Drie keer raden wat er niet laadquote:
Ik kon het niet echt terugvinden.. Hoe staat het vermeld?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:40 schreef tinoburg het volgende:
Blauwe kaart voordeel zit er bij. Misschien is dat de reden dat het meer dan verwacht is?
hier was het 2de magazijn een rotzooi.. Liep de hele tijd iemand heen en weer tussen de koelmotoren en een andere plek.. Normaal staan er broodkarren voor de koelmotoren..quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:16 schreef mujentas het volgende:
Diepvries is uitgevallen. Hopelijk komt de monteur snel
Medewerker voordeelquote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik kon het niet echt terugvinden.. Hoe staat het vermeld?
(Ik heb die kaart pas 1 of 2 weken..)
Staat er niet..quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:42 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Medewerker voordeel
( staat net onder/boven die afdracht van iets van 0.04 euro)
En boven je reiskostenspecificatie, als je die krijgt.
Je hebt de kaart pas 1 of 2 weken, komt dus bij je volgende loonstrook. (Je moet de kaart wel daadwerkelijk gebruiken he anders komt er nog niks te staanquote:
Ja, zoiets verwachte ik..quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:52 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Je hebt de kaart pas 1 of 2 weken, komt dus bij je volgende loonstrook. (Je moet de kaart wel daadwerkelijk gebruiken he![]()
)
Dat is altijd met een nieuwe verpakking. Dadelijk op DC is de oude op en krijg je enkel de nieuwe binnen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:07 schreef Gezicht het volgende:
Ook fijn, de ene dag krijgen we AH Basic halfvolle melk binnen, en dan weer Euroshopper. De dag erna weer AH Basic, en de dag dáárna weer Euroshopper. Schap ziet echt belachelijk uit nu, met al die verschillende verpakkingen. Dat geldt overigens voor bijna alle producten die Euroshopper -> AH Basic zijn geworden.
Dat ze dan eerst alle oude ES meuk de deur uit doen en dan pas AH Basic gaan verzenden.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:08 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat is altijd met een nieuwe verpakking. Dadelijk op DC is de oude op en krijg je enkel de nieuwe binnen.
Makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:09 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dat ze dan eerst alle oude ES meuk de deur uit doen en dan pas AH Basic gaan verzenden.
FIFO stapelen op het dc? Euhm, nee...quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:09 schreef Gezicht het volgende:
Dat ze dan eerst alle oude ES meuk de deur uit doen en dan pas AH Basic gaan verzenden.
Wat er op het DC binnenkomt is toch wel gescheiden mag ik hopen?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:21 schreef exelletor het volgende:
[..]
FIFO stapelen op het dc? Euhm, nee...
Het DC doet niet aan fifo. Je moet er voor de grap eens op letten hoe vaak je wijnen van alternerende jaren binnenkrijgt.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:09 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Het ziet er naar uit dat Janneke al in je topic heeft geantwoordquote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:58 schreef A1b2c4 het volgende:
WGR / Albert Heijn, officiële waarschuwing.
Ik heb een jaarcontract dat bijna afloopt, ik zit op tien maanden.
Nu heb ik afgelopen week moeten werken, maar ben ik niet op komen dagen doordat ik het gewoon niet wist. (Dit is mijn eigen schuld, het stond gewoon op plaza em hing al drie weken vaj te voren op.)
Ik werrd gebeld met de vraag waar ik was en of ik snel kon komen. Ik gaf aan dat ik het vergeten was en dat ik geen mogelijkheid had om naar de AH te komen.
De TL gaf aan dit voorval binnenkort met mij te bespreken.
Ik heb nu even kort gehoord van een TL dat ik hierom een officiele waarschuwing zal krijgen vanavond.
Mijn vragen die ik aan jullie heb zijn:
Is het gebruikelijk om direct een officiele waarschuwing te geven?
Hoe gaat zo'n officiele waarschuwing in zijn werk?
Dien ik die te ondertekenen?
Hoe dien ik mij op te stellen in dit geprek?
Ik vind het wel een beetje overdreven dat je gelijk een officiële waarschuwing krijgt...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:58 schreef A1b2c4 het volgende:
WGR / Albert Heijn, officiële waarschuwing.
Ik heb een jaarcontract dat bijna afloopt, ik zit op tien maanden.
Nu heb ik afgelopen week moeten werken, maar ben ik niet op komen dagen doordat ik het gewoon niet wist. (Dit is mijn eigen schuld, het stond gewoon op plaza em hing al drie weken vaj te voren op.)
Ik werrd gebeld met de vraag waar ik was en of ik snel kon komen. Ik gaf aan dat ik het vergeten was en dat ik geen mogelijkheid had om naar de AH te komen.
De TL gaf aan dit voorval binnenkort met mij te bespreken.
Ik heb nu even kort gehoord van een TL dat ik hierom een officiele waarschuwing zal krijgen vanavond.
Mijn vragen die ik aan jullie heb zijn:
Is het gebruikelijk om direct een officiele waarschuwing te geven?
Hoe gaat zo'n officiele waarschuwing in zijn werk?
Dien ik die te ondertekenen?
Hoe dien ik mij op te stellen in dit geprek?
Geloof me maar dat ik dat niet benquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:17 schreef einschtein het volgende:
We horen het van één kant en we weten ook niet hoe hij tijdens het werken is. Als hij tijdens werk heel laks en nonchalant is: kan ik het begrijpen.
Valt reuze mee.quote:Op zondag 21 juli 2013 14:22 schreef Wupgup het volgende:
Zo meteen maar weer op naar nieuwe langloop bonus, ik ben benieuwd.
Ah oké dacht al dat het niks bijzonders was. Ik dacht dat je dan misschien senior medewerker ofzo werdquote:Op maandag 22 juli 2013 15:51 schreef Janneke141 het volgende:
Niks formeels, afaik. Nieuwe vakkenvullers in mogen werken?
Ach het is een leuke bijkomstigheid bij je werk/bijbaan, als je het leuk vindt om te doen, en het is toch nét even anders dan gewoon vakkenvullen. Het betekent ook dat je je werk goed doet, als je wordt gevraagd of wordt uitgekozen. Wat natuurlijk altijd mooi is om te weten!quote:Op maandag 22 juli 2013 16:18 schreef Nafi het volgende:
[..]
Ah oké dacht al dat het niks bijzonders was. Ik dacht dat je dan misschien senior medewerker ofzo werd
Ja dat is zeker zó! Is meer een teken voor mij dat ze tevreden met mij zijn. Zou alleen mooi meegenomen zijn als ik er wat extra door ging verdienen.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:42 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Ach het is een leuke bijkomstigheid bij je werk/bijbaan, als je het leuk vindt om te doen, en het is toch nét even anders dan gewoon vakkenvullen. Het betekent ook dat je je werk goed doet, als je wordt gevraagd of wordt uitgekozen. Wat natuurlijk altijd mooi is om te weten!
quote:Op maandag 22 juli 2013 17:42 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Ach het is een leuke bijkomstigheid bij je werk/bijbaan, als je het leuk vindt om te doen, en het is toch nét even anders dan gewoon vakkenvullen. Het betekent ook dat je je werk goed doet, als je wordt gevraagd of wordt uitgekozen. Wat natuurlijk altijd mooi is om te weten!
Misschien wordt je later wel chef bij de Jumbo als je zo goed door gaat!quote:Op maandag 22 juli 2013 18:15 schreef Nafi het volgende:
[..]
Ja dat is zeker zó! Is meer een teken voor mij dat ze tevreden met mij zijn. Zou alleen mooi meegenomen zijn als ik er wat extra door ging verdienen.
Ik ben van plan arts te worden, niet te leven voor de AH.quote:Op maandag 22 juli 2013 19:36 schreef TommieAH het volgende:
[..]
[..]
Misschien wordt je later wel chef bij de Jumbo als je zo goed door gaat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |