SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gasten
Shit! Gemist!?
Aflevering 1
Aflevering 2
Aflevering 3
[ Bericht 0% gewijzigd door Karina op 11-07-2013 20:30:54 ][i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Irene Wust.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:57 schreef sonnyspek het volgende:
Heeft Marianne Vos eigenlijk een (wielren)vriend?
die is getrouwd met de fietsquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:57 schreef sonnyspek het volgende:
Denk een vriendin.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:57 schreef sonnyspek het volgende:
Ze is van de verkeerde kaent.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:57 schreef sonnyspek het volgende:
Is ie goed in.quote:
Misschien kan Riis nog meedoen bij TdJ.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Contador was wel rap zeg, ben benieuwd of die nog verslagen wordt.
Arme Gesinkquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:59 schreef marcodej het volgende:
Sagan had misschien beter kunnen sparen, maar Gesink wordt aangepakt omdat ie spaart.
Die rijdt op 64%quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien kan Riis nog meedoen bij TdJ.
Weten zij veel dat Sagan kortere tijdritten goed verteerd.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:59 schreef marcodej het volgende:
Sagan had misschien beter kunnen sparen, maar Gesink wordt aangepakt omdat ie spaart.
Zijn allemaal spieren.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Redefine, mag ik Ronnie enigszins gezet noemen?
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:58 schreef Monolith het volgende:
Gonnie zit ook niet op de vier procent, gok ik.
Waarom zou dat niet mogenquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Redefine, mag ik Ronnie enigszins gezet noemen?
Godverdommequote:Op woensdag 10 juli 2013 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Atzegod geeft een 1, een slimme mix van piratenschlager met palingsound, maar het was zoooo vals en het publiek liep voortijdig weg.
Ik ben de baas die mij op het woordje 'slim' in Atze z'n reviews attendeerde op FB eeuwig dankbaarquote:
Wie was dat dan?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben de baas die mij op het woordje 'slim' in Atze z'n reviews attendeerde op FB eeuwig dankbaar![]()
Iemand die dat tegen Atze zei op FB.quote:
Oh zo. Slim van hemquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iemand die dat tegen Atze zei op FB.
Bradley Cooper toen hij nog onbekend was.quote:
Van dezelfde schrijver als Hellraiser en Books of Blood (al is van de laatste dacht ik geen film gemaakt), Clive Barker.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bradley Cooper toen hij nog onbekend was.
Clive Barker is een goede horror schrijver ja.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Van dezelfde schrijver als Hellraiser en Books of Blood (al is van de laatste dacht ik geen film gemaakt), Clive Barker.
Books of blood heb ik hier staan. Goede verhalen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Clive Barker is een goede horror schrijver ja.
Ja het was best te doen vanavond.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb het gemist, was het een topshow?
Je hebt dries live gemist.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
38:05quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als je dit serieus meent win je de fail-post-prijs van de dagquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:48 schreef ZoDiep het volgende:
Ongelofelijk dat ze die Dries telkens zo voor lul zetten, het is gewoon pijnlijk om te zien, nu lieten ze hem live zingen terwijl dat duidelijk niet de bedoeling was, als ik het goed gehoord heb. Ik snap dat Dries gewoon komt, het schuift misschien wat, maar belangrijkst is natuurlijk de aandacht van de mensen die hem wel leuk vinden zodat die hem uitnodigen voor optredens die wel makkelijk veel geld in het laatje brengen.
Het is voor Dries dus een win en TDJ zal het ook wel goed vinden anders doen ze het niet, maar je huurt een artiest in of niet en niet dit hatelijke van Genee. Ik zou Dries zelf nooit opzetten, maar toch.
Die Roelvink moet zich daar gewoon inkopen anders is hij geen seconde in beeld met dat kut nummer.quote:Op donderdag 11 juli 2013 02:21 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Als je dit serieus meent win je de fail-post-prijs van de dag
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:48 schreef ZoDiep het volgende:
Ongelofelijk dat ze die Dries telkens zo voor lul zetten, het is gewoon pijnlijk om te zien
Als je denkt dat wat ze met die Dries doen normaal is ben je zelf de faler van de dagquote:Op donderdag 11 juli 2013 02:21 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Als je dit serieus meent win je de fail-post-prijs van de dag
http://www.hebikietsgemis(...)-7-tour-du-jour.htmlquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:15 schreef Hicham. het volgende:
Waar zijn de aflevering van dinsdag 9 juli te bekijken?
quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:46 schreef bianconeri het volgende:
Eddy is een held en verstandig!
Enige aan tafel die de actie van Cavendish veroordeelt, ongelofelijk dat bv Boogerd zo'n actie kan goedkeuren
Gert Jakobs was er eergisteren ook al kritisch over. Overigens is die actie van Cavendish wel degelijk een kwak, daarom zou het best terecht zijn als hij gedeklasseerd was. Maar we moeten het ook niet groter gaan maken dan dat het was.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:46 schreef bianconeri het volgende:
Eddy is een held en verstandig!
Enige aan tafel die de actie van Cavendish veroordeelt, ongelofelijk dat bv Boogerd zo'n actie kan goedkeuren
Dat is ook het niveau van 7.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Weer de tafel vol met dopingzondaars.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:32 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ik vind Leontien zon bitch type vind het helemaal niks.
beest in bed, jonguhquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:32 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ik vind Leontien zon bitch type vind het helemaal niks.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:31 schreef Karina het volgende:
Oh ik zat heel even Damesvoetbal te kijken. DUI-NED
Genee wil altijd off topic gaan hij zou en ban moeten krijgen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:33 schreef Karina het volgende:
Waarom nou geen pittig verhaal denkt Genee nu.
Haha ja inderdaad. Hier zou hij steeds gewaarschuwd worden.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:34 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Genee wil altijd off topic gaan hij zou en ban moeten krijgen.
Notesverzamelaar.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha ja inderdaad. Hier zou hij steeds gewaarschuwd worden.
Genee zou waarschijnlijk ook suggestieve TT's maken.quote:
Johannes is ziek denk ik.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:36 schreef Karina het volgende:
Rustig hier trouwens, zit iedereen naar de voetbaldames te kijken.
Kan ik me niet voorstellen eigenlijk.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:36 schreef Karina het volgende:
Denk het ja..quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:36 schreef Karina het volgende:
Ik iig niet, heb vrij weinig met vrouwen voetbal.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:36 schreef Karina het volgende:
Ik keek er even. Toch maar geschakeld naar de helden Eddy en Johan.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik iig niet, heb vrij weinig met vrouwen voetbal.
Hoezeer Van Moorsel een fantastische renster was. Is Longo toch eerder de op een na beste ooitquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:38 schreef GotenSSJ het volgende:
2 etappes gewonnen maar die Leontien? Ook niet veel voor 's werelds beste vrouw allertijden (Na Vos wellicht)
Zo'n wijf die de baas is in bed. 'Ik maak zelf wel uit of ik slik of niet.'quote:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik dacht ze zit in zichzelf te pratenWas heel raar inderdaad.
Ja precies ik denk ook dat ze de handboeitjes graag gebruikt zodat ze alle macht heeft,quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zo'n wijf die de baas is in bed. 'Ik maak zelf wel uit of ik slik of niet.'
Alles om de vrouwelijke wielrenner te onderstrepenquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik dacht ze zit in zichzelf te pratenWas heel raar inderdaad.
De editor kreeg een kwak in de sprint.quote:
Dit ga ik een paar keer citeren vanavond.quote:
Wielrensterquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Alles om de vrouwelijke wielrenner te onderstrepen
Vandaag heb je 'm nog, zoals altijd.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja nu gaan we op jou letten heDrie keer teruglezen voordat je wat post jongen.
Ik ben een meester op het gebied van taal en spelling.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja nu gaan we op jou letten heDrie keer teruglezen voordat je wat post jongen.
Fatsoenskloof.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Oké... Johan boeit mij absoluut niks. Het zal wel een generatiekloof zijn, en het niet hebben meegemaakt.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Michael heeft leontien ook wel eens beklommen.
Wel meegemaakt en vond hem destijds fantastisch als wielrenner, maar als prater aan tafel hoef ik hem ook niet echt te zien.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Oké... Johan boeit mij absoluut niks. Het zal wel een generatiekloof zijn, en het niet hebben meegemaakt.
Vraagteken, 4 minuten?quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar zouden we zijn zonder je Genee-bash
En Van Moorsel die daar altijd vol gif op reageert.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Boogerd toch altijd zo positief over vrouwenwielrennen(En terecht blijkt maar weer uit dit beeld)
Ik weet het niet Bojan. Jullie zijn wel een stuk slechter af zonder mijn posts, dat weet ik wel.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar zouden we zijn zonder je Genee-bash
In ieder geval wel een punt achter een zin en een afkorting moet met puntjes ertussenquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoeft niet per se een vraagteken bij deze zin imo.
Mike durft dat niet hoor.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:44 schreef Burner82 het volgende:
Boogie heeft wel zin om haar af te zeiken
Je stelt een vraag en zet anders iig een punt.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoeft niet per se een vraagteken bij deze zin imo.
Ik neem mijn verlies.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
In ieder geval wel een punt achter een zin en een afkorting moet met puntjes ertussen
Moorsel is ook wel bazig.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, doet ie niet. Is hij te zachtaardig voor.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:47 schreef Redefine het volgende:
Binnenkort een foto van Boogerd op zijn loungebank met op de achtergrond vijf ingelijste gedenktekens van het winnen van de Ronde van Boxmeer
Niks miss mee. Leo Driessen stuurde mij deze grap.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:47 schreef Karina het volgende:
Wel leuk toch?
En ik zeg niks over het jurkje, die zijn gewoon altijd stom.
quote:
quote:
Goeien garp, ik ga deze onthouden voor een volgende keer.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks miss mee. Leo Driessen stuurde mij deze grap.
krassen op je trommelvliesquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:47 schreef modderfokker. het volgende:
waarom hebben de ronde missen altijd zon stem die mijn scherm doet barsten ?
quote:
Deze manquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |