Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Wat leukquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:59 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik heb nog genoeg knuffels en beren onder me bed liggen in een afgesloten zak. Kan er geen stof bij komen en zoVind het te zonde om ze weg te gooien... En 2 heb ik er in een kast staan (forever friends beertjes...)
i know, maar ik vind het ook gewoon zonde om ze weg te doen. (althans bij sommige) die hebben een sentimentele waardequote:Op woensdag 10 juli 2013 22:04 schreef wyccie het volgende:
Op een na -een verfomfaaide, gele beer- heb ik alles weggedaan.
Dyon, als je het zonde vindt om weg te gooien, kun je ze ook weggeven. Aan weeshuizen, Leger des Heils en zo.
Niet... en er kunnen er ook wel een paar weg, maar ja dat komt wel een keerquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:18 schreef wyccie het volgende:
Dan bewaar je de twee belangrijkste en doe je de rest weg. Want hoe vaak kijk je er nog naar om?
Je moet ze gewoon voor altijd bewaren.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Niet... en er kunnen er ook wel een paar weg, maar ja dat komt wel een keer
Dat is toch dat v-tje naast de topic titel?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:43 schreef wyccie het volgende:
Stom dat topics in de mobiele weergave geen Volg Topic knopje hebben. Nu heb ik al heel wat FMT gemist.
Fijn tablet... En zo suf dat ik er van in slaap valquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:19 schreef wyccie het volgende:
Tablet rebootte weer eens. Vandaar deze suffe vraag.
Die heb ik ook genoeg en lees ik ook nog (zoals laatst Great North Road van Peter F. Hamilton), maar een e-reader is veel goedkoper als je de e-books download. En gezien het aantal dat ik lees en (voor mij) interessante e-books dat te vinden is ga ik hier dus voor. Alleen boeken die ik echt wil hebben koop ik nog.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:28 schreef wyccie het volgende:
Oh nee, geen e-book voor mij. Ik heb nog echte papieren boeken. Dik ding van 1,5 kilo.
Is nog steeds helemaal legaal.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:43 schreef wyccie het volgende:
Oh wacht, met 'download' bedoel je illegaal.
Tsja.
Een trol die regenboog kotst? Een trol! Een trol hoort iets viezigs groenbruinigs...laat maar Family Guy.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:05 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Hoeft niet in een spoiler, het ziet eruit als een regenboog. Kijk maar aflevering 2 van seizoen 10 van Family Guy.
Beide. Een e-book is goedkoper dan een gewoon boek, dus dan scheelt het ook, maar minder dan als je ze in nieuwsgroepen tegenkomt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:43 schreef wyccie het volgende:
Oh wacht, met 'download' bedoel je illegaal.
Tsja.
Allemaal naar de terre Des Hommes winkel.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:59 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik heb nog genoeg knuffels en beren onder me bed liggen in een afgesloten zak. Kan er geen stof bij komen en zoVind het te zonde om ze weg te gooien... En 2 heb ik er in een kast staan (forever friends beertjes...)
Dat heeft ook mijn voorkeur, maar toch lees ik ook elektronisch als ik een boek echt heel graag wil lezen en die niet in papieren vorm voorradig is (oftewel niet in 1 van mijn 3 boekenkasten staat)quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:37 schreef wyccie het volgende:
Grappig, veel mensen klagen juist dat e-books relatief duur zijn.
Een E-reader is praktisch om mee te nemen, en het scheelt ook aan kastruimte, maar echte boeken vind ik veel fijner lezen. Ik wil het vast kunnen pakken, bladeren, weten hoeveel ik nog te gaan heb.
Oh ja, als iets op internet staat mag je het downloaden. Zolang je zelf maar niet uploadt is het goed, toch?quote:
Oh, op een telefoon zou ik al helemaal niet willen lezen. Zo klein!quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:49 schreef drakin het volgende:
En een telefoon valt minder hard op je neus als je in bed leest.
Lettergrootte instellen, dan is het niet klein meer. En mijn e-reader is zo snel stukgegaan + de bon nergens meer te vinden dat ik niet meer een nieuwe e-reader heb gekocht.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, op een telefoon zou ik al helemaal niet willen lezen. Zo klein!
En je leest verkeerd in bed. Iets rechterop zitten, dan valt het boek op je borst, en het is minder belastend voor je armen.
Dan moet je bij elke alinea gaan bladeren.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:59 schreef drakin het volgende:
Lettergrootte instellen, dan is het niet klein meer.
Zo vaak? ha nee hoor dat is bij mij ook het gemiddelde, en soms ook alleen maar een weekendje.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan moet je bij elke alinea gaan bladeren.
Als ik nou veel zou reizen zou ik het overwegen, maar ik ga gemiddeld eens in de 3 jaar op vakantie.
Ik zou wel graag de mogelijkheid zien om boeken die ik al in de kast heb, ook als gratis digitale versie te kunnen verkrijgen. Er staan nog zo veel ongelezen boeken.
Eens, hoewel we over een paar jaar waarschijnlijk allemaal een e-reader in de kast hebben liggen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 08:25 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik lees 3x per jaar een boek ofzo... Dus een e-reader is niks voor mij.. Ook vind ik de kleur van het "papier" bij een e-reader niks. Geef mij maar gewoon zo'n gebroken witte pagina. Leest toch een stuk prettiger vind ik zelf
Hmmmzzzz....lijkt me lastig, proberen te slapen terwijl er zo'n hardcover in je rug zit te porrenquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:53 schreef wyccie het volgende:
Zo, nu ga ik dan echt met een boek in bed liggen.
Grappig dat ze zo'n lijst maken en dan blijkt dat ze dus helemaal niet weten wat Sci-Fi betekent.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:16 schreef Silfen het volgende:
Een tijdje terug stond op Spotnet een lijst met de 100 beste Science fiction boeken. Die heb ik dus gedownload en een aantal daarvan op mijn e-reader gezet (zoals Game of Thrones).
Het heet ook Top 100 Science Fiction and Fantasy Booksquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:51 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Grappig dat ze zo'n lijst maken en dan blijkt dat ze dus helemaal niet weten wat Sci-Fi betekent.
Moe... terug van vakantie en shit.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:45 schreef Sands het volgende:
Hoe gaat het vandaag met al mijn vriendjes
Waar was je heen en hoe was die vakantie?quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Moe... terug van vakantie en shit.
Wow in het duits is wel knap. Ik kan niet eens een duitse menukaart fatsoenlijk begrijpenquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:20 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik heb inferno maar te leen. Wel in het Engels, maar dat maakt mij niet uit. Maakt mij zo wie zo niet uit welke taal het boek is. Althans NL, EN, DU dan tenminste. Andere talen worden moeilijk
Eitje... maar ik leer het dan ook al vanaf me geboortequote:Op donderdag 11 juli 2013 21:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wow in het duits is wel knap. Ik kan niet eens een duitse menukaart fatsoenlijk begrijpen
Een paar dagen Slagharenquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:57 schreef Sands het volgende:
[..]
Waar was je heen en hoe was die vakantie?
Niet als je 3 dagen met 2 kinderen door een attractiepark loopt te slenterenquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:58 schreef dyonvbaal het volgende:
Is een vakantie niet juist om op uit te rusten?
Limburg is dan ook bijna Duitsland.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Eitje... maar ik leer het dan ook al vanaf me geboorte![]()
Samen met mijn moederquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:29 schreef dyonvbaal het volgende:
Dat is ook het belangrijkst! Ben je alleen met je kids geweest?
Gelukkig woon ik in GELDERLAND!quote:
Dus je hebt te vaak je moeder achter de kids aan gestuurdquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Samen met mijn moederDie kan sinds vanochtend niet meer lopen van de spierpijn, haha
Sorry, dacht dat Molenhoek Limburg was. Overkant van de Maas is voor mij Limburg. Maar dan zal het wel een grensgeval zijn.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Gelukkig woon ik in GELDERLAND!
[..]
Dus je hebt te vaak je moeder achter de kids aan gestuurd
Dan heb ik dat verkeerd begrepen. Dacht dat je in Molenhoek woonde. Nogmaals mijn welgemeende excuses.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:41 schreef dyonvbaal het volgende:
Molenhoek ligt op de scheiding... maar ik werk alleen in de molenhoek of tenminste... daar staat de garage... Zelf woon ik in Wijchen en das echt Gelderland
Heheh, zo'n ramp is het nou ook weer niet... Molenhoek is op sommige plekken best mooiquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:43 schreef Silfen het volgende:
[..]
Dan heb ik dat verkeerd begrepen. Dacht dat je in Molenhoek woonde. Nogmaals mijn welgemeende excuses.
Jij komt toch helemaal niet buiten?quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Heheh, zo'n ramp is het nou ook weer niet... Molenhoek is op sommige plekken best mooiMaar ik ben toch iets stadser dan dat
alleen om te werken en eten te kopen... verder niet inderdaad...quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:28 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Jij komt toch helemaal niet buiten?
Vind je dat spannend, zaterdag?quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
alleen om te werken en eten te kopen... verder niet inderdaad...
Ik ben niet zo mensenschuw als ik misschien overkom... zucht...quote:
Ik heb het over RLFMT... Ik word te fanatiek somsquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:19 schreef Njosnavelin het volgende:
Jij bent gewoon de gangmaker, DF, daar ga ik niet tegenin.
Ik weet dat je het daar over hebt, en dat je fanatiek bent heb ik ook al mogen ontdekkenquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:32 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik heb het over RLFMT... Ik word te fanatiek soms
Ga je dan schreeuwen?quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:32 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik heb het over RLFMT... Ik word te fanatiek soms
Of kreunen?quote:
Nou, ik heb net even liggen slapen op de bank...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:40 schreef JayHovah het volgende:
Die trailer is echt cult! Geniaal Victorinox!
Enne.....hallo Dyon, wakker?
Ik wist het wel!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou, ik heb net even liggen slapen op de bank...![]()
ik word ook een dagje ouder, kan er niks aan doen...quote:
Nou ik wordt niet alleen een dagje ouder, over een paar dagen zelfs ineens een heel jaar!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ik word ook een dagje ouder, kan er niks aan doen...
Daar moet ik nog 2 maandjes op wachten gelukkig. Hoe oud word je wanneer?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:25 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Nou ik wordt niet alleen een dagje ouder, over een paar dagen zelfs ineens een heel jaar!
Maandag fokkin' 31 alweer... Ze kunnen me dan ondertussen pops noemen en het looprek bestellen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Daar moet ik nog 2 maandjes op wachten gelukkig. Hoe oud word je wanneer?
Owh, dat heb ik al er bijna een jaar op zittenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:59 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Maandag fokkin' 31 alweer... Ze kunnen me dan ondertussen pops noemen en het looprek bestellen.
Dan weet ik waar ik naar uit moet kijken, smiddags op de bank pitten, klagen over schreeuwende "jongeren" op de achterbank van de limo, de stoelgang van een bejaarde met bonensverslaving...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Owh, dat heb ik al er bijna een jaar op zitten
Preciesquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:13 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Dan weet ik waar ik naar uit moet kijken, smiddags op de bank pitten, klagen over schreeuwende "jongeren" op de achterbank van de limo, de stoelgang van een bejaarde met bonensverslaving...
Dat heb ik door andere mensen laten doen, hij hangt al wel.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:39 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Je moet er wat geklus voor over hebben
Hehe, dat kan natuurlijk ook. Wat moet je nog doen dan? alleen kabels nog aansluiten?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:42 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat heb ik door andere mensen laten doen, hij hangt al wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |