Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Wat leukquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:59 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik heb nog genoeg knuffels en beren onder me bed liggen in een afgesloten zak. Kan er geen stof bij komen en zoVind het te zonde om ze weg te gooien... En 2 heb ik er in een kast staan (forever friends beertjes...)
i know, maar ik vind het ook gewoon zonde om ze weg te doen. (althans bij sommige) die hebben een sentimentele waardequote:Op woensdag 10 juli 2013 22:04 schreef wyccie het volgende:
Op een na -een verfomfaaide, gele beer- heb ik alles weggedaan.
Dyon, als je het zonde vindt om weg te gooien, kun je ze ook weggeven. Aan weeshuizen, Leger des Heils en zo.
Niet... en er kunnen er ook wel een paar weg, maar ja dat komt wel een keerquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:18 schreef wyccie het volgende:
Dan bewaar je de twee belangrijkste en doe je de rest weg. Want hoe vaak kijk je er nog naar om?
Je moet ze gewoon voor altijd bewaren.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Niet... en er kunnen er ook wel een paar weg, maar ja dat komt wel een keer
Dat is toch dat v-tje naast de topic titel?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:43 schreef wyccie het volgende:
Stom dat topics in de mobiele weergave geen Volg Topic knopje hebben. Nu heb ik al heel wat FMT gemist.
Fijn tablet... En zo suf dat ik er van in slaap valquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:19 schreef wyccie het volgende:
Tablet rebootte weer eens. Vandaar deze suffe vraag.
Die heb ik ook genoeg en lees ik ook nog (zoals laatst Great North Road van Peter F. Hamilton), maar een e-reader is veel goedkoper als je de e-books download. En gezien het aantal dat ik lees en (voor mij) interessante e-books dat te vinden is ga ik hier dus voor. Alleen boeken die ik echt wil hebben koop ik nog.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:28 schreef wyccie het volgende:
Oh nee, geen e-book voor mij. Ik heb nog echte papieren boeken. Dik ding van 1,5 kilo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |