordt nu onderhandeld over mijn salaris, waarvan ik bij het eerste aanbod heb gezegd: da's nie genoeg.
En! Voor de functie in Leeuwarden willen ze graag een 2de gesprek.
Oftewel: ik ga m'n poot stijf houden
quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:46 schreef Etcetera het volgende:
Opdrachtgever is met een aanbod tot verlenging gekomen. Er wordt nu onderhandeld over mijn salaris, waarvan ik bij het eerste aanbod heb gezegd: da's nie genoeg.
Goed zo!quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:46 schreef Etcetera het volgende:
Woosh!!quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:46 schreef Etcetera het volgende:
Een bakfiets!? zo'n hipsterding met kinderen voorin?quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
Goed bezig Etc.![]()
![]()
Ik heb zojuist een bakfiets besteld.(en traphekjes en een jurkje
)
quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een bakfiets!? zo'n hipsterding met kinderen voorin?
Aan hun kledij te zien wel...quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
Narbonne, kun je daar een beetje lekker vakantie houden?
Afgelopen weekend deze afgeleverd bij mijn zwager en schoonzus:quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Het was dat of een tweede auto. En ik fiets liever.
Tof! Lekker samen fietsen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
Goed bezig Etc.![]()
![]()
Ik heb zojuist een bakfiets besteld.(en traphekjes en een jurkje
)
quote:
Zal wel even wennen worden aan het sturen dan.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Het was dat of een tweede auto. En ik fiets liever.
Wat goed (van jou)quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:46 schreef Etcetera het volgende:
Nicequote:Op donderdag 11 juli 2013 15:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Afgelopen weekend deze afgeleverd bij mijn zwager en schoonzus:
[ afbeelding ]
Superquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Tof! Lekker samen fietsen.
Hoe is het met Otje?
quote:
Zie eerste reactie in deze post.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zal wel even wennen worden aan het sturen dan.
Gefeliciteerd (dat is een eigen post waard)quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:59 schreef Etcetera het volgende:
Menschen, wat een dag. Ze zijn akkoord met míjn voorstel.
quote:Maandag gaat m'n contract in, nog mooi op tijd voor mijn vakantie![]()
![]()
![]()
Mooi zo!quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:59 schreef Etcetera het volgende:
Menschen, wat een dag. Ze zijn akkoord met míjn voorstel. Maandag gaat m'n contract in, nog mooi op tijd voor mijn vakantie![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:59 schreef Etcetera het volgende:
Menschen, wat een dag. Ze zijn akkoord met míjn voorstel. Maandag gaat m'n contract in, nog mooi op tijd voor mijn vakantie![]()
![]()
![]()
Mwah, matig. Neem zoiets, dan héb je wat:quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Afgelopen weekend deze afgeleverd bij mijn zwager en schoonzus:
[ afbeelding ]
Slechts tot 1 december, dat is dan weer jammer, maar het is in elk geval weer een fatsoenlijk inkomen. En ik blijf kijken naar een andere baan, ook als die andere functie toch niks wordt.quote:
Puntenslijpsel d'r baanquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!![]()
![]()
Who's next om voor te duimen???
Wat zij zegtquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd (dat is een eigen post waard)![]()
![]()
[..]![]()
Voor hoe lang? (is het contract)
Als je het niet erg vindt ga ik liever voor het standaard formaat.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:09 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Mwah, matig. Neem zoiets, dan héb je wat:
[ afbeelding ]
Ach, je kunt 'm ook op de groei kopen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:20 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt ga ik liever voor het standaard formaat.
't schijnt dat deze wat lastig leverbaar is.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:25 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ach, je kunt 'm ook op de groei kopen.
De foto komt gewoon van de website:quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:25 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
't schijnt dat deze wat lastig leverbaar is.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:59 schreef Etcetera het volgende:
![]()
![]()
Dit.quote:
Oh jee...quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:36 schreef Etcetera het volgende:
C4, ik heb wel lichtelijk tragisch nieuws voor jou ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:38 schreef Etcetera het volgende:
Het heeft te maken met NCIS ... ik geloof dat ik het maar gewoon moet zeggen. Klikken op eigen risico, spoiler voor volgende seizoen over 1 van de personages ...Jongedame, u heeft op twitter al een gigantische spoiler geplaatst voor al uw volgers!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien helpt het je als ik zeg dat in de spoiler alleen een naam staat, geen inhoud over het hoe, wat en waarom.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:42 schreef Cobra4 het volgende:
Oei, nu durf ik de spoiler niet te openen.
Spoiler toch bekeken.quote:
Ik heb al gekeken.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:44 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Misschien helpt het je als ik zeg dat in de spoiler alleen een naam staat, geen inhoud over het hoe, wat en waarom.
Kan nog steeds je kijkplezier bederven natuurlijk, maar die keuze is aan jou.
Nou ik bén benieuwd.quote:and we look forward to working with her and the producers on appropriate closure in this chapter of Ziva’s story.”
Omleggen zou wel erg teleurstellend zijn.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:47 schreef Etcetera het volgende:
Ja vet kutben wel benieuwd of en hoe ze het gaan afronden. Als ze haar omleggen ben ik er wel klaar mee
En Tonypoor Tony
Nee hoorquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:04 schreef MaJo het volgende:
Goed bezig etc! Maar je laat de baan in Leeuwarden dus lopen begrijp ik?
maar dat lijkt me praktisch toch lastig als je aan een contract vastzit?quote:
Nou, dan is het wel duidelijk. Ze gaat met zwangerschapsverlof. En Tony is vast niet de vader.quote:
ah dat scheeltquote:
Ik weet niet welke versie van NCIS jíj kijkt, maar zo ken ik Ziva nietquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nou, dan is het wel duidelijk. Ze gaat met zwangerschapsverlof. En Tony is vast niet de vader.
Vandaar het shock effect.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik weet niet welke versie van NCIS jíj kijkt, maar zo ken ik Ziva niet
Yupquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:33 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
De foto komt gewoon van de website:
http://www.workcycles.nl/(...)cargobike-extra-lang
En dan toch zo'n dochter met goed motorische vaardigheden! Snelle Otje!quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Nice![]()
Ik ben motorisch gezien te kneuzig voor een driewieler.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:38 schreef Etcetera het volgende:
Het heeft te maken met NCIS ... ik geloof dat ik het maar gewoon moet zeggen. Klikken op eigen risico, spoiler voor volgende seizoen over 1 van de personages ...Wat een kutzooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
ik dacht dat jullie naar een slag kleiner uitkeken, dit is een behoorlijk slagschip toch?quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:04 schreef MaJo het volgende:
Goed bezig etc! Maar je laat de baan in Leeuwarden dus lopen begrijp ik?
De dagen van de MG zijn trouwens geteld, vanaf zaterdag hebben we een Citroën C5
quote:
Ik liep los met 9 maanden, ergens daarna ging het genadeloos fout.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:27 schreef Soempie het volgende:
Etcie, wat goed! Gefeliciteerd!![]()
En inderdaad lekker volgende week dat tweede gesprek aangaan.
[..]
En dan toch zo'n dochter met goed motorische vaardigheden!
dat heb je goed onthoudenquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik dacht dat jullie naar een slag kleiner uitkeken, dit is een behoorlijk slagschip toch?
linkje?quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
Voor de liefhebbers is er een![]()
![]()
-"relletje" gaande in oud.
Waar?quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
Voor de liefhebbers is er een![]()
![]()
-"relletje" gaande in oud.
Met name in FB, Pvoessssss (hoeveel ss-en moeten dat zijn??) is zwanger en een paar mensen hebben nietsvermoedend een update geplaatst die verwijderd is. En over dat verwijderen is nu gezeik.quote:
Daar konden we op wachten, toch?quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Met name in FB, Pvoessssss (hoeveel ss-en moeten dat zijn??) is zwanger en een paar mensen hebben nietsvermoedend een update geplaatst die verwijderd is.
ik was al aan het lezenquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Yup.![]()
MaJo: OUD / [OUD] FAQ en Feedbacktopic
Nu hebben we een C-Max en die is groter.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
Gezinsbak inderdaad MM![]()
Maar ziet er wel tof uit
Had je geen bakfiets moeten kopen, als ik het goed las...quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wij moeten ook maar eens een nieuwe auto denk ik.
Een nieuwe eerste autoquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had je geen bakfiets moeten kopen, als ik het goed las...
Vergeet de C3 niet.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is weer eens iets anders dan C4...
Ga ik nog samen met je in Z&G posten?quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wij moeten ook maar eens een nieuwe auto denk ik.
Als het aan mij ligt wel.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ga ik nog samen met je in Z&G posten?
Heuj.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet hoe lang het heeft geduurd, nadat je begonnen was in het ziekenhuis? Ik neem aan dat je daar nu direct weer mag starten als jullie dat willen?quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt wel.
Maar goed, we weten allemaal hoe die planning de eerste keer liep ...
quote:
Klopt. Maar voor dat allemaal rond is ben je wel weer even verder.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet hoe lang het heeft geduurd, nadat je begonnen was in het ziekenhuis? Ik neem aan dat je daar nu direct weer mag starten als jullie dat willen?
Mag ik dan wel weer de update plaatsen als je t hier meldt??quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt wel.
Maar goed, we weten allemaal hoe die planning de eerste keer liep ...
Ik beloof het hier te melden als ik twee streepjes hebquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:16 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mag ik dan wel weer de update plaatsen als je t hier meldt??![]()
Tof!![]()
Of lees ik verkeerd?
quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:16 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mag ik dan wel weer de update plaatsen als je t hier meldt??![]()
Oh, ja dat laatste dacht ik...quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik beloof het hier te melden als ik twee streepjes heb![]()
En ik zal de update niet weg laten halen
We zijn verder nog niet van start hoor, ik hoop nog even op een vanzelfje.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja dat is ook gaaf!quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat m'n updates zijn gedaan door Diaan en Ophelia.
Ik beloof het hier te melden als ik twee streepjes hebquote:
Huh?quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat m'n updates zijn gedaan door Diaan en Ophelia.
Trustequote:
Is nog niet zo oud, heeft al twee kinderen van twee verschillende mannen, had vorig jaar een serieuze relatie die ineens over was (waarbij ze geloof ik een abortus had gehad) en nu een relatie met Paxlie en weer zwanger.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:21 schreef MaJo het volgende:
Vertel trouwens eens meer over die Pvoesssssss, tussen de regels las ik wat over verschillende mannen enzo? Ik hou van roddels
quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als je nog even wacht zijn wij het misschien samenAl gun ik het je natuurlijk al veel sneller
De pil rolt er kennelijk steeds weer uit...quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Is nog niet zo oud, heeft al twee kinderen van twee verschillende mannen, had vorig jaar een serieuze relatie die ineens over was (waarbij ze geloof ik een abortus had gehad) en nu een relatie met Paxlie en weer zwanger.
Dan brengt ze hem verkeerd in ...quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De pil rolt er kennelijk steeds weer uit...
Oh die verhalen heb ik wel eens gelezen jaquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Is nog niet zo oud, heeft al twee kinderen van twee verschillende mannen, had vorig jaar een serieuze relatie die ineens over was (waarbij ze geloof ik een abortus had gehad) en nu een relatie met Paxlie en weer zwanger.
Duurt nog zeker een jaar hoorquote:
Gaaf!quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als je nog even wacht zijn wij het misschien samenAl gun ik het je natuurlijk al veel sneller
Lol, ik had net teruggezocht:quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Die van Kd is beter!quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Lol, ik had net teruggezocht:
OUD / [OUD] FAQ en Feedbacktopic
Zat er wel een keer aan te komen toch?quote:
Een jaar is zo voorbij!quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:25 schreef MaJo het volgende:
Duurt nog zeker een jaar hoorDus hoop dat jij er weer eerder bij bent
Dat hou ik me ook steeds voor als ik denk aan onze reisquote:
ja ik word steeds snellerquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:49 schreef Soempie het volgende:
In iets meer dan een uur heb je al 3 blogs geschreven.Wat ben je snel! Misschien dan nu nog 1 of 2 doen en de rest morgen?
Ik zou willen dat mij dat eens overkwam...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, heb me net 3kwartier verslapen.
Hoi...quote:Goedemorgen
Met wat voor wagen was de koerier? Een DeLorean?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:38 schreef Etcetera het volgende:
Ik had visitekaartjes besteld, en vanochtend een mail dat ze volgende week zouden worden geleverd. Gaat nét de deurbel, staat GLS voor de deur.
De tip van de dag: bestel visitekaartjes en je belandt in een tijdmachine
Saai GLS busjequote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Met wat voor wagen was de koerier? Een DeLorean?
Ik ben afgelopen 2 weken elke werkdag om 5 uur wakker geworden terwijl mn wekker pas om 6 uur ging, dat is ook zeer vervelend. Ik lag elke ochtend een uurtje te malen over wat ik die dag allemaal weer zou aantreffen/op moeten lossen...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou willen dat mij dat eens overkwam...
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:58 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen 2 weken elke werkdag om 5 uur wakker geworden terwijl mn wekker pas om 6 uur ging, dat is ook zeer vervelend. Ik lag elke ochtend een uurtje te malen over wat ik die dag allemaal weer zou aantreffen/op moeten lossen...
dat gebeurd mij ook best vaak. Best irritant ja.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:58 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen 2 weken elke werkdag om 5 uur wakker geworden terwijl mn wekker pas om 6 uur ging, dat is ook zeer vervelend. Ik lag elke ochtend een uurtje te malen over wat ik die dag allemaal weer zou aantreffen/op moeten lossen...
Ik had daar nooit zoveel last van, maar afgelopen tijd was te druk en te hectisch. Vanmiddag plof ik op de bank en doe ik helemaal niks meer, morgen een leuk festivalletje en zondag uitkateren. Dan vanaf maandag nog een rustig weekje, want de meeste opdrachtgevers hebben dan al bouwvakquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat gebeurd mij ook best vaak. Best irritant ja.
Festivalletje omgeving jouw woonplaats? Graties?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik had daar nooit zoveel last van, maar afgelopen tijd was te druk en te hectisch. Vanmiddag plof ik op de bank en doe ik helemaal niks meer, morgen een leuk festivalletje en zondag uitkateren. Dan vanaf maandag nog een rustig weekje, want de meeste opdrachtgevers hebben dan al bouwvak
Niet graties en ook niet zo goedkoop om even te gaan kijken.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Festivalletje omgeving jouw woonplaats? Graties?
Zo ja, waar? Misschien een idee om dat voor ons bezoek aan de Thai te doen...
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:02 schreef Etcetera het volgende:
![]()
![]()
Rookie Blue aan het kijken, moeten ze een deur opentrappen. Staat de deur al open, duidelijk te zien in het shot
Leuke line-up, incl Bush.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Niet graties en ook niet zo goedkoop om even te gaan kijken.
Wel supergezellig vind ik.
www.dijkpop.nl
I knowquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:10 schreef LadyBlack het volgende:
MaJo! Op de grondda's wel ernstig... vroeg naar bed vanavond!
B vakantiefijn! Neem het er maar even lekker van
alweer?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:06 schreef B.ertha het volgende:
Vakantie! Ben kapot dus dat komt heel goed uit. Vanavond naar de bios
Lukte dat slapen met al dat gezeur van je zwangere collega's?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:16 schreef MaJo het volgende:
ik ben hard toe aan weekend. Net een uur op de vloer op kantoor liggen tukken, ik ben helemaal gebroken
en uiteraard moet ik vanavond nog een paar blogs tikken
gelukkig ben ik na volgende week een weekje vrij
waarom niet?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
Waarom trouwens een Cornish pasty in HHB? Niets "Hollands" aan natuurlijk. Of zou het format van GBB zo dwingend zijn?
doelde op vakantiequote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:07 schreef B.ertha het volgende:
[..]
veel leuke films nu en ik was heel lang niet geweest
de ergste was vrij en de andere heeft ramadan dus die was ook eerder naar huis.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lukte dat slapen met al dat gezeur van je zwangere collega's?
Truste! Ik ga zo ookquote:
Ze hebben iets uitgevonden dat Cloud heetquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:10 schreef MaJo het volgende:
Fuck, 3 blogs op mijn werk geschreven, dacht dat ik ze naar mezelf had gemaild maar er is iets mis gegaan want ik heb ze niet gekregenartikelen staan op mijn pc daar en ik ben er maandag pas weer. Meh
I knowquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ze hebben iets uitgevonden dat Cloud heet
Zeker beterquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:57 schreef Etcetera het volgende:
Beter tochdat is bij mij de 'ik heb geen zin in syncen en mapjes zoeken' versie van cloud
Zwangere vrouwen hoeven toch geen ramadanquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
de ergste was vrij en de andere heeft ramadan dus die was ook eerder naar huis.
En dit is niet de eerste keer oofben bang dat mijn ME verergert
Oeh veel plezier!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:08 schreef Etcetera het volgende:
handig zijn dat soort acties inderdaad
Ik ga plat, morgen op tijd eraf en naar Gent![]()
Vriendinnetje weer zien, sinds april niet gezien
Het is niet verplicht maar je moet de dagen gewoon inhalen. Daar heeft ze geen zin in dus vandaar dat ze nu meedoet. Of het verstandig is is weer een ander verhaalquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:11 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Zwangere vrouwen hoeven toch geen ramadan![]()
Sterkte..
best snel. Voor mij 11quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:09 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Oh
Dat is alweer drie maanden geleden
Op weekendjes weg na voor mij 9 maanden. Echt zin in mijn weekje vrijquote:
Mogguh lubje.quote:
Wandelse, ik ga mijn nest inquote:Op zaterdag 13 juli 2013 05:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mogguh lubje.
Nu tijd voor mijn ochtendwandeling.
Truste.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 05:25 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Wandelse, ik ga mijn nest inVive le velo en de avondetappe zitten er op
Denk wel dat we even een omritje naar huis maken.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 08:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Goedemorgen
Goed wandelweer Cobra?
Gelijk een rondje rijden MM?
Mogguh.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 08:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Goedemorgen
Goed wandelweer Cobra?
Gelijk een rondje rijden MM?
Mogguh Cobraquote:Op zaterdag 13 juli 2013 08:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mogguh.
Heerlijk wandelweer.Het was rond de 12 graden en droog. Prima dus.
Deze, maar dan in het zwart:quote:Op zaterdag 13 juli 2013 08:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Veel plezier
Welke auto heb je gekocht?
Zier er leuk uitquote:Op zaterdag 13 juli 2013 09:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deze, maar dan in het zwart:
[ afbeelding ]
Ford B-Max...
Wel praktisch zo'n schuifdeur en geen B-stijl (misschien verklaart het de naam ook wel bedenk ik me netquote:Op zaterdag 13 juli 2013 09:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ford B-Max...
Truste dan.quote:
Laatst een keer mee gehad als huurauto. Niet mijn smaakquote:Op zaterdag 13 juli 2013 09:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ford B-Max...
wanneer krijg je die, als je wel of niet gestaakt hebt?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik pas ook even denk ik.
Stakingsaftrek, nooit geweten dat dat bestond.
Dat eerste kan uiteraard, ieder z'n meug, maar waarom zou je er geen kinderen, ouder dan 3, in mee kunnen nemen?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Laatst een keer mee gehad als huurauto. Niet mijn smaak
en ongeschikt voor kinderen ouder dan 3 in mee te nemen.
Geil!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
voor de liefhebbers van het uitknijpen van abcessen (ik noem een MaJo, Lotuss,...)
In XXL bij een koe
http://www.dumpert.nl/med(...)dumpert_medisch.html
Als je van een puistje al onpasselijk wordt: niet kijken
Raar kindquote:
die gaan klauteren en de electrakabel naar de achterdeur is precies een mooi opstapjequote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat eerste kan uiteraard, ieder z'n meug, maar waarom zou je er geen kinderen, ouder dan 3, in mee kunnen nemen?
Klauteren? Dan doen de ouders iets niet goed.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
die gaan klauteren en de electrakabel naar de achterdeur is precies een mooi opstapje
Oh meervoud?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:48 schreef Soempie het volgende:
LB, wat tof! Een bad en een tuin zijn wel heel leuk met kleintjes natuurlijk.
Minstens 4 toch?quote:
jaquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Klauteren? Dan doen de ouders iets niet goed.En je kunt ze bij het uit- of instappen natuurlijk ook leren dat de electrakabel een no go is.
Of is dit pedagogisch gezien te optimistisch?
Die laatste toevoeging.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:40 schreef LadyBlack het volgende:
Oef bewaar medat lijkt me echt totale hectiek!
Ik was altijd alleen met mn moeder he, 3 gezinsleden is al druk voor mijmaar wel heel gezellig en 4 lijkt me geweldig
Ik kreeg een wijze raad van mijn vader. Neem kinderen in even aantallen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:40 schreef LadyBlack het volgende:
Oef bewaar medat lijkt me echt totale hectiek!
Ik was altijd alleen met mn moeder he, 3 gezinsleden is al druk voor mijmaar wel heel gezellig en 4 lijkt me geweldig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Ik kreeg een wijze raad van mijn vader. Neem kinderen in even aantallen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]
Dat zegt mijn vriend ook altijd![]()
Oh!quote:
Jij gaat voor 4 dus?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oh!![]()
Ik dacht echt even dat je 4 kindjes bedoelde. Zo van: hectisch, heel druk, maar toch ook heel gezellig en geweldig!
Nee, ik heb maar 2 handen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Huur PS in als extra handjes?quote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Jullie met dat gezwangerHet wordt telepathisch over gebracht. Droomde vannacht trouwens dat ik hoogzwanger was
Vertel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga even popcorn pakken.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |