SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All (2012)
En foto's van dezelfde groep: Flickr (2012)
Muziek van de Avondetappe: 2011, 2012 en 2013
TDF / Het grote Mart Smeets en zijn jasjes Tour-2013 topic"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
Uiteraard had het met helm net zo kunnen aflopen, omdat een helm ook weer niet heilig is. Maar het is natuurlijk nooit zeker te zeggen dat Casartelli er niks aan gehad zou hebben.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:07 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Bij Casartelli in ieder geval had dat weinig geholpen (Kililev weet ik niet). Een helm beschermt maar een klein deel van het hoofd helaas. Ook met helm blijf je kwetsbaar, zie bijvoorbeeld Weylandt, die ook overleed (mede) door een klap op zijn gezicht.
Plastuitje hequote:Op woensdag 10 juli 2013 23:09 schreef reddevil1408 het volgende:
Ellen, doe eens voor: Hoe plas jij?
Bleek na onderzoek daarnaar.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Uiteraard had het met helm net zo kunnen aflopen, omdat een helm ook weer niet heilig is. Maar het is natuurlijk nooit zeker te zeggen dat Casartelli er niks aan gehad zou hebben.
Weet ik niet, ik weet heel weinig over hem.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Was Kivilev zijn dood niet extra cru omdat hij vlak daarvoor zijn helm af had gezet?
Gewoon even Xipamide nemen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:10 schreef Karina het volgende:
Even flink drinken. En dan moet je maar niet.... balen.
het zou mij niet lukken...vind pissen bij zon pisbak met 10 man naast je al lastig.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:09 schreef Redefine het volgende:
Hoi ik ben Herman, en nu moet je voor mij plassen.
Zo in je Zaadbaard Rammie.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:09 schreef reddevil1408 het volgende:
Ellen, doe eens voor: Hoe plas jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |