Wel als je diep zit met je hoofd. Zo'n punt is alleen ideaal als je alleen maar recht vooruit kijkt, maar dat doe je lang niet altijd.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:00 schreef Felagund het volgende:
Bloempothelm ziet er niet uit. Is dat echt aerodynamischer?
Geen fan van?quote:
Die goede ouwe tijd, he Karina?quote:
Zou Marianne Vos die ook dragen?quote:
Claudia welquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou Marianne Vos die ook dragen?
Ja dat is nog niet eens zo lang verplicht, kun je je niet meer voorstellen.quote:
Ja, prima showtje is dat altijd.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Jawel hoor. Toffe kwis ook die hij presenteert, mes op tafel.
ik ook, maar gelukkig moet ik werken.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:03 schreef Caland het volgende:
Ik kan de hele dag naar die man luisteren. Geweldig.
Ik vind hem niet zo goed.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:03 schreef Caland het volgende:
Ik kan de hele dag naar die man luisteren. Geweldig.
Daar zit wat in ja, dan kun je tenminste met je hoofd nog van positie van wisselen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:01 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wel als je diep zit met je hoofd. Zo'n punt is alleen ideaal als je alleen maar recht vooruit kijkt, maar dat doe je lang niet altijd.
Sinds Kivilev's dood is dat verplicht. Ongelooflijk dat je voor die tijd gewoon met je blote harses een berg mocht affietsen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:03 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat is nog niet eens zo lang verplicht, kun je je niet meer voorstellen.
Toch al wel een aantal jaar dacht ik zo....ik vind het vrij logisch als je een helm op je punthoofd hebt en de berg met 80 km/h naar beneden sjeesjtquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:03 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat is nog niet eens zo lang verplicht, kun je je niet meer voorstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |