SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ik nog meer mooi vind:quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:17 schreef Mabawa. het volgende:
Nu ik hier toch rondspook, iemand nog inspiratie voor een jongensnaam?
Minimaal 2 lettergrepen, zeker internationaal, niet ghetto. Oliver was hier lang een optie, maar ineens zag ik een kindje van ons geen Oliver heten. Emanuel vinden we ook mooi maar ik wil geen 2 bijbelnamen en dat is onze 2e naam dus.
Klaar slotje!quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:25 schreef Mabawa. het volgende:
Dus:
[..]
Wat ik nog meer mooi vind:
Samuel
Nee maar dat is dus bijbelsquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:30 schreef Mineola het volgende:
[..]
Klaar slotje!
Of Benjamin, dat kan natuurlijk ook.
Jessequote:Op woensdag 10 juli 2013 21:32 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Nee maar dat is dus bijbelsen dat wordt de 2e naam al en die ga ik niet veranderen. Wil geen 2 bijbelnamen.
Ik vind het zoooo moeilijk ik kan gewoon nauwelijks iets vinden dat aan mijn eisen voldoet.
Ja lastig.Ik ben ook niet de makkelijkste hoor Het mag er best van afgeleid zijn, iets verder zeg maar, maar niet direct ofzo.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:34 schreef Mevr_Mus het volgende:
Wordt toch een bijbelse naam MabawaVeel internationale namen hebben een bijbelse oorsprong, al is de associatie niet bij al die namen even sterk
En van Mika zal het me ook niets verbazen dat het oorspronkelijk Bijbels isquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:35 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Jesse > Bijbels
Thomas/Tomas > Bijbels
Fabian
Nathan > Bijbels
Mika/Micah
Elijah > Bijbels
Het is het allemaal niet. Christopher vind ik wel mooi opzich, maar is al geen optie ivm familielid die net iets te dichtbij staat.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:34 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Alexander
Christopher
Leon
Anthony
Armin
Dominic
?
Oh scusi, ik had in m'n hoofd dat je dat juist wel wilde. Te snel gelezen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:32 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Nee maar dat is dus bijbelsen dat wordt de 2e naam al en die ga ik niet veranderen. Wil geen 2 bijbelnamen.
Ik vind het zoooo moeilijk ik kan gewoon nauwelijks iets vinden dat aan mijn eisen voldoet.
Ben niet zo'n bijbelkenner en had niet echt zin om hem even te lezen voor ik namen uitzocht. Maar als het ook voor de niet-kenner niet Bijbels mag zijn, wordt het moeilijk. Obvious Bijbels herken ik ook wel. Samuel, David en Adam enzo. Maar in feite is vrijwel alles waarschijnlijk afgeleid daarvan.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:39 schreef Troel het volgende:
[..]
En van Mika zal het me ook niets verbazen dat het oorspronkelijk Bijbels is
Van de profeet Micha denk ikquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:39 schreef Troel het volgende:
[..]
En van Mika zal het me ook niets verbazen dat het oorspronkelijk Bijbels is
Klopt, zo wordt hij in Nederland genoemd, in Amerika heet dezelfde figuur Micah.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:41 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Van de profeet Micha denk ik
Neem je mijn lijstje ook even onder handen?
Jesse vind ik geen combi met 2e naam.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:35 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Jesse
Thomas/Tomas
Fabian
Nathan
Mika/Micah
Elijah
DM maar ik help wel kiezenquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:43 schreef zandsculptuur het volgende:
Wij hebben echt al heel lang een jongensnaam. Maar nu heeft zich een naam aangediend die er heel veel op lijkt, net zo leuk is, maar net iets unieker (wel gewoon een 'normale' naam hoor). En nu twijfel ik. Ik denk dat ze te veel op elkaar lijken om te moeten kiezen (dus niet: de andere naam laten liggen voor een evt. tweede). Lastig
![]()
.
Goed, we hebben nog even.
Lastig hequote:Op woensdag 10 juli 2013 21:43 schreef zandsculptuur het volgende:
Wij hebben echt al heel lang een jongensnaam. Maar nu heeft zich een naam aangediend die er heel veel op lijkt, net zo leuk is, maar net iets unieker (wel gewoon een 'normale' naam hoor). En nu twijfel ik. Ik denk dat ze te veel op elkaar lijken om te moeten kiezen (dus niet: de andere naam laten liggen voor een evt. tweede). Lastig
![]()
.
Goed, we hebben nog even.
Ik dacht eerder aan die aartsengel ofzo Michaelquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:41 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Van de profeet Micha denk ik
Neem je mijn lijstje ook even onder handen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |