Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Wat leukquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:59 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik heb nog genoeg knuffels en beren onder me bed liggen in een afgesloten zak. Kan er geen stof bij komen en zoVind het te zonde om ze weg te gooien... En 2 heb ik er in een kast staan (forever friends beertjes...)
i know, maar ik vind het ook gewoon zonde om ze weg te doen. (althans bij sommige) die hebben een sentimentele waardequote:Op woensdag 10 juli 2013 22:04 schreef wyccie het volgende:
Op een na -een verfomfaaide, gele beer- heb ik alles weggedaan.
Dyon, als je het zonde vindt om weg te gooien, kun je ze ook weggeven. Aan weeshuizen, Leger des Heils en zo.
Niet... en er kunnen er ook wel een paar weg, maar ja dat komt wel een keerquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:18 schreef wyccie het volgende:
Dan bewaar je de twee belangrijkste en doe je de rest weg. Want hoe vaak kijk je er nog naar om?
Je moet ze gewoon voor altijd bewaren.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Niet... en er kunnen er ook wel een paar weg, maar ja dat komt wel een keer
Dat is toch dat v-tje naast de topic titel?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:43 schreef wyccie het volgende:
Stom dat topics in de mobiele weergave geen Volg Topic knopje hebben. Nu heb ik al heel wat FMT gemist.
Fijn tablet... En zo suf dat ik er van in slaap valquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:19 schreef wyccie het volgende:
Tablet rebootte weer eens. Vandaar deze suffe vraag.
Die heb ik ook genoeg en lees ik ook nog (zoals laatst Great North Road van Peter F. Hamilton), maar een e-reader is veel goedkoper als je de e-books download. En gezien het aantal dat ik lees en (voor mij) interessante e-books dat te vinden is ga ik hier dus voor. Alleen boeken die ik echt wil hebben koop ik nog.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:28 schreef wyccie het volgende:
Oh nee, geen e-book voor mij. Ik heb nog echte papieren boeken. Dik ding van 1,5 kilo.
Is nog steeds helemaal legaal.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:43 schreef wyccie het volgende:
Oh wacht, met 'download' bedoel je illegaal.
Tsja.
Een trol die regenboog kotst? Een trol! Een trol hoort iets viezigs groenbruinigs...laat maar Family Guy.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:05 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Hoeft niet in een spoiler, het ziet eruit als een regenboog. Kijk maar aflevering 2 van seizoen 10 van Family Guy.
Beide. Een e-book is goedkoper dan een gewoon boek, dus dan scheelt het ook, maar minder dan als je ze in nieuwsgroepen tegenkomt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:43 schreef wyccie het volgende:
Oh wacht, met 'download' bedoel je illegaal.
Tsja.
Allemaal naar de terre Des Hommes winkel.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:59 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik heb nog genoeg knuffels en beren onder me bed liggen in een afgesloten zak. Kan er geen stof bij komen en zoVind het te zonde om ze weg te gooien... En 2 heb ik er in een kast staan (forever friends beertjes...)
Dat heeft ook mijn voorkeur, maar toch lees ik ook elektronisch als ik een boek echt heel graag wil lezen en die niet in papieren vorm voorradig is (oftewel niet in 1 van mijn 3 boekenkasten staat)quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:37 schreef wyccie het volgende:
Grappig, veel mensen klagen juist dat e-books relatief duur zijn.
Een E-reader is praktisch om mee te nemen, en het scheelt ook aan kastruimte, maar echte boeken vind ik veel fijner lezen. Ik wil het vast kunnen pakken, bladeren, weten hoeveel ik nog te gaan heb.
Oh ja, als iets op internet staat mag je het downloaden. Zolang je zelf maar niet uploadt is het goed, toch?quote:
Oh, op een telefoon zou ik al helemaal niet willen lezen. Zo klein!quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:49 schreef drakin het volgende:
En een telefoon valt minder hard op je neus als je in bed leest.
Lettergrootte instellen, dan is het niet klein meer. En mijn e-reader is zo snel stukgegaan + de bon nergens meer te vinden dat ik niet meer een nieuwe e-reader heb gekocht.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, op een telefoon zou ik al helemaal niet willen lezen. Zo klein!
En je leest verkeerd in bed. Iets rechterop zitten, dan valt het boek op je borst, en het is minder belastend voor je armen.
Dan moet je bij elke alinea gaan bladeren.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:59 schreef drakin het volgende:
Lettergrootte instellen, dan is het niet klein meer.
Zo vaak? ha nee hoor dat is bij mij ook het gemiddelde, en soms ook alleen maar een weekendje.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan moet je bij elke alinea gaan bladeren.
Als ik nou veel zou reizen zou ik het overwegen, maar ik ga gemiddeld eens in de 3 jaar op vakantie.
Ik zou wel graag de mogelijkheid zien om boeken die ik al in de kast heb, ook als gratis digitale versie te kunnen verkrijgen. Er staan nog zo veel ongelezen boeken.
Eens, hoewel we over een paar jaar waarschijnlijk allemaal een e-reader in de kast hebben liggen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 08:25 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik lees 3x per jaar een boek ofzo... Dus een e-reader is niks voor mij.. Ook vind ik de kleur van het "papier" bij een e-reader niks. Geef mij maar gewoon zo'n gebroken witte pagina. Leest toch een stuk prettiger vind ik zelf
Hmmmzzzz....lijkt me lastig, proberen te slapen terwijl er zo'n hardcover in je rug zit te porrenquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:53 schreef wyccie het volgende:
Zo, nu ga ik dan echt met een boek in bed liggen.
Grappig dat ze zo'n lijst maken en dan blijkt dat ze dus helemaal niet weten wat Sci-Fi betekent.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:16 schreef Silfen het volgende:
Een tijdje terug stond op Spotnet een lijst met de 100 beste Science fiction boeken. Die heb ik dus gedownload en een aantal daarvan op mijn e-reader gezet (zoals Game of Thrones).
Het heet ook Top 100 Science Fiction and Fantasy Booksquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:51 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Grappig dat ze zo'n lijst maken en dan blijkt dat ze dus helemaal niet weten wat Sci-Fi betekent.
Moe... terug van vakantie en shit.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:45 schreef Sands het volgende:
Hoe gaat het vandaag met al mijn vriendjes
Waar was je heen en hoe was die vakantie?quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Moe... terug van vakantie en shit.
Wow in het duits is wel knap. Ik kan niet eens een duitse menukaart fatsoenlijk begrijpenquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:20 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik heb inferno maar te leen. Wel in het Engels, maar dat maakt mij niet uit. Maakt mij zo wie zo niet uit welke taal het boek is. Althans NL, EN, DU dan tenminste. Andere talen worden moeilijk
Eitje... maar ik leer het dan ook al vanaf me geboortequote:Op donderdag 11 juli 2013 21:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wow in het duits is wel knap. Ik kan niet eens een duitse menukaart fatsoenlijk begrijpen
Een paar dagen Slagharenquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:57 schreef Sands het volgende:
[..]
Waar was je heen en hoe was die vakantie?
Niet als je 3 dagen met 2 kinderen door een attractiepark loopt te slenterenquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:58 schreef dyonvbaal het volgende:
Is een vakantie niet juist om op uit te rusten?
Limburg is dan ook bijna Duitsland.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Eitje... maar ik leer het dan ook al vanaf me geboorte![]()
Samen met mijn moederquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:29 schreef dyonvbaal het volgende:
Dat is ook het belangrijkst! Ben je alleen met je kids geweest?
Gelukkig woon ik in GELDERLAND!quote:
Dus je hebt te vaak je moeder achter de kids aan gestuurdquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Samen met mijn moederDie kan sinds vanochtend niet meer lopen van de spierpijn, haha
Sorry, dacht dat Molenhoek Limburg was. Overkant van de Maas is voor mij Limburg. Maar dan zal het wel een grensgeval zijn.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Gelukkig woon ik in GELDERLAND!
[..]
Dus je hebt te vaak je moeder achter de kids aan gestuurd
Dan heb ik dat verkeerd begrepen. Dacht dat je in Molenhoek woonde. Nogmaals mijn welgemeende excuses.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:41 schreef dyonvbaal het volgende:
Molenhoek ligt op de scheiding... maar ik werk alleen in de molenhoek of tenminste... daar staat de garage... Zelf woon ik in Wijchen en das echt Gelderland
Heheh, zo'n ramp is het nou ook weer niet... Molenhoek is op sommige plekken best mooiquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:43 schreef Silfen het volgende:
[..]
Dan heb ik dat verkeerd begrepen. Dacht dat je in Molenhoek woonde. Nogmaals mijn welgemeende excuses.
Jij komt toch helemaal niet buiten?quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Heheh, zo'n ramp is het nou ook weer niet... Molenhoek is op sommige plekken best mooiMaar ik ben toch iets stadser dan dat
alleen om te werken en eten te kopen... verder niet inderdaad...quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:28 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Jij komt toch helemaal niet buiten?
Vind je dat spannend, zaterdag?quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
alleen om te werken en eten te kopen... verder niet inderdaad...
Ik ben niet zo mensenschuw als ik misschien overkom... zucht...quote:
Ik heb het over RLFMT... Ik word te fanatiek somsquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:19 schreef Njosnavelin het volgende:
Jij bent gewoon de gangmaker, DF, daar ga ik niet tegenin.
Ik weet dat je het daar over hebt, en dat je fanatiek bent heb ik ook al mogen ontdekkenquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:32 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik heb het over RLFMT... Ik word te fanatiek soms
Ga je dan schreeuwen?quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:32 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik heb het over RLFMT... Ik word te fanatiek soms
Of kreunen?quote:
Nou, ik heb net even liggen slapen op de bank...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:40 schreef JayHovah het volgende:
Die trailer is echt cult! Geniaal Victorinox!
Enne.....hallo Dyon, wakker?
Ik wist het wel!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou, ik heb net even liggen slapen op de bank...![]()
ik word ook een dagje ouder, kan er niks aan doen...quote:
Nou ik wordt niet alleen een dagje ouder, over een paar dagen zelfs ineens een heel jaar!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ik word ook een dagje ouder, kan er niks aan doen...
Daar moet ik nog 2 maandjes op wachten gelukkig. Hoe oud word je wanneer?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:25 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Nou ik wordt niet alleen een dagje ouder, over een paar dagen zelfs ineens een heel jaar!
Maandag fokkin' 31 alweer... Ze kunnen me dan ondertussen pops noemen en het looprek bestellen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Daar moet ik nog 2 maandjes op wachten gelukkig. Hoe oud word je wanneer?
Owh, dat heb ik al er bijna een jaar op zittenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:59 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Maandag fokkin' 31 alweer... Ze kunnen me dan ondertussen pops noemen en het looprek bestellen.
Dan weet ik waar ik naar uit moet kijken, smiddags op de bank pitten, klagen over schreeuwende "jongeren" op de achterbank van de limo, de stoelgang van een bejaarde met bonensverslaving...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Owh, dat heb ik al er bijna een jaar op zitten
Preciesquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:13 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Dan weet ik waar ik naar uit moet kijken, smiddags op de bank pitten, klagen over schreeuwende "jongeren" op de achterbank van de limo, de stoelgang van een bejaarde met bonensverslaving...
Dat heb ik door andere mensen laten doen, hij hangt al wel.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:39 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Je moet er wat geklus voor over hebben
Hehe, dat kan natuurlijk ook. Wat moet je nog doen dan? alleen kabels nog aansluiten?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:42 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat heb ik door andere mensen laten doen, hij hangt al wel.
Dat indd, valt nog best tegenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:45 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Hehe, dat kan natuurlijk ook. Wat moet je nog doen dan? alleen kabels nog aansluiten?
Of 15 jaar jonger.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:02 schreef drakin het volgende:
Je weet pas dat je ouder wordt als mensen die tien jaar jonger zijn over ouderdom gaan klagen.
Je klaagt al met 25 jaar?quote:
Voor jou zijn ze 10 jaar jonger, voor mij zijn ze 15 jaar jonger.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Je klaagt al met 25 jaar?
Ach je moet ergens vroeg mee beginnen
Oeps, ik lette niet op wie het postte, zal wel aan de ouderdom liggenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:09 schreef Silfen het volgende:
[..]
Voor jou zijn ze 10 jaar jonger, voor mij zijn ze 15 jaar jonger.
Toen ik 25 was werd ik nog een jonge god genoemd.
Precies! Dus nu ophouden kwajongen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:15 schreef dyonvbaal het volgende:
Laat ons zeuren! Die oudjes van tegenwoordig... we mogen ook niks meer van ze...
Oma ben stilquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Oeps, ik lette niet op wie het postte, zal wel aan de ouderdom liggen
[..]
Precies! Dus nu ophouden kwajongen.
Er is een verschil tussen Oma en Moeder, en ga eerst je huiswerk Nederlands maken, jij bent nog zo jong dat je nog te redden bent.quote:
Een goedkope van Epson.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:22 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Welke projector heb je trouwens uiteindelijk gekozen?
Huiswerk? Ben jij al net zo'n gramma nazi als wyc?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen Oma en Moeder, en ga eerst je huiswerk Nederlands maken, jij bent nog zo jong dat je nog te redden bent.
Voor mij is het al te laat.
Goedkoop = Duurkoop...quote:
Gramma Nazi? Ik weet niet wat daar de spellingsregels voor zijn, maar het zal wel.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Huiswerk? Ben jij al net zo'n gramma nazi als wyc?
1 het interreseert me niet of je wel of niet spelfouten maakt... ik begrijp vast en zeker wel wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Gramma Nazi? Ik weet niet wat daar de spellingsregels voor zijn, maar het zal wel.
De meeste punaisepoetsers zijn zelf goed in NL, ik ben dat niet, ik maak ook fouten en dan mag je me er gerust op wijzen zodat ik het de volgende keer weer fout doe.
Maar dat was zo'n verschrikkelijke fout die je maakte dat zelfs ik er wat van moest zeggen.
Ik dacht dat hij dat al was.quote:
Oh dan zijn we sterrenbeeldgenootjesquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:59 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Maandag fokkin' 31 alweer... Ze kunnen me dan ondertussen pops noemen en het looprek bestellen.
Dat was altijd mijn lievelingsboekquote:
Ik heb en niet alle boeken van Stephen King gelezen en niet alle films gezien en deze valt in beide categorieën. Ken deze alleen van naam.quote:
Ik heb de film gezien, ook PS 2 gezien en uiteraard de geweldige band The Ramones zien optreden.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:34 schreef Silfen het volgende:
[..]
Ik heb en niet alle boeken van Stephen King gelezen en niet alle films gezien en deze valt in beide categorieën. Ken deze alleen van naam.
quote:Husband banned from Target
After I retired, my wife insisted that I accompany her on her trips to Target. Unfortunately, like most men, I found shopping boring and preferred to get in and get out. Equally unfortunate, my wife is like most women - she loves to browse.
Yesterday my dear wife received the following letter from our local Target.
Dear Mrs. Samsel,
Over the past six months, your husband has caused quite a commotion in our store.. We cannot tolerate this behavior and have been forced to ban both of you from the store. Our complaints against your husband, Mr. Samsel, are listed below and are documented by our video surveillance cameras.
1. June 15: Took 24 boxes of condoms and randomly put them in other people's carts when they weren't looking.
2. July 2: Set all the alarm clocks in House wares to go off at 5-minute intervals.
3. July 7: He made a trail of tomato juice on the floor leading to the women's restroom.
4. July 19: Walked up to an employee and told her in an official voice, 'Code 3 in House wares. Get on it right away'. This caused the employee to leave her assigned station and receive a reprimand from her Supervisor that in turn resulted with a union grievance, causing management to lose time and costing the company money.
5. August 4: Went to the Service Desk and tried to put a bag of M&Ms on layaway.
6. August 14: Moved a 'CAUTION - WET FLOOR' sign to a carpeted area.
7. August 15: Set up a tent in the camping department and told the children shoppers he would invite them in if they would bring pillows and blankets from the bedding department to which twenty children obliged.
8. August 23: When a clerk asked if they could help him he began crying and screamed, 'Why can't you people just leave me alone?' EMTs were called..
9. September 4: Looked right into the security camera and used it as a mirror while he picked his nose.
10. September 10: While handling guns in the hunting department, he asked the clerk where the antidepressants were.
11. October 3: Darted around the store suspiciously while loudly humming the 'Mission Impossible' theme.
12. October 6: In the auto department, he practiced his 'Madonna look' by using different sizes of funnels.
13. October 18: Hid in a clothing rack and when people browsed through, yelled 'PICK ME! PICK ME!'
14. October 21: When an announcement came over the loud speaker, he assumed a fetal position and screamed 'OH NO! IT'S THOSE VOICES AGAIN!'
And last, but not least:
15. October 23: Went into a fitting room, shut the door, waited awhile, and then yelled very loudly, 'Hey! There's no toilet paper in here.' One of the clerks passed out.
Maakt het uit? Tis wel grappigquote:
Ik zou het niet durven, maar wel keihard gaan lachen als iemand het zou doen terwijl ik in een lift staquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:07 schreef DragonFodder het volgende:
Zoals in een volle lift stappen, en als je eenmaal onderweg bent jezelf omdraaien en zeggen: "jullie zullen jezelf wel afvragen waarom ik jullie hier bijeen geroepen heb"
Leuke voor bij Goldman Sachs.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:07 schreef DragonFodder het volgende:
Zoals in een volle lift stappen, en als je eenmaal onderweg bent jezelf omdraaien en zeggen: "jullie zullen jezelf wel afvragen waarom ik jullie hier bijeen geroepen heb"
Dat is apart, zo moeilijk kan dts support niet zijn zou je toch denken...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:57 schreef Sands het volgende:
[..]
Koop een een geluidssysteem van 2000 euro...geen DTS support![]()
![]()
Dat zou je denken indd, en op zoiets let je niet, want daar ga je gewoon vanuit voor die prijsquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:42 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dat is apart, zo moeilijk kan dts support niet zijn zou je toch denken...
Kan ik me goed voorstellen, dat is toch wel het minste wat je verwacht in die prijscategorie.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:51 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat zou je denken indd, en op zoiets let je niet, want daar ga je gewoon vanuit voor die prijs
Ik ben alweer voor wat anders aan het kijken, morgen eerst nog boos worden bij de winkel.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:05 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Kan ik me goed voorstellen, dat is toch wel het minste wat je verwacht in die prijscategorie.
Heeft de winkel je dat ding ook nog aangeraden zonder dit er bij te vertellen?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:07 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik ben alweer voor wat anders aan het kijken, morgen eerst nog boos worden bij de winkel.
Ja omdat ik zei dat ik een thuisbioscoop wilde maken, ze hebben me het geluid laten horen maar ze hebben niks gezegd dat je er met blu-rays eigenlijk helemaal niks mee kan doen...quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:09 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Heeft de winkel je dat ding ook nog aangeraden zonder dit er bij te vertellen?
Een groot deel van die verkopers weet volgens mij ook de helft van de tijd niet waar ze het over hebben.. Als ze maar iets leuks kunnen verkopenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:12 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja omdat ik zei dat ik een thuisbioscoop wilde maken, ze hebben me het geluid laten horen maar ze hebben niks gezegd dat je er met blu-rays eigenlijk helemaal niks mee kan doen...
Weet jij een goed alternatief? Want er zijn zoveel 5.1 setsquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:18 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Een groot deel van die verkopers weet volgens mij ook de helft van de tijd niet waar ze het over hebben.. Als ze maar iets leuks kunnen verkopen
Pff ik weet ook niet echt welke setjes tegenwoordig een mooie prijs/kwaliteit verhouding hebben. Zijn er inderdaad zo veel. Ik zou zeggen luister een paar setjes van de bekende merken als Denon, Marantz, Onkyo en dat soort merken.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:20 schreef Sands het volgende:
[..]
Weet jij een goed alternatief? Want er zijn zoveel 5.1 sets
Dat Teufel ziet er ook wel ok uit, maar dat zal ik zelf wel uitzoeken dan, toch bedankt.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:29 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Pff ik weet ook niet echt welke setjes tegenwoordig een mooie prijs/kwaliteit verhouding hebben. Zijn er inderdaad zo veel. Ik zou zeggen luister een paar setjes van de bekende merken als Denon, Marantz, Onkyo en dat soort merken.
Staat leuk spul op hun site. Je mag volgens hun site zelfs 8 weken testenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:36 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat Teufel ziet er ook wel ok uit, maar dat zal ik zelf wel uitzoeken dan, toch bedankt.
Wel alleen via internet volgens mijquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:47 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Staat leuk spul op hun site. Je mag volgens hun site zelfs 8 weken testen
Ik hoorde dan ook geen verschil tussen zijn set en mijn Creative desktop van 12 jaar oudquote:Op zaterdag 13 juli 2013 08:34 schreef DragonFodder het volgende:
Op een gegeven moment kost het klauwen met geld om slechts minimale verbetering van het geluid te horen. Prijs vs. kwaliteit is geen lineaire schaal.
Yeah baby! Ik denk dat ik iets eerder zorg dat ik in Utrecht ben. Er is nog een stripwinkel waar ik even wil gaan neuzenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 08:35 schreef DragonFodder het volgende:
Enne, goeiemorgen bitchezz. Hebben we allemaal zin in de meet?
Ik vrees dat ik bijna blut ben...quote:Op zaterdag 13 juli 2013 08:35 schreef DragonFodder het volgende:
Enne, goeiemorgen bitchezz. Hebben we allemaal zin in de meet?
En wil dat dan zeggen dat je niet komt?quote:
Stripwinkel? ...waar?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik hoorde dan ook geen verschil tussen zijn set en mijn Creative desktop van 12 jaar oudBen ook geen audiofiel of hoe heet zo iemand...
BTW Sands, ik vind het ergens ook wel slordig van je zelf. Je koopt een draadloze boxenset. Dan is het toch ergens logisch dat die belachelijk duur is. Dan had je ook kunnen verwachten dat er sommige opties niet bij zitten...
Hopelijk nemen ze hem nog terug nadat je geklaagd hebt over slechte service
[..]
Yeah baby! Ik denk dat ik iets eerder zorg dat ik in Utrecht ben. Er is nog een stripwinkel waar ik even wil gaan neuzen
Op de oude gracht. Blunderquote:
Alle vergelijkbare sets hebben het anders wel, DTS is gewoon een standaard die erop hoort te zitten. Het kwam ook nergens terug in de reviews...quote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik hoorde dan ook geen verschil tussen zijn set en mijn Creative desktop van 12 jaar oudBen ook geen audiofiel of hoe heet zo iemand...
BTW Sands, ik vind het ergens ook wel slordig van je zelf. Je koopt een draadloze boxenset. Dan is het toch ergens logisch dat die belachelijk duur is. Dan had je ook kunnen verwachten dat er sommige opties niet bij zitten...
Hopelijk nemen ze hem nog terug nadat je geklaagd hebt over slechte service
Waarom heb je wel bij alle vergelijkbare sets gekeken en niet bij de set die je gekocht hebt? En waren die vergelijkbare sets ook draadloos?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:37 schreef Sands het volgende:
[..]
Alle vergelijkbare sets hebben het anders wel, DTS is gewoon een standaard die erop hoort te zitten. Het kwam ook nergens terug in de reviews...
Ik check áltijd de spec sheet, wat ik ook koop.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:37 schreef Sands het volgende:
[..]
Alle vergelijkbare sets hebben het anders wel, DTS is gewoon een standaard die erop hoort te zitten. Het kwam ook nergens terug in de reviews...
En bij een boek?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:54 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik check áltijd de spec sheet, wat ik ook koop.
wat zou draadloos uit moeten maken voor zoiets simpels als dts... ze willen gewoon die licentie niet betalenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:49 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waarom heb je wel bij alle vergelijkbare sets gekeken en niet bij de set die je gekocht hebt? En waren die vergelijkbare sets ook draadloos?
Niet op die optie, maar ik denk wel op de prijs. En als je ervan uit gaat dat je iets duurs koopt dus het zit er wel in... dan kun je op zo'n moment bedrogen uitkomen als je iets draadloos koopt wat daardoor ook duurder is... (denk ik tenminste)quote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:55 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
wat zou draadloos uit moeten maken voor zoiets simpels als dts... ze willen gewoon die licentie niet betalen
quote:
Ga je ook nog naar die stripwinkel?quote:
Ja ok, maar het lijkt me sterk dat ze nu al zo weinig winstmarge hebben dat die dts kosten er niet bij konden. Desnoods maakten ze het iets duurder. Zo goedkoop is het toch al nietquote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Niet op die optie, maar ik denk wel op de prijs. En als je ervan uit gaat dat je iets duurs koopt dus het zit er wel in... dan kun je op zo'n moment bedrogen uitkomen als je iets draadloos koopt wat daardoor ook duurder is... (denk ik tenminste)
Daar heb je gelijk in, maar dat is niet iets waar de verkoper of koper in de winkel wat aan hebben. Je kan er niet vanuit gaan dat omdat iets duur is het uitgebreid is qua opties.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:04 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ja ok, maar het lijkt me sterk dat ze nu al zo weinig winstmarge hebben dat die dts kosten er niet bij konden. Desnoods maakten ze het iets duurder. Zo goedkoop is het toch al niet
Dat blijkt maar weer eens, daarom heeft Sands ook wel enige recht van klagen over het advies van de verkoper die dat op zijn minst moet weten als hij advies geeftquote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar dat is niet iets waar de verkoper of koper in de winkel wat aan hebben. Je kan er niet vanuit gaan dat omdat iets duur is het uitgebreid is qua opties.
Tuurlijk en ik hoop ook dat hij gecompenseerd word, maar ik ben bang...quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:08 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dat blijkt maar weer eens, daarom heeft Sands ook wel enige recht van klagen over het advies van de verkoper die dat op zijn minst moet weten als hij advies geeft
Sands neemt gewoon een honkbalknuppel mee voor als ze moeilijk doenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Tuurlijk en ik hoop ook dat hij gecompenseerd word, maar ik ben bang...
Kan die beter zijn broertje meenemen denk ikquote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:10 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Sands neemt gewoon een honkbalknuppel mee voor als ze moeilijk doen
Ik ben al langs geweest, en de beste man zei dat ze dat nooit gezegd hebben bij de cursussen die hij heeft gevolgt...gohquote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:08 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dat blijkt maar weer eens, daarom heeft Sands ook wel enige recht van klagen over het advies van de verkoper die dat op zijn minst moet weten als hij advies geeft
In Utrecht op de weg richting de A12?quote:Op zondag 14 juli 2013 11:39 schreef dyonvbaal het volgende:
Op de terugweg zag ik een dame staan... op een verlaten weggetje, half soort van industrie terrein... slecht verlicht... Dacht dat kan toch niet veilig zijn, moet ik er naar toe rijden kijken of ze iets nodig heeft...
Toen keek ik nog een keer en zag ik een paar meter verder op nog een dame staan... ook met een kort rokje aan en ongeduldig heen en weer huppelend... en toen dacht ik... Nee, volgens mij niet zo'n goed idee om een tippelzone op te rijden..![]()
Smoesjes... ik hoef je niet meer te zien...quote:Op zondag 14 juli 2013 11:42 schreef DragonFodder het volgende:
Ik ben jullie excuses schuldig. Ik denk dat het de moeheid in combinatie met het warme weer was, want normaal word ik niet zo dronken. En dat ging slecht samen met mijn fanatiekheid denk ik.
Dat is niet bedoeld als smoesje, want ik schaam me oprecht voor mijn gedrag. Met name naar Hornage toe heb ik dingen gezegd en gedaan die hij niet verdiende.
Ik snap het wel als ik de volgende meet niet meer mag komen, maar ik hoop dat ik nog een kans krijg.
Nee! Ik ben op tijd doorgereden... al was dat misschien wel een positieve afsluiter van zo'n verziekte dag geweest... (ik noem geen namen... DF & Horny)quote:
En dan te bedenken dat ik op de heenweg nog dacht... hey... industrieterrein... niet ver van het centrum... gratis parkeren... zal ik het doen? Nee, die 12 euro zijn het ver lopen niet waard...quote:Op zondag 14 juli 2013 11:42 schreef Silfen het volgende:
[..]
In Utrecht op de weg richting de A12?
Ja, dat is een tippelzone.
Ok ok.. dat met die tippelzone is gelogen... maar DF... & Horny... Die waren de weg kwijt... Net als Patch een paar jaar geleden, maar daar was jij niet bijquote:
Overdag staan ze er ook niet, dus die fout is zo gemaakt. Maar het is van daar af nog een aardige wandeling naar het centrum toe.quote:Op zondag 14 juli 2013 11:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik op de heenweg nog dacht... hey... industrieterrein... niet ver van het centrum... gratis parkeren... zal ik het doen? Nee, die 12 euro zijn het ver lopen niet waard...
Ja, dat vind ik toch altijd weer heftig om te lezen. OD waarschijnlijk?quote:Op zondag 14 juli 2013 11:48 schreef dyonvbaal het volgende:
Heeft trouwens iemand al gelezen dat 1 van de hoofdrolspelers uit Glee dood is...
Ik denk dat je het eerst eens met Hornage uit moet praten. Dan zullen we wel verder zien..quote:Op zondag 14 juli 2013 11:42 schreef DragonFodder het volgende:
Ik ben jullie excuses schuldig. Ik denk dat het de moeheid in combinatie met het warme weer was, want normaal word ik niet zo dronken. En dat ging slecht samen met mijn fanatiekheid denk ik.
Dat is niet bedoeld als smoesje, want ik schaam me oprecht voor mijn gedrag. Met name naar Hornage toe heb ik dingen gezegd en gedaan die hij niet verdiende.
Ik snap het wel als ik de volgende meet niet meer mag komen, maar ik hoop dat ik nog een kans krijg.
Ik heb hem al een pm gestuurd. Met een voorstel om de schade te delen. Leek me wel zo fair.quote:Op zondag 14 juli 2013 11:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik denk dat je het eerst eens met Hornage uit moet praten. Dan zullen we wel verder zien..
Was wel het dieptepunt van de avond
Hoogtepunt aan de avond was toen dyon ging streaken bij tour du jour
Nog nergens gelezen wat de oorzaak is. Zou wel echt naar zijn als het OD is, want hij is een paar maanden geleden, na de opnames van het seizoen vrijwillig naar een afkickkliniek gegaan...quote:Op zondag 14 juli 2013 11:49 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik toch altijd weer heftig om te lezen. OD waarschijnlijk?
Ik las het ja, verdrietig idd.quote:Op zondag 14 juli 2013 11:48 schreef dyonvbaal het volgende:
Heeft trouwens iemand al gelezen dat 1 van de hoofdrolspelers uit Glee dood is...
Ja, jammer dat je niet mee wilde doen.quote:Op zondag 14 juli 2013 11:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik denk dat je het eerst eens met Hornage uit moet praten. Dan zullen we wel verder zien..
Was wel het dieptepunt van de avond
Hoogtepunt aan de avond was toen dyon ging streaken bij tour du jour
Opgelucht, vooral.quote:Op zondag 14 juli 2013 11:55 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik weet niet of ik nou blij of teleurgesteld moet zijn...
Ik val niet op mannen, dus is de keuze snel gemaakt.quote:Op zondag 14 juli 2013 11:55 schreef dyonvbaal het volgende:
Trotsquote:Op zondag 14 juli 2013 11:55 schreef dyonvbaal het volgende:
De komende 6 tot 7 jaar... nou dat word dus nog wel even wachten op Hellboy...quote:"[The groundswell of support for Hellboy 3] has been very active. It’s really quite big. And we need to do it in the next six or seven years because Ron [Perlman] isn’t getting any younger, and I don’t think you want Hellboy chasing anyone in a Rascal. We need to do it soon!
Hoezo aantal... Ik was de enige idioot met een filmgerelateerd shirt! Had je die willen kopen? Dat kon wel hoor... 40 euroquote:Op zondag 14 juli 2013 12:15 schreef Silfen het volgende:
[..]
Net zoals een aantal shirts die gisteren voorbij kwamen is dit er een om te willen hebben.
De shirts van de vraag van Victorinox.quote:Op zondag 14 juli 2013 12:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hoezo aantal... Ik was de enige idioot met een filmgerelateerd shirt! Had je die willen kopen? Dat kon wel hoor... 40 euro
O...quote:
Dus toen flipte dragon uit op hornage?quote:Op zondag 14 juli 2013 14:38 schreef dyonvbaal het volgende:
geen film. Er draaide niks leuks op het moment dat we naar de film wilden
Nee dat was pas later, toen ze allebei al wat op hadden.quote:
Wanneer staat het op youtube?quote:Op zondag 14 juli 2013 15:05 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Nee dat was pas later, toen ze allebei al wat op hadden.
Sensatiezoeker! Het komt er niet op, je had maar gewoon moeten komen...quote:
Ik kon de weg niet vinden.quote:Op zondag 14 juli 2013 16:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Sensatiezoeker! Het komt er niet op, je had maar gewoon moeten komen...
quote:In Wijchen in de kasteeltuin is gistermiddag een man in de boeien geslagen omdat hij zijn kanteel uit zijn broek haalde. Hij liet deze zien aan een tweetal vrouwen.
Volgens Omroep Gelderland waren de vrouwen niet blij met de onemanshow, waarna ze de politie inschakelden. Kort erna kon de 47-jarige man uit Wijchen worden opgepakt.
Later op de dag werd de man weer losgelaten.
Ik heb een kloppend alibi! Ben en geen 47 en ik was op dat tijdstip in Utrechtquote:
Ik kom weinig buiten... en ik ben ook echt niet sociaal ingesteld...quote:Op zondag 14 juli 2013 16:20 schreef Njosnavelin het volgende:
Dyon, je hoeft trouwens niet meer te doen alsof je zo weinig buiten komt en niet sociaal bent enzo. Daar trapt niemand meer in.
Gewoon werken en meer buiten komen.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik kom weinig buiten... en ik ben ook echt niet sociaal ingesteld...
Dat eerste weet ik niet, maar dat laatste is niet waar. Je bent recht voor zijn raap, maar ik vind je niet onsociaal.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik kom weinig buiten... en ik ben ook echt niet sociaal ingesteld...
Je kent me dan ook niet goedquote:Op zondag 14 juli 2013 18:47 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dat eerste weet ik niet, maar dat laatste is niet waar. Je bent recht voor zijn raap, maar ik vind je niet onsociaal.
Gefeliciteerd en nu de andere helft nog.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:53 schreef picodealion het volgende:
Halverwege Satantango en ik leef nog..
Wanneer ga jij je er eens aan wagen met je nieuwe setup?quote:Op zondag 14 juli 2013 19:01 schreef Sands het volgende:
[..]
Gefeliciteerd en nu de andere helft nog.
Ik heb gisteren Ratatouille gekeken op mijn schermquote:Op zondag 14 juli 2013 19:04 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Wanneer ga jij je er eens aan wagen met je nieuwe setup?
en? beter dan op een klein schermpje?quote:Op zondag 14 juli 2013 19:05 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb gisteren Ratatouille gekeken op mijn scherm, Satantango zal ik niet snel kijken.
Veel beter, vooral bij het overview van Parijs stukjequote:Op zondag 14 juli 2013 19:06 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
en? beter dan op een klein schermpje?
quote:Op zondag 14 juli 2013 19:08 schreef Sands het volgende:
[..]
Veel beter, vooral bij het overview van Parijs stukje
deze blu-ray had wel dolby?quote:Op zondag 14 juli 2013 19:10 schreef Sands het volgende:
[..]
En het geluid is ook beter dan de bagger die beneden staat
Ah ok, dat kan natuuurlijk ook.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:12 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja en ik heb het DTS probleem al opgelost, de blu-ray speler zet het geluid nu voor me om.
Maar dan nog ben ik benieuwd wat de winkel te zeggen heeft morgen, want dit zou eigenlijk niet nodig hoeven zijn.quote:
Ahem... Was jij niet degene die vond dat je geen sneeuwfilms in de zomer mag kijkenquote:Op zondag 14 juli 2013 19:27 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar dan nog ben ik benieuwd wat de winkel te zeggen heeft morgen, want dit zou eigenlijk niet nodig hoeven zijn.
Ik ga zo denk ik The Thing kijken
Ben je nu serieus of....quote:Op zondag 14 juli 2013 19:43 schreef Desunoto het volgende:
Grown Ups 2 lijkt me echt hilarisch, wie gaat hem nog meer kijken?
Dat moet je ook niet doen.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:41 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ahem... Was jij niet degene die vond dat je geen sneeuwfilms in de zomer mag kijken
Ik heb pas 6 min van The Waterboy gezien en toen wilde ik mezelf pijn doen. Dat was voorlopig genoeg Adam Sandler.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:43 schreef Desunoto het volgende:
Grown Ups 2 lijkt me echt hilarisch, wie gaat hem nog meer kijken?
Speelt zich af op Antarctica, dus zou zomaar zomer kunnen zijnquote:Op zondag 14 juli 2013 19:48 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Maar jij hoeft je niet aan je eigen regels te houden?
Mijn broertje wil hem zien.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:48 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Maar jij hoeft je niet aan je eigen regels te houden?
Dat was het punt nietquote:Op zondag 14 juli 2013 19:49 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Speelt zich af op Antarctica, dus zou zomaar zomer kunnen zijn
Smoesjesquote:
Hij wil ook nog Predator kijken.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:51 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dat was het punt niet
[..]
Smoesjes
Hij heeft de Alien films allemaal al gezienquote:Op zondag 14 juli 2013 19:53 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat je weet dat ik dan geen bezwaar meer heb
Nee ik was heel rustig.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:09 schreef picodealion het volgende:
Heeft Robby nog mensen beledigd? Daar ben ik veel benieuwder naar.
ik ga niet opnieuw beginnen nu.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:08 schreef hornage het volgende:
Ach, jij ging gewoon veels te serieus in op dat punt over Star Wars, ik zat gewoon te ouwehoeren man..
Star Wars is gewoon een simpele ripp-off van Star Trek, punt uit!quote:Op zondag 14 juli 2013 20:13 schreef dyonvbaal het volgende:
Star wars...star trek. Alle 2 onzin. Dat jullie je daar zo druk over kunnen maken
quote:Op zondag 14 juli 2013 20:14 schreef hornage het volgende:
[..]
Star Wars is gewoon een simpele ripp-off van Star Trek, punt uit!
Die George Lucas is een zakkenvuller, net zoals Bill Gates
De Star Trek films zijn sowieso nogal saaiquote:Op zondag 14 juli 2013 20:16 schreef SamuelofSEK het volgende:
Over Star Trek gesproken... wat is The Search for Spock een uiterst matige film
Het is een heldquote:
jep..quote:Op zondag 14 juli 2013 20:16 schreef SamuelofSEK het volgende:
Over Star Trek gesproken... wat is The Search for Spock een uiterst matige film
Dat laatste zeker, dat eerste zegt meer over jouw onbegrip van eigenlijk allebei de franchises, en wat wil je nou? Nog een keer de hele 'discussie' overdoen?quote:Op zondag 14 juli 2013 20:14 schreef hornage het volgende:
[..]
Star Wars is gewoon een simpele ripp-off van Star Trek, punt uit!
Die George Lucas is een zakkenvuller, net zoals Bill Gates
En dan heb ik ook nog 4, 5 en 6 gekocht, die moet ik dus ook nog kijkenquote:Op zondag 14 juli 2013 20:18 schreef Sands het volgende:
[..]
De Star Trek films zijn sowieso nogal saai
Ik heb ze al lang niet meer gezien maar volgens mij was 5 nog slechter dan 3quote:Op zondag 14 juli 2013 20:21 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
En dan heb ik ook nog 4, 5 en 6 gekocht, die moet ik dus ook nog kijkenHopelijk zijn die wat beter.
4 en 6 zijn beter, 5 is nog vele malen slechter.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:21 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
En dan heb ik ook nog 4, 5 en 6 gekocht, die moet ik dus ook nog kijkenHopelijk zijn die wat beter.
Dat was bij mij voor 80% het bier wat praatte. Ik heb mijn verontschuldigingen hier en via pm gemaakt (bedankt trouwens voor de kutreactie daarop) en nog steeds laat je het niet los. Ben je nog/weer dronken?quote:Op zondag 14 juli 2013 20:22 schreef hornage het volgende:
Nou, ik kan me niet meer helemaal precies de discussie herinneren, maar jij moet gewoon ff normaal doen met je overdreven fanboy gedrag![]()
Er zijn nou eenmaal ook mensen die poepen op Star Wars
Ik ben verdomme hartstikke nuchter, weet je, het probleem zit hem gewoon in dat ik zin en behoefte had in een leuke avond en dat heb jij verknald. En ja Sands, het was gezellig totdat meneer SWDF vanuit bier ging praten.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:33 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dat was bij mij voor 80% het bier wat praatte. Ik heb mijn verontschuldigingen hier en via pm gemaakt (bedankt trouwens voor de kutreactie daarop) en nog steeds laat je het niet los. Ben je nog/weer dronken?
Ik heb wat gemistquote:
Pas maar op dat ik Dragon niet op je afstuur.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:24 schreef picodealion het volgende:
Maar even mijn 2cts omdat ik er niet was: Star Trek heeft goede en slechte momenten gekend. Star Wars enkel slechte punten en dieptepunten.
Waar staat deze afkorting eigenlijk voor?quote:. ZVJZ=VMR!
Als ik Hornage moet geloven: zeker van je zaak? Vuilbek maar raak.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Waar staat deze afkorting eigenlijk voor?
Wel duwen en toch doen of de schuld compleet bij de ander ligt...quote:Op zondag 14 juli 2013 21:16 schreef hornage het volgende:
Ach, een duw, meneer kan niet tegen een duw, klein kind
Ach jongen, dat kwam door Robby87quote:Op zondag 14 juli 2013 21:33 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Wel duwen en toch doen of de schuld compleet bij de ander ligt...
Ik bleef tenminste overeind. Jij ging om bij een klein duwtje terug.
Ik stel een normale vraag en daar hoef ik geen kinderachtig antwoord op.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:31 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Als ik Hornage moet geloven: zeker van je zaak? Vuilbek maar raak.
Sorry. In plaats van vuilbek moet staan vraag en dan heb je je antwoord alquote:Op zondag 14 juli 2013 21:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik stel een normale vraag en daar hoef ik geen kinderachtig antwoord op.
Dat je graag doorvuilbekt hier over whatever er gebeurd is gisteravondheb ik niks mee te maken, dus hou gewoon op als je niet normaal kunt doen.
Zeker van je zaak, vraag maar raak!quote:Op zondag 14 juli 2013 21:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat je graag doorvuilbekt hier over whatever er gebeurd is gisteravondheb ik niks mee te maken, dus hou gewoon op als je niet normaal kunt doen.
sw heeft TESB, discussie geslotenquote:Op zondag 14 juli 2013 21:24 schreef picodealion het volgende:
Maar even mijn 2cts omdat ik er niet was: Star Trek heeft goede en slechte momenten gekend. Star Wars enkel slechte punten en dieptepunten.
Dat klinkt al beter, en nu ophouden met ruzie maken.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:53 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Sorry. In plaats van vuilbek moet staan vraag en dan heb je je antwoord al
Pico drinkt door een rietje momenteel. Dus die had niet veel uitgericht.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:49 schreef hornage het volgende:
Ach, eigenlijk had je maar geluk, ik had ook mijn vrienden kunnen bellen!
pico was direct gekomen om je tot moes te slaan jonguh!
Hij heeft het al gecorrigeerd met een sorry erbij gelukkigquote:Op zondag 14 juli 2013 21:53 schreef Silfen het volgende:
[..]
Zeker van je zaak, vraag maar raak!
Laat je niet afleiden door het geruzie tussen die twee. Voor de rest was het gister wel gezellig.
Ik ben voor Star Wars.
Brabant vs. Friesland! Euh.. Bijna dan.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:55 schreef hornage het volgende:
Ach, excuses excuses, herinnert u deze nog?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 juli 2013 21:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Ze heeft natuurlijk wel gelijkquote:
Nee, ik en jij, recht op jouw bakkus, BAM!quote:Op zondag 14 juli 2013 21:57 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Brabant vs. Friesland! Euh.. Bijna dan.
Precies!quote:
Twee klappen: 1 van mijn vuist tegen jouw kin, 1 van jouw hoofd tegen de grond.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:07 schreef hornage het volgende:
[..]
Nee, ik en jij, recht op jouw bakkus, BAM!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |