Volgens mij wel!quote:Op zondag 3 november 2013 12:37 schreef Reismeis het volgende:
[..]
Zit die niet bij die organisatie waar Mabel ook in zit/zat? The Elders?
Ze is voorzitter geweest van the Elders (tot vorig jaar)quote:
Bono heeft een rijtje van 35 goede doelen, waaronder war child (die oa is opgericht door Mabel)quote:Van juli 2008 tot mei 2012 was zij directeur van The Elders, een club van "wijzen" in 2007 opgericht door Nelson Mandela, waarin verder onder anderen zitting hebben Desmond Tutu (voorzitter), Kofi Annan, Jimmy Carter, Muhammad Yunus en Aung San Suu Kyi.[4][5]
Dat wist ik, maar dacht dat Bono ook bij the elders zat.quote:Op zondag 3 november 2013 13:00 schreef kvd het volgende:
[..]
Ze is voorzitter geweest van the Elders (tot vorig jaar)
Oh, ik heb een stukje van mijn opmerking weggehaald....dom van me.quote:Op zondag 3 november 2013 13:14 schreef soapie het volgende:
[..]
Dat wist ik, maar dacht dat Bono ook bij the elders zat.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:40 schreef Irrem het volgende:
Wat is het rustig hier. De koning in uniform is een kick wel waard![]()
Afgelopen donderdag was de vaandelgroet van de Koninklijke Landmacht aan de koning in Den Haag [sub](eens kijken of de foto's dit keer wel in 1 keer te zien zijn)[/sub]
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:40 schreef Irrem het volgende:
De overdracht van de sabel ging trouwens niet geheel vlekkeloos. Luckytv heeft daar natuurlijk
weer op ingehaakt![]()
Godmiljaar die meneer Tindall heeft iets te vaak een rugbybal op z'n neus gehad volgens mij!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:36 schreef Dwyn het volgende:
Zara Tindall is bevallen van een meisje!![]()
http://www.bbc.co.uk/news/uk-25778334
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:38 schreef -Peach het volgende:
[..]
Godmiljaar die meneer Tindall heeft iets te vaak een rugbybal op z'n neus gehad volgens mij!
twitter:KHtweets twitterde op maandag 17-02-2014 om 12:06:05De Koninklijke Familie tijdens de winterfotosessie in Lech, Oostenrijk http://t.co/A9TurCCpEP reageer retweet
Goh, die Amalia is al best lang of lijkt dat maar zo?quote:Op maandag 17 februari 2014 12:17 schreef Leandra het volgende:
Het fotomoment in Lech vandaag.... exact 2 jaar nadat Friso verongelukte.[ afbeelding ]twitter:KHtweets twitterde op maandag 17-02-2014 om 12:06:05De Koninklijke Familie tijdens de winterfotosessie in Lech, Oostenrijk http://t.co/A9TurCCpEP reageer retweet
Vind ze alle 3 wel knap. Die rechtst staat, op de bovenste foto, vind ik geen mooi meisjequote:Op maandag 17 februari 2014 14:43 schreef Vlindur het volgende:
Prinses Amalia wordt echt een mooie meid
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is Eloise, die is niet heel fotogeniek.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vind ze alle 3 wel knap. Die rechtst staat, op de bovenste foto, vind ik geen mooi meisje
Ze heeft een beetje zo'n down-syndroom gezicht op sommige foto's. Bedoel ik niet lullig.. ik meen hetquote:Op maandag 17 februari 2014 15:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is Eloise, die is niet heel fotogeniek.
Een mix van beide ouders, en dan helaas niet de meest voordelige uiterlijke mix, maar misschien komt het na de puberteit nog goed.
Nou, dat vind ik weer juist niet, maar ik vind dat haar dat lieve wat je van kinderen vaak ziet een beetje ontbreekt, en dat is jammer.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze heeft een beetje zo'n down-syndroom gezicht op sommige foto's. Bedoel ik niet lullig.. ik meen het
Met het meeste van d'r moederquote:Op maandag 17 februari 2014 15:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is Eloise, die is niet heel fotogeniek.
Een mix van beide ouders, en dan helaas niet de meest voordelige uiterlijke mix, maar misschien komt het na de puberteit nog goed.
Ze doet me elke keer denken aan Natasha Kampuschquote:Op maandag 17 februari 2014 14:43 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is de middelste toch? Ik vind haar ook altijd het leukst. Precies haar moeder!quote:Op maandag 17 februari 2014 19:02 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Alexia is wel de knapste vind ik! Wat een cuties!
Ik vind dat linker meisje (die dochter van Mabel en Friso) juist niet erg mooiquote:Op maandag 17 februari 2014 15:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vind ze alle 3 wel knap. Die rechtst staat, op de bovenste foto, vind ik geen mooi meisje
Eierhoofdquote:Op maandag 17 februari 2014 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind dat linker meisje (die dochter van Mabel en Friso) juist niet erg mooi
Ik zet mijn geld er op in dat het een babe wordtquote:Op maandag 17 februari 2014 19:46 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Dat is de middelste toch? Ik vind haar ook altijd het leukst. Precies haar moeder!
Edit: even gezocht, vond het zo zielig, en zie, toch een leuke foto van Eloise gevonden.![]()
[ afbeelding ]
(Geen idee hoe recent deze is)
Yep, dit is weer een meidengeneratie, waar de vorige generatie een jongensgeneratie leek (maar 3 meisjes van de 14 kleinkinderen....).quote:Op maandag 17 februari 2014 20:47 schreef bloempje-moi het volgende:
Heeft Beatrix nou maar één kleinzoon en verder alleen kleindochters? Valt me nu pas op.
Ik heb werkelijk geen idee hoe die er eigenlijk uitziet. Weet alleen dat ze blond isquote:Op maandag 17 februari 2014 18:35 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ze doet me elke keer denken aan Natasha Kampusch
Germaans massieve schoonheid.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:56 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee hoe die er eigenlijk uitziet. Weet alleen dat ze blond is![]()
Allebei niet, maar ze zien er wel beter uit dan een paar jaar geleden. Dat zal later ook wel goed komen, als ze verder uitgroeien en hun eigen outfits en kapsels kiezen.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind dat linker meisje (die dochter van Mabel en Friso) juist niet erg mooi![]()
Ze kan er wat koud uitzien op veel foto's. Op deze groepsfoto's niet. En ze heeft natuurlijk het nadeel van de zware wenkbrauwen die de eerste indruk bepalen. Bij haar moet je altijd opnieuw kijken.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik weer juist niet, maar ik vind dat haar dat lieve wat je van kinderen vaak ziet een beetje ontbreekt, en dat is jammer.
Maar dat maakt het niet onmogelijk een aantrekkelijke zakenvrouw te worden![]()
Dit is echt vet grappigquote:Op maandag 17 februari 2014 21:40 schreef bloempje-moi het volgende:
Ah gossie, die hulpkreet klinkt echt heel sneu.
http://www.telegraaf.nl/b(...)ma__help_mij___.html
Ik hoop het voor haar. Want in de huidige staat is ze dus totaal niet knap.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld er op in dat het een babe wordtHier vind ik haar al knap. Iets dat ik Amalia echt niet vind.
Nou, als ik naar haar lieve moedertje kijk heb ik weinig hoop... ik moest wel hardop lachen bij de Hilton-vergelijking (Bea zou er in blijven geloof ik, als haar oudste kleindochter zo zou worden), maar wat wil je daarmee zeggen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:47 schreef Leandra het volgende:
Omdat ze een harde blik heeft, wat bij kinderen niet aantrekkelijk wordt gevonden, maar bij volwassen vrouwen niet noodzakelijkerwijs onaantrekkelijk is.
Daarbij zal haar status ook meewerken als ze volwassen is, kijk naar Paris Hilton.
Dan mag ze er ook in blijven dat haar oudste zoon niet bepaald gods gift to women is.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:06 schreef miss_dynastie het volgende:
(Bea zou er in blijven geloof ik, als haar oudste kleindochter zo zou worden), maar wat wil je daarmee zeggen?
Ik bedoel meer qua gedrag. En haar oudste zoon sloeg babe na babe aan de haak. Wel leuk om te zien trouwens, hoe verliefd ze nog zijnquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan mag ze er ook in blijven dat haar oudste zoon niet bepaald gods gift to women is.
Als ze 'oud genoeg is' om haar wenkbrauwen wat te epileren tot iets verder van haar neusbot af, wordt ze echt een knappe meid denk ikquote:Op maandag 17 februari 2014 19:46 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Dat is de middelste toch? Ik vind haar ook altijd het leukst. Precies haar moeder!
Edit: even gezocht, vond het zo zielig, en zie, toch een leuke foto van Eloise gevonden.![]()
[ afbeelding ]
Dat Paris helemaal niet mooi is, maar omdat ze rijk en beroemd is wordt ze vaak wel als mooi gezien.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, als ik naar haar lieve moedertje kijk heb ik weinig hoop... ik moest wel hardop lachen bij de Hilton-vergelijking (Bea zou er in blijven geloof ik, als haar oudste kleindochter zo zou worden), maar wat wil je daarmee zeggen?
Ah oke. Paris is ook weer niet afzichtelijk, vind ik. Een heel ander kaliber dan Laurentien in ieder geval, ook toen die nog in haar jonge jaren was...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat Paris helemaal niet mooi is, maar omdat ze rijk en beroemd is wordt ze vaak wel als mooi gezien.
Dan moet onze Eloise daar maar op blijven hopen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:47 schreef Leandra het volgende:
Omdat ze een harde blik heeft, wat bij kinderen niet aantrekkelijk wordt gevonden, maar bij volwassen vrouwen niet noodzakelijkerwijs onaantrekkelijk is.
Daarbij zal haar status ook meewerken als ze volwassen is, kijk naar Paris Hilton.
Die straalt echt dat branie achtige van zijn ooms/vader uitquote:Op maandag 17 februari 2014 22:07 schreef lady-wrb het volgende:
wat een leuk joch is die claus-casimir
Paris is juist een hartstikke geil ding, heb je die sextape ooit gezien? Wat een heerlijke vrouw.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat Paris helemaal niet mooi is, maar omdat ze rijk en beroemd is wordt ze vaak wel als mooi gezien.
Vind ik ook! Dat haar is echt mooiquote:Op maandag 17 februari 2014 14:43 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een leuke foto! Ik heb Eloise nog nooit leuk op een foto zien staan.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:46 schreef Gwywen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:15 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Hahaha! Alsof amalia echt mega hard om haar eigen grap lacht
quote:Dochter voor Zweedse prinses Madeleine
NEW YORK -
De Zweedse prinses Madeleine heeft donderdagavond (plaatselijke tijd) in New York het leven geschonken aan een dochter. Dat heeft de Zweedse koninklijke familie op haar website laten weten. De naam van het eerste kind van Madeleine wordt niet genoemd.
De jongere zuster van kroonprinses Victoria en haar echtgenoot, de Amerikaanse zakenman Christopher O'Neill, wonen in de Verenigde Staten. Zij trouwden vorig jaar juni in Stockholm. In september maakten de 31-jarige prinses en haar man bekend dat zij een kind verwachtten.
Hun dochter is het tweede kleinkind van koning Carl XVI Gustaf en koningin Silvia. De eerste was Estelle, die zondag haar tweede verjaardag viert. Zij is de dochter van Victoria en haar man prins Daniel.
quote:
Ik krijg er een beetje Bertha-38 gevoel bijquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:59 schreef Irrem het volgende:
[..]![]()
En ook een dochter voor Prinses Viktoria en Prins Jaime; Prinses Zita Clara. Kan nou niet echt zeggen dat ik dat een leuke naam vind
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik krijg er een beetje Bertha-38 gevoel bij
Wat meer details;quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Clara naar opa Carl neem ik aan? Vind ik Carla toch een stukje leuker
De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik snel las en dacht dat het om de dochter van Madeleine gingquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:36 schreef Irrem het volgende:
[..]
Wat meer details;
"Prins Jaime en prinses Viktória de Bourbon de Parme zijn vrijdag vroeg in de middag de trotse ouders geworden van Zita Clara.
Het meisje is op 21 februari geboren om 12.40 uur in het Onze Lieve Vrouwe Gasthuis in Amsterdam. Bij haar geboorte woog ze 3626 gram. Moeder en dochter maken het allebei goed.
Prinses Zita is vernoemd naar de oudtante van prins Jaime (Zita de Bourbon de Parme, laatste keizerin van Oostenrijk en koningin van Hongarije) en haar tweede naam is een vernoeming naar de grootmoeder van prinses Viktória (Klára Killermann)"
Daar zijn wat minder details over bekend. Chris heeft gisteren wel een persconferentie gegeven en hier een hele kleine samenvatting;quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik snel las en dacht dat het om de dochter van Madeleine ging
ik dacht dat die baby perse in Zweden geboren moest worden?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 08:00 schreef Irrem het volgende:
[..]
Daar zijn wat minder details over bekend. Chris heeft gisteren wel een persconferentie gegeven en hier een hele kleine samenvatting;
"De kleine prinses is 50 cm lang, weeg 3150 gram en is in goede gezondheid. Ze heeft bruin haar en bruine ogen en volgens Chris lijkt ze op Madeleine. Chris heeft een voetafdruk van de baby op zijn arm, die hij vol trots liet zien. Zijn telefoon zit vol met foto's van de kleine meid. Hij vond het een ongelooflijk gevoel om haar vast te houden. Chris heeft zelf de navelstreng doorgeknipt. En de naam, die is voor hen duidelijk, maar moet nog even geheim blijven!"
Volgens berichten zijn de koning en koningin van Zweden nu naar Amerika en is het protocol dat de naam door hen bekend wordt gemaakt. Maar ik weet niet of dat dit keer zal gelden.
Zo, Madeleine is snel weer op de been....quote:Op zondag 23 februari 2014 15:42 schreef Irrem het volgende:
Het kind is niet te zien, maar de eerste foto van het nieuwe gezinnetje
[ afbeelding ]
Voor troonopvolging wellicht? Dus kennelijk vonden ze dat niet zo belangrijk.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:57 schreef soapie het volgende:
[..]
ik dacht dat die baby perse in Zweden geboren moest worden?
Ik had dat ergens gelezen.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voor troonopvolging wellicht? Dus kennelijk vonden ze dat niet zo belangrijk.
Daar verbaas ik me bij koninklijke bevallingen toch altijd over.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo, Madeleine is snel weer op de been....
Mijn moeder maakte ooit een soortgelijke opmerking toen Diana van haar eerste bevallen was, toen ik een paar jaar later beviel zag ze dat het ook bij gewone mensen konquote:Op maandag 24 februari 2014 11:36 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Daar verbaas ik me bij koninklijke bevallingen toch altijd over.![]()
Als ik aan mezelf denk, drie dagen na de bevalling nog niet in staat om zonder hulp overeind te komen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |