Drie keer raden wat er niet laadquote:
Ik kon het niet echt terugvinden.. Hoe staat het vermeld?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:40 schreef tinoburg het volgende:
Blauwe kaart voordeel zit er bij. Misschien is dat de reden dat het meer dan verwacht is?
hier was het 2de magazijn een rotzooi.. Liep de hele tijd iemand heen en weer tussen de koelmotoren en een andere plek.. Normaal staan er broodkarren voor de koelmotoren..quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:16 schreef mujentas het volgende:
Diepvries is uitgevallen. Hopelijk komt de monteur snel
Medewerker voordeelquote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik kon het niet echt terugvinden.. Hoe staat het vermeld?
(Ik heb die kaart pas 1 of 2 weken..)
Staat er niet..quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:42 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Medewerker voordeel
( staat net onder/boven die afdracht van iets van 0.04 euro)
En boven je reiskostenspecificatie, als je die krijgt.
Je hebt de kaart pas 1 of 2 weken, komt dus bij je volgende loonstrook. (Je moet de kaart wel daadwerkelijk gebruiken he anders komt er nog niks te staanquote:
Ja, zoiets verwachte ik..quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:52 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Je hebt de kaart pas 1 of 2 weken, komt dus bij je volgende loonstrook. (Je moet de kaart wel daadwerkelijk gebruiken he![]()
)
Dat is altijd met een nieuwe verpakking. Dadelijk op DC is de oude op en krijg je enkel de nieuwe binnen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:07 schreef Gezicht het volgende:
Ook fijn, de ene dag krijgen we AH Basic halfvolle melk binnen, en dan weer Euroshopper. De dag erna weer AH Basic, en de dag dáárna weer Euroshopper. Schap ziet echt belachelijk uit nu, met al die verschillende verpakkingen. Dat geldt overigens voor bijna alle producten die Euroshopper -> AH Basic zijn geworden.
Dat ze dan eerst alle oude ES meuk de deur uit doen en dan pas AH Basic gaan verzenden.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:08 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat is altijd met een nieuwe verpakking. Dadelijk op DC is de oude op en krijg je enkel de nieuwe binnen.
Makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:09 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dat ze dan eerst alle oude ES meuk de deur uit doen en dan pas AH Basic gaan verzenden.
FIFO stapelen op het dc? Euhm, nee...quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:09 schreef Gezicht het volgende:
Dat ze dan eerst alle oude ES meuk de deur uit doen en dan pas AH Basic gaan verzenden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |